Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Hardware Microsoft zwiększy precyzję Kinecta?

18.12.2010 09:39
1
wowuser
36
Pretorianin

hahaha jasne ściągniesz większą rozdzielczość kamery w dlc?

18.12.2010 09:42
Radanos
2
odpowiedz
Radanos
82
Tytanowy Janusz

To było jasne, ale znając Microsoft nie wypuszczą łatki, a dodatkowy sprzęt za x zł ;/

18.12.2010 10:37
3
odpowiedz
Niezmordowany
49
Generał

Coś czuję, że MS wzoruje się na najlepszych, czyli Nintendo i Wii Motion Plus albo Rumble Pack (czasy N64, ale pewien nie jestem do końca tego przykładu).

18.12.2010 11:18
Conath
4
odpowiedz
Conath
148
Senator

ale z lag`iem to chyba juz nic nie zrobia:(

18.12.2010 12:30
👍
5
odpowiedz
paprys
38
Pretorianin

majac kinecta, musze powiedziec ze absolutnie wszystko jest z nim w porzadku! byc moze dlatego ze narazie uzywa sie go tylko do takich arcadowek jakie narazie do niego sa dostepne, ale mimo wszystko urzadzenie dziala miodzio. Wyczuwalny jest lekki lag, ale po 10minutach juz sie go nie zauwaza. Spodziewam sie ze gdy prawdziwe gry zaczna byc wspomagane przez kinecta, problem bedzie o wiele wiele wiekszy, ale wierze ze droga aktualizacji jakos sie to rozwiaze :P

18.12.2010 12:35
😜
6
odpowiedz
paprys
38
Pretorianin

wowuser - czy wierzysz w to ze ta kamerka jest az taka slaba? Dzis juz sie takich nie produkuje. Mysle ze jest ona jeszcze lepsza niz nawet to 640x480, ale ograniczona systemowo do 320x240. W aparacie i kamerze tez sobie mozesz zmieniac rozdzielke. Dlatego mysle ze aktualizacja oprogramowania moze rozwiazac problem.

18.12.2010 12:37
7
odpowiedz
castro92
17
Chorąży

Wowuser nigdy nie spotkałeś się z czymś takim ? Ta kamera obsługuje już teraz wyższą rozdzielczość ,jednak działa w niższej . Ta aktualizacja po prostu przełączy ją w tryb wyższej rozdzielczości.

18.12.2010 12:40
C++
8
odpowiedz
C++
46
SwEeTaShNy-LoFFe

To urządzenie jest potężne, wystarczy popatrzeć jakie zastosowania znaleźli już ludzie. Move w porówaniu do Kinecta jest lichą zabawką. Tyle że Microsoft (jak zwykle) nie wykorzystał pełni możliwości tej zabawki. Jest nadzieja że to poprawią, może następny kinect będzie miał jakiś własny procesorem (byle atom, czy ARM) to zniweluje istnienie laga

18.12.2010 12:51
😁
9
odpowiedz
WisiekNaCzitach
26
Generał

C++ --> czyli jakie ?

18.12.2010 13:17
10
odpowiedz
Lord_Phantom
63
Centurion

Aktualnie piszę grę na PC z wykorzystaniem wiimote'a. Tak na prawdę optymalnym rozwiązaniem byłby Kinnect + Wiimote / Move. Kontroler fizyczny jest DUŻO łatwiejszy w oprogramowaniu i nieporównywalnie prezycyjniejszy. Kinnect natomiast lepiej nadaje się do kontroli całego ciała (z pominięciem szczegółów takich jak palce), którego w innych systemach nie da się zrobić (pomijam kwestię oklejenia się wieloma kontrolerami).

18.12.2010 14:06
😜
11
odpowiedz
Mercc
52
Konsul

paprys

Lepiej się upewnij czy microsoft Cię przypadkiem nie podgląda ; )

W tej chwili kamera umieszczona w kontrolerze działa w niskiej rozdzielczości 320x240 i 30 klatkach na sekundę

Hmm, czyżby ps eye było lepsze?

18.12.2010 14:19
😊
12
odpowiedz
paprys
38
Pretorianin

mercc - zapewne jest, nieznam specyfikacji PS Eye, ale zauwaz ze PS eye jest uzywane w troszke innym celu i ma o wiele bardzie ograniczone zadanie. Jezeli poprawia kinecta, to juz nie bedzie sie o co martwic ;)

18.12.2010 14:34
👎
13
odpowiedz
paweloc
9
Legionista

W tej chwili kamera umieszczona w kontrolerze działa w niskiej rozdzielczości 320x240 i 30 klatkach na sekundę. Gdyby została ona podwojona do 640x480. Ktoś tu chyba opuszczał sporo lekcji z matmy. Poprawcie ten błąd. 640x480 jest 4 większa od 320x240.

18.12.2010 14:45
👍
14
odpowiedz
paprys
38
Pretorianin

ktos tu chyba opuszczal sporo lekcji informatyki :P Rzeczywiscie liczba PIKSELI jest 4 razy wieksza, ale rozdzielczosc jest PODWOJONA !

18.12.2010 15:05
15
odpowiedz
Niezmordowany
49
Generał

Ktoś tu chyba się spierdział... ale to nie ja :D

18.12.2010 15:19
😜
16
odpowiedz
paweloc
9
Legionista

Ciekawe, cytat z wikipedii: Rozdzielczość ekranu – jeden z parametrów trybu wyświetlania, parametr określający liczbę pikseli. Ale ręki sobie uciąć nie dam. Ktoś w takim razie powinien edytować ten wpis.

18.12.2010 17:08
Koktajl Mrozacy Mozg
17
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
154
VR Evangelist

Pewnie zostawil sobie furtke by updejtami poprawiac czy wzbogacac funcje Kinecta, podobnie jak sam Xbox - start 2005 a dzisiaj 2010 to calkiem inna konsola ;).

18.12.2010 17:17
Gerpir Feilan
18
odpowiedz
Gerpir Feilan
78
Pretorianin

Po cholere mi rozpoznawanie ruchu palcow czy wyzsza rozdzielczosc kamery, skoro kinetix ma taki lag ze dla kogos kto w gry wiecej niz 5h tygodniowo uzywanie kinetixa to czysty absurd.
Jak mozna bylo wypuscic sprzet w 2010 roku z wbudowana kamera 320x240...

18.12.2010 17:23
graf_0
19
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

PS eye ma lepsze parametry niż Kinect ale nie ma kanału podczerwieni. I to jest element który jest rewolucyjny.

Niestety rozdzielczość podczerwni tez jest niewielka i jak na razie nie ma co liczyć nawet na taką operację jak proste kliknięcie.
No, ale i tak na pierwszym miejscu jest opóźnienie systemu - na razie nie wiadomo czy to wina kinecta czy gier.

19.12.2010 11:54
A.l.e.X
20
odpowiedz
A.l.e.X
123
Alekde

oczywiście że zrobisz aktualizację -> pójdziesz do sklepu i kupisz Kinecta 2 za DLC 800 PLN

Hardware Microsoft zwiększy precyzję Kinecta?