Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Przed seansem - zwiastujemy zwiastuny

03.11.2010 13:21
1
mik18
81
Generał

zabieram się do oglądania

03.11.2010 13:21
2
odpowiedz
Voitas
3
Junior

obadajmy :)

03.11.2010 13:25
3
odpowiedz
robson11221
2
Legionista

No ciekawie

03.11.2010 13:30
4
odpowiedz
Cloud1985
1
Junior

Dragon Age2!!! Czekamy.

03.11.2010 13:33
5
odpowiedz
Edek19
32
Centurion

COD BO Rullezzz!!!!! :D

03.11.2010 13:34
6
odpowiedz
pomocnik...
14
Chorąży

ocena "przed seansem": jeden popcorn

03.11.2010 13:35
reksio
👍
7
odpowiedz
reksio
173
Pies Pogrzebany

Świetny odcinek.

03.11.2010 13:35
8
odpowiedz
mik18
81
Generał
03.11.2010 13:36
9
odpowiedz
Mortyfikator
20
Pretorianin

Cod ma niezły trailer oraz dragon age tez :D

03.11.2010 13:36
InF'ernaL
10
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Czy(trzy) popkorny XD Super realizacja "przed seansem". Pogratulować :)

03.11.2010 13:37
😍
11
odpowiedz
Alexx_1988
8
Legionista

Black Ops Jak Zawsze Wymiata Czekam Na Wersje PL Bo jestem Polakiem A Polak Musi Dać Trochę Zarobić Krajowi HeHe PiS Love The Monster Kaczyńsk.... The Monster Łał

03.11.2010 13:38
12
odpowiedz
Abaddone
13
Legionista

a mnie sie nie podobalo niestety. :(

03.11.2010 13:41
13
odpowiedz
bat18
6
Legionista

14

03.11.2010 13:41
14
odpowiedz
bat18
6
Legionista

tak właściwe 13

03.11.2010 13:42
15
odpowiedz
Original_G
35
Chorąży

Zapomnieliście o jednej rzeczy. Gra Polskie Imperium nie dostała oceny w tzw. "Popcornach". Why is that?

03.11.2010 13:42
gregoryf
16
odpowiedz
gregoryf
39
Konsul

zwiastun hawka chyba potraktowaliście nie fair, bo wcale nie jest zły, ma na siebie jakiś pomysł, a stawiacie go na równi z totalnymi chłamami jedno-popcornowymi

03.11.2010 13:48
17
odpowiedz
matip119
14
Centurion

fajne

03.11.2010 13:55
InF'ernaL
18
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

@gregoryf

A widziałeś poprzedni zwiastun Dragon Age 2? Ten się nie wyróżnia i zrobili coś co było wręcz ostatnio.

03.11.2010 14:12
InF'ernaL
19
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Spammm...A tak poważnie, to jest dobry pomysł. "A na koniec zwiastun bez komentarza..." .

03.11.2010 14:42
20
odpowiedz
nomad244
33
Centurion

Dzięki panowie.

03.11.2010 14:53
21
odpowiedz
nomad244
33
Centurion
03.11.2010 14:53
snopkowsky
😱
22
odpowiedz
snopkowsky
19
Chorąży

Zawiastun Polskie Imperium jest zdecydowanie za mocny :O

03.11.2010 14:55
23
odpowiedz
kotle211
32
Pretorianin

Ten ziomek co gada obok Lorda jest żałosny.

03.11.2010 14:57
24
odpowiedz
Kosiorsky
22
Konsul

Nie rymujcie już lepiej ...

03.11.2010 14:58
what's up
25
odpowiedz
what's up
8
XPlayer

"kurcze nie wiedziałem że zwierzęta sa takie złe, są"

"a gdzie shrek ? :(" Lord i Maciej jesteście mistrzami w tym co robicie i w moim sercu i umyśle pozostaniecie super Bohaterami :D !!!! i powinni wam wybudować pomnik !!

oby tak dale WYMIATACIE !!!

