Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Szalony” poziom trudności w grze Wiedźmin 2 Zabójcy królów

17.12.2010 15:13
1
Emisariusz
20
Generał

Stop Casualom ! Wiwat Grom Ktore czegos wymagaj ! Casuale go HOME ! i na Facebooka !

17.12.2010 15:14
Jock
2
odpowiedz
Jock
21
Chorąży

Kilkanaście - kilkadziesiąt godzin zabawy bez save'e? Deamon's souls to przy tym pikuś.

17.12.2010 15:14
3
odpowiedz
zanonimizowany650770
45
Generał

Ja sobie przejde najpierw na normalnym, nie ma co od razu zgrzytać zębami. A z tym szlonym poziomem to fatk, od razu mi się DS przypomniało.
choć niewykluczone, że znajdą się one w dodatku typu DLC.
Błagam, tylko nie DLC!

17.12.2010 15:23
Notergen
4
odpowiedz
Notergen
22
Chorąży

Serio a już myślałem że wiedźmak będzie bez tego syfu DLC...muszę się zastanowić ponownie nad kupnem...

17.12.2010 15:25
_agEnt_
😊
5
odpowiedz
_agEnt_
105
Tajniak

Oh yeah, nareszcie coś dla mnie :))

17.12.2010 15:26
kokoju
👍
6
odpowiedz
kokoju
108
Handlarz z Neverwinter

Mina gościa który zginął w walce z ostatnim bossem - bezcenna ;)

17.12.2010 15:33
7
odpowiedz
Likfidator
120
Senator

Wysoki poziom trudności to bardzo dobra rzecz w grze, ale pod warunkiem, że jest zrobiony z głową!

Dobry przykłady to chociażby Super Mario Galaxy 2, czy Super Meat Boy. Otóż wysoki poziom trudności trzeba zrobić tak, aby porażka wynikała z błędów gracza, a nie z błędów twórców gry. Ważne jest po prostu, żeby gracz po porażce wiedział gdzie popełnił błąd, co zmotywuje go do dalszej gry.

Jeśli zaś poziom trudności polega na ogólnym chaosie jak np. w Call of Duty: Modern Warfare 2, to nie będzie miał satysfakcji z przejścia takiej gry, gdyż przechodzenie kolejnych etapów opiera się na szczęściu, a nie na umiejętnościach. Po prostu nie sposób ogarnąć sytuacji, gdy ze wszystkich stron nadlatują kulę, a przeciwnicy wciąż się respawnują.

Przykłady trochę odbiegające tematyką od RPG, ale wszędzie jest jedna zasada. Można gracza karać za jego własne błędy, ale nie za błędy wynikające ze złej mechaniki gry.

17.12.2010 15:37
8
odpowiedz
TobiAlex
193
Legend

Emisariusz dorośnij, załóż rodzinę, zacznij na nią zarabiać, bo być wciąż u mamusi na garnuszku to potrafi każdy głupi...

17.12.2010 15:39
DarthNerever
9
odpowiedz
DarthNerever
90
His Master's Voice

Likfidator -. o tym samym pomyślałem czytając artykuł. Miejmy nadzieję, że zostanie to zrobione z głową.

17.12.2010 15:55
Marcines18
10
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

GO HOME DRAGON AGE 2, WELCOME WIEDŹMIN 2 :) I o to chodzi, gra nie dla dzieci..

17.12.2010 15:55
11
odpowiedz
zanonimizowany573834
21
Pretorianin

Gra na PC z krwi i kości. Viva Witcher :D

17.12.2010 16:00
12
odpowiedz
GameOman
55
Konsul

Spoko informacja, jednak to casuali sa miliony, a nie hard-corowych graczy. Swoja droga CD projekt Red moglby wypuscic kilka nowych screenow, GOL po raz kolejny wkleja ten sam obrazek do newsa.

17.12.2010 16:00
Benitonater
13
odpowiedz
Benitonater
116
Generał

Ja na początku wezmę normalny ale potem jadę oporowo na Szalony. Będzie się grałOOOO:D Wiedźmin rządzi!

17.12.2010 16:08
Pan Dzikus
14
odpowiedz
Pan Dzikus
162
Generał

Likfidator - masz absolutną rację.

Ja jednak od "szalonego" trybu trudności wolałbym coś jak tryb hardkor z FNV polegający na tym, że Geralt musiałby jeść, spać, mógłby się zarazić różnymi chorobami, mógłby złamać rękę i leczyć ją przez np. miesiąc itd.

17.12.2010 16:12
Zdenio
15
odpowiedz
Zdenio
99
Generał

Nie jestem masochistą, więc "Szalonego" nie dotknę :P Choć fajna sprawa - im większa różnorodność, tym lepiej.

17.12.2010 16:16
Scott P.
😡
16
odpowiedz
Scott P.
126
Generał

I ty CD Projekt RED przeciwko minie. Po co wam to DLC. Już myślałem, że polska firma pokaże światu, że można wydać grę bez tego g***a.

17.12.2010 16:26
Nolifer
17
odpowiedz
Nolifer
166
The Highest

Fajny ten tryb chętnie na nim pogram , mam dosyć łatwiutkich gierek ...

17.12.2010 16:28
18
odpowiedz
zanonimizowany751846
7
Konsul

KASA

17.12.2010 16:40
😍
19
odpowiedz
ja33no
58
Konsul

"Dodatkową komplikację stanowić może przypadkowa śmierć Geralta. W takich sytuacjach wcześniejsze stany rozgrywki będą automatycznie blokowane, a graczom nie pozostanie nic innego, jak rozpocząć całą zabawę od nowa. Ratunkiem mogą być zwoje zmartwychwstania, choć niewykluczone, że znajdą się one w dodatku typu DLC."
Poroniony pomysł...

Coś czuję, że ktoś zaraz wyskoczy, że jestem dzieciakiem a gry kiedyś były trudniejsze. Mogę się zgodzić ale zaczynanie od nowa gry RPG to dla mnie głupota. Nawet FF miał opcje zapisu...

17.12.2010 16:58
20
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

o mój boże!!! Hardkor(albo MEGA HARDKOR) tylko przejdzie na najwyższym.....

17.12.2010 17:00
Radanos
21
odpowiedz
Radanos
116
Szczęść Boże

Ja nie przejdę? ;d

17.12.2010 17:02
22
odpowiedz
zanonimizowany315478
93
Legend

przeciwnicy wiedźmina mają dysponować specjalnymi zdolnościami, dzięki którym będą w stanie związać głównego bohatera walką.

związać walką? WTF?

17.12.2010 17:04
23
odpowiedz
zanonimizowany520587
72
Senator

W takim wypadku twórcy muszą zadbać o wykurzenie z gry bugów mogących np.zabić Geralta bez powodu, bo chyba nikt by nie chciał nie z własnej winy stracić przykładowo 30 godzin gry ;d

17.12.2010 17:10
kaszanka9
24
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

adrem - nie będziesz mógł się wycofać z walki, uciec, itp. albo wygrasz albo śmierć.

17.12.2010 17:11
25
odpowiedz
zanonimizowany577868
34
Centurion

Pan Dzikus - Wiedźmini nie mogą zachorować.

17.12.2010 17:23
26
odpowiedz
misiek891
58
Konsul

Wiedźmina 1 przeszedłem parę razy raz na easy a potem 6 razy na hard i tam to raczej poziom trudności nie był za trudny nawet na najwyższym jeśli tylko się mądrze wydawało kasę i umiejętności o wprawnym tworzeniu eliksirów nie wspomnę to grę można było przejść w kilka h nie mówię tu tylko o fabularnych questach ale wszystkie poboczne też można było odpicować Geralda tak jak się chciało.

17.12.2010 17:24
27
odpowiedz
zanonimizowany640063
0
Legend

mógłby się zarazić różnymi chorobami, mógłby złamać rękę i leczyć ją przez np. miesiąc itd.

Wiedźmini mieli imunitet na choroby, jeżeli chodzi o złamania to regenerowali się błyskawicznie...

17.12.2010 17:28
28
odpowiedz
misiek891
58
Konsul

Epicko by było gdyby zrobili multiplayer albo choć co-opa tak jak w tw2 najlepiej gdyby pomyśleli nad stworzeniem wiedźmina MMO w naszym ojczystym języku wystarczą napisy a daje głowę że sporo ludzi by kupiło świat jak we wow mnóstwo umiejętności,potworów, rozbudować to porządnie i zbierać kapuchę za udaną produkcje.

17.12.2010 18:12
Barthez x
29
odpowiedz
Barthez x
201
vel barth89

No i bardzo fajnie. Ciekawe co dostaniemy po przejściu gry na poziomie Szalony?

Ogólnie to wstyd się przyznać, bo nie ukończyłem 1 Wieśka (przeszedłem ok 70 % gry), więc cieszy mnie ten generator historii.

17.12.2010 18:16
toaster
30
odpowiedz
toaster
63
EL PRESIDENTE

Wielkie mi mecyje, w Diablo też jest poziom Hardcore i jakoś gra się b.przyjemnie.

17.12.2010 18:20
Apokalipsis
👍
31
odpowiedz
Apokalipsis
64
Senator

Ja podziękuję, nie mam zamiaru denerwować się i zaczynać grę od nowa :)

17.12.2010 18:25
A.l.e.X
32
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

No w końcu ktoś pomyślał o mnie i o wyzwaniach, bo Demon's Souls po rozpracowaniu dopiero pokazał czego brakuje w innych grach. Wyzwań! Nie chodzi o samo zbieranie rozsianych po planszy 1000 klocków, piórek, czy zabiciu 3 osób jednym granatem. Wyzwanie to przejście gry i bossów którzy jednym pacem mogli zrobić z ciebie naleśnika. Demon's Souls tylko dlatego, że był właśnie grą która wymagała od gracza dużego skupienia stał się ikoną gameplay'a ostatnich lat. To taka gra która pokazała że poza graczami "cip...i" są też gracze którzy chcą pograć, pograć! , a nie obejrzeć grę.

17.12.2010 18:50
33
odpowiedz
Emisariusz
20
Generał

TobiAlex widac ze masz bardzo waski tok myslenia, i nuta sarkazmu i humoru sa dla Ciebie obce. Coz zycze tylko by te twoje dzieci mialy go troche wiecej.

17.12.2010 20:25
Stamina
34
odpowiedz
Stamina
38
Supreme STAMNET

No ja nie jestem "szalony" :P i spokojnie sobie pogram na poziomie "średnim". "Nie wyriwajsa i nie astawajsja" hehe

17.12.2010 21:20
35
odpowiedz
zanonimizowany606799
25
Centurion

ja zagram na szalonym po przejściu na trudnym i jak ktoś odblokuje save (jakiś programik czy cuś a zresztą jak zablokują coś co skopiuje na pendrive a później wgram ?)

17.12.2010 21:27
figozaur
😁
36
odpowiedz
figozaur
57
Konsul

[6] <--------------


Na pewno rozległoby się kilka "Kur.." Może nie kilka, bo cale tuziny xD
Ale masz rację mina bezcenna!

17.12.2010 22:34
EgonBnody
37
odpowiedz
EgonBnody
100
Pretorianin

Podczas promocji jedynki były Tygodnie z Wiedźminem i inne ciekawe motywy. Tym razem jakoś to wszystko gorzej wygląda, począwszy od strony www gry, po różnorodność i jakość publikowanych materiałów. No nic, grunt żeby gra nie rozczarowała.

17.12.2010 22:44
38
odpowiedz
rottos
48
Centurion

a ja planuje poleciec odrazu na trudnym.. znowu odpale gre w tydzien i co bd :D a tak to sie chociaz pomecze ^^a potem czeka szalony !! ;], wg mnie wspanialy pomysl.. bo wiedzmin czesc pierwsza na trudnym jest banalnie prosty jak sie zrobi wiekszosc zadan to sie ma bardzo podpakowana postac ;p

18.12.2010 07:35
39
odpowiedz
Emisariusz
20
Generał

@up niepamietam ostatnio gry ktorej na hard bym nie odpalil... taka prawda ze jezeli chcesz miec chociarz satysfakcje ze nie byles do konca prowadzony za raczke i musiales lekko sie na pocic musisz gre odpalac na hardzie.

18.12.2010 10:50
yestri
40
odpowiedz
yestri
85
Magister Equitum

nie wyobrażam sobie ani jednego punku kontrolnego np. pomiędzy poziomami i ani jednego gdzieś w połowie poziomu, w ogóle niewyobrażam sobie żeby stworzyli grę w której śmierć wraca cię do pierwszej wioski. Zawsze były, są i będą 3xlife i 1up'y po drodze.

NO I CO Z KONSOLAMI???

Wiadomość „Szalony” poziom trudności w grze Wiedźmin 2 Zabójcy królów