Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Film Bodycount [360] - kulisy produkcji #1 uzbrojenie (PL)

04.08.2011 11:54
1
col.Kurtz
71
Pretorianin

Soldier of Fortune?

04.08.2011 12:39
2
odpowiedz
zanonimizowany581070
12
Legionista

Przez cały czas nawijają o realizmie a ja niczego takiego tu nie widzę ...

04.08.2011 21:21
jaro1986
3
odpowiedz
jaro1986
174
Generał

Ta gra wychodzi już za miesiąc? Usłyszałem o niej jakiś rok temu i w sumie całkiem o niej zapomniałem, z resztą sami twórcy nie prowadzili jakiejś ostrej kampanii marketingowej, a z tego co widzę, warto się nią zainteresować.

04.08.2011 23:12
👎
4
odpowiedz
zanonimizowany702455
32
Centurion

@Axel333
Dokładnie mam to samo odczucie. Oni nazywają "to coś" realizmem? Chyba ktoś ma tutaj problem... Ciekawe czy broń będzie mogła się zaciąć. Pewnie wprowadzą to dopiero w następnej części i będą chwalić się tym na każdym w każdym filmiku.

05.08.2011 00:17
5
odpowiedz
zanonimizowany686307
46
Pretorianin

Co wy chłopaki, materiał zaczyna się od słów 'bodycount is a really intense arcade shooter'. Już w pierwszym zdaniu jest jasno powiedziane, że gra ma być arcadówką [później dodają, że nastawioną na 'shredding', czyli niszczenie otoczenia].
W materiale twórcy mówią o tym, że starali się zrobić bronie potężnymi, aby gracze czuli moc w rękach, o tym, że eksplozje będą potężne i o tym, jak to bronie, w tym ulubieniec teamu, shotgun, będą pięknie dziurawiły otoczenie.
Twórcy nie chwalą się przecież wcale realizmem, bo to i wcale nie ma być żadna arma.

06.08.2011 17:32
😊
6
odpowiedz
jackternator
18
Legionista

A mnie ta produkcja zaciekawiła. Chętnie zobaczę więcej materiałów z tej gry.

Film Bodycount [360] - kulisy produkcji #1 uzbrojenie (PL)