03.11.2010 15:03
przemas478
26
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Super materiał. Najlepszy zwiastun Call Of Duty

03.11.2010 15:07
27
odpowiedz
mikel21
19
Konsul

prawie 7 minut! :) zabieram sie za ogladanie.

03.11.2010 15:09
Spawcz
28
odpowiedz
Spawcz
47
Gram w gre

super

03.11.2010 15:10
Rogal45_PL
👍
29
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Fajne :D

03.11.2010 15:17
30
odpowiedz
mikel21
19
Konsul

CoD, najlepszy trailer :P

03.11.2010 15:22
Gwynbleidd
👍
31
odpowiedz
Gwynbleidd
19
Chorąży

Bioware rzeczywiście mogłoby już wymyślić coś nowego. ;/ Komentarze jak zwykle świetne. ;D

03.11.2010 15:22
😊
32
odpowiedz
mati200036
42
ANARCHIA

Wiecie że mają w piątek pokazać nowego battlefielda I JESZCZE DO TEGO MÓWIĄ ŻE TO MA NIE BYĆ BATTLEFIELD 3 NAWET NIE ASSASSULT!!!

03.11.2010 15:23
33
odpowiedz
kaper2302
8
Legionista

A god of war gdzie ? A i chicałbym być pozdrowiony w następnym filiku a polecam trailer Goldeneye 007

03.11.2010 15:24
wojto96
34
odpowiedz
wojto96
117
I am no one

Za odcinek 4 popkorny

03.11.2010 15:25
35
odpowiedz
niewidomy
15
Chorąży

Czys mam dla Ciebie konto na PSN o ksywce hajducek jak jestes zainteresowany pisz na @, pozdro

03.11.2010 15:25
Mr. Noob
36
odpowiedz
Mr. Noob
21
Konsul

wszystko spoko trailery terz niezle a czsami zapominacie albo dozucic popkornow albo wogule o nich wspomniec ale calal reszta jest spoko

03.11.2010 15:26
37
odpowiedz
Wloch95
16
Legionista

Mi się podobał zwiastun Tony Hawk Shred ... :)

03.11.2010 15:28
matek650
38
odpowiedz
matek650
20
Asasyn

super!!!!!!!!!!!!!

03.11.2010 15:30
karball
39
odpowiedz
karball
25
Centurion

tekst ze shrekiem był dobry ale tym razem ''przed seansem'' wam nie wyszło.no ale 2 popcorny

03.11.2010 15:47
40
odpowiedz
Diablo54
14
Chorąży

Świetne!!! Pozdrawiam!!!

03.11.2010 15:48
41
odpowiedz
adi foe
3
Chorąży

fajny zwiastun szczegulnie plak ops

03.11.2010 15:49
Harry M
42
odpowiedz
Harry M
135
Master czaszka

Przed seansem!!! Szybko i na temat :). Był gibonem haha. Lord rządzisz jako lektor xD. Uuu 1 Pop orn. Hahah będziesz grał tym kolesiem. Hahah Tony Hawk: Shrek hahaha. Hahaha symulator Dżokeja. Hahah Simsy są hardcorami. CDH - fajnie wygląda. Klikać i klikać. Kraków hahahahahahahahaahahah - mocna scena. Jał przeszedł po wodzie. Polskie Imperium!! Fajny program!!

03.11.2010 15:54
43
odpowiedz
helghast15
4
Junior

A co z GUILD WARS 2??

