Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Beta Test Might & Magic Heroes VI [PC]

04.07.2011 11:38
😜
1
ElNinho
156
STROH 80

Fajne
Lubię

04.07.2011 12:02
2
odpowiedz
Karule
21
Generał

2 okienka z tej samej gry w serwisie informacyjnym :] Co się dziwić, ten tytuł działa na Polaków jak lep na muchy... Heroes 5 był najlepiej sprzedającą się grą w Polsce w 2006 roku.

Heroes 6 pewnie tego nie powtórzy (wiadomo dlaczego), ale drugie miejsce może być...
Gra zapowiada się świetnie, zacytuje CD-Action - "To wciąż stare, dobre "hirołsy", z tym że są to"hirołsy" nowe i lepsze"

04.07.2011 12:08
3
odpowiedz
ńord
2
Junior

głupie pytanie-jak obracać mapę?

04.07.2011 12:14
4
odpowiedz
Jordan23
25
Centurion

Wedlug mnie nowy heroes bedzie taki sam jak starcraft 2.Fakt bedzie mial o wiele lepsza grafike i audio ale co z tego jak jest malo grywalna bo tych wszystkich glupich okienek jest az za duzo
Uwazam ze zaden pozniejszy heroes (w tym VI) nie bedzie wstanie dorownac heroes 3

04.07.2011 12:17
5
odpowiedz
Karule
21
Generał

Jestem ciekawy co teraz powiedzą hejterzy!

Z zapowiedzi gry wynika, że H6 będzie cudowny :)

04.07.2011 12:27
6
odpowiedz
Jambalaya
17
Legionista

Zdecydowanie nie będzie to najlepsza część serii. Za dużo uproszczeń, jak zwykle zresztą w ostatnich latach, bo przecież gra musi się sprzedawać w USA, a tam ludzie nie ogarnęliby złożoności jaka była np: w H5.
Jakim cudem takie uproszczenia maja wpływać pozytywnie na ocenę, jesli w poprzednich częściach to byly właśnie najciekawsze rzeczy. Rozbudowany rozwój bohaterów w 5 był genialny, każdego bohatera można było rozwijać na milion sposobów, trzeba bylo pomysleć przeciwko komu gramy i co się nam możne przydać a co nie. Tutaj zobaczymy jak to wyjdzie w finalnej wersji, ale jak będzie strasznie uproszczone to kicha.
A co do wspólnej puli jednostek z każdego zamku, to jest to najdurniejszy pomysł jaki mogli uczynić tej grze. Po kiego grzyba takie coś ? Wcześniej trzeba było zaplanować dokładnie czy opłaca się wyruszać do next miasta czy czekać na nowe jednostki. Nie wiadomo było czy wróg nas zaatakuje w momencie gdy będziemy w drugim zamku i czy starczy nam jednostek. A teraz jeden kij, idę do następnego miasta a tam full jednostek. Z atakowaniem to samo, idziemy bić gościa a tu ma nagle wszystkie jednostki. O ekranie miasta nawet się nie wypowiadam, bo wyżej został "dobrze" opisany ;]

04.07.2011 12:33
7
odpowiedz
ronaldo1230
84
Pretorianin

H5 było złożone hahahahahahha nie wiem w którym miejscu, droga artystyczna jaką obrali w H5 była ble nie dało się na to patrzeć (dlatego to była jedyna gra serii której nie ukończyłem).
H6 to powrót do korzeni od strony artystycznej i pójście w nowym kierunku uproszczenia rozgrywki.
Jak dla mnie bomba czekam na premierę z niecierpliwością :)

@edit
A co do okienek to jest to wersja próbna przedstawiona na potrzeby bety :)

04.07.2011 12:43
8
odpowiedz
Gileadrael
28
High Admiral

Ronaldo - czyli liczy się grafika, mechanika bez znaczenia ;)

Ta gra jest zbyt uproszczona, aż boli. Wycięto sporo fajnej mechaniki z 3/5 - plus całkowicie zwalono stronę strategiczną przez automagiczne przemieszczanie woja z zamku do zamku.
A recenzent się cieszy, że teraz grać mogą 6latki. Super, ale gdzie jest miejsce dla ludzi którzy jeszcze pamiętają, że można robić gry wymagające, z którymi upośledzony szympans jednak może mieć problem?

04.07.2011 12:43
9
odpowiedz
Karule
21
Generał

Jambalaya--> Rozwój bohatera w tej części serii jest najbardziej rozbudowany :) http://www.tawerna.biz/forum/index.php?topic=1184.5370 - masz tutaj pokazane całe drzewko umiejętności, robi wrażenie.

