Witam wszystkich! Chciałbym przedstawić Wam moda do gry Gothic 2 Noc Kruka opowiadającego historię na 10 lat przed akcją sagi Gothic, ujrzycie w nim Khorinis i Górniczą Dolinę w latach świetności. Zachęcam do przeczytania fabuły;
Myrthana, wyspa Vaduz, czas niedługo przed powstaniem magicznej bariery i niedługo po rozpoczęciu wojny z orkami. Lars wiedzie sobie spokojne życie wraz ze swoim ojcem, prawdopodobnie do końca życia przesiedziałby na wyspie jako myśliwy lub kowal, gdyby nie pewne wydarzenie.... Na wyspę w tajemniczych okolicznościach przybywa 12 magów, bohater poznaje jednego z nich - to Corristo. Pamięta go z czasów młodości kiedy to mieszkał w swojej pracowni na wysokim wzniesieniu w centrum miasta. Nikt nie wie co magowie robią na wyspie, natomiast wiadomo, że wkrótce planują wyruszyć w dalszą podróż... Lars po przysłużeniu się magom otrzyma propozycje podróży wraz z nimi na wyspę Khorinis. Zamierzają stworzyć magiczną barierę w celu odizolowania więźniów od świata zewnętrznego. Bohater będzie otrzymywał różne zadania(nie tylko od magów), które niejednokrotnie okażą się prawdziwym wyzwaniem dla gracza.
Bohater i świat
Główny bohater jest młodym mężczyzną , jego ojciec to były żołnierz armii królewskiej, mający dosyć wojen i zabijania, matka zmarła niedługo po narodzinach syna. Wraz z ojcem prowadzą mały zakład kowalski na wzgórzu za miastem, ojciec uczy Larsa zawodu, ale również pomaga mu rozwijać umiejętności bojowe. Chciałby jednak, aby jego syn znalazł sobie spokojne zajęcie i nie brał udziału w żadnych wojnach. Jak napisaliśmy w fabule, na wyspie zjawiają się magowie, którzy po wykonaniu dla nich ważnego zadania proponują nam współpracę i podróż wraz z nimi na wyspę Khorinis. Co tam znajdziemy? Stary port znany nam z Gothica 2 będzie tutaj nie do poznania, dziesiątki zacumowanych statków, marynarzy, handlarzy, rycerzy, niewolników i podróżników zapełnią całą dzielnicę portową. Ponadto całe miasto zostanie odświeżone i troszkę powiększone. Sama wyspa Khorinis też będzie zupełnie inaczej wyglądać, wszystkie spalone domy, zrujnowane konstrukcje będą jak nowe, na wyspie będzie więcej dróg, kilka razy więcej ludzi, więcej gospodarstw, tawern i innych ciekawych lokacji. Górnicza Dolina także będzie inna, Stary Obóz właściwie niezrujnowany w stanie idealnym, stara cytadela i zawalone kopalnie będą żyć. Kopalni będzie kilka i to nie tylko w Górniczej Dolinie, ale również w Khorinis. Oczywiście do górniczej doliny nie może wejść sobie od tak każdy, będzie do tego potrzebny specjalny glejt. Resztę powiedzą wam screeny.
Cechy
* Nowy główny bohater
* Khorinis, górnicza dolina i stara kopalnia jakich wcześniej nie było!
* Cztery nowe światy
* Nowe modele 3d
* Wersję z dubbingiem
* Armaty i balisty
* Częstszy respawn potworów
* Możliwość posługiwania się tarczą
* Wiele skarbów do odnalezienia
* Zadania poboczne
* Elementy humorystyczne
* Walka dwoma mieczami
* Nowe przedmioty
* Nowe textury
* Nowe gildie i zbroje
* Zwiększony stopień trudności gry
* Nowe umiejętności (rozwinięte kowalstwo, kucharstwo, pobieranie wody z rzek i jezior, itp.)
* I wiele, wiele innych
Pod tym adresem możecie znaleźć screeny i inne materiały z moda - http://soulfire.worldofgothic.com/5-lat-soulfire-i-urodzinowe-materia-y-71.html
Nad modyfikacją pracujemy od ponad dwóch lat, mamy nadzieję zakończyć pracę w tym roku. Wszystko jest na dobrej drodze ;)
Zapraszamy Was też na oficjalną stronę i forum grupy;
http://soulfire.worldofgothic.com/
http://soulfire.worldofgothic.com/forum
Oraz kanał na youtube:
http://www.youtube.com/user/soulfire000
Mile widziane komentarze, pozdrawiam :)
Spokojnie, popatrz na screeny i jakość materiałów. Nie będzie powtórki ze "zdarzenia", stawiamy teraz na profesjonalizm i ambitne oraz ciekawe zadania i fabułę :)
Ciekawe.. :) Ile za tego moda? Bo z wielką chęcią kupię.
spoiler start
Jestem zainteresowany
spoiler stop
[2] --> Ja też trochę :P
[3] --> Czekam.
Chętnie przejrzę. Mam tylko nadzieję, że nie zrobicie z tego (o zgrozo) 2 Czasu Zapłaty który wychodzi od niepamiętnych czasów choć zapowiada się świetnie.
Proszę tylko byście jak największą wagę przywiązali do fabuły, bo dzisiaj już chyba tylko tym mod do tak starej gry może się wybić.
Apokalipsis - modyfikacja będzie w pełni darmowa :]
Garret - fabuła, wysoka jakość modeli, wspaniałe tekstury, nowe animacje - wszystko będzie na najwyższym poziomie
Mam nawet małą cegiełkę w tym modzie (o ile moja propozycja questa zostanie przyjęta).
davhend - 20 lub więcej
Max_101 - miałem Cię o tym powiadomić, ale nie pojawiasz się na naszym forum, a nie mam do Ciebie kontaktu ;] Wszystkie twoje questy trafiły do moda, świetna robota
A będzie dubbing? Jak tak to mogę użyczyć głosu (użyczałem go do kilku modyfikacji - m innymi w mrocznych tajemnicach jako wąż).
Dubbing będzie, aczkolwiek selekcja jest bardzo surowa - wybieramy tylko najlepsze głosy ;)
Pirania ma głęboko w du*** modderów gry Gothic - taka jest smutna prawda :) Jesteśmy sami i wszystko co osiągamy zawdzięczamy tylko sobie.
Zainteresowanych użyczeniem głosu zapraszam na gg (jest w moim profilu)
Mam nadzieję, że Wasz mod to będzie dobra zabawa, zwłaszcza, że dotyczy on najlepszej wersji Gothica. Chętnie zamłucę, gdy będzie skończony. Życzę powodzenia.
Witam wszystkich! Po dłuższej przerwie mamy zaszczyt przedstawić wam nową porcję materiałów. Tym razem są to screeny z kilku różnych lokacji, po których dane wam będzie poruszać się w modzie. Zapraszamy do oglądania!
http://soulfire.worldofgothic.com/nowe-screeny-81.html
Bardzo ciekawie się zapowiada, życzę wam, aby mod nie skończył jak "Czas Zapłaty" ;)
Ciężko powiedzieć czy umarł. Nie mają kontaktu z gościem, który miał większość danych na kompie i prace nie mogą iść dalej. Dlatego wydali to co zrobili dotychczas. Może ktoś dokończy albo odezwie się tamten gostek.
No właśnie wygooglowałem co i jak. Wydają jakieś patche (najświeższy jest z wczoraj 23 kwietnia..), niby jest grywalne do 4 rozdziału. Dziwne, że nie mieli żadnego backupu u siebie..
Też się trochu dziwię :/
Tak czy siak ja tam wolę poczekać aż ktoś to dokończy. Sam na tyle niestety moddingu nie ogarniam :D
Brawo za ambicje. Czekam na moda z utęsknieniem, bo nie ma nic ciekawego do grania.
Życzę powodzenia, wytrwałości oraz podwieszam wątek.
--------------------------------------------------------------------------------
Witam wszystkich. Na wstępie pragnę zapewnić, że prace trwają nadal w niesamowicie wytężonym stopniu (w tej chwili aktywnie pracuje ponad 10 osób), jestem ostatnio trochę zalatany i zapomniałem o istnieniu innych miejsc informacji i dyskusji dot. moda poza stroną soulfire gdzie regularnie zalewamy wszystkich informacjami ;)
Korzystając z okazji pragnę zaprezentować Wam nowy model tawerny stworzony specjalnie na potrzeby Dziejów Khorinis. Budynek ten stanie w południowej części wyspy Vaduz i będzie odgrywał ważną rolę w świecie gry. Tereny wokół będą jeszcze oczywiście zagospodarowywane, więc wiele rzeczy na pewno ulegnie zmianie. Wygląd gospody jest jednak wyglądem finalnym i w jej modelu nie będziemy już nic zmieniać. Zapraszamy do oglądania!
->> http://www.youtube.com/watch?v=EIkgcI_es94
Czy wy kiedykolwiek ukończyliście jakiegoś moda? Pytam bez złośliwości, widzę już zapowiedź chyba 3-go moda na tym forum i jakoś nie pamiętam by którykolwiek w końcu zadebiutował.
Owszem, mamy na koncie krótkiego moda treningowego, który nie jest jednak naszym powodem do dumy. Nie mniej został on wydany. Wcześniej natomiast zajmowaliśmy się zupełnie inną działalnością. W latach 2005-2008 stworzyliśmy 10 spolszczeń do niemieckich i rosyjskich modyfikacji, co było pracą czasochłonną, ale również bardzo pouczającą (pozwoliła nam ona na opanowanie 'skryptów'). W 2007 roku wewnątrz teamu padła propozycja własnego projektu i w związku z tym do teamu zrekrutowaliśmy wielu specjalistów z różnych dziedzin. Prace nad "DK" ruszyły na poważnie na początku roku 2009
nowy news na stronie teamu!
[link]
soulfire.worldofgothic.com/stopie-zmian-92.html