Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Rock & Rojo - Święta z Brink (dzień 2)

24.04.2011 11:15
1
zanonimizowany742735
21
Pretorianin

Grafika według mnie jest świetna, uwielbiam lekko komiksową grafikę, która jednak utrzymuje w miarę poważny klimat(nie to co w team fortress2). ,,Niestety" mój laptop ma za słabą kartę graficzną, aby gra działała na w full detalach(będzie płynnie na minimalnych). ,,Na szczęście" w PC spaliła mi się karta graficzna więc jestem zmuszony kupić lepszą i chyba wiem jaką ;)

S.M.A.R.T według mnie jest niemal perfekcyjny, słuchając waszych komentarzy kilka razy pomyślałem sobie, że pewnie możliwości przestaną być możliwe na rzecz skoków po dachach itd.
Jedna z takich myśli pobiegła w kierunku stania na krawędzi jakiegoś budynku. Jeśli sztuczna inteligencja ciągle by pracowała to nie mógłbym zabić z góry nikogo kto stałby pod ścianą nie schodząc na dół i przydałby się jakiś guzik, który dopiero uruchamiałby cały system S.M.A.R.T. nie minęło 10sekund jak właśnie powiedzieliście, że to właśnie tak będzie działać :D

24.04.2011 11:20
2
odpowiedz
zanonimizowany742735
21
Pretorianin

Zmieniłbym tylko kierunek działania S.M.A.R.T-a. Sztuczna inteligencja prowadzi w czasie jego działania naszą postać w kierunku w jakim kierujemy myszką więc nie da się jednocześnie biec po poręczy i strzelać do wrogów po naszej prawej bez konieczności zatrzymania się-S.M.A.R.T powinien działać w kierunku zarówno, w który kierujemy myszką jak i w czasie biegu WSADem

24.04.2011 12:58
Stalin_SAN
3
odpowiedz
Stalin_SAN
56
Valve Software

Kolejny świetny odcinek !

A co do samej gry to od początku podobała mi się jej stylistyka, ale przez bardzo słabą reklamę jakoś o tej grze się zapominało, wy swoimi filmikami zrobiliście jej taką reklamę że na chwilę obecną to po prostu będe musiał jej spróbować.

Jeśli chodzi o stylistyke to rojo ma rację, wygląda na połączenie takiej nowoczesnej stylistyki z taką stylistyką typu TF2, naprawdę dobrze im to wychodzi, ogólnie to jeśli chodzi o szatę graficzną to gra najbardziej przypomina mi Mirror's Edge (te sterylne miejsca) i TF2 (te mniej sterylne które bardziej przypominają grafikę komiksową).

Ogólnie widzę że gra czerpie sporo z innych produkcji, jeśli chodzi o klasy to widać że głównie czerpią tu z TF2, inżynier czy żołnierz, ale też medyk, wszystko opiera się na podobnych zasadach.

Ogólnie ta gra mi przypomina pod wieloma względiami APB tylko że w formie FPS, mam tylko nadzieję że ta gra nie skończy tak jak APB bo drzemie w niej ogromny potencjał, tyle.

24.04.2011 13:10
4
odpowiedz
zanonimizowany736837
8
Legionista

Rozkręcacie się pomału Panowie :) Part 2 dla mnie o wiele lepszy od jedynki. Oby tak dalej...

24.04.2011 15:19
5
odpowiedz
zanonimizowany737596
31
Generał

Boże... jak ja mogłem tą grę przegapić! *_*

24.04.2011 15:35
6
odpowiedz
zanonimizowany639236
28
Chorąży

Co do tego zagadnienia z minigunem i bieganiem w systemie S.M.AR.T. Twórcy w jednym z dzienników mówili że podczas kreacji postaci jeśli wybierzemy chudego kolesia takiego super sprawnego to nie będzie on mógł używać ciężkich broni ale będzie mógł w pełni wykorzystać system ruchu natomiast im większych rozmiarów będzie postać tym mniej będzie mógł korzystać z systemu ruchu ale będzie mógł posługiwać się cięższą bronią

24.04.2011 15:39
ROJO.
👍
7
odpowiedz
ROJO.
180
Magia Kontrastu

Dzięki Aimath - rozwiałeś kilka istotnych wątpliwości:)

24.04.2011 16:09
8
odpowiedz
zanonimizowany639270
31
Generał

Ja się obawiam tylko optymalizacji tego na PC bo z wymagań nie zapowiada się najlepiej.

