Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Catherine [PS3] - Catherine - erotyczny thriller po japońsku

27.01.2011 19:53
1
Tomason170690
20
Legionista

Nice! Japaneese hardcore!:D nie ma pierwszych, nie ma opieeerdalania SIEA!

27.01.2011 19:54
ma_ko
2
odpowiedz
ma_ko
61
 

nie ma lipy! a gra bardzo fajna. Jak tylko sie pojawi składam pre-order :P

27.01.2011 19:57
3
odpowiedz
Emil1818
72
Konsul

i gitara

27.01.2011 19:59
4
odpowiedz
Boguhaa
14
Legionista

what ??

27.01.2011 19:59
szewa bass
5
odpowiedz
szewa bass
0
Generał

supere gierka

27.01.2011 20:00
6
odpowiedz
matip119
14
Centurion

TAKA SOBIE

27.01.2011 20:04
7
odpowiedz
zanonimizowany684318
13
Legionista

HARDKOROWE

27.01.2011 20:15
Rogal45_PL
8
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Bardzo dziwna gra xD

27.01.2011 20:17
9
odpowiedz
cheshire_cat
50
Pretorianin

Japońska erotyka bez tentacli? Niemożliwe!

27.01.2011 20:22
👍
10
odpowiedz
ramsein25
16
Centurion

Gra wygląda ciekawie ma swój specyficzny klimat chociaż trudno oceniać tytuł po kawałku dema. Jednak nie sądzę aby komukolwiek zdarzyło grać kolesiem w gatkach z rogami :] Ciekaw jestem finalnej wersji bo po tym teaserze na końcu dema widać, że może czekać nas coś więcej niż wspinanie rogatym ziomkiem w gatkach. Mam podobne zdanie o Japońskim dubbingu, przyjemnie się go słucha ale dobrze jest rozumieć treść (napisy)

27.01.2011 20:24
Harry M
11
odpowiedz
Harry M
134
Master czaszka

Nie wieżę - Krzysiek jesteś NAJwiększym Hardcorem skoro grasz w tą grę. Krzysiek miałeś postanowienie noworoczne, że nauczysz się Japońskiego. Kasa ;). Hahah rzeczywiście hmm erotyczne - w samych gaciach i thirrel - z rogami. Cioto - jakie Japońskie słowo xD. Powalona gra. Podejrzane. Widelec - NNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! Powalona gra i tyle.

27.01.2011 20:43
12
odpowiedz
zanonimizowany240252
30
Centurion

Fajna gra. Sprawdzę po premierze :) Bardzo lubię zwariowane japońskie klimaty. :P

27.01.2011 20:43
13
odpowiedz
Diego549
8
Legionista

Nie zdziwiłem się gdy usłyszałem Pana Krzyśka.(Japonia i anime)

27.01.2011 20:45
qubis1990
14
odpowiedz
qubis1990
29
Centurion

straszne, ja nadal nie mogę uwierzyć co skrywa ludzki umysł...

27.01.2011 20:53
15
odpowiedz
...bzyku...
22
Legionista

to co siedzi w glowie japonczykow jest niepojete

27.01.2011 20:55
qubis1990
16
odpowiedz
qubis1990
29
Centurion

JUŻ WIEM, owce mają symbolizować owczy pęd seksualny u ludzi xD

27.01.2011 20:56
😒
17
odpowiedz
koks29
17
Chorąży
Wideo

Ludzie to było smutno nie miałem co robić to na youtube weszłem i wspominałem se trailery i obejrzałem trailer Halo Reach kurde to było smutne wszyscy zgineli NIEEEEEEEEEEEEE........... http://www.youtube.com/watch?v=DKRlWLDWhGI

27.01.2011 20:56
18
odpowiedz
WowGan
6
Junior

Nooo , przerywniki rzeczywiście trzymają poziom . Musze się przyznać , że z chęcią oglądnąłbym anime posiadające taką fabułę.(aż czuć rozwój akcji i zawiłość fabuły. Bardzo lubię takie może trochę mroczniejsze anime w stylu death note'a [ Kira is justice ;) ] ). Nie jestem przekonany co do samej rozgrywki , ale myślę ze dam jej szanse.

27.01.2011 21:01
Bakunek800
👍
19
odpowiedz
Bakunek800
9
Bakunek800

SILA!

27.01.2011 21:04
Gepard206
20
odpowiedz
Gepard206
119
Final Fantasy 7

jak widzę ... standardowe interaktywne - anime

z Perfect Blue ... podobieństwo raczej może mieć tylko pozorne ..

bohater w chwili napięcia zostaje poddany "make-up'owi" uzyskując ROGI ?!

z dobrego trilleru, który mógłby być powstaje ... groteska

kreska jednak szczególnie atrakcyjna ;-) gameplay, który z czasem( jak widzieliśmy) staje się mozolny i irytujący może zniechęcać do dalszej gry ...

aczkolwiek wątki fabularne mogą być tym "konikiem napędowym" dla tej produkcji ( o ile je zrozumiemy) ...

to już jest pewne ,że "Caterine" zapakują do pudełek ? udostępnienie na PSN było by wystarczające ...

japoński dubing ... do tłumaczenia mogło by wystarczyć kilka zwrotów :
"dziotto, hajaku, mitte,koy, ajszteru,korose, shinajde,nande mo nai'' ^.^

27.01.2011 21:06
Vanderhast
👍
21
odpowiedz
Vanderhast
47
Pretorianin

interesująca gra ... :-)

27.01.2011 21:07
22
odpowiedz
mati200036
42
ANARCHIA

yyyyy

27.01.2011 21:09
żbike
😊
23
odpowiedz
żbike
130
Generał

Prosiłbym pana krzysztofa o jedną rzecz proszę nie gadać o grach na których się pan nie zna OK ? Już starczy ? No to fajnie błazenade którą pan odwalił opowiadając o tej grze proszę przemyśleć i się zastanowić nad tym czy warto było robić ten filmik z gramy jesli nie zna pan japońskiego. Grę łykam w dniu premiery jesli będzie wydanie europejskie z angielskimi napisami.

27.01.2011 21:12
24
odpowiedz
Dominatorix
56
Pretorianin

ta mina na końcu

27.01.2011 21:15
Mr. Noob
25
odpowiedz
Mr. Noob
21
Konsul

postanowiłem że przy tm gramy zjem kolacje i przez cały czas aż do końca ściskało mnie w żołądku a sama gra cóż sama wygląda jak żywcem wyjęta z XBLA a tak a propo lord lubisz anime i mange bo z tego co widze (tak mi się zdaje) lubisz

27.01.2011 21:17
Macieks300
😍
26
odpowiedz
Macieks300
16
Chorąży

Japończycy mają ciekawe poczucie ... bania się? Boją się widelca!
PS. Ciekawe co napisałeś w SMS'ie? Może właśnie zerwałeś z tą Catherine i ona zaczeła cię gonić przez sen z widelcem. Tą gre chyba będziecie musieli na GOLu do wszystkich kategorii na raz wsadzic :p

27.01.2011 21:20
27
odpowiedz
rzorek
12
Legionista

4:31 - bezcenne xD "Eeee!" xDD GRa nawet ciekawa:D

27.01.2011 21:24
28
odpowiedz
Fristron
45
Pretorianin

Przyznam szczerze, że zaczynam wiązać nadzieję z tą grą. Przede wszystkim z fabułą. Pewnie polski wydawca się nie znajdzie i gra poniżej 100 zł będzie nie do zdobycia przez długi czas po premierze, ale kurczę... chyba się skuszę, jeśli będzie EU wydanie.

27.01.2011 21:25
29
odpowiedz
Tamashi
35
Centurion

O! Widze, że nei tylko ja pobrałem te demko XD. Nie sądziłem, że pojawi się na tvgry.pl

27.01.2011 21:58
matiyyy
👎
30
odpowiedz
matiyyy
22
Pretorianin

Co to w ogóle jest ? Ta gra to po prostu chory, powalony, japoński szajs. Jak można w to grać ? Ci japońcy mają naprawdę popieprzone w łbach.

27.01.2011 22:12
👍
31
odpowiedz
dudxxx
47
Pretorianin

Gierka jest niesamowite, demko pobrałem, pograłem i chyba złoże zamówienie na wydanie japońskie, cóż za eksytacja aby zdążyć przed widelcem, zajebiste, poprostu świetne, jak dla mnie 10/10

demko waży niecały 1GB

27.01.2011 22:17
matek650
32
odpowiedz
matek650
20
Asasyn

Nie słyszałem o tej grze, ale muszę powiedzieć że tego nie żałuję. Gra jest słaba, nudna, no oczywiście to dopiero wersja demonstracyjna, ale jak na ten czas to w ogóle mnie do niej nie ciągnie.
Fajnie że dzisiaj tak dużo filmików aż 5 !!! A dlaczego Dell tak mało coś ostatnio filmików robi?

27.01.2011 22:23
Notergen
33
odpowiedz
Notergen
22
Chorąży

Całkiem sympatycznie.

27.01.2011 22:23
Spawcz
34
odpowiedz
Spawcz
47
Gram w gre

Hehe fajna gra :)

27.01.2011 22:37
Cziczaki
😒
35
odpowiedz
Cziczaki
134
Renifer

Jasny gwint, jakby było anime "Catherine" to bym se chętnie obejżał, bo tak to raczej nici z tej produkcji (u mnie) jeżeli wychodzi tylko na PS3 i X360, a nie na TV. :/

27.01.2011 22:56
36
odpowiedz
kubarock666
6
Legionista

Gra zapowiada się ciekawie albo może lepiej by pasowało smakowicie He He :)

27.01.2011 23:25
Mati_Akumu
37
odpowiedz
Mati_Akumu
51
UltimateSadisticCreature

Gra jest utrzymana w świetnym klimacie, ale sama rozgrywka jest taka sobie, taka gierka na czas nudów. Atlus powinien wsiąść sie za kolejną Persone, a jak nie Persona to chociaż jakaś nowa gra z serii Shin Megami Tensei.Chociaż z tego co pamiętam to Atlus miał zostać rozwiązany z powodów finansowych więc nie mieli pewnie kasy na kolejne SMT, ale mimo tego wciąż wydają Catherine. Może jak im się powiedzie z tą grą to nie rozwiążą firmy, a naprawdę szkoda by ich było, bo seria SMT jest świetna, a szczególnie Persony.

27.01.2011 23:32
przemas478
38
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Matko co to jest. Ja bym dostał na głowę jak bym w to grał, nie chce już nawet na to patrzeć!

27.01.2011 23:36
39
odpowiedz
Hubert-91
21
Legionista

Krzysiek biegle piszesz po japońsku :D:D

27.01.2011 23:48
40
odpowiedz
Kakashi^19
17
Legionista

Mnie najbardziej cieszy, że w redakcji jest ktoś taki jak Krzysiek, który dba o to żebyśmy nie zapominali o japońskich produkcjach, konsolach itp. Tak trzymaj, ja bardzo lubie te klimaty i Catherine mnie, szczerze mówiąc, bardzo zaintrygowało. (/ła ? W sumie nie mniej ^^)

28.01.2011 00:07
Lothers
41
odpowiedz
Lothers
143
Senator

Skoro to gra logiczna, to dlaczego cały czas wyskakują podpowiedzi co robić? Trochę mija się to z celem...

28.01.2011 00:45
Adrianziomal
😊
42
odpowiedz
Adrianziomal
46
Samael

Bardzo... ekhm.... specyficzny klimat. Czekam na gameplay z dalszych fragmentów gry. :)

28.01.2011 01:21
HUtH
43
odpowiedz
HUtH
120
kolega truskawkowy

Ten koleś pewnie przejdzie metamorfozę w barana... rzeczywiście "głęboki hardkor", cokolwiek to znaczy.

