Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie Niedoskonałości 3DS-a

19.01.2011 12:29
1
alhaszasz
110
Generał

na pewno za kilka lat wyjdzie coś w stylu 3ds lite ,który poprawi te błędy swoją drogą wii na początku też nie było takie doskonałe ;)

19.01.2011 16:00
😍
2
odpowiedz
Klono1
31
Konsul

To było oczywiste. Każda ramka, telewizor czy inny wyświetlacz tego typu ma taką wadę. Jest to naprawdę upierdliwe.

19.01.2011 18:06
😐
3
odpowiedz
paprys
38
Pretorianin
Wideo

skoro niby tak jest, to czemu sluzy ten filmik? naciaganiu ludzi? watpie zeby dalo sie zrobi tak dobry "video" montaz --- http://www.youtube.com/watch?v=v_P4gyjf5tQ

19.01.2011 19:30
Chriso25
4
odpowiedz
Chriso25
151
Generał

Nie napisaliscie wszystkiego na temat tych niedoskonalosci. Niektorzy co testowali 3DSa, szybko przelaczali obraz z 3D na 2D, bo ponoc szybko zaczynaja bolec oczy, a niektorych bralo nawet na wymioty. Zreszta warto przeczytac artykol na PC Labie.

http://pclab.pl/news44562.html

19.01.2011 19:39
graf_0
5
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

Paprys - to co tu widzisz to efekt działania czujników położenia a nie ekranu 3D.

No, w każdym razie dobrze że Nintendo dało możliwość wyłączania 3d

19.01.2011 20:01
6
odpowiedz
paprys
38
Pretorianin

graf_0 - dzieki za wyjasnienie ;) ale mimo to, obraz sie nie rozmazuje...

Technologie Niedoskonałości 3DS-a