24.04.2011 21:39
9
odpowiedz
zanonimizowany786540
4
Legionista

Witam!
Obejrzalem druga czesc waszego BARDZO DOBREGO materialu na temat gry "Brink" i postanowilem wypisac swoje spostrzezenia wnioski i podzielic sie tym co sam wiem :) .

Co do marketingu no z przykroscia stwierdzam ze macie racje zdecydowanie kuleje jesli chodzi o ta gre a przynajmniej w Polsce (jest dostepne pare filmikow ze US naprzyklad z roznych eventow).U nas sprowadza sie to tylko do tego ze sklepy posiadaja gre w sprzedazdy i gdzies tam na stronie umieszcza jakis maly znak brinka itd. , reszta marketingu zajmuja sie tacy ludzie jak wy ,ja i inni zapalency ktorzy na swoj wlasny sposob proboja zwrocic uwage ludzi na ciekawa pozycja jaka na 100% BRINK jest.Niestety firma ktora zajmuje sie dystrybucja w naszym kraju do dzisiaj (21:31) ma ustawiona na stronie informacje z ktorej wynika ze gra wychodzi 20 Maja...:(....

Jesli chodzi o S.M.A.R.T. - to na forum bethsedy dotyczacym Brink-a wyczytalem ze aktywowanie klawisza zachodzi w sposob bardzo prosty...a dokladnie trzymamy przycisk sprintu i w zaleznosci od przeszkody dobiegajac do niej np.patrzymy w gore i jesli mozna ja przeskoczyc SMART to zrobi, jesli mozna wykonac pod nia slizg zerkamy w dol i smart rowniez to rozpozna i wykona dana czynnosc.

Natomiast jesli chodzi o skakanie z minigunem...kazda postac w grze moze korzystac z opcji SMART natomiast "gruby gosc" z ciezka bronia wykonuje "akrobacje" o wiele wolniej co w sumie jest logiczne :)

Podczas produkcji o grafike klocili sie Olivier Leonardi dyrektor artystyczny z Paulem Wedgwood-em szefem Splash Damage.Dzieki uporowi Oliviera mamy tak fajna grafike w brinku jaka mamy.

Co ciekawe na temat exp. a czego nie powiedzieliscie panowie to to ze nie bedzie "steal killow" w tej grzea dokladnie chodzi o to ze kazde trafienie w delikwenta daje nam jakies punkty nie tylko ubicie go jak np w CoD.

Mam nadzieje ze moje informacje przydadza sie w jakikolwiek sposob. Dzieki jeszcze raz za swietny material Pozdrawiam!

24.04.2011 22:53
Rock Alone
10
odpowiedz
Rock Alone
61
Konsul

Lorin1985 - dzięki za wskazówki, część rzeczy to nowość, a część wiedzieliśmy, ale nie wszystko zmieściło się w materiale, a to z powodu braku miejsca, czasu, czy dosyć luźnego planu rozmowy. Wszystkie zostało nagrane w piątek, więc raczej nie wzbogacimy kolejnego odcinka o dodatkowe informacje, ale postaram się je zamieścić w jutrzejszym wpisie. Co cieszy to fakt, że nie jesteśmy jedynymi osobami, które uważają ten tytuł za obiecujący. Zobaczymy, czy się sprawdzi :]

24.04.2011 23:26
11
odpowiedz
zanonimizowany786540
4
Legionista

Heh nie ma problemu :) ciesze sie ze moje info bylo chociaz troche pomocne :) Dlatego ze wasza rozmowa jest luzna bez narzuconych wytycznych jest dobra mowicie jak jest i to do mnie naprzyklad trafia i dobrze sie tego slucha.Czy nasze nadzieje co do gry sie sprawdza ...zobaczymy juz 13 maja Bardzo mocno wierze w tą gre. Mam jeszcze jeden zamysl a mianowicie...mozliwe ze gra na poczatku nie bedzie miala wielu graczy(ze wzg. na "ten marny marketing"),jednak jesli okaze sie naprawde dobra to sami wiecie jak to jest kumpel mowi kumplowi , jeden widzi u drugiego w co gra i zaczyna sie lancuszek ktory w pozniejszym czasie moze uzupelnic serwery o wieksza ilosc graczy na co bede liczyl. Pozdrawiam!