Może użytkownik 'sturm' coś by o tej grze powiedział, bo chyba mieszka w Japonii :P

28.01.2011 03:26
crazy_race
😃
44
odpowiedz
crazy_race
52
Pretorianin

Tylko japończycy mogli połączyć grę logiczną z erotyczną :-) Za to kocham i uwielbiam ten naród zawsze potafią zaskoczyć. Cholera gdyby nie to że nie znam japońskiego na pewno bym sobie od razu kupił :-( a tak muszę czekać na wersję z angielskim dubbingiem. Nawet nie wiadomo czy mają zamiar wypuścić grę na europejski i amerykański rynek...do tego jeszcze dochodzi to jak wrażliwi amerykanie są na jakąkolwiek erotykę w grach. Będzie problem.

28.01.2011 04:12
😁
45
odpowiedz
MarcusFenix
56
Generał

Ta gra jest chora, ja rozumiem ze Japończycy to dziwny naród, ale w niektórych kwestiach ich nie zrozumiem

28.01.2011 05:59
👎
46
odpowiedz
cinek_b
7
Junior

Ale mi to było erotyczne ..

28.01.2011 07:55
47
odpowiedz
sprint1425
27
Pretorianin

hehe śmieszne

28.01.2011 08:32
48
odpowiedz
x173o
35
Pretorianin

to nie erotyczny thriller

28.01.2011 10:19
49
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

No nie wiem czy taka gratka dla fanów anime....jestem fanem anime, ale ta gra jest słaba.

28.01.2011 11:21
50
odpowiedz
HadesBAY
26
Chorąży

ale nędza...

28.01.2011 12:41
👎
51
odpowiedz
snajperzks
9
Chorąży

Nie podoba mi się

28.01.2011 12:44
kęsik
😈
52
odpowiedz
kęsik
95
Legend

Moc! Dla tej gry kupuje konsolę!

28.01.2011 15:55
Sasori666
53
odpowiedz
Sasori666
132
Korneliusz

takie coś powinno wyjść na DSa albo w wersji Arcade

28.01.2011 16:00
😃
54
odpowiedz
zanonimizowany737870
70
Legend

Jaa Szlugi > Cigaret Pauza

28.01.2011 16:06
😜
55
odpowiedz
flavorflav69
30
Konsul

pewnie wszyscy na cycki liczyli :P

28.01.2011 16:44
Mepha
56
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Fajna gra, ale trzeba poczekać na więcej

28.01.2011 17:07
57
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

japońska perfekcja i japoński pomysł

28.01.2011 17:18
58
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

krew z nosa to tylko miszcz żółw z Dragon Ball

28.01.2011 18:14
victripius
59
odpowiedz
victripius
89
Joker

Japończycy to mają fantazje... gry nawet nie trzeba komentować, wszyscy widzą jaka jest.

28.01.2011 18:54
Marecki_KG
60
odpowiedz
Marecki_KG
86
Konsul

anime <3

28.01.2011 19:01
Marecki_KG
61
odpowiedz
Marecki_KG
86
Konsul

Jeżeli gra bedzie miala angielskie napisy, to z checią zagram.

28.01.2011 19:16
niko_b
62
odpowiedz
niko_b
40
Generał

Booooring.........

28.01.2011 19:24
boskijaro
😁
63
odpowiedz
boskijaro
81
Nowoczesny Dekadent

głębia hardcoru w umyśle bohatera

28.01.2011 20:16
64
odpowiedz
got-hic71
11
Pretorianin

takie sobie

28.01.2011 22:16
InF'ernaL
65
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Mam nadzieję że pokażecie pełną wersję tej gry bo jeśli to nie będzie wszystko prócz tych logicznych bajerów to może być naprawdę ciekawie.

28.01.2011 22:18
COREnick
😈
66
odpowiedz
COREnick
9
Hunter
Wideo

Bardzo podoba mi się grafika. :)

A wiecie, kto będzie ostatecznym bossem? ON!
http://www.youtube.com/watch?v=ffDPTKn7HiY

28.01.2011 23:19
oOShinOo
67
odpowiedz
oOShinOo
15
Pretorianin

Powiem tak- również śledzę tę produkcję od pierwszych zapowiedzi i spodziewałem się zupełnie czegoś innego. Gatunek po części mnie zawiódł, ale mam nadzieję, że scenariusz będzie przyzwoity. PS Myślałem, że jako wielki fan Japonii, znasz tamtejszy język całkiem dobrze. ;p

29.01.2011 02:58
SkullOfRock
👍
68
odpowiedz
SkullOfRock
38
Pretorianin

twarze postaci maja totalnie troche starszy styl atlusa cos ala persona 2 czy ktoras z czesci shin megami tensei ... moze jak kupie konsole to wtedy sie zaopatrze bo mam zamiar ... btw od atlusa to czekam najbardziej na persone 5 albo jakas nowa czesc shin megami na next geny dla tego kupie wszystko ;D o krzysi a jak juz wspomniales o personie ( 3,4) to moglbys podlaczyc ps2 i zrobic gramy :D chetnie bym usluyszal co myslisz o tej wlasnie serii :) przeszedlem po 3 razy obydwie :D new game + ;d

29.01.2011 12:02
69
odpowiedz
Hrabia9933
22
Pretorianin

masakra ...
szkoda ze w tym waszym playerze nie mozna od razu puscic od srodka tylko musi sie zbuferowac

29.01.2011 12:55
70
odpowiedz
mikel21
19
Konsul

malo ciekawa gra, ale laseczka fajna :)

29.01.2011 14:16
71
odpowiedz
Teddie
1
Junior

Szczerze? Liczyłem na coś innego. Ale miejmy nadzieję że Atlus nas zaskoczy :)

29.01.2011 17:11
Ezio339
72
odpowiedz
Ezio339
23
Konsul

Lipa

29.01.2011 22:43
jaro1986
73
odpowiedz
jaro1986
130
Generał

Mój Boże, ale ci Japończycy mają nasrane pod kopułą :/ Ta gra jest... sam nie wiem... chora? Strasznie ryje psychę, aż się boję że mi się przyśnie ten kolo z rogami :P

30.01.2011 02:00
74
odpowiedz
Looze
11
Chorąży

04:31 - Hehehe ;P A tak wogule czy Japończycy to ludzie ;] ?

31.01.2011 17:23
Mikki03
75
odpowiedz
Mikki03
43
Centurion

Jeśli wyjdzie angielska wersja, a w niej nie będzie wyboru języku dialogów to ja idę skoczyć z mostu.

01.02.2011 14:16
Ambitny Łoś
76
odpowiedz
Ambitny Łoś
143
Cthulhu

Końcowy zwiastun nastraja bardzo optymistycznie. Oby nie trzeba było długo czekać na wersję z angielskimi napisami.

01.02.2011 16:45
eske
👍
77
odpowiedz
eske
20
Pretorianin

Chyba bym wolał zagrać w TV Super Stars niż w to ;)

01.02.2011 20:39
78
odpowiedz
Tsuba
2
Junior

poprosze więcej takich gier

02.02.2011 00:46
SwiXen
79
odpowiedz
SwiXen
28
Kapitan

A gdzie sceny erotyczne ?

02.02.2011 08:52
80
odpowiedz
snajperzks
9
Chorąży

Gra moim zdaniem jest do chrzanu i nie zmienie zdanie

06.02.2011 16:21
Nolifer
81
odpowiedz
Nolifer
120
The Highest

Strasznie dziwna ta gra 0.o ale nic , poczekamy na pełniaka

12.02.2011 16:51
82
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Co tu erotycznego?

tvgry.pl Catherine [PS3] - Catherine - erotyczny thriller po japońsku