04.07.2011 13:08
Marcines18
10
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

No dokładnie, gra się fajnie, ale te okno miasta jest ŻENUJĄCE! Zawsze jak wchodziło się do zamku był taki klimat, a teraz? Jakaś gówniana miniaturka..to mi sie strasznie nie podoba.Szkoda, że będzie tak mało miast..

04.07.2011 13:19
11
odpowiedz
Karule
21
Generał

Marcines18--> Jest to tylko ekran zastępczy, zostało to powiedziane przez twórców w jednym z wywiadów. Możemy być pewni, że finalny ekran miasta będzie o wiele lepszy.

04.07.2011 13:29
12
odpowiedz
Jambalaya
17
Legionista

karule ---> nie wiem czy widziałeś SkillWheel, taki mod z H5 ze wszyztkimi skillami danej rasy i danego bohatera (kazda rasa ma troche inne mozliwosci rozwoju dlatego to jest bardziej skomplikowane, ale przyznam ze nie wiem jak dokladnie dziala rozwoj w h6, po Twoich screenach widze ze jest bardziej ubogi niz w h5 ) :
http://heroes.ag.ru/heroes5/files/zip/jpg/sw_rus.gif

12 różnych "szkół" rozwoju, w każdej po ok 5-7 umiejętności z czego mozesz wybrac tylko 3 umiejetnosci, dlatego trzeba sie nad tym porzadnie zastanowic, zeby nie spiepirzyc bohatera ;p
I do tego 3 Rasowe umiejetnosci plus jedna specjalna jeśli uda sie zrobic taki rozwoj zeby ja odblokwać.

A i nie myl czarow ze skillami, bo na sckreenach ktore dales jest sporo ikonek, ale duzo z nich to czary z jakiejs tam magii

Jak dla mnie to robi większe wrażenie :]

04.07.2011 13:36
13
odpowiedz
Zares
8
Legionista

A nie wkurzają Was te animacje, np. gdy bohater atakuje? Pamiętam, strasznie mnie to denerwowało w V i było jednym z powodów wywalenia V-ki z dysku.

Wszyscy piszą, że III-ka była najlepsza, dla mnie - owszem 3ka była bardzo dobra, ale jednak moimi ulubionymi są: I-ka i IV-ka.

W IV-ce najbardziej podobało mi się to, że bohater mógł uczestniczyć w walce normalnie, jak inne jednostki oraz to, że gracz mógł wybrać, które jednostki chce mieć do dyspozycji w zamku. (Jakie budowle kupić dla jednostek na poszczególnych poziomach).
A te pieśni, krajobrazy, grafika - przepiękne. Ogólnie rzecz biorąc mechanika moim zdaniem najlepsza była właśnie w IV-ce, było dynamicznie, taktycznie, przemyślanie i nieliniowo.

A VI? Grałem godzinkę, nie jest źle, ale też nie jest dobrze - brakuje mi mechaniki z IV-ki i chyba sobie ją znowu zainstaluję, choć płytka strasznie poniszczona przez kuzyna :/

Nie wspominając już o tym, że 2x reinstalowałem betę, aż w końcu się połapałem, że konflikt powodował ffdshow.

04.07.2011 13:37
14
odpowiedz
Jambalaya
17
Legionista

Zares --> te animacje mozna bylo spokojnie wylaczyc :D

04.07.2011 13:38
MiszczCzarny
15
odpowiedz
MiszczCzarny
36
Pretorianin

@ Karule:

Na podlinkowanym przez Ciebie forum nie ma pełnej listy skilli - pokazano tam wyłącznie rozwój bohatera, jeżeli avatar jest magiem. W przypadku, gdyby był wojownikiem, byłoby więcej skilli pod ikonką pięści, a mniej pod eliksirem. Zapewniam Cię więc, że umiejętności jest więcej :).

04.07.2011 13:57
Mutant z Krainy OZ
16
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
214
Farben

Na obrazkach rozwój bohatera rzeczywiście wygląda ubogo, ale na ten temat wypowiem się dopiero gdy zagram, bo w becie równie dobrze ścieżka rozwoju może być okrojona o 90% jak i pokazana niemal w całości (oby nie...).
Do tego z Heroesa 5 na razie nie ma co równać, piątka była pod względem rozwoju bohatera najbardziej zaawansowana ze wszystkich dotychczasowych części.