25.04.2011 00:24
Barthez x
12
odpowiedz
Barthez x
201
vel barth89

Ja również czekam na Brink, preorder zamówiony, więc jeśli będziecie chcieli pograć to możecie śmiało się do mnie odzywać i jakoś znajdziemy na siebie namiary :)

Co do samej gry to właśnie liczę na to, że moje zaufanie do SD nie pójdzie na marne, bo ostatnio zaufałem i czekałem na Homefront, a wiadomo jak wyszło. Co ciekawe to na filmikach gra najlepiej prezentuje się w kwestii.... menu. Tak mi się przynajmniej wydaje, że te obracające się bronie, przedstawienie możliwości customizacji postaci działa trochę jak magnes, a przynajmniej na mnie tak działa... Podoba mi się to. Głupio, że mają słabą akcję marketingową, ale z drugiej strony niektóre filmiki z gry wręcz mogą do niej zniechęcić. Np. sam system odrzutu broni, czucia trafienia pocisku w przeciwnika (zabrakło mi teraz słowa, które to opisuje) - to się wydaje jakieś kwadratowe, mało dopracowane i jakby nie z tych czasów. Ale mimo to na grę czekam.

25.04.2011 03:03
13
odpowiedz
zanonimizowany786540
4
Legionista

Jakby co to bede gral na platformie Ps3 (Lorin_85). Bartez x masz racje co do tej customizacji...na jednej z konferencji dziennikarzy musieli podobno wrecz popedzac aby weszli wreszcie do gry tak dlugo robili postacie...he he he i jestem w stanie to uwiezyc :D sam bardzo sie tym jaram i bede jaral jak gra wyjdzie :D co do filmikow to nie biore ich do konca na powaznie poniewaz nie sa obrazem koncowego produktu...i mam takie podejscie ze jak sam poloze na padzie "lapy" to bede wiedzial czy czuje "to COS" czy nie :) wiecie o czym mowie. Wiem ze Splash Damage zaplacilo(wynajelo) "profesjonalnym Beta testerom" ( w gruncie rzeczy ciekawy zawod :D ) zeby ocenili grywalnosc i tak jak ty piszesz wlasnie ten odrzut broni itp. itd.Z drugiej strony powiedzmy ze ten odrzut broni Tobie bedzie sie podobal a mi nie wtedy staje sie to juz tylko i wylacznie kwestia gustu. Nie wiem co to za ludzie ale tak samo jak wierze w firme i gre wierze tez w to ze wylapia wszystkie bolace Bugi....

P.S. ach i jeszcze jedno jakby ktos nie wiedzial nie bedzie bety dla nas smiertelnikow.

25.04.2011 03:17
14
odpowiedz
zanonimizowany786540
4
Legionista

P.S. 2 Nie moge edytowac juz poprzedniego posta dlatego wklejam tutaj:

http://www.fileplay.net/channels/iseries/i42/13661/insomnia-42-ilive-byte-4?page=3

Po "angielskiemu" wrazenia ludzi ktorzy sprobowali Brink-a itd. swiezy material!!!!

25.04.2011 07:12
15
odpowiedz
rafixxx123
43
Chorąży

Gra jest przez twórców okrzyknięta następcą Wolfenstein Enemy Territory - nad którym rzecz jasna pracowali, problem w tym, że nie dorasta poprzednikowi do pięt.

25.04.2011 09:28
16
odpowiedz
zanonimizowany639270
31
Generał

Rozumiem, że już grałeś ?

25.04.2011 09:59
sinbad78
17
odpowiedz
sinbad78
181
calm like a bomb

Rock i Rojo - bardzo mi się podoba to co robicie.. naprawdę GP żyje dzięki waszym materiałom i nagraniem ghosta.

