Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Bardzo efektowny pokaz nowego silnika od Tri-Ace

26.04.2011 13:51
1
zanonimizowany26519
118
Generał

Ja tu widze tylko ladne modele i strasznie mala przestrzen ... nawet skybox wyglada jak kopula niz cos rzeczywistego ... Efekciory standardowe . Ogolnie nie widze tam nic co by zrobilo na mnie wrazenie . Male bez ai ,gameplaya ,fizyki .

26.04.2011 14:14
Cziczaki
2
odpowiedz
Cziczaki
183
Renifer

Star Ocean 5?

26.04.2011 14:16
ArtoseruS
3
odpowiedz
ArtoseruS
75
Zero Trzy

Trzeba przyznać, że robi wrażenie

[1] to krótki pokaz możliwości silnika, a nie jakiś super gameplay najnowszej gry (chociaż..)

26.04.2011 14:17
bajf
4
odpowiedz
bajf
69
Konsul

Czy tylko mi wydaje się, że w 1:51 znikąd znalazł się przed tym pojazdem? Ogólnie spoko, ale animacja mogłaby być trochę lepsza. Chociaż po filmikach z nowego Battlefield'a trudno będzie mi dogodzić ;].

26.04.2011 14:20
Piotr44
👎
5
odpowiedz
Piotr44
205
Generał

Jakoś mnie to nie zachwyciło :-P

26.04.2011 14:29
Pan Dzikus
6
odpowiedz
Pan Dzikus
162
Generał

Wszystko co możemy zobaczyć na poniższym filmie jest więc przeliczane w czasie rzeczywistym. Zarówno obiekty, jaki i oświetlenie, cieniowanie, odblaski itd., a wszystko to dzięki nowatorskiemu rozwiązaniu pozwalającemu generować jeszcze bardziej fotorealistyczną grafikę.

I tak być powinno w każdym silniku.

26.04.2011 14:30
7
odpowiedz
TobiAlex
193
Legend

Haha, zobaczcie na trawę O.o

26.04.2011 14:31
8
odpowiedz
zanonimizowany495054
45
Konsul

@ Mr_Hyde

"„Physically-based rendering engine” - czy coś ci to nie mówi ?

fizyka w grach głownie jest stosowana jest to ruchu obiektów a w tym silniku napędza z dziennika developera większość rzeczy takie jak refrakcje światła,dźwięk i inne.

Tak więc jest to coś nowego tak jak Bokeh DoF niedawno zaprezentowany na "silniku przyszłości" od Epic tyle że nie był to render na tri SLi z quadem czy wiecej tylko na konsoli.

Co więcej wszystko zdaje się chodzić 30 klatek.

Z B3D :

"Rendered in real-time on Xbox 360 / PlayStation 3
Runs at 30Hz with 720p and is directly captured from the video output on the devkit
Real-time lighting and shadowing used (no baked light maps)
Key features are physically-based shading models, physically-based lighting and image-based global illumination"

That is......mindblowing!!! "

"Quote:
Originally Posted by _phil_
Yeah , i never saw a shader looking that good in ambient lighting.Physically correct shading model (or better approximation of correct behavior) in a full HDR pipe is the first thing to have in any advanced engine,along with full HDR, gamma correct lighting.
It's much more important than tesselation or any other buzz words.
Basic Blinn or phong or blinn-phong should die, and the faster the better.

Totally agreed, after seeing what this is capable of I don't think I can go back ."

Devi są pod wrażeniem.

26.04.2011 14:35
9
odpowiedz
dombek111
57
Centurion

No trawa miażdży....

26.04.2011 15:23
10
odpowiedz
Drau
82
Legend

Fotorealistyczna to bym te grafike nie nazwal, choc tutaj bardziej rzecz zalezy od designu.
Natomiast uwagi takie jak poprzednicy: ladne efekty, ale prezentowane w bardzo niewielkich scenach. Trawa faktycznie ROTFL, natomiast podoba mi sie wyglad oraz zachowanie wlosow postaci.
Aliasing tez niestety troche wali po oczach momentami.

26.04.2011 17:26
11
odpowiedz
Axor
38
Centurion

Moze i renderowane w czasie rzeczywistym, tylko na jakim potworze?? :D

26.04.2011 17:39
12
odpowiedz
zanonimizowany495054
45
Konsul

@ Axor

NA ps3 i x360

@ Drau

Tech demo :) skupili się na czym innym :) Co do Aliasingu to zauważ że tylko na niekórych elementrach widać aliasing a reszta jest bez. Winika to z efektów nakładanych po AA które są w małej rozdzielczości.

26.04.2011 21:05
13
odpowiedz
nikizuk
34
Chorąży

No nie obudzili się. Po co teraz wymyślają te nowe silniki trzeba było je wynaleźć 2 lata temu.
Przez takie tworzenie nowych silników która i tak guzik dają. Wydłużają życie konsol co mnie już denerwuje. Teraz producenci mają na cel utrzymać żywotność konsoli jak najdłużej.
Jednym słowem gdyby nie te nowe silniki na konsole to doczekaliśmy byśmy się nowej generacji konsol o wiele szybciej.

26.04.2011 21:11
14
odpowiedz
zanonimizowany737596
31
Generał

Jedynie dobre oświetlenie, a tak to wszędzie widzę ząbki.

26.04.2011 22:38
PePe PL
😍
15
odpowiedz
PePe PL
166
Generał

Osobiście nie rozumiem tego ciągłego gadania o tym jak to japońskie firmy nie radzą sobie z aktualnymi konsolami... Już od premiery XBOX'a 360 japońskie firmy były na nim obecne i tworzyły tytuły zdecydowanie wyróżniające się grafiką takie jak Lost Planet, Dead Rising czy Ace Combat. Wszystkie te gry posiadały (jak na swoje czasy) co najmniej bardzo dobrą grafikę. Do tego wszystkie miały AA oraz bardzo stabilny framerate, gry CAPCOM'u miały do tego bardzo sympatyczny motion blur, do pełni szczęścia brakowało tylko pełniejszego cieniowania. Co więcej grafika w tych grach była bardzo "kompletna" i dopracowana - nie opierała się na jakiejś jednej, ładnie wyglądającej sztuczce (jak deszcz czy coś w ten deseń). Dzięki temu do dziś prezentują się całkiem elegancko :-) Potem do tej listy dołączyły jeszcze takie tytuły jak DMC4, Resident Evil 5, Metal Gear Solid 4, Soul Calibur IV, FF XIII ... Rozczarowaniami mogły być w sumie Ninja Gaiden II na X360 i Tekken 6... Mnie osobiście bardziej dziwi, że potem stracili impet (szczególnie Capcom) - LP2 kiepski, a kolejnego AC, DMC, RE czy MGS do teraz się nie doczekaliśmy... Jedynie Dead Rising 2 jako tako daje radę...

26.04.2011 22:44
dzony600
16
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

ah nie ma to jak zapłon GOLa

27.04.2011 12:45
17
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

Przeciez bez szalu ten filmik... Nie ma tam nic co by mnie powalilo... mocno sredni.

Wiadomość Bardzo efektowny pokaz nowego silnika od Tri-Ace