Moja muzyka
Było mówić, że Metallikę lubisz ;]
I Nirvanę, i Led Zep, i Gunsów, i Floydów, i MegaDave.
Myślałem, że to poważny serwis a wy rozpowszechniacie dziecięcą pornografie. Proszę natychmiast usunąć to zdjęcie z gameplaya.
Jeżeli miałbym wymienić jakieś płyty, które na mnie wpłynęły z pewnością były by to:
KoRn - Issues
Limp Bizkit - Significant Other
Slipknot - Slipknot
Otep - Sevas Tra
Cypress Hill - III: Temples of Boom
Dr.Dre - Chronic 2001
Molesta Ewenement - Ewenement
ZIP Skład - Chleb Powszedni
Zipera - ONFR
FU - NOCC
Notorious BIG - Ready to Die
Eminem - The Marshall Mathers LP
Hehe od razu widać że jesteśmy z różnych pokoleń ;p pozdro.
Jeśli chodzi o moje 3 albumy to (ostrzegam przed "rozstrzałem" gatunkowym) : System of a Down - Toxicity; Fort Minor - The Rising Tied; i ostatnio: Bonobo - Black Sands. PS. Cały soundtrack z Tony Hawk's Pro Skater 2 łykam bez popitki :)
Kurcze, taka lista byłaby dla mnie ciężka... tym bardziej, że nadal jest otwarta, nadal dochodzą nowe tytuły ;) Mniej-więcej chronologicznie...
1. Queen - Innuendo/The Miracle
2. Iron Maiden - Iron Maiden
3. Muzyka z NFSów :P
4. Linkin Park - Hybrid Theory
5. Marilyn Manson - The Golden Age of Grotesque
6. Slipknot - Slipknot
7. Aerosmith - Rocks
8. Metallica - ...And Justice For All
9. Megadeth - nie wymienię jednej płyty, nie da się
10. Trivium - Shogun
11. The Sisters of Mercy - Floodland
12. The White Stripes - Elephant
13. Queens of the Stone Age - Era Vulgaris/Them Crooked Vultures - Them Crooked Vultures
14. Gamma Ray - Land of the Free
15. Machine Head - znowu ciężko wybrać, ale niech będzie Burn My Eyes
15. Tool - 10,000 Days
16. Beastie Boys - Licenced to Ill
17. Kyuss - Blues for the Red Sun/Spiritual Beggars - Ad Astra
Tu zaczyna się historia całkiem świeża ;)
18. Muse - Absolution
19. Killing Joke - Killing Joke (2003)
20. Black Light Burns - Cruel Melody
21. Eminem - The Marshall Mathers LP
22. Fear Factory - Demanufacture
23. Mastodon - Remission
24. Rise Against - Revolutions Per Minute
25. Stone Temple Pilots - Purple
26. Nine Inch Nails - Broken
27. Dead Can Dance - Into The Labyrinth
Dużo tego, wiem, ale ciągle znajduję płyty które będę wspominał za X lat i jakoś mnie kształtują, a nie tylko "podobają się" ;)
Ja słucham każdego rodzaju muzyki :D. Pop, Rock, Metal, Rap, Disco/Disco-Polo, Intrumentalna, klasyczna, electro, techno i wiele wiele innych...
A moje, że tak powiem, TOP 3 wygląda tak:
The Beatles - Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band (za całokształt)
Pink Floyd - Obscured by Clouds (za piosenkę Stay)
Pink Floyd - Wish You Were Here (za niepowtarzalny geniusz).
Moje top 3:
Iron Maiden - Fear of the Dark - bo to moja pierwsza płyta ironów, dlatego IMO jest najlepsza.
Draconian - The Burning Halo - tutaj za świetny klimat utworów
Draconian - Turning Season Within - tutaj za całokształt
Moje top 6 piosenek wygląda tak:
1. AC/DC- Thunderstruck
2. Guns'n'Roses- Paradise City
3. led Zeppelin- Stairway to heaven
4. AC/DC- Hell ain't a bad place to be
5. Red Hot Chilli Peppers- Zephyr Song
6. Deep Purple- Highway Star
Na moich pólkach przeważa AC/DC- mam 9 ich płyt. Kocham rocka i hard rocka;)
A gdzie Red Hot Chili Peppers? Wystarczy posłuchać sobie od nich parę piosenek np. Otherside, Dosed, Venice quenn, czy Scar Tissue. Polecam ;)