Rojo - Edge to nie [idż] a [edʒ]
i nie pacz (łatka czy ścieżka) lecz [pa:θ] - popracuj proszę nad wymową

25.04.2011 10:10
Rock Alone
18
odpowiedz
Rock Alone
61
Konsul

dzięki Sinbad, ale nie uważasz, że nasza karkołomna wymowa dodaje nam uroku? Ok żartuje, popracujemy nad tym :]

25.04.2011 10:25
19
odpowiedz
zanonimizowany737596
31
Generał

Świetny materiał i gra też się świetnie zapowiada, ale mam małe wątpliwości. Nie mogłem wkręcić się w Quake Wars, ponieważ nudziły mi się mapy i było bardzo mało możliwości rozwoju. Już nie boję się o rozwój, bo zauważyłem, że są skille i od cholery opcji wyglądu postaci i broni. Boję się jednak o mapy, tryby i różnorodność rozgrywki. :/ Do premiery parę tygodni, a nie ma jeszcze żadnego filmiku z gry z realnymi przeciwnikami. Zabawy z botami mnie nie bawią.

25.04.2011 10:29
Barthez x
20
odpowiedz
Barthez x
201
vel barth89

Jak oglądam te gameplaye z tego poziomu, któy był dostępny na jakiejś konferencji czy targach (ten taki jaskrawo-niebieski) to mam wrażenie jakbym patrzył na Mirrors Brink :P

Swoją drogą, to co mnie wnerwia - te hitboxy, feeling broni, odrzut itp., to może będzie poprawione, a jeśli nie, to jeśli będzie grywalność taka jak w ET to ja w to wchodzę i jakoś przeżyję ;) Oby to było z wcześniejszej wersji. Słusznie też Rojo zauważył - dynamiczne światła wyglądają lipnie. Przynajmniej na tych filmikach. Cieszy to, że mimo, iż te filmy wyciekły do sieci (oby to nie był kontrolowany wyciek) to nie wypuścili ich twórcy, bo jeśli ich zdaniem to by miało zachęcić to ja się boję :P

Oby wyszło ET dostosowane do naszych czasów i oby tej komiksowej grafiki za dużo jednak nie było (tzn. więcej realiztycznej, liźniętej tylko komiksową). W niektórych filmach widać momenty grafiki realistycznej, a czasem wygląda prawie jak Borderlands ;)

25.04.2011 10:29
ROJO.
👍
21
odpowiedz
ROJO.
180
Magia Kontrastu

sinbad78 - wiem, wstyd. Zwłaszcza, że pracowało się kiedyś 22 miesiące na zagranicznym call-center i prowadziło do 20 rozmów po angielsku dziennie. Popracuję nad wymową, jednak będziemy się starać montować jak najmniej zagranicznych wstawek, starając się mówić po polskiemu:P BTW: Dzięki za mobilizujące, ciepłe słowa.

25.04.2011 10:35
szarzasty
22
odpowiedz
szarzasty
87
Mork

yff - czekam od pierwszy zapowiedzi gry jako nadzieja na godnego nastepcę ET :E niech w koncu wyjdzie:D Nic mi nie trzeba byle tylko mialo choc trochę ducha ET w sobie. Zadnych rozbudowanych systemow rozwoju - bron Boże nic na modłę perkow z CoD, zadnych nowych trybow rozgrywki - tylko stara dobra kampania.
Szkoda trochę tez tylko 4 klas postaci - podział na 5 klas w ET byl niemal idealny:E Tylko żołnierza jeszcze bardziej dopakować - ew Cov. Opsa rozdzielic na szpiega i snajpera i wsio:))

25.04.2011 10:35
sinbad78
23
odpowiedz
sinbad78
181
calm like a bomb

Brygada RR :)
Nie przejmujcie się zbytnio tym co napisałem - ja mam takie skrzywienie przez moją małżonkę, która jest nauczycielem j. angielskiego. W domu wymowa musi być perfect :)

25.04.2011 11:47
ROJO.
👍
24
odpowiedz
ROJO.
180
Magia Kontrastu

Hehe, Staramy się brać pod uwagę każdą konstruktywną krytykę i w miarę możliwości doskonalić warsztat i poprawiać kwestie techniczne:)

25.04.2011 11:54
Harry M
25
odpowiedz
Harry M
188
Master czaszka

Zaciekawiła mnie ta gra. Fajnie by było kiedyś z wami w to pograć ;D.

