Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl L.A. Noire na PC, czyli dwulicowy Rockstar

23.06.2011 19:50
oleczny
1
oleczny
36
Centurion

cóż, Rockstar zachowuje się nie w porządku, ale do tego już się przyzwyczaiłem, z IV było tak samo (jednak wiedziałem, że w końcu na PC będzie). nie spodziewałem się mimo wszystko takiej informacji, chociaż jak większość, wolałbym RdR :) ale LA Noire kupię.

23.06.2011 19:55
Kreek
2
odpowiedz
Kreek
65
Senator

No przepraszam, ale jeszcze wczoraj nie było mowy o żadnych LAN na PC:) Więc pozostaje tylko dziękować, a nie jeszcze oskarżać Rockstara o hipokryzję. Nie chcieli mówić, to nie chcieli, widocznie tak im odpowiadało.

23.06.2011 19:55
piokos
👍
3
odpowiedz
piokos
108
27 do 1

otóż to eJay

23.06.2011 19:59
DM
4
odpowiedz
DM
211
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
takich rzeczy sie nie ujawnia żeby biznes nie ucierpiał - wszystko jest podyktowane marketingiem, umowami, klauzalami itd
jakbyś eJay kierował jakąś grową korporacją to też byś główno mówił plebsowi-graczom :)

nie wiem skąd te westchnienia do RDR cały czas, team Bondi robił pewnie obie wersje dość równo, a rockstar nie robił RDRa na PC - więc Bondi gre ma a rockstar nie - dwaj twórcy, dwie różne sprawy

23.06.2011 20:01
5
odpowiedz
Karule
21
Generał

L.A. Noire wydadzą na PC, a RDR nie? Chcą mieć mniej kasy widocznie...

23.06.2011 20:01
kęsik
👍
6
odpowiedz
kęsik
148
Legend

team Bondi robił pewnie obie wersje dość równo

Za wersję PC L.A. Noire odpowiada Rockstar Leeds.

23.06.2011 20:03
nagytow
7
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Hahaha cry me a river. Moze zaplanujcie bojkot bo R* wam nie powiedzial o wersji PC miesiac wczesniej.
A ja sie pytam: no i co z tego? Swiat sie zawalil?

23.06.2011 20:06
eJay
😉
8
odpowiedz
eJay
241
Quaritch

gameplay.pl

nagytow, ja nie chcę bojkotu. Chcę jedynie odrobinę przejrzystości i zaprzestania robienia ludziom wody z mózgu, co podałem w linkach. Przecież potwierdzenie wersji PC pół roku temu nie wpłynęło by negatywnie na sprzedaż wersji na konsole (jeszcze żadna gra na PC tego nie zrobiła).

23.06.2011 20:11
9
odpowiedz
zanonimizowany649929
35
Legend

Dwulicowy? Ja bym się cieszył na wieść o nadchodzącym L.A. Noire na PC (chociaż pewnie zagram z czystej ciekawości, nie śledziłem wcześniej tego tytułu) zamiast doszukiwać się podstępów i kłamstw ze strony R*.

23.06.2011 20:16
Nerka
10
odpowiedz
Nerka
156
Generał

Ja bym tam wolał RdR. :[

23.06.2011 20:16
11
odpowiedz
zanonimizowany649929
35
Legend

Nerka -> Ja w sumie też.

23.06.2011 20:19
12
odpowiedz
zanonimizowany795021
2
Centurion

A nie jest czasem tak, że RDR jest bardziej rockstartowskie od L.A.? Może to Team Bondi tak zdecydowało.

23.06.2011 20:26
gracz12301
13
odpowiedz
gracz12301
121
AFC

Przecież RDR jest od R*, a L.A. Noire od Team Blondi. Więc to jest całkiem inna sytuacja. Dlatego RDR na PC nie będzie.

Co do tematu, to czy ja wiem, czy jest o co się denerwować. Cieszmy się, że L.A. Noire wyjdzie na blaszaki. Wiadomo, że R* powinien wspomnieć podczas premiery na konsole o wersji Pecetowej, ale może taka ich polityka. Jak było z Grand Theft Auto IV. Też nie wiedzieliśmy od razu po premierze gry na konsole, że wersja na PC w ogóle kiedykolwiek powstanie.

Cieszmy się, że gry na PC nie umierają, bo kiedyś bałem się że tak w końcu będzie. Teraz już wiem, że Pecety dobrze się trzymają.

23.06.2011 20:29
14
odpowiedz
Likfidator
120
Senator

Konwersja to nie jest pisanie gry od nowa. Nawet gdyby zaczęli konwersję dzisiaj, to wersję w 100% grywalną otrzymaliby najpóźniej do 10 lipca.

Po pierwsze L.A. Noire działa na technologii R*, która napędzała m.in. wydanego na PC GTA IV.
Po drugie L.A. Noire jest grą multiplatformową tj. X360 i PS3. Silniki multiplatformowe posiadają najczęściej dodatkową warstwę, która zawiera klasy pozwalające odwoływać się programistom mechaniki gry do sprzętu w taki sam sposób niezależnie od sprzętu, tj. programista wywołuje np.
obiekt->wyświetl_obiekt(nazwa_obiektu);
a ta klasa w zależności od tego, czy skompilowana pod PS3, czy pod X360 korzysta z poleceń OpenGL ES1 lub DirectX.

Podobnie silnik dostaje np. callback, że użytkownik nacisnął przycisk strzału. Programista programujący w wyższej warstwie nie jest świadomy, czy to był pad, myszka, czy np. Kinect, dostał tylko komunikat, że użytkownik wywołał taką reakcję.

Po trzecie, portowanie już multiplatformowej gry, to zwyczajne przepisanie tych kilkudziesięciu klas na nową architekturę, a pamiętajmy, że X360 działa na Windowsie i ogromna większość jego bibliotek jest dostępna na PC. Co więcej, można wykorzystać już to co zostało napisane w ramach pecetowej wersji GTA IV.

Zrobienie portu 1:1 multiplatformowej gry konsolowej na PC, to zajęcie na kilka tygodni, a czasem nawet dni dla jednej osoby.

Nowoczesne silniki takie jak Unreal Engine, CryEngine 3, czy Unity 3D, mogą tworzyć od razu kod wykonywalny na kilka platform.

Więcej czasu może zająć dodanie rzeczy specyficznych dla danej platformy tj. poziomy detali, zmieniony interfejs użytkownika itd...
Jednak zrobionie portu to zawsze jest ułamek kosztów jakie pochłonęła produkcja gry.

spoiler start


Mam nadzieję, że nie zostanę skrytykowany przez jakiegoś programistę, że wypowiadam się nieprecyzyjnie, gdyż nie to było moim celem. Chciałem powiedzieć, że proces portowania jest tani i nie zajmuje zbyt wiele czasu, oczywiście pod warunkiem, że silnik gry jest do tego przygotowany.

spoiler stop

23.06.2011 20:36
15
odpowiedz
zanonimizowany639270
31
Generał

Co za różnica kiedy to zapowiedzieli... ważne kiedy wyjdzie :).

23.06.2011 20:41
16
odpowiedz
krzychu2k7
39
Konsul

Firma ma przede wszystkim zysk generować. Oczywistym jest, że jeśli najpierw zaprzecza wersji PCtowej a potem ją zapowiada generuje zysk. Ba, nawet PR się poprawia, bo wychodzi z dobrą łaską do czekających graczy!

Ja już dawno nie wierzę oświadczeniom firm i dziwię się tym, którzy wierzą tak jak eJay. Przecież nawet piętnowanie kłamstw tutaj nic nie pomoże, bo takie rzeczy się szybko zapomina i nie zmniejszają zysków, przez co są cały czas dla nich korzystne.

23.06.2011 20:42
Pralkosuszarka
17
odpowiedz
Pralkosuszarka
38
Centurion

Też nie rozumiem tej szopki z zapieraniem się że "nie, nie ma mowy o wersji PC" itd i wkurza mnie ona ogromnie, z drugiej strony ciesze się że jakas nadprzyrodzona siła sprawiłą że nie kupiłem gry na konsolę i jako PeCetowy fanboj będę miał okazję zagrać w LA Noire na mojej ulubionej platformie. Radość miesza się z lekkim rozgryczeniem chodż tej pierwszej jest zdecydowanie więcej.

Czekam i trzymam kciuki za dobrą optymalizację.

23.06.2011 20:48
U.V. Impaler
18
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

Hasełka "chcieli uszczęśliwić pecetowców" mnie śmieszą. W epoce Steamów, Gamersgate'ów oraz innych Impulsów, kiedy taka niszowa marka jak King's Bounty robi 250 tysięcy "kopii" w sprzedaży cyfrowej, na wersję PC patrzy się inaczej niż kiedyś. Dziś pecety to nie pudełka, ale dystrybucja online.

A że wyjdzie później? A bo to jakaś nowość? Na grzyba ten bulwers. Grunt że będzie.

23.06.2011 20:50
Cayack
19
odpowiedz
Cayack
60
Gospodarz Przystani

Owszem, może to w jakimś stopniu denerwować, ale z drugiej strony powinien nas wtedy denerwować cały marketing jako taki. Zachowanie Rockstara uznaję za zupełnie normalną zagrywkę (marketingową), do której wiele osób zdążyło się już przyzwyczaić.

23.06.2011 21:15
Stra Moldas
20
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Fajnie, że będzie... I tyle. Ja tam czekam na drugą część, którą kupię zapewne na konsolę, bo po prostu lepiej mi się na niej gra, a i zapewne będzie wcześniej. Szkoda tylko, że dla niektórych decyzja o wydaniu tej gry na PC stała się kolejnym powodem do dyskusji o wyższości jednej platformy nad drugą. No ale tak to już jest.

23.06.2011 21:15
21
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

Ja miałem ciekawszą sytuację w podstawówce. Musieliśmy znaleźć odpowiednie cytaty z Robinsona Crusoe. Koleżanka spisała ode mnie wszystkie, a potem na lekcji na ochotnika zgłosiła się z zerżniętym zadaniem domowym i cytowała przez pół godziny jednego za drugim - zebrała piątkę i pochwałę za doskonale dobrane cytaty ;D

23.06.2011 21:18
tommik85
😃
22
odpowiedz
tommik85
28
The End of the Line

L.A.Noire miało wyjść tylko na konsole - źle.
L.A.Noire wyjdzie na PC - też niedobrze.

;]

23.06.2011 21:44
eJay
23
odpowiedz
eJay
241
Quaritch

gameplay.pl

UVI---->

A że wyjdzie później? A bo to jakaś nowość? Na grzyba ten bulwers. Grunt że będzie.

To nie jest bulwers. Ja się cieszę, że gra pojawi się na PC, bo to mocny tytuł. Z drugiej strony co się zmieniło od 10 maja, że nagle LA Noire jest "idealną grą na PC"? Marketingowy bełkot.

Hasełka "chcieli uszczęśliwić pecetowców" mnie śmieszą.

A mnie nie. W epoce flamewareów na exclusivy każda multiplatformowa pozycja rozwiązuje kilka problemów (np. content na danej platformie) i rodzi jednocześnie inne (jakość contentu).

23.06.2011 21:50
Kreek
24
odpowiedz
Kreek
65
Senator

To nie jest bulwers. Ja się cieszę, że gra pojawi się na PC, bo to mocny tytuł. Z drugiej strony co się zmieniło od 10 maja, że nagle LA Noire jest "idealną grą na PC"? Marketingowy bełkot.

Się żeś obudził. 90% wypowiedzi pochodzących od developerów to marketingowe bełkoty, a w szczególności, jeśli dotyczą one gry, która dopiero zawita na półki sklepowe...

23.06.2011 21:53
eJay
25
odpowiedz
eJay
241
Quaritch

gameplay.pl

Kreek--->W takim razie w dupie mam taki marketing który nie potrafi rzeczowo odpowiadać na pytania i zamydla temat. Żeby chociaż jakiegoś virala zrobili na swoim forum, albo podgrzali atmosferę przed E3. A tu proszę, z miesiąca na miesiąc zwrot o 180 stopni. Nie ma szans na LAN na PC, LAN będzie na PC jesienią.

23.06.2011 21:56
😒
26
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

Wszystko okej tylko gra będzie po Angielsku, a z tego co mi wiadomo to tam dużo dialogów jest..

23.06.2011 22:03
kęsik
27
odpowiedz
kęsik
148
Legend

Dziś pecety to nie pudełka, ale dystrybucja online.

W życiu nie dotknę tego syfu.

23.06.2011 22:05
28
odpowiedz
koobon
82
Legend

Wkurza mnie to ciągłe biadolenie, raz źle, bo tylko na konsole, potem źle, bo ogłosili, że wyjdzie, a mówili, że nie wyjdzie. A w końcu źle, bo po angielsku (poważnie? w XXI wieku? w kraju, w którym nawet od sklepowej wymagają podstaw j. angielskiego?).
No na litość boską, jeden z najciekawszych tytułów tego roku wychodzi (niespodziewanie) na PC, to trzeba się cieszyć. A pewnie dodadzą w edycji pecetowej kilka dodatków, które ja musiałem dokupić na PStore.

"W życiu nie dotknę tego syfu."
No fakt, trudno dotknąć coś niematerialnego, ale żeby od razu syf?

23.06.2011 22:06
29
odpowiedz
zanonimizowany737596
31
Generał

Nie wiem, czy moje postrzeżenia są trafne, ale podobnie było z wydaniem Wiedźmina 2 na konsole. Wersja na konsole pewnie była już zrobiona dawno temu, może miesiąc po pecetowej. Jednak CD Projekt RED postanowił wydać najpierw pecetową, by zaskarbić sobie pecetowców, przeciwników konsol i "fanów RPG". Teraz "o nagle" zabrali się za konwersję i postanowili ją po błaganiach wydać. ;] Mi się wydaje, że z wersją L.A. Noire na PC było podobnie. Gra była robiona od początku, ale jednak postanowili, że wydadzą tylko na konsole. Gdy gra nie osiągnęła planowanych przychodów, wydadzą ją na PC. W2 chciał zarobić jak najwięcej na PC, a potem jeszcze więcej na konsolach, L.A. Noire chciało zarobić krocie na konsolach, ale się nie udało i było trzeba wydać wersję PC. Może trochę smutne, że gracze są traktowani w taki sposób, ale biznes to biznes.

23.06.2011 22:09
30
odpowiedz
zanonimizowany639270
31
Generał

Ja bym chciał żeby wszyscy zapowiadali tak gry jak Rockstar w przypadku LAN przynajmniej nie trzeba się ślinić przez kilka lat (Blizzard).

23.06.2011 22:11
😁
31
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

w kraju, w którym nawet od sklepowej wymagają podstaw j. angielskiego?

Likfidator -> Skoro taka konwersja jest taka tania i to taki banał to dlaczego z każdą grą tak nie robią? I nie mam na myśli tutaj tytułów na PS3 bo one akurat działają na silnikach, których na PC nie da się jako tako przenieść ,a o "zwykłych" stricte konsolowych produkcjach np. Dantes Inferno, Enslaved (engine UE3), najnowsze Transformersy (też UE3), Mortal Kombat (też UE3)..

23.06.2011 22:12
SlyCooper
32
odpowiedz
SlyCooper
58
Kurszok

Mi się wydaje że to chęć zysku. Pewnie liczyli że sprzedaż przekroczy 2 miliony egzemplarzy, ale cóż konsole im w tym nie pomogły, to czas na PC ;)

23.06.2011 22:37
fisherfighter
33
odpowiedz
fisherfighter
53
Szalony drajwer

Żeby chociaż to spolszczyli to wersji kinowej:/

23.06.2011 22:39
Zdenio
34
odpowiedz
Zdenio
99
Generał

Nie mogli zapowiedzieć wcześniej, bo wystąpiłoby ryzyko, że część ludzi kupi wersje PC zamiast konsolowej :P Teraz, po fakcie - kto miał kupić, ten kupił. Dlatego zapowiedzieli dopiero dziś.

23.06.2011 22:47
35
odpowiedz
Jakobosik
16
Legionista

Dwulicowość mi się nie podoba, ale jeśli gra jest dobra to nie będę stroił fochów tylko ją kupię i zagram.

23.06.2011 22:51
raziel88ck
😃
36
odpowiedz
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

Aj tam, ważne że będzie na PC. Jupi!

23.06.2011 22:56
chop
37
odpowiedz
chop
62
smiech to zdrowie

Tak jak już ktoś wspomniał.

Gra nie została zapowiedziana na PC - źle

A teraz, gdy Rockstar ogłosił, że gra wyjdzie na Pecety - też źle.

Co z tego, że ogłosili to miesiąc po premierze wersji konsolowych. Widocznie taka już polityka tej firmy. Ważne, że gracze pecetowi zagrają w L.A. Noire.

23.06.2011 23:01
InF'ernaL
38
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Jak dla mnie Rockstar broni się po prostu przed piractwem tak jak robił, robi to marka Assassin's Creed wydając SUGOI części wpierw na konsolki a po paru miesiącach na PC'tach choć... to prawda, Oni mówią wprost a Rockstar poleciało se troszkę w kulki.

23.06.2011 23:36
Pralkosuszarka
39
odpowiedz
Pralkosuszarka
38
Centurion

@InF'ernaL Wierzysz w to że wydanie gry w pozniejszym terminie sprawia ze mniej osob ja piraci? :) Prosze Cie, nie wierz we wszystko co mowia spece od marketingu.

23.06.2011 23:38
Barthez x
40
odpowiedz
Barthez x
201
vel barth89

Ja dla L.A. Noire na PC zrezygnuję nawet z Rage :P

23.06.2011 23:39
Damian1539
41
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

RDR, RDR. Daj im palec a będą chcieli całą rękę.

23.06.2011 23:43
Pralkosuszarka
42
odpowiedz
Pralkosuszarka
38
Centurion

@Damian1539 No i co w tym złego że ludzie chca RDR na PC? :)

24.06.2011 00:27
Damian1539
43
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

No i co w tym złego że ludzie chca RDR na PC? :)

To, że ludzie sami nie wiedzą czego chcą. Pamiętam komentarze przed premierą i w czasie premiery L.A. Gdzie co drugi komentarz był "chcemy na PC" lub "zasrane konsole". Teraz gdy gra wychodzi na PC'ty to wszystkim jest źle i chcą znowu jeszcze więcej. Według mnie, użytkownicy PC powinno się cieszyć, że dostali jedną grę. Lepsza jedna niż żadna.

24.06.2011 01:39
44
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

Nie pc'towcom ,a polakom. W naszym kraju takie rzeczy to standard. Większość tutaj sama nie wie czego chce i widać to choćby i po tym co się dzieje w komentarzach pod COD czy BF3.

24.06.2011 01:53
Pralkosuszarka
45
odpowiedz
Pralkosuszarka
38
Centurion

@Damian1539 Jak to nie wiedza? Chcieli LA Noire, dostali. Wczesniej chcieli RDR i nadal go chcą. W czym masz problem bo nie rozumiem? A według mnie użytkownicy powinni cieszyć się z tego ze dostali LA ale jednoczesnie nadal chciec RDR bo to swietna gra i kazdy powinien miec mozliwosc w nia zagrac, premiera LA nic w tej kwestii nie zmienia. @hellgate Bez obrazy ale bredzisz kolego, nie wiem skad wziales teorie o tym że teraz posiadacze PCtów będą piracic LA dlatego bo R* nie wydało RDR na blaszaku ale podejrzewam że jest to miesjce które nie często widzi słońce. Proponuję na przyszłość dąć sobie na wstrzymanie i schować fanboizm platformowy do kieszeni przed zabieraniem sie do pisania posta.

24.06.2011 07:41
46
odpowiedz
śmigli
37
Generał

Wolałbym ujrzeć RDR na PC, ale to i tak jest dobra wiadomość.

24.06.2011 11:02
Harry M
47
odpowiedz
Harry M
188
Master czaszka

Suuper. Tylko, żer by było po PL.

24.06.2011 15:20
48
odpowiedz
zanonimizowany654438
20
Chorąży

Dzięki temu zabiegowi więcej zarobią. Tak było z GTA IV.

24.06.2011 21:59
49
odpowiedz
Likfidator
120
Senator

Lukas172_Nomad_ --> Czasem po prostu nikomu się nie chce. Kwestie techniczne to jedno, ale wprowadzenie kolejnej wersji na rynek wymaga dodatkowego wysiłku w tym np. marketingu. Jest też kwestia grup docelowych, Dante's Inferno nie należy do zbyt popularnego na PC gatunku. W kwestii bijatyk Capcom się żalił, że na SFIV sprzedał się słabo na PC i to zniechęciło innych wydawców.

Niektóre gry konsole dostają swoje wersje PC, gdy pierwotne platformy nie przyniosły spodziewanych zysków. Tak było np. z Darksiders. Wersja PC tanim kosztem poprawiła rezultaty sprzedaży.

Ja bym stwierdził raczej na przekór, że łatwość konwersji konsole->PC sprawia, że większość konsolowych gier ukazuje się na tej "umierającej" platformie.

26.06.2011 21:01
📄
50
odpowiedz
zanonimizowany777435
34
Senator

To wręcz komiczne , iż po tylu miesiącach narzekań na fakt , że Rockstar wydaje gry umyślnie pomijając PCty znajdujące się na końcu jego marketingowej listy , gracze ni z tego , ni z owego wylatują jak z bicza strzelił z kolejnymi argumentami bojkotującymi to studio... Może i wielu o tym nie wie , ale gniewne głosy domagające się przekonwertowania na blaszaki również i Red Dead Redemption w takiej sytuacji brzmią absurdalnie....
Jeszcze wiadomo , iż gamerzy maści wszelakiej mają pretensje o brak polskiej wersji językowej najnowszego dzieła Team Bondi. I tu się zgodzę... Mimo wszystko wydawca w danym kraju powinien zapewnić konsumentom ( w tym wypadku graczom) odpowiednio przygotowany produkt. A jak z tym jest? W Polsce bywa różnie - wystarczy przykładowo wymienić nazwę : Cenega. Mówi Wam to coś? ;)
Wracając jeszcze do oburzenia związanego z brakiem RDR na PCtach powiem krótko i na temat : Jak wiemy z doświadczenia Rockstar ma tak zawiłą politykę marketingową , jak i równie jest w świecie gamingu poważany... Nigdy nie wiadomo , jaka działka przypadnie graczom gustującym w baszakach. Tym razem padło na L.A. Noire - powinniśmy się cieszyć z tego faktu , aniżeli w dalszym ciągu się nad twórcami GTA IV słownie znęcać. Komentarz skwituję starym przysłowiem :
Darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby.

26.06.2011 22:11
Stra Moldas
51
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Jeszcze wiadomo , iż gamerzy maści wszelakiej mają pretensje o brak polskiej wersji językowej najnowszego dzieła Team Bondi. I tu się zgodzę... Mimo wszystko wydawca w danym kraju powinien zapewnić konsumentom ( w tym wypadku graczom) odpowiednio przygotowany produkt. A jak z tym jest? W Polsce bywa różnie - wystarczy przykładowo wymienić nazwę : Cenega. Mówi Wam to coś? ;)

Jak grochem o ścianę... Wielokrotnie powtarzano, że Rockstar nie zgadza się na "zewnętrzne" wersje językowe. Cenega miała podobno przygotowaną polonizację GTA IV, a Amerykanie ją zablokowali. Inne, duże rynki też nie mają swojej wersji językowej - Rosja, Norwegia, Szwecja, Finlandia, Portugalia... Tak po prostu jest i trzeba się z tym pogodzić.

26.06.2011 22:58
lordpilot
😊
52
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

@Sly Cooper,

Pewnie liczyli że sprzedaż przekroczy 2 miliony egzemplarzy, ale cóż konsole im w tym nie pomogły, to czas na PC ;)

Sprzedali 3 miliony - w miesiąc. A gra nadal schodzi i będzie schodzić jeszcze długo :) Ale tak chodzi o zysk - port na PC to dodatkowa kasa. Osobiście wątpię, żeby na PC dobili nawet do miliona, no ale zobaczymy ;-) Anyway - tytuł wart uwagi.

@eJay,

A gdzie i kiedy Rockstar oficjalnie zapowiedział, że wersji PC nie będzie ? Bulwersu tez nie rozumiem - sytuacja analogiczna jak z Wiedźminem 2 (tyle że w drugą stronę), gdzie niczego oficjalnego o wersji konsolowej nie chcieli powiedzieć, a tu nagle się robi i jest oglaszana niecały miesiąc po premierze na PC. Hmm... nie pamiętam żebyś się wtedy tak unosił i pisał jacy to ignoranci z Redów ;-)

@Pralkosuszarka,

Bez urazy, ale nawet czytając oficjalną stronę gry z zapowiedzią blaszakowego portu człowiek ma wrażenie, że część pecetowców (niestety dość spora), to wieczne zrzędy, a co poniektórzy to wręcz debile. Pełno postów w rodzaju "a czemu nie RDR", "gdzie RDR", "fuck you Rockstar" - a wszystko to pod tematem o LA Noire :) Straszna żenada, aż pracownik Rockstara musiał analfabetom przypomnieć, że o RDR piszemy na forum poświęconym tejże grze, a wszelkie posty niezwiązane z tematem będą przekierowywane. Ci ktorzy się zwyczajnie cieszyli, że dostaną świetny kawalek kodu (a gra jest super - skończyłem już wersję iksową) stanowili niestety mniejszość. Szkoda.

gameplay.pl L.A. Noire na PC, czyli dwulicowy Rockstar