Najbardziej boli mnie fragment tekstu dotyczący rekrutacji jednostek, o ile z początku byłem zadowolony, że będzie pula jednostek z każdej grupy (trzon/elita/czempion), to teraz jestem przerażony, ponieważ nie wiedziałem, że będzie to pula ze wszystkich miast dostępna w każdym naszym mieście.

Rozwiązanie to całkowicie rewolucjonizuje zabawę – w niepamięć odchodzi żmudne przesyłanie jednostek z zamku do zamku – teraz wystarczy wybudować odpowiednie struktury, by móc szybko uzupełnić straty na froncie.

Rozwiązanie to rujnuje całkiem grę :( Te żmudne przesyłanie jednostek z zamku do zamku to esencja heroesa, przerzucanie posiłków przez teren zajęty przez wroga i modlenie się o to, by nie poszły z dymem w starciu z wrogim bohaterem to były emocje.
Niegdyś odbite miasto na terenach zajętych przez przeciwnika to był punkt strategiczny, bohater z silną armią musiał kręcić się w pobliżu przez jakiś czas, który pozwalał na zwerbowanie tam armii, która mogłaby sama się bronić. Utrzymanie zdobytego dopiero co zamku było wymagającym zadaniem, teraz od razu po podboju można tam nająć potężną armię, bez względu na to czy jest to zamek naszej rasy czy innej bo przecież można dokonać transformacji. Skończy się martwienie o morale wojska w takim zamku należącym do innego rodzaju bo je zamienimy, nie trzeba będzie się martwić niczym, tylko przeć przed siebie. Te rozwiązanie uważam za najgłupsze. Czekam na pełną wersję, wtedy dopiero się przekonam czy moje obawy są słuszne, czy też takie rozwiązanie okaże się strzałem w dziesiątkę.

Ogólnie rzecz biorąc mechanika moim zdaniem najlepsza była właśnie w IV-ce, było dynamicznie, taktycznie, przemyślanie i nieliniowo.

Czwórka była właśnie do bólu liniowa i szybko się nudziła. Rozwiązanie w tej części były i dobre i złe, niestety tych drugich było więcej. Rozwój bohatera był tragiczny, wszyscy bohaterowie byli tacy sami, wybór jednostek z pozoru to dobre rozwiązanie, stawiające gracza przed dylematem, czy w tej sytuacji lepszy będzie strzelec czy może jednostka walcząca wręcz. Byłoby to dobre rozwiązanie, gdyby balans tych jednostek był zachowany, a tutaj mamy wybór oczywisty.
Czym się mogą równać z cyklopami ogrzy magowie, z wampirami jadowite pomioty, z dżinami nagi? Otóż niczym, brak balansu zabił całkiem pomysł z wyborem miedzy jednostkami.

04.07.2011 14:24
MiszczCzarny
17
odpowiedz
MiszczCzarny
36
Pretorianin

@ Mutant

Zauważ, że aby swobodnie przesyłać jednostki, potrzebne są specjalne budynki (i to w każdym mieście!), które nie są zbyt tanie. O ile więc gracz nie ma naprawdę sporo surowców, nadal musi przesyłać jednostki w "klasyczny" sposób :).

Ogółem to jest trochę jak w Heroes III w Inferno. Trzeba zbudować wrota demonów, aby móc cokolwiek wysłać dalej. Tutaj jeszcze to rozwinięto: aby przesłać do danego miejsca określoną jednostkę, trzeba w mieście docelowym mieć zbudowaną siedzibę tej jednostki. Innymi słowy: nie ściągniemy od razu do nowego zamku całego wojska, ponieważ nie będzie tam jeszcze odpowiednich struktur. :)

Imo jest to rozwiązanie dużo ciekawsze, niż karawany znane z IV i V.

04.07.2011 14:31
18
odpowiedz
zanonimizowany278186
3
Junior

Podobnie jak autor, na początku zupełnie nie mogłem przywyknąć do 6. Jednak teraz ciężko się oderwać i gubi się poczucie czasu.
Grafika, w szczególności pola walki prezentują się bardzo dobrze. Muzyka przyjemna dla ucha. Dla mnie rewelacyjna. Grafikę testowałem na full detalach. Klimat nadal baśniowy, kolory nie są przysadziste ani cukierkowe, raczej bardziej pastelowe i stonowane, dlatego oczy nie bolą jak w 5.