25.04.2011 13:00
David Shepard
👍
26
odpowiedz
David Shepard
81
Metal

Widzę że przed chwilą wypuściliście part3: http://gameplay.pl/news.asp?ID=58681

25.04.2011 13:06
Rock Alone
27
odpowiedz
Rock Alone
61
Konsul

Ta, święta spędzone nad edycją dźwięku i obrazu, ale udało się dotrzymać terminu ;]

25.04.2011 14:49
28
odpowiedz
dezerter69
39
Chorąży

Ja już bardzo długo śledze tę grę i coraz bardziej czekam na nią. Co do filmików bardzo mi się podoba lekkość filmików, ale też parę błędów rzeczowych albo niedoinformowanie też jest . Co do SMARTA to jest funkcja tylko poruszania się przy pomocy sprinta i myszki , ale wszystkie ewolucje jak ślizgi wspinaczka itp będzie można wykonać samemu przy pomocy odpowiednich klawiszy (coś jak w Mirros Edge), dodatkowo jak sami wykonujemy ewolucje to robimy to dokładniej i trochę szybciej ,ale nie wiele. W grze są 3 typu postaci chudy średni i gruby, im cięższa postać tym cięższe bronie dźwiga i mniej ewolucji może wykonać. Wspinać można się jedynie z pistkiem lub lekkim karabinem .

Co do marketingu zgadzam się ,że kuleje ale jakoś wyjdą na prosta.

O ten dziwny odrzut broni też się boje dziwnie to wygląda.

W poprzednim filmie była mowa o rozdawaniu amucji i granatów. Koktaje mołtowa i chyba również granaty są nieskończone ale mają jakiś tam cooldown.

Jak mi się coś przypomni to napiszę ,dzięki za filmik

25.04.2011 18:29
29
odpowiedz
rafixxx123
43
Chorąży

Twórcy na każdym kroku uświadamiają nam, że to następca Wolfenstein ET dlatego bardzo dziwi mnie niekompetentność autorów tych filmów, którzy chyba nie do końca wiedzą o co chodzi. Nie będę wspominał o tym, że Wolfenstein to praojciec wszystkich fpsów, że RTCW to jedna z najbardziej rozpoznawalnych gier akcji w historii z niesamowitym klimatem, a ET chodź wygasa to jednak było swego czasu drugą strzelanką sieciową w Polsce zaraz po CS. Ponadto stwierdzenie, że grę robi NIEJAKI Splash Damage jeszcze bardziej udokumentowuje to, że autorzy tego wideo nie bardzo znają historię gier.

Szkoda, że w dzisiejszych czasach tak mało potrzeba do zadowolenia publiczności. Przecież w porównaniu z poprzednikiem i niesamowitym klimatem już teraz można stwierdzić, że ona zasługuje na max 6/10 nie dlatego, że będzie zła, ale dlatego, że takie gry jak ET, CS ze względu na swoją aktywność przez wiele lat udowodniły, że są czymś więcej niż zwykłą strzelanką, dlatego to one zasługują na najwyższe noty, a gry które w kiepskim stopniu starają się im dorównać nie ą warte wyższych ocen. znając sposób oceniania Gry-Online, recenzja to 8,5-9/10 dlatego zadaję sobie pytanie jak takie Enemy Territory powinno być ocenione? 15/10? Polecam zajrzeć do wrześniowego wydania CD Action z 2003 roku i przeczytania recenzji Wolfenstein Enemy Territory przez autorów, może wtedy zrozumieją, że robią ładną kichę z tymi filmikami bez zastanowienia przechodząc obok sformułowania, że do następna jakiegoś tam nieznanego ET.

25.04.2011 18:33
30
odpowiedz
rafixxx123
43
Chorąży

powinno być ocenione? 15/10? Polecam zajrzeć do wrześniowego wydania CD Action z 2003 roku i przeczytania recenzji Wolfenstein Enemy Territory przez autorów, może wtedy zrozumieją, że robią ładną kichę z tymi filmikami bez zastanowienia przechodząc obok sformułowania, że do następna jakiegoś tam nieznanego ET.

