Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl nieSławny inFamous 2 [PS3] - Gramy w nieSławny Infamous 2

08.06.2011 18:54
1
malinkaa
18
Chorąży

Pierwszy

08.06.2011 18:54
2
odpowiedz
Chudyyyyyy
8
Legionista

no w końcu inFamous2

08.06.2011 19:01
😊
3
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

Jestem Trzeci :) to prawie jak nie-sławny 2 hehe , w Demo grałem i gra wygląda efektownie , gameplay prawie jak Uncharted , lepsze od Prototype i wszystko wiadomo.

08.06.2011 19:01
4
odpowiedz
zanonimizowany765352
25
Konsul

trzeci

08.06.2011 19:06
👍
5
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

już niedługo poznam życie prawdziwego elektryka :]

08.06.2011 19:06
6
odpowiedz
turpat
30
Chorąży

"ciekawe jak się myje"

08.06.2011 19:22
7
odpowiedz
blader12
13
Legionista

Gram w jedynkę i gra jest świetna,na pewno kupię drugą część.Dobrze sobie koniu radzisz z Gramy :)

08.06.2011 19:26
👍
8
odpowiedz
dks18
1
Junior

Super nareszcie jest --> niesławny: inFAMOUS 2-powiem że czekałem na tom grę i myślę ,że będzie lepsza od 1 części.Choć 1 część nie była najgorsza -uważam też że te nowe moce będą wciągające .

08.06.2011 19:26
kaczor0712
9
odpowiedz
kaczor0712
53
Dzikus

Nieźle koniu bardzo fajne gramy pozdrawiam.

08.06.2011 19:29
eske
👍
10
odpowiedz
eske
20
Pretorianin

Na szczęście pierwsza część mi się na tyle spodobała, że w drugą zagram bardzo chętnie. I mam małą prośbę, czy moglibyście pokazać ten cały multiplayer? To znaczy tworzenie własnych zadań, które później można opublikować dla innych graczy.

08.06.2011 19:40
InF'ernaL
11
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Daje radę.

08.06.2011 19:42
12
odpowiedz
SponsorXBoX360
8
Chorąży

Bardzo fajne gramy :>

08.06.2011 19:46
13
odpowiedz
KIKOR007
9
Legionista

Mam pytanie. Czy można rozwalić świat jak w battlefield bad cpmpany 2?

08.06.2011 19:49
Cyber Rekin
14
odpowiedz
Cyber Rekin
110
So Fabulous

Szkoda że miasta nie pokazałeś, chciałem wiedzieć czy to tym raczej takie bardziej miasto jak np. z GTA czy znowu postapokaliptyczne jak w jedynce.

08.06.2011 20:07
Mr.t0ster
15
odpowiedz
Mr.t0ster
39
Mr_Brown

nieSlawny jest jak dla mnie nieNajlepszy.
Niby parkour jest spoko ale, przypomina mi prototypa, wydaje sie, ze to mistrz a tak serio to jest to pae ruchow polaczonych ze skokami. Moge sie mylic ale mi inFamous 2 pulsu nie przyspiesza.

08.06.2011 20:09
Dex162
16
odpowiedz
Dex162
4
Chorąży

Koniu się postarał:>

08.06.2011 20:30
17
odpowiedz
Xaros89
34
Chorąży

Ale ta gra jest brzydka omg o.O

08.06.2011 20:46
Bac02
18
odpowiedz
Bac02
75
StreetRider

Teraz zaczną się krytyki przez osoby które nie posiadają ps3...

nieOglądam tego gramy bo zbieram kase na coś innego, a jak obejrzę to zaraz w weekend wydam kase :p

08.06.2011 20:48
przemas478
19
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Bardzo fajna gra, po tym gameplayu jeszcze bardziej mnie zaciekawiła.

08.06.2011 20:51
Mepha
20
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Mi się podoba, taka ulepszona jedynka ;]

08.06.2011 20:56
😈
21
odpowiedz
Master Chieft
5
Junior

Ta gra jest taka brzydka i nudna i biedna masakra żal Prototype 2 zmiecie to gówno

08.06.2011 20:56
22
odpowiedz
XoskarsomX
35
Pretorianin

Dobrze, że koniu na posterunku :) Pozdrowionka :)

08.06.2011 21:26
23
odpowiedz
śmigli
37
Generał

Można zmienić tą wersję językową?
Koniu, mam nadzieję, że jeszcze wrócisz do inFamous 2 na łamach tvgry.pl.

08.06.2011 21:34
Dennoss
😉
24
odpowiedz
Dennoss
113
YoRHa

Nie przypominam sobie, by Kuo była w pierwszej części.

