Pierwsze informacje o systemie zdobywania doświadczenia w Minecrafcie
Nie rozumie tego całego fenomenu tej "gry"
też nie rozumiałem, dopóki nie zagrałem ;) Gra wciąga swoją prostotą (choć na dłuższą metę ta prostota nuży)
JA pograłem 2 dni na początek zdawała mi się fenomenalna ale później szybko się nudzi przydało by się jej coś jeszcze oprócz maszowania przycisku myszy
bo w minecrafcie poza budowaniem nie ma nic interesującego, co szybko nuży, chyba że ma się ambicję wybudować ogromny pomnik homera simpsona czy cos:)
bo IMO jedyne co może przyciągnąć w tej grze na dłużej to multi
niestety serwerów nie ma zbyt dużo
[6] no muszę się zgodzić... z rok temu na serwerach nie było praktycznie nic oprócz budowania (mobów jeszcze nie obsługiwał klient)... ale mi to pasuje, dla mnie ta gra to tylko budowle :)
Na dłużej do tej gry przyciąga redstone i możliwości z nim związane. Jeśli tylko ktoś w "realu" ogarnia budowanie przerzutników, a z nich liczników i bardziej skomplikowanych układów, to przy Minecrafcie zostanie na długo.
No mam nadzieję że ten element przygodowy rozbudują. Bo póki co potwory nie stanowią zbytniego wyzwania i a co gorsza wcale nie chce się ich zabijać.
Gra w to ktoś jeszcze? Dla mnie Minecraft wróci jak wprowadzą ten tryb "fabularny", ale to dopiero z pełną wersją chyba wchodzi.
Już lepiej kupić dlc do call of duty za te 60 zl. Minecraft nudzi po 2-3 dniach a w te maki moge grac dniami i nocami.
Te grę albo się pokocha albo znienawidzi, tak samo jak halo i league of legends. Najlepiej grać w kolegami bo grając samemu z czasem się znudzi, ale jak ma się wyobraźnie to można naprawdę się dobrze bawić.
Nikt nie zauważył wskaźnik mięska? pewnie to wskaźnik głodu :D niech zrobi szklanki i potrzebność picia wody :d
@up "potrzebność"?
Chyba nigdy nie zrozumiem co ludziom się w tym czymś podoba.
@eysmond ta tzn. miałem na myśli to że to jest wymagane do przeżycia. Mogłoby być jak w Stranded 2
Dla wszystkich zastanawiających się nad fenomenem Minecrafta mam dodatkowe zadanie - niech zastanowią się nad fenomenem klocków Lego.
@anymous
przykro mi chlopcze ale RPG to jeden z najznamienitszych gatunkow gier i twoje przeklinanie tego nie zmieni. ubolewam nad tym ze w dzisiejszych czasach RPGi zaliczaja mozna powiedziec "okres sredniowiecza" (tak szczerze to chyba cala branza) bo wiekszosc z nich staje sie uproszczona albo przeksztalca sie w MMO (KotOR :( ). moze sredniowiecze to nie do konca wlasciwe okreslenie ale chodzi mi o kontrast miedzy epokami podobny do tego co teraz mamy w branzy gier. okolo roku 2000 (+/- 3 lata) gry byly robione z pasja. graficznie nie powalaly i byly czasami toporne ale od strony fabularnej czy ogolnie calego klimatu bily na glowe dzisiejsze produkcje. dajmy na to przyklad serii Elder Scrolls. pierwsze czesci mialy super klimat. Morrowind jak dla mnie najlepsza gra serii bo ma niesamowity klimat- swiat, muzyke, fabule (glowny watek troche dretwy ale poboczne sa super), natomiast taki Oblivion poszedl w strone super grafiki i uproszczenia glownie za sprawa konsol (niech mi ktos nie chrzani ze to nieprawda albo ze Morrowind wyszedl na xboxa - wyszedl ale byl calkowicie niekonsolowy a stricte PCtowy). mam nadzieje ze nadejdzie niedlugo renesans branzy gier. oczywiscie sa gry na poziomie laczace walory dawniejszych i wspolczesnych gier ale nie jest ich az tak duzo.
Gra się szybko nudzi tym, którzy nie mają pomysłu na to co moga zbudować. Ja zrobiłem kurort zimowy, miasteczko, water city (miasto z wodospadami i pomieszczeniami otoczonymi wodą), szlaki podziemne dla niby turystów. Razem z kolegą który zrobił podziemne miasto, oświetlane jedynie lawą, chcemy połaczyć nasze mapy (jest program to umożliwiający).