25.04.2011 18:47
Rock Alone
31
odpowiedz
Rock Alone
61
Konsul

rafixxx123 - dziękujemy za ocenę, ale obawiam się strzelasz kulą płot. Film który oglądałeś lub nie, nie jest oceną gry, tylko dosyć luźną zapowiedzią. W związku z tym nie czujemy potrzeby patrzenia na ten tytuł przez pryzmat historii gier komputerowych. Jest to materiał o grze pod tytułem Brink, nie o historii gatunku, ani nie o historii studia, które grę robi. Skoro jednak tak mocno uderzasz w ton krytyki, to przypomnij mi proszę w którym filmie i w której minucie mówimy że: "...że do następna jakiegoś tam nieznanego ET." (zakładam, ze zwrot: "że do następna" powinien być odczytany tak: "że to następca").

25.04.2011 19:11
32
odpowiedz
rafixxx123
43
Chorąży

Z całym szacunkiem ale skoro zrobiliście już łącznie ponad 30 minutowe nagranie i nie wspomnieliście w tym czasie o rzeczy podstawowej czyli czym ta gra jest i po co powstaje to nie jest to rzetelny materiał. Polecam zajrzeć na oficjalną stronę i przeczytać to co mają nam sami autorzy do powiedzenia. Przez sporą cześć materiału jest mowa o klasach postaci i sposobie rozgrywki i nie postaraliście się bo właśnie pod tym względem ta gra czerpie garściami z poprzednika. Oczywiście materiał nie miał na celu przypomnienia historii gier ale sami stwierdziliście, że gra nie ma wielkiej akcji promocyjnej, wręcz jest o niej stanowczo za cicho dlatego solidną argumentacją, że w tą grę warto zagrać byłoby wspomnienie, że ma to być następcą nie boję się użyć tego słowa WIELKIEGO Wolfenstein ET. Nie wiem czy nie powiedzieliście o tym, bo o ET nigdy nie słyszeliście czy była to celowa akcja argumentująca, że wy jako autorzy macie inne zdanie na temat najbardziej popularnych sieciówek ale zaliczyliście spory fail.

25.04.2011 21:11
Rock Alone
33
odpowiedz
Rock Alone
61
Konsul

Najwyraźniej masz pozytywny stosunek do tego tytułu, a napastujesz tych, którzy próbują coś na ten temat powiedzieć. Wykorzystaj komentarze, aby przypomnieć ludziom o tym, jak ważnym tytułem był ET, zamiast nas niepotrzebnie napadać.

25.04.2011 21:18
ROJO.
👍
34
odpowiedz
ROJO.
180
Magia Kontrastu

rafixxx123

1. Powiedzieliśmy dokładnie czym ta gra jest,
2. Wspominamy o Enemy Territory: Quake Wars, co samo w sobie mówi, iż protoplastą był sam ET.
3. Rozkładamy na czynniki pierwsze jeden tytuł, a nie historię sieciówek (tym być może zajmiemy się w przyszłości, także dzięki za pomysł:)

25.04.2011 22:12
Barthez x
35
odpowiedz
Barthez x
201
vel barth89

zrobiliście już łącznie ponad 30 minutowe nagranie i nie wspomnieliście w tym czasie o rzeczy podstawowej czyli czym ta gra jest i po co powstaje

Jak to nie powiedzieli czym jest? A powstaje niby po co? Bo na pewno nie po to, żeby być następcą ET.

Dlaczego nie? Inny klimat i technologia, a do tego nie będzie darmowa. I odczepże się wreszcie od tego ET. Ja też bym chciał, żeby ta gra zapewniła rozrywkę na poziomie i na czas, jaki zapewnił ET, ale to NIE JEST ET. Gdyby tak miało być to byśmy biegali Amerykanami i Niemcami i strzelali do siebie z Thompsonów i BARów w klimatach plaży Omaha ;)

25.04.2011 22:16
szarzasty
😃
36
odpowiedz
szarzasty
87
Mork

w ET nie bylo BARa:E:E dopiero pozniejsze modyfikacje go dodawaly:D

25.04.2011 22:45
Barthez x
37
odpowiedz
Barthez x
201
vel barth89

Wiem, że BARa nie było, ale chodziło mi o to, co mogłoby być w Brinku, gdyby to była naturalna ewolucja ET ;)

10.12.2011 00:08
38
odpowiedz
zanonimizowany818046
1
Junior

Cześć Rock mam takie pytanko czy mógł byś odpisać na mój komentarz bo chciał bym się dowiedzieć czy mógł bym z tobą i Rojo pogadać na skype

gameplay.pl Rock & Rojo - Święta z Brink (dzień 2)