03.11.2010 16:02
😊
44
odpowiedz
Ceglasty
8
Legionista

jak się nazywa ten kawałek stonesów co leci w trailerze black ops

03.11.2010 16:06
👍
45
odpowiedz
zanonimizowany737870
70
Legend

Exelent

03.11.2010 16:08
Lordareon
46
odpowiedz
Lordareon
68
harry potter

ceglasty - gimme shelter

03.11.2010 16:13
47
odpowiedz
robson11221
2
Legionista

Zróbcie gramy z James Bond 007: Blood Stone !!!!!!!!!!!! Proszęęęęę

03.11.2010 16:14
48
odpowiedz
robson11221
2
Legionista

Zróbcie gramy z James Bond 007: Blood Stone !!!!!!!!!!!! Proszęęęęę

03.11.2010 16:14
49
odpowiedz
robson11221
2
Legionista

Zróbcie gramy z James Bond 007: Blood Stone !!!!!!!!!!!! Proszęęęęę

03.11.2010 16:14
50
odpowiedz
robson11221
2
Legionista

Zróbcie gramy z James Bond 007: Blood Stone !!!!!!!!!!!! Proszęęęęę

03.11.2010 16:14
51
odpowiedz
robson11221
2
Legionista

Zróbcie gramy z James Bond 007: Blood Stone !!!!!!!!!!!! Proszęęęęę

03.11.2010 16:14
52
odpowiedz
robson11221
2
Legionista

Zróbcie gramy z James Bond 007: Blood Stone !!!!!!!!!!!! Proszęęęęę

03.11.2010 16:14
53
odpowiedz
robson11221
2
Legionista

Zróbcie gramy z James Bond 007: Blood Stone !!!!!!!!!!!! Proszęęęęę

03.11.2010 16:15
Ezio339
54
odpowiedz
Ezio339
23
Konsul

Poprzednie ,,Przed seansem" były śmieszniejsze.

03.11.2010 16:16
😃
55
odpowiedz
Mazisz
9
Legionista

a no gramy! jak zwykle super proszę o pozdrowienia

03.11.2010 16:16
56
odpowiedz
Crejzer_PRAWDZIWY
14
Centurion
Wideo

Odnośnie Dragon Age II to pokazaliście ten gorszy zwiastun. Ten lepsiejszy był pokazywany jeszcze zanim zaczęliście robić "przegląd zwiastunów" ale może wybadało by go pokazać bo jest naprwdę bardzo fajny oto link: http://www.youtube.com/watch?v=pNWAPZmSVH8&feature=player_embedded

03.11.2010 16:16
👍
57
odpowiedz
Mazisz
9
Legionista

o sorry nie tu ale pozdrowionka aktualne

03.11.2010 16:19
58
odpowiedz
Out5id3r
49
Pretorianin

zalosne gramy troche powagi ludzie i ten zamulony glos tego typa masakra nic ciekawego

03.11.2010 16:25
😊
59
odpowiedz
hight_power
35
Generał

Dobra robota :) material trzyma poziom :]

03.11.2010 16:26
60
odpowiedz
grzechu20
2
Junior

Zróbcie god of war

03.11.2010 16:40
61
odpowiedz
Coyote
6
Legionista

W następnym filmiku z tego cyklu dodajcie na końcu kiedy mamy przestać się śmiać :D
Fajnie i zabawnie.

03.11.2010 16:41
👍
62
odpowiedz
Coyote
6
Legionista

Chyba sam sobie odpowiedziałem...

03.11.2010 16:43
😃
63
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

dobre gry dobry seans

03.11.2010 16:50
😊
64
odpowiedz
Gracus1
32
Pretorianin

Dajcie trailera Deux Ex: Human Revolution z Tokio game show :D

03.11.2010 16:54
👍
65
odpowiedz
oaj
8
Legionista

Ja najbardziej chciał bym zobaczyć 1 wg mnie gre roku Farming Simulator 2011
2 Firefall bo widzi mi sie ta gra

03.11.2010 17:01
😡
66
odpowiedz
Dani XD
9
Legionista

HEJ!!!!!!! A Co z Little big planet 2

03.11.2010 17:13
67
odpowiedz
sudii
8
Legionista

Bardzo fajny pomysł! Mam nadzieje że to na stałe w ramówkę wejdzie :)

03.11.2010 17:15
Dracer
68
odpowiedz
Dracer
33
Imperator

ten koniu mnie denerwuje

03.11.2010 17:15
👍
69
odpowiedz
pedalicapterodaktyla
5
Legionista

Zróbcie ,,Gramy z God of War Duch Sparty '' - na psp proszę ! :? ;p

03.11.2010 17:20
😁
70
odpowiedz
patryk2266
21
Legionista

Zróbcie ,,Gramy w stare przeboje" czy coś takiego. Jak np. wyjdzie need for speed hot pