Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość L.A. Noire pozwoli omijać trudne sekcje zręcznościowe

27.04.2011 09:03
1
Axor
38
Centurion

Moim zdaniem dobre rozwiazanie, nie ma przymusowego ulatwienia. Jak chcesz, to odpalasz to sobie, jak nie, grasz normalnie, ale zaraz pewnie i tak sie wyswietla posty ze ulatwienia sa. Dla mnie ulatwienia sa zle, ale jesli ulatwienie jest opcjonalne to bardzo dobrze...

27.04.2011 09:19
BFHDVBfd
2
odpowiedz
BFHDVBfd
155
Ezio Auditore

Axor ----> aaaaa, ogarnij ulatwiania...

27.04.2011 12:32
3
odpowiedz
Radaar
176
Skazany na Shawshank

doceni kazdy, kto chcial klawiature zjesc przy pierwszej Mafii i slynnym juz wyscigu :)

27.04.2011 14:00
4
odpowiedz
R‹ud›Y
67
Pretorianin

Przecież ten wyścig nie był jakiś bardzo trudny
Przeszedłem go za 3cim razem... Pierwszy raz wylądowałem na dachu po kilku metrach bo nie wiedziałem jak te auto jeździ, drugi raz błąd na którymś kółku. Za trzecim razem poszło
Aha, jeździłem PRZED patchem umożliwiającym wybór stopnia trudności..

27.04.2011 14:52
Kreek
👎
5
odpowiedz
Kreek
65
Senator

<---

A jak nie znajdziemy wszystkich wskazówek na miejscu zbrodni to gra nam łaskawie pokaże gdzie mamy ich szukać? eh....

27.04.2011 15:06
lordpilot
6
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

@Kreek,

Tylko w sekcjach zręcznościowych.

Rozwiazanie w sumie nie nowe - było już choćby w KotOr 2 (sekcje walk w kosmosie), Mafii (pominiecie wyscigu), BiA: Road to Hill 30...

ale i tak zaraz wleci grupa "hardkoruf" i będzie narzekac na dzisiejsze gry ;-)

27.04.2011 15:13
Kreek
7
odpowiedz
Kreek
65
Senator

[6] Nie wiesz co oni rozumieją pod pojęciem "sekcje zręcznościowe". Dla mnie strzelanie do przechodnia też wymaga zręczności. Poza tym nie wiem jaki jest sens grać w ten sposób, zapewne akcja przeskakuje po czymś takim do zupełnie innego momentu, a Ty się domyślaj o co kurna chodzi.
Wystarczy wsadzić auto-aima jako opcja, jak ktoś jest pokraka i tyle.

Ja bym się martwił na miejscu Team Bondi, czy ludzie dadzą radę z przesłuchaniami, śledzeniem, czy też zbieraniem tropów, bo takich rzeczy się nie spotyka na co dzień w grach, a strzelaniny i pościgi - owszem.

27.04.2011 15:39
👍
8
odpowiedz
zanonimizowany4090
97
Legend

A mnie tam pasuje - jak sie chce napierd... to zapuszczam jakas nawalanke. Pewnie, ze JAKIES elementy zrecznosciowe ozywia gre, ale wlasnie podoba mi sie, ze bede mial wybor.

Jak sie nastawiam na klimat, nastroj, dedukcje i szukanie dowodow, to powiedzmy ucieczke po walacych sie platformach, gdzie trzeba 30x pod rzad skoczyc w ulamku sekundy - po kiego mi to... To rownie dobrze w Tomb Raider powinno sie zaliczac sesje z np. architektury greckiej (podaj 1o roznic pomiedzy kolumnami w stylu doryckim i jonskim, 2 minuty czasu)... :P

27.04.2011 16:38
9
odpowiedz
Fristron
47
Pretorianin

Dobrze. Sam nie skorzystam, ale w ten sposób gra może zainteresuje hardkorowych fanów przygodówek.
Inna sprawa, że hardkorowi fani przygodówek pewnie raczej z rzadka posiadają konsole.

27.04.2011 17:03
fajny Książę
😊
10
odpowiedz
fajny Książę
127
Capo

Nie bardzo rozumiem po kiego grzyba te ulatwienia, poniewaz:

- ci, ktorzy maja za soba GTA IV i RDR nie powinni miec jakichkolwiek problemow z elementami zrecznosciowymi, bo wspomnaine tytuly opieraly sie glownie na nich

- LA Noire nie jest gra skierowana dla mas, tylko dla osob nieco bardziej doswiadczonych (jesli sie myle, prosze mnie poprawic).

27.04.2011 17:24
11
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

@fajny Książę
Mylisz się i to bardzo.
L.A. Noire nie ma nic wspólnego z żadnym GTA czy RDR, to nie sandbox, to nie jest gra zręcznościowa i nie jest robiona z myślą o fanach tych gier.
Jest robiona przez zupełnie innych ludzi, przez studio TEAM BONDI.
To gra filmowa, w której głównym atutem są animowane cut-scenki i możliwość prowadzenia dialogów.
Jak chcesz grę, w której pojeździsz sobie po mieście i postrzelasz do czego chcesz, to to nie jest gra dla ciebie.

Warto zauważyć, że nigdy twórcy nie powiedzieli słowa na temat podobieństwa tej gry do GTA. To napaleni fani Rockstara sobie ubzdurali i ci sami ludzie będą narzekać na Rockstara po premierze.

Na Metacritic będzie sytuacja w stylu Dragon Age 2.
Wysokie noty recenzentów i bardzo niskie oburzonych "fanów". No bo to przecież nie jest GTA, a miało być! ;)

27.04.2011 18:12
fajny Książę
😊
12
odpowiedz
fajny Książę
127
Capo

Kazioo--> Zgadzam sie, ze LA Noire nie bedzie sandboxem (tak samo zreszta jak Mafia II) i ze sila tej gry beda elementy przygodowkowe. W mojej wypowiedzi chodzilo jednak o cos innego: mianowicie elementy zrecznosciowe, przypuszczam, nie beda trudniejsze od tych, ktore znamy z RDR czy GTA IV, a wiec bezsensownym wydaje sie implementacja mozliwosci przewijania elementow zrecznosciowych. Mysle, ze nie do konca zrozumiales mojego posta, bowiem napisalem, ze LA Noire nie jest skierowany dla mas, jakkolwiek mnostwo fanow gier Rockstara nie omieszka popykac w nowa gierke z ich stajni.

[9] Inna sprawa, że hardkorowi fani przygodówek pewnie raczej z rzadka posiadają konsole.

Dlatego LA Noire wyjdzie prawdopodobnie na PC. Juz ESRB sie pospieszylo z informacja, a jak wiadomo firmy oznaczajace kategorie wiekowe w grach dysponuja informacjami tego typu. Oczywiscie, moze to byc zwykla pomylka, ale jesli przypomnimy sobie sytuacje GTA IV, Bully i pare innych tytulow od Rockstara... to konwersja wydaje sie byc calkiem mozliwa.

Wiadomość L.A. Noire pozwoli omijać trudne sekcje zręcznościowe