08.06.2011 21:35
Harry M
25
odpowiedz
Harry M
131
Master czaszka

I następna super gra.Uuu koniu został sam z moociej'em (no jest jeszcze redakcja GOL).Gra jest świetna już od dawna chciałem zagrać chociaż w pierwszą część. Taak Sony i jego PL dubbing (nie, ja się nie śmieję z tego- bardzo się cieszę i inni powinni tez tak robić). Hahha on się nie myje. Mam nadzieje, ze będą jeszcze jakieś gramy i pokaz nowych mocy. AMP! Ja bym był zamulony w tej grze bo mi jeszcze nie wychodzi dobrze na padzie, ale jak kupię konsole to się szybko przyzwyczaję. Też mam tak w grach- że próbuje robić na różne sposoby i wykorzystać atuty w grze i zawsze wtedy ginę, a przechodzę jak normalne rozwalę innych bez wykorzystywania zdolności ;P. Heh myślałem, ze Kuo to jakaś moc ;P. Lubię to- 3 strony konfliktu. Świetny cytat, z czego to?- "O cholera". Yyy Kuo ma 2 głosy- WTF?!?- Tego nie znałem. Super gramy koniu- rób więcej :).

08.06.2011 21:42
26
odpowiedz
Ymirr
35
Centurion

Koniu, robisz coraz lepsze Gramy. I przyznam, że ten spokojny, rzeczowy ton (tak jak w gramy z Terrari) bardzo mi się podoba. Bez zbędnego, sztucznego podekscytowania, łał, łoł...

08.06.2011 22:22
27
odpowiedz
mik999
53
Centurion

W moim wypadku Prototype został zmieciony przez pierwszego Infamousa, co do samego gramy - grasz na hardzie tak? Bo na normalu życie samo się regeneruję i nie trzeba aż tak uciekać przed potworami (przynajmniej w demie).

08.06.2011 22:23
napster92
28
odpowiedz
napster92
97
Why so serious?!

Dawno nie oglądałem materiałów z TVGry, ale nie wiedziałem o zatrudnieniu kuzyna Mozila... Poziom merytoryczny żałosny, a samo Gramy odpycha. Po czymś takim na pewno nie kupiłbym InFamous 2. Druga sprawa, że na stanowiska są zatrudniani ludzie z coraz mniejszym skillem. Na prawdę gdyby nie logo u góry ekranu, pomyślałbym że to amatorka z YT.

08.06.2011 22:26
29
odpowiedz
pudzio19
18
Chorąży

podobne do prototype :/

08.06.2011 23:02
30
odpowiedz
fr3sm4k3r
6
Legionista

A kiedy gramy w hunted kuznia demona ??

08.06.2011 23:25
31
odpowiedz
straighttothehoop
1
Junior

koniu chyba wkurzony że na e3 nie pojechał

08.06.2011 23:37
😊
32
odpowiedz
KoMaRoS
28
Centurion

Koniu naucz się grać bo aż nie przyjemnie się ogląda... Gra pod względem graficznym jak i gameplayowym jest zajebista! :D Co do Prototype vs inFamous to bd tak samo Prototype nudny jak flaki z olejem i beznadziejną narracją tylko to wyżycia się, a inFamous bardziej ambitna gierka z fajna narracja, lepsza grafą i również do odreagowania :p

09.06.2011 00:49
33
odpowiedz
TobiAlex
137
Legend

Sorry, ukończyłem wczoraj inFAMOUS 1 i jakoś nie kojarzę żadnej Kuo :/ Coś Ci się chyba pomyliło.

09.06.2011 02:07
34
odpowiedz
karol_chudy
12
Legionista

Prosze cie badzo Koniu ogarnij troche gre bo cos cieniutko ci idzie;p
Ps: Na pszyszlosc rob te gameplaye z troche wiekszym humorem bez zanudzania smutnym glosem;[ Pozdrawiam i zycze udanych filmokow ;]

09.06.2011 07:15
👍
35
odpowiedz
dks18
1
Junior

Czy możesz koniu pokazać moc ognia czy lodu no i jak się zdobywa moce.

09.06.2011 07:36
36
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

Albo to ta gra, albo to Gramy jakies takie mdle....

09.06.2011 08:28
37
odpowiedz
korulas
15
Legionista

ja rozumiem reklama... zarabiacie na tym i w ogóle... ale może RAZ na dzień by wystarczyło ? ta 30 sek. reklamówka przed każdym filmem powoduje u mnie efekt odwrotny od pożądanego...

09.06.2011 10:14
KMyL
👎
38
odpowiedz
KMyL
87
BetterWeebThanRed

No po protu wymiękłem po trzech minutach. Koniu chyba był na kacu, czy innym "dopalaczu"... Przez jego senne smęty nie wytrzymałem i nie obejrzałem do końca. Pls ogarnij się i po prostu postaraj...

09.06.2011 10:29
Rogal45_PL
😊
39
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Bardzo podobne do Prototype .... ;P w sumie to dobrze bo to niezła gra ;D

09.06.2011 10:32
Franusss
40
odpowiedz
Franusss
106
Generał

Jak dla mnie gierka kozak :). Reklamy porażka .....................

09.06.2011 11:24
😊
41
odpowiedz
Surik3n
1
Junior

W takich chwilach żałuję że nie posiadam PS3 :(

09.06.2011 12:26
42
odpowiedz
Pizkes
42
Pretorianin

Co ty chrzanisz? Żadnej Kuo nie było w "jedynce" Jestem pewien na 99.9%

Miasto z pierwszej części wzorowane na Nowym Jorku tak? no nieźle masz...

Co do gry: strasznie spieprzyli zmieniając głos Cole'a w polskiej wersji. W "jedynce" był on genialny a teraz to taki sobie.

09.06.2011 17:11
43
odpowiedz
Asul
7
Junior

Co za jełop robił te gramy?Koleś w ogóle nie umie grać,źle się nawet ten film ogląda.Rada dla prowadzącego poćwicz posługiwanie się padem.

09.06.2011 18:28
victripius
44
odpowiedz
victripius
89
Joker

Gra jest całkiem spoko. Szkoda, że tylko na ps3, natomiast gramy jedne z gorszych jakie oglądałem. Jak koniu masz gorszy dzień to nie próbuj nawet nagrywać, bo wtedy efekt jest beznadziejny i psujesz cały obraz dobrej gry.

09.06.2011 19:47
👍
45
odpowiedz
zanonimizowany661344
39
Konsul

Polska wersja brzmi dosyć fajnie ale przecież słyszałem ją tylko w tym filmiku, gra wygląda świetnie, fabuła jest ciekawa

09.06.2011 20:10
46
odpowiedz
zanonimizowany520587
72
Senator

Koniu slychac po glosie, ze ci sie grac wcale nie chcialo :p

09.06.2011 20:52
Loki136
47
odpowiedz
Loki136
10
Konsul

Koniu widać że zmęczony jesteś. Ciekawe lokacje i moce. Wy też macie skaczący obraz i powtarzającą się scenę w 0:54 do 1:06 ?

10.06.2011 00:02
Nolifer
48
odpowiedz
Nolifer
118
The Highest

Czyżby koniu zrobił ten materiał na tzw "odpie***" Słabo grał , głos taki przymulony .

11.06.2011 17:29
yestri
49
odpowiedz
yestri
78
Magister Equitum

No koni mało co nie spieprzyłeś Gramy. Słabo Ci idzie.
Na szczęście gra ratuje się sama. Właśnie zagrywam się w 1dynkę i jestem przeogromnie zaskoczony. W grze jest tyle do roboty że nawet nie chce się ruszać głównego wątku. Mam nadzieję że 2ka dorówna jedynce i tyle wystarczy.

28.06.2011 19:20
50
odpowiedz
Kamel01
11
Legionista

Dlaczego tylko 1 film z inFAMOUS 2 zróbcie więcei

15.07.2011 20:25
51
odpowiedz
xkubax21
15
Legionista

nosz ku**a nareszcie

15.07.2011 21:55
Leonardo27
😃
52
odpowiedz
Leonardo27
5
Legionista

mam inFamous2 i powiem jedno nie mam zadnych lagow

15.07.2011 23:36
👎
53
odpowiedz
zanonimizowany462041
40
Konsul

Nie no żałośnie z tymi materiałami koniu nic nie pokazałi na serwisie strasznie cicho o wszystkim, po prostu wielki żal.

16.07.2011 11:32
54
odpowiedz
mikel21
19
Konsul

inFamous 2 jest super gra, ale koniu troche za malo pokazales ;/

16.07.2011 14:50
combater
👍
55
odpowiedz
combater
21
THE-EPIC-KILLER

nawet spoko gierka całkiem GIT

19.07.2011 14:02
Flypho
56
odpowiedz
Flypho
54
Konsul

Koniu ma strasznie znużony głos w tym filmie, jak gdyby od samego początku był znudzony faktem, że musi nagrywać filmik z tej gry. Trochę więcej entuzjazmu by się przydało.

30.07.2011 12:07
StAtEoFmInD
😐
57
odpowiedz
StAtEoFmInD
28
Mnemonic
Image

Gramy niestety bez rewelacji. Zdecydowanie pokazano nie za wiele elementów samej gry a osoby które nie miały jeszcze z nią styczności na pewno chętnie by zobaczyły. W wypowiedziach przydało by się trochę więcej entuzjazmu no i autorowi nie za dobrze szło może powinien sobie wcześniej przygotować element który będzie prezentował w gramy. Tyle z mojej strony.

POZDRAWIAM

tvgry.pl nieSławny inFamous 2 [PS3] - Gramy w nieSławny Infamous 2