Na samym początku myślałem, że 4 surowce to już przegięcie! Tak mało? - pomyślałem. Czyli teraz będę miał mega armię w 10min? Bzdura! Może i mniej surowców, ale przyrost ich nie jest taki szybki. Szczególnie teraz, kiedy nie można przejmować wrogich kopalni na stałe. Dopiero po przejęciu zamku- przejmujemy wszystkie naraz w trybie natychmiastowym! Początkowo strasznie mnie to odrzucało. Jak to tak> bez sensu... Psuje to rozgrywkę! Po dłuższym graniu przekonałem się do tego rozwiązania i bardzo mi się spodobało. Od teraz nie bawimy się w kotka i myszkę, czyli ja Ci zabiorę kopalnie złota, a Ty szybko biegniesz po nią, aby ją z powrotem odebrać, to w tym czasie zajmę Ci drewno, kamień i na deser kryształy. Od teraz zabawa polega na bronieniu głównej twierdzy, rozbudowie armii ażeby móc skupić się na przejmowaniu wrogiego terytorium.
Teleportowanie się między miastami to też dobre rozwiązanie, dzięki temu można łatwo zaskoczyć przeciwnika (nieuważnego) lub szybko obronić twierdzę (oczywiście można to stosować dopiero po wybudowaniu odp. budowli).
Jeśli chodzi o rekrutację w każdym mieście, to także na początku byłem do tego sceptycznie nastawiony. Jednak rozwiązanie także jest na +. Szybko można uzupełniać starty bez konieczności zaglądania do każdego zamku odległych o 5 tur. Z 2 strony nie jest to takie uproszczone. Aby móc rekrutować np. anioły w danym zamku musi być odp mu budynek, jeżeli go nie ma to masz dylemat zainwestować czy nie ? (a jak stracę zamek?) czy wrócić się do zamku gdzie jest ten budynek i tam z rekrutować (strata tur).
Kolejny + dla ofert tygodniowych na targowisku i unikalnych budynków dla każdego zamku. Możliwość wyboru 2/4 unikalnych.

Teraz narzekanie:
- oczywiście ekran miasta (mam nadzieję, że rzeczywiście jest on tylko zastępczym)
- animacje walk wołają o pomstę do nieba, bardzo niski poziom, niedopracowane, zła synchronizacja dźwięku oraz czasu.
- ofc jakieś bugi z wczytywaniem krainy
- no właśnie ten brak balansu i niski poziom AI - komp zabija jednostki neutralne a nie zbiera skarbów (ale też nie wymagajmy od bety za wiele)
- to nie do pojęcia, że każda frakcja ma jednostki leczące, bitwy bez start a kapłanki mogą wskrzeszać w nieskończoność i dzięki temu nie da się zabić o wiele słabsze armie wroga (chyba inferno to najsłabsza nacja na chwile obecną, właśnie przez brak heal'erów)

Ogólnie rzecz biorąc zapowiada się rewelacyjna odsłona herosów. Rzekłbym, że nawet lepsza od 3. Ja nie wiem dlaczego wszyscy uparli się na tę 3, że najlepsza itp, itd. Skoro dopiero po wyjściu dodatków, szeregu patchy stała się tak dobra. Nie porównujmy bety Heroes 6 do III z 3 dodatkami wtf? Może poczekajmy jak będzie wyglądała 6 z 2 dodatkami i wtedy będziemy mówić, która część bardziej się podoba.

To tyle, enjoy ;)

04.07.2011 14:35
Mutant z Krainy OZ
19
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
214
Farben

MiszczCzarny -> Gdy zdobywamy obcy zamek i przemieniamy go na swoją potrzebę to rozumiem, że trzeba wtedy czekać i że nie tak szybko się to wszystko będzie odbywało, jednak zdobywając już rozbudowane miasto tego samego typu mamy to rozwiązanie podane na tacy. Zresztą nawet rozbudowa zamku nie jest tak trudna jak rozbudowa zamku i zbieranie później garnizonu dla niego :) Już wolałem właśnie karawany z Heroesa 5, które dało się zaatakować podczas podróży między miastami. O ile w Heroes 3 w inferno było to ciekawe, ponieważ był to budynek specjalny, tylko dla tego miasta, to tutaj już nie koniecznie mi się to podoba.
Póki co jestem przerażony wizją, która mi się maluje w głowie kiedy czytam o takich zmianach, ale czy jest tak źle przekonam się dopiero gdy zagram.

04.07.2011 14:54
MiszczCzarny
20
odpowiedz
MiszczCzarny
36
Pretorianin

@ Mutant

Zmiana zawsze zajmuje jedną turę, jednak żeby nie było zbyt różowo, jest dość kosztowna (o ile się nie mylę, to tym kosztowniejsza, im bardziej rozbudowane miasto).

04.07.2011 15:06
21
odpowiedz
-=.szaman=-
36
Pretorianin

@"Czarny" (autor tekstu)
W tekście napisałeś że AI unika walki:
"Przeciwnik stroni od walki, gra zdecydowanie defensywnie, co widać szczególnie w statystykach po zwycięskim skirmishu (bitwy moje: 83, bitwy komputera: 5)."

Może to wynika z tego że nie włączyłeś opcji Aggressive AI.

Wybierając poziom trudności:
1. bierzemy custom
2. włączamy opcję: "Aggressive AI".

Sprawdzałem że "aggressive AI" domyślnie jest wyłączone dla wszystkich poziomów trudności. Niestety jeszcze nie grałem z tą opcją włączoną (nie zdążyłem jeszcze skończyć bety), więc nie wiem jak przeciwnik będzie się zachowywał po włączeniu.

04.07.2011 15:08
MiszczCzarny
22
odpowiedz
MiszczCzarny
36
Pretorianin

@Szaman

Grałem na wszelkie możliwe sposoby - to mój obowiązek jako dziennikarza :).

Niestety, z "agressivem" jest w zasadzie tak samo - szczerze mówiąc, nie dostrzegłem praktycznie żadnej różnicy w poczynaniach komputera.

04.07.2011 15:18
Beaverus
23
odpowiedz
Beaverus
177
Bounty Hunter

mam pytanie dziala wam gra ? włączam ją i pisze mi ze nie może się połączyć z internetem. A cały czas działa net, firewalle wyłączam i nic ;/

04.07.2011 15:21
24
odpowiedz
-=.szaman=-
36
Pretorianin

@MiszczCzarny [23]
To w takim razie bieda straszna i miejmy nadzieję, że zrobią porządnie do września.

offtop
na czacie wewnątrz gry ktoś mi mówił że jak się doda kogoś do znajomych to można grać multi przez net. Farmazon, naturalnie?

04.07.2011 16:17
25
odpowiedz
Max Stone
15
Legionista

Ja na H6 czekam, byłem sceptycznie nastawiony, ale zobaczymy. Natomiast nie wydaję się wam, że ta ilość zamków to jest jakiegoś rodzaju przygotowanie pod DLC/dodatki innego rodzaju? Nie chcę ofc knuć teorii spiskowej, to po prostu moje luźne rozmyślania. Po prostu wątpię, żeby zostawili taką ilość zamków, coś mało ich.

04.07.2011 16:39
26
odpowiedz
Gileadrael
28
High Admiral

To akurat normalne. Kiedyś robiło się grę, potem dodatki.
Teraz robi się grę - wycina z niej połowę zawartości i sprzedaje jako dodatki i dlc.

04.07.2011 19:03
27
odpowiedz
h!ro
12
Legionista

strasznie mi brakuje sylvanas, ale podobają mi się nekropolie ale wampiry zostały trochę za bardzo zdegradowane :(

04.07.2011 19:29
28
odpowiedz
Tuminure
91
Senator

Tutaj dochodzimy do najważniejszego – nasz wybór ma znaczenie dla kształtu całej gry, bowiem atrybuty naszych alter ego bezpośrednio wpływają na zabawę (dają nam dodatkowe zasoby albo premie – i to w każdej rozgrywce). Awatary gromadzą też doświadczenie, dzięki któremu mogą się rozwijać – a my otrzymujemy w ten sposób większe bonusy i koło się zamyka. Jest to kapitalny sposób na przykucie gracza do monitora – autentycznie chce się podbić jeszcze jeden zamek – po to, by nasz ród rósł w siłę i zdobywanie kolejnych było prostsze.
Nie sprawdzi się w Hot Seacie. Na multi on-line będzie to idiotyczne (przypomina mi to lvlowanie z CODa, Crysisa 2 i innych gier tego typu).

gra stała się bardziej przejrzysta, intuicyjna, sprzyjająca graczowi
Szkoda jednak, że wiąże się to głównie z uproszczeniem wszystkiego. H3 był trudny, a jednocześnie przejrzysty i intuicyjny.

Przykładowo każdy podbity gród możemy za niską cenę skonwertować do typu, który preferujemy
Eee... aha. Zostało w tej części cokolwiek, co jest charakterystyczne dla poprzednich części tej gry?

Najważniejszym elementem wszystkich gier z serii od zawsze były bitwy – te wyglądają niemal identycznie jak w „piątce"
Szkoda. Wojowanie w trójeczce było dużo bardziej wciągające i taktyczne, niż w każdej następnej części.

