Dalsze spekulacje na temat następcy Wii.
" karta grafiki ATI R700 oraz co najmniej 512Mb pamięci RAM."
To nie karta, tylko kodowa nazwa architektury GPU Radeona, tak gwoli scislosci.
Ekran dotykowy? co to ma być? Podziękował
PS ''karta grafiki oparta (na) architekturze ATI R700''
szykuje się niezły klops biorąc pod uwagę, że architektura R700 pamięta 2008 rok, a w połączeniu z 512 mb ram raczej demonem prędkości ta konsolka nie będzie. Z drugiej strony to całkiem normalne w wypadku nintendo, że wypuszcza sprzęt zacofany o generację.
k4m nie każdy sprzęt jaki wypuściła był zacofany. Patrz N64 i GameCube.
Ninn miałoby zrezygnować z kontrolera ruchu? Na rzecz tego czegoś?
Powie mi ktoś po kiego grzyba pakować do pada ekran dotykowy?
trzyrdzeniowy procesor IBM PowerPC, karta grafiki oparta architekturze ATI R700 oraz co najmniej 512Mb pamięci RAM.
Przecież niemal takie same parametry posiada X360, to jakiś żart?Niech N robi sobie nową konsolkę ale czemu ma być taka zacofana.
Jeśli to prawda.
Niezmordowany - No nie zawsze, ale N64 i Wii to archaiczne konsole w stosunku do konkurencji.
yyyy, co? N64 w 1996 roku potrafił wyświetlić najpiękniejszą grafikę 3d ze wszystkich 3 konsol tamtej generacji
tylko ciekawe co będzie w niej nowego, bo co mogą dać? jak to będzie po prostu wii hd - fail
no coś nintendo ostatnio wybrało inną drogę do sukcesu ,i nie koniecznie to jest moc graficzna ale ta innowacja ,więc liczę że big N znów czymś nas mile zaskoczy
Patrząc na historię konsol, to nie było sytuacji, gdy najmocniejsza platforma była tą najpopularniejszą.
Przykłady:
1. Słabszy Nes pokonał bez problemu Sega Master System.
2. SNES wygrał z Sega Genesis, Neo Geo, Atari Jaguar i 3DO.
3. PSX była słabsza od SATURNa i N64, a mimo to wygrała.
4. PS2 również była słabsza od Xbox1 i NGC.
5. Wii pokonało X360 i PS3.
6. NDS vs PSP :)
Mówiąc inaczej liczą się gry, a nie sprzęt. Wii choć marne wydajnościowo, to ideowo wprowadziło nową generację. X360 zaś wprowadził nowy poziom usług sieciowych i społecznościowych.
Sony wybrało drogę najsilniejszej konsoli z udziwnioną architekturą i jak widać musieli zadowolić się trzecim miejscem...
Największym problem Wii nie jest niska wydajność, ale stara technologia. Brak shaderów bardzo utrudnia pisanie portów. Z tego powodu nie ma m.in. Unreal Engine 3.0 na Wii mimo, że jest on obecny na mniej wydajnym iPhonie 3GS.
Nowa konsola Nintendo na pewno będzie w stanie udźwignąć dzisiejsze gry w 1080p, a to już będzie widoczna poprawa, gdyż upscaling w 720p->1080p jaki muszą robić TV przy obecnych konsolach mocno obniża jakość obrazu.
Poza tym nowy system Nintendo wymusi przyspieszenie prac nad następcami X360 i PS3.
coś słabo te specyfikacje, gdzieś czytałem że ma być mocniejsze od PS3 i X360 a tu to średnio widać.
@Likfidator [ gry online level: 9 - Generał ] >Poza tym nowy system Nintendo wymusi przyspieszenie prac nad następcami X360 i PS3.
Bzdura, bo jesli to rzeczywiscie ma byc specyfikacja nowego sprzetu N, to po 7 latach obecnosci na rynku x360, ledwie dogoni go moca, a i to dopiero na sama koncowke zywota konsoli MSu.
W momencie gdy Sony i MS wystartuja z nowymi sprzetami, znowu zostawia kosnole nintendo w tyle na kolejna dekade.
Naprawde nie widze czego tak bardzo mialyby sie obawiac Sony i MS.