Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Szczegóły na temat Stronghold - kolejnego miasta w Might & Magic Heroes VI

17.12.2010 11:01
DanuelX
1
DanuelX
82
Kopalny

Orki stworzone do walki z demonami i płynąca w ich żyłach demoniczna krew? Zaaaraz czy ja to gdzieś wcześniej nie widziałem? Grom Hellscream przewraca się w grobie.
Jak widać producenci zamiast wynająć profesjonalnego gościa od pomysłów i fabuły sami próbują coś tworzyć. Znów wyjdzie odgrzewany kotlet.

17.12.2010 11:07
2
odpowiedz
Demilisz
192
Generał

@DanuelX - przecież to było już w HoMM V (dokładniej w Dzikich Hordach) :| Skoro wtedy zdecydowali się na taką genezę Orków to teraz nie mogli się wycofać, skoro świat jest ten sam.

17.12.2010 11:32
3
odpowiedz
iniside
17
Legionista

Eeee tam
A gdzie Academy i Dungeon ?

17.12.2010 11:36
DanuelX
4
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Demilisz i w V mnie to irytowało - no cóż tak to jest gdy goście co zajmują się programowaniem wpadają na genialne pomysły - czyli ściąganie od innych.

17.12.2010 11:41
lordpilot
5
odpowiedz
lordpilot
210
Legend

Ja tak trochę z innej beczki - dobrze widzę i na tych screenach są TYLKO cztery surowce ? WTF ?

17.12.2010 11:47
_Luke_
6
odpowiedz
_Luke_
252
Death Incarnate

[5] Przeciez to normalna tendencja upraszczania wszystkiego. Zadna nowosc.

17.12.2010 11:49
😃
7
odpowiedz
zanonimizowany665627
40
Generał

Przeciez to normalna tendencja upraszczania wszystkiego. Zadna nowosc.

to wszystko przez kąsole!one1111

zaraz, zaraz...przecież to wychodzi tylko na pc...

Ale to i tak wina kąsol!

17.12.2010 12:02
DanuelX
8
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Nie misiek to nie wina konsol - raczej całej masy graczy którzy domagają się prostych strategii żeby się pochwalić kolegom: patrzcie jaki ze mnie "chardkor" gram w strategie!

17.12.2010 12:23
Artilio
9
odpowiedz
Artilio
47
Marimo

Tak,ale w pierwszych HoMM były też cztery.

spoiler start


Poprawcie mnie jeśli się myle

spoiler stop

17.12.2010 12:27
_Luke_
10
odpowiedz
_Luke_
252
Death Incarnate

No niestety, liczac zloto bylo 7 surowcow juz w Homm1.

17.12.2010 13:26
11
odpowiedz
tybet2
146
Generał

Się śmiej, ale właśnie dlatego ja tej części NIE kupię. Ta gra wg mnie miała być następcą III/V, a okazuje się, że zamiast dołożyć kolejnych rzeczy i rozbudować (vide WOG do trójki) - to robią wprost przeciwnie. Ooo nieee, ja im dokładał do pensji nie będę

17.12.2010 14:09
👍
12
odpowiedz
Owen
100
Tanator

A ja kupię ;-) Obowiązkowo. Jedyna część jakiej nie kupiłem to była jedynka. I to tylko dlatego, że w tamtych czasach gry dystrybowało się inaczej... ;-)

17.12.2010 18:11
A.l.e.X
13
odpowiedz
A.l.e.X
152
Alekde

Premium VIP

Ubisoft raczej nie wyda czegoś niegrywalnego, co nie zmienia faktu, że marka Heroes jest już tak wyeksploatowana, że ciężko będzie zrobić jakąś rewolucję. Po świetnym Disciples III i King's Bounty szansa na coś odkrywczego jest dość niewielka :], ale kto wie.

17.12.2010 19:02
14
odpowiedz
R‹ud›Y
67
Pretorianin

Ta gra swoim uproszczeniem u mnie już dawno postawiła na sobie krzyżyk
Wracam do perfekcyjnej trójki, która dalej bawi tak samo jak 10 lat temu

18.12.2010 00:57
dolek_17
15
odpowiedz
dolek_17
127
pawian_akrobata

dobrze gadasz R‹ud›Y też wole niebiańsko zajebistą TRÓJKĘ

18.12.2010 19:31
li_s
16
odpowiedz
li_s
30
Konsul

3 nic nie przebije :) ale w najnowszą odsłonę zagram żeby zobaczyć z czym to się je :)

18.12.2010 20:27
17
odpowiedz
alhaszasz
109
Generał

ja chce odsłonę również na konsole taką jak ds czy 3DS bo jak nigdy zasługuje na taki zaszczyt

18.12.2010 20:34
DiabloManiak
18
odpowiedz
DiabloManiak
229
Karczemny Dymek

A co maja surowce a raczej ich ilość? większość surowców z poprzednich części była po prostu niepotrzebna i raczej na sile wrzucana - czy np. posiadanie 3 popularnych i jednego zadkiego uprosci tak grę?
Jeżeli ten pojedynczy będzie rzadki i potrzebny do sporej ilości rzeczy - to po planszy będą prawdziwe rajdy po niego, a gospodarowanie nim może być kluczowym elementem strategii :)

21.12.2010 09:05
Mutant z Krainy OZ
19
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
248
Farben

A co to za uproszczenie z mniejszą ilością surowców? Bo według mnie żadne. W poprzednich częściach i tak było zasobów od groma na mapie, a jeżeli nawet brakowało któregoś, to wystarczyło zrobić wymianę na targu, żadne utrudnienie. Ktoś powie, że handel na targu to też element strategii, oczywiście, ale w serii heroes jest tak żenująco prosty, że jest po prostu zbędny. Teraz budowanie kolejnych struktur w miastach wcale nie musi być łatwiejsze. Ale rozumiem, fanatycy trójki znajdą powód, żeby się przyczepić nawet do tego, że paproć wygląda dziwnie na mapie świata...

Co do orków, pomysł ich genezy nie jest świeży, to fakt, ale z drugiej strony lepsze to, niż wymyślenie ich pojawienia się w świecie gry na siłę. Rozwiązań tej kwestii też nie jest nieskończenie wiele, poza tym można by się przyczepić tak do każdej frakcji i jednostki, że jest to zrzynka z innych gier czy innych jeszcze elementów kultury.

Ja nie rozumiem po co się czepiać gry skoro jeszcze nie było dane w nią zagrać. Jeżeli gameplay będzie wyborny, to te trzy surowce i podobieństwo miast do miast z poprzednich części (w czwórce pomysł na miasta był nowy, i krytyka grę po prostu zmiażdżyła) nie powinno stanowić żadnego problemu. Dla mnie najważniejsze, żeby chciało się po prostu do gry wracać zaraz po jej wyłączeniu, jak było w przypadku trójki czy piątki.

Dla mnie Heroes VI to pozycja obowiązkowa, kolejny hirołs, w którego z żoną będziemy cisnąć przy jednym komputerze, bo liczę, że hotseat to oczywistość :)

Wiadomość Szczegóły na temat Stronghold - kolejnego miasta w Might & Magic Heroes VI