Co z samymi herosami? Ci zostali podzieleni na wojowników i magów, z których każdy dysponuje inną pulą umiejętności (chociaż istnieje pewna część wspólna).
No łał. Czyli jednak jest coś co łączy tę część z poprzednimi.

Najwięcej kontrowersji od dawna budzą dostępne w grze frakcje. Jest ich pięć
Pięć frakcji umożliwia w teorii lepszy balans, niż osiem czy dziewięć. Szkoda, że w praktyce to wypada inaczej.

Z powyższego opisu wyłania się obraz gry idealnej
Eee...ee...Eee... idealnej? Hahaha :D. Gra jest spoko ale H3, Disciplesów i Age of Wonders niestety nie przebija. Przynajmniej tym co oferuje w becie.

04.07.2011 19:49
29
odpowiedz
Przemoman
40
Pretorianin

Hmm do tej pory byłem bardzo sceptycznie nastawiony do Heroes 6. Po przeczytaniu beta testu zmieniłem zdanie. Wiele elementów, które mnie irytowały zostały poprawione:
- bawienie się w kotka i myszkę z przejmowaniem kopalni
- rekrutacja wojsk w jednym zamku, przez to nie będzie trzeba tracić tylu tur, żeby wojska połączyć

Te pomysły sprawią, że gra będzie bardziej dynamiczna i nie będzie trzeba godzinami bawić się z przeciwnikami. Niech do tego dadzą jakąś dobrą fabułę i gra może być jedną z najlepszych z serii.

Mogliby coś jeszcze zrobić, aby tury przeciwników nie trwały tak długo. Zawsze w tej serii najlepiej grało mi się na początku, gdy mapa nie była odkryta i jak kończyłem turę, mogłem prawie natychmiast rozpocząć drugą. W miarę odkrywania większej ilości terenu, trzeba było czekać coraz dłużej na swoją turę.

Gra może burzy schematy, jakie miały poprzednie części. Moim zdaniem to dobrze. Ile można grać ciągle w to samo. Innowacje są potrzebne. Jeśli najbardziej podobała wam się III część to nie ma problemu, grajcie w nią. Ale nie oczekujcie, że Heroes 6,7,8,9 będzie kalką III części. Żywotność danej gry jest zwiększana przez dodatki, DLC, mody, edytory itd.

04.07.2011 20:22
Tlaocetl
👍
30
odpowiedz
Tlaocetl
193
Ocenzurowano

@Przemoman -> dokładnie! A jeszcze rozbudowany wątek fabularny pozwala bardziej identyfikować się z bohaterem zwiększając grywalność. Zmiany, które zobaczyłem w becie 6-tki to moim zdaniem, strzałem w 10!
To może być najlepsza, najbardziej miodna część serii!!

04.07.2011 21:18
31
odpowiedz
Michalo
17
Legionista

Omg! Jakby Heroes 6 miał tą samą mechanikę gry co piątka lub lepiej trójka, narzekalibyście jeszcze bardziej. Przecież twórcy gier muszą eksperymentować, żeby odkrywać nowe idee dla tej branży.

05.07.2011 03:47
32
odpowiedz
Tuminure
91
Senator

Nie mam nic przeciwko pozytywnym zmianom. Zresztą nigdzie nie wspominam, że oczekuję aby H6 wyglądał jak H3.

05.07.2011 08:02
ROJO.
👍
33
odpowiedz
ROJO.
151
Magia Kontrastu

Fajne!

spoiler start

Nawet bardzo!

spoiler stop

05.07.2011 09:17
34
odpowiedz
Owen
100
Tanator

Ja niestety jestem jeszcze przed ukończenim kilkunastogodinnej zabawy i jak na razie nie jest źle; jednak mam bardzo mieszane uczucia odnośnie interfejsów. No właśnie, interfejs rozwoju miast, interfejs rozwoju postaci, interfejs samej postaci... Znaczki/ikony przedstawiające umiejętności bohaterów - one są nieczytelne. To samo mogę powiedzieć o ikonach rozwoju miasta. Jak na razie nie przekonałem się do koncepcji możliwości pełnego wyboru umiejętności jakie się chce rozwijać u bohatera - system oferowany przez poprzednie części pozwalający na wybór spomiędzy dwóch pseudolosowo wybranych przez kompuer umiejętności bardoej mi odpowiadał. Czy da się przyzwyczaić? Pewnie tak, ale wymga to trochę czasu.

Cała reszta zmian (np. uproszczenie w "gospodarce surowcowej", koncepcja podziału jednostek na elitarne i podstawowe itp.), jak dla nie są to zmiany kontrowersyjne, przynajmniej neutralne lub wręcz ruch w dobrym kierunku - wnoszą swoisty powiew świerzości do serii. No i nareszcie wracają do podstawowej wersji barbarzyńcy :-) Grafika i animacje piękne. Gra się bardzo płynnie nawet na dwuletnim laptopie. Rewelacja. Ogólnie - czekam na finalny produkt z niecierpliwością.

05.07.2011 11:53
vojak_2
35
odpowiedz
vojak_2
40
Generał

Nie jest źle, ale niektóre rzeczy mogli by zrobić lepiej...np. kopalnie..

05.07.2011 13:33
36
odpowiedz
Przemoman
40
Pretorianin

Na szczęście to jest beta. I to co graczom nie będzie się podobać to twórcy poprawią. Więc spokojnie :)

05.07.2011 15:13
37
odpowiedz
pdabro
2
Junior

Ja mam problem w Multi. Po kilku godzinach dochodze do momentu, w którym rusza się komputer i nic się nie dzieje. Jeden bohater wraca, drugi idzie w jego kierunku i wygląda to tak jakby nie potrafili się wyminąć. Znaczy oni się wogóle nie ruszają, stoją naprzeciwko tak jak się zatrzymali w poprzedniej turze. Czekałem pół godziny i nic.
Wczytałem nawet wcześniejsze sejwy ale schemat jest podobny i po dwóch turach dochodzi do tego samego momentu.
Niewiecie gdzie trzyma zapisy gry, może by wysłał do UBI z odpowiednim komentarzem?

05.07.2011 18:09
😉
38
odpowiedz
Blaadee
70
Centurion

Nie zdziwię się jak na pudełku zobaczę "Pegi 3" :p

05.07.2011 22:08
bassiunia
39
odpowiedz
bassiunia
14
Legionista

Nie wiem o co chodzi z tym dążeniem wszystkich do upraszczania gier. To nie jest poszukiwanie nowych odbiorców. To jest olewanie starych.
Ja rozumiem, że jakiś dzieciak sobie usiądzie, oderwie się od Simów (czy w co tam jeszcze dzieci grają). A jakby się mu (broń Wielki Władco Neta) nie udało przejść pierwszej misji, bo za trudna, to klient stracony, bo dodatków już nie kupi. Ale od czego jest poziom "łatwy"? A to już kolejna gra z serii "poziom łatwy przechodzimy na słuch, z wyłączonym monitorem; normalny za pomocą zepsutej myszki; a trudny z palcem w uchu". -> patrz DAII
I teraz weźmy gracza (nie mnie, ja gram dorywczo, po pracy, przed pracą, w weekendy), który chciałby, żeby H6 wymogły na nim jakieś myślenie STRATEGICZNE. No proszę Was. Całe życie gram w strategie. Chyba Majesty jest bardziej strategiczne od tego. :D

@Przemoman - To ja poproszę, żeby dodać jeden poziom, taką "nagłą śmierć". :D Wiem, wiem, Wiesław mnie rozpuścił i tyle. ;)

06.07.2011 10:38
vojak_2
40
odpowiedz
vojak_2
40
Generał

Sztuczna inteligencja jest na bardzo niskim poziomie, aż żal.......

06.07.2011 12:49
41
odpowiedz
emot
44
Centurion

Cześc wszystkim.Zawsze mnie ciekawiło po ile lat mają tutejsi gracze i forumowicze?! Oraz czy takie gry jak ta i jej podobne nie są przeznaczone dla nastolatków?

06.07.2011 15:51
bassiunia
42
odpowiedz
bassiunia
14
Legionista

28. Ta jest raczej dla dzieci w wieku 10-12 IMO. ^^

06.07.2011 15:54
KMyL
😡
43
odpowiedz
KMyL
107
BetterWeebThanRed

A ja właśnie co pobrałem bete ( jakieś 7 godzin leciało) po czym wyskoczył mi komunikat z błędem xD

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!

06.07.2011 15:58
victripius
44
odpowiedz
victripius
91
Joker

Tak naprawdę to gra zapowiada się dużo lepiej od IV i V, które, mówiąc lekko, były sporo poniżej oczekiwań (zwłaszcza po znakomitej III). Jak dla mnie nie wiem, czy nie lepiej by było po prostu stworzyć nową markę, bo jakiś zalążek tych prawdziwych Heroesów widać, ale tak naprawdę zaczyna się z tego robić inna gra. Heroes VI może dać nadzieję, że jednak nie zapomina się o fantastycznych grach i można powrócić do korzeni, robiąc przy okazji krok w przód.
Na razie VI jest wielką niewiadomą pod względem tego, czy spodoba się fanom trzeciej części. Jeśli tak, to jest nadzieja na wielki powrót.

06.07.2011 17:18
Mutant z Krainy OZ
45
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
214
Farben

Jak dla mnie nie wiem, czy nie lepiej by było po prostu stworzyć nową markę, bo jakiś zalążek tych prawdziwych Heroesów widać, ale tak naprawdę zaczyna się z tego robić inna gra

Bez przesady, gdyby mi ktoś podsunął Heroesa 6 nie mówiąc, że to Heroes, to bym po prostu stwierdził, że jest to klon właśnie Heroesów, a nie Disciples czy nowych Kings Bounty, bo cech charakterystycznych dla serii jest tutaj przynajmniej miliard. Tej gry nie da się pomylić z inną, nie jest to Heroes 3 ale jest to w dalszym ciągu Heroes.
Siłą rzeczy jest, że gra musi ewoluować, nie da się wydać 100% klona trójki czy też nowych dodatków do starej trójki, bo tych wyszła masa pod nazwą "kroniki", ale jakoś nikt ich za wybitne nie uważa, mimo iż to jest H3.

08.07.2011 13:17
46
odpowiedz
Batory
24
Pretorianin

jak ktoś nie załapał się na klucz do tego badziewia

to kto pierwszy ten lepszy dane jakie mogą być ci potrzebne do wejścia

mail do którego jest dopisane
[email protected]
123456yu

konto na ubi
batorki
123456y
29P-4CCM-L34U-A3BD-TQF6

ja sobie tym więcej czasu marnować nie mam zamiaru

bawcie się dobrze

08.07.2011 21:36
47
odpowiedz
Zb4wiciel
1
Junior

pozwoliłem sobie przechwycić to konto ;)

08.07.2011 21:47
48
odpowiedz
zanonimizowany781695
0
Pretorianin

>Mutant z Krainy OZ Bez przesady, gdyby mi ktoś podsunął Heroesa 6 nie mówiąc, że to Heroes, to bym po prostu stwierdził, że jest to klon właśnie Heroesów, a nie Disciples czy nowych Kings Bounty, bo cech charakterystycznych dla serii jest tutaj przynajmniej miliard

Heroes of Might and Magic to klon Kings Bounty swoją drogą :P Natomiast Might and Magic: Heroes VI jak sam zauważyłeś to już nie Heroes of Might and Magic a jego klon. Imo Ubi powinno stworzyć nową markę zamiast żerować na fanach tej serii.

09.07.2011 08:19
Mutant z Krainy OZ
49
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
214
Farben

babuniamegazorda -> Wiem, że najpierw było Kings Bounty, ale H6 bliżej do KB Legenda czy Księżniczki, dlatego też napisałem "nowych Kings Bounty" :)

Dlaczego tworzyć nową markę? To są cały czas Hirołsy coby nie mówić i jakby nie narzekać. Odnoszę wrażenie, że gdyby tę grę nazwali inaczej to flame w sieci byłby pierdyliard razy większy niż obecny.
Ja tam jestem spokojny, na H3 zjadłem zęby, do czasu wyjścia piątki grałem w niego cały czas, czwórka kiedy wyszła też mnie wciągnęła i grałbym dłużej, gdyby nie była tak nudna (może generator map by pomógł?).
Zmian w szóstce niektórych się obawiam, jednak jestem zdania, że są one potrzebne, bo jak chcę grać w trójkę to ją odpalam, a nie czekam aż ktoś wyda jej pełnokrwisty remake. Do wszystkiego się przyzwyczaję, wydam swoje pieniądze na grę i zrobię to świadomie pomimo, że jest tak okrojona względem poprzedniczek. Takie czasy, marzeniami o lepszym heroesie nie zaspokoję swojego głodu zagrania w nowego hirka.

10.07.2011 01:44
👍
50
odpowiedz
Batory
24
Pretorianin

@Zb4wiciel

proszę bardzo, życzę udanej zabawy

15.07.2011 19:02
Nolifer
51
odpowiedz
Nolifer
135
The Highest

Mi też się podoba nowy kierunek jaki poszła gra. Ile w końcu można narzekać że to nie podobne do 3 i takie tam .

24.07.2011 21:21
52
odpowiedz
4rd
1
Junior

i nie udało się, i było za późno, aby to zauważyć ...:( ktoś ma Bety klucz, napisz do mnie undead65 [Małpa] yahoo [kropka] com, jak tylko możesz. góry dzięki.

Beta Test Might & Magic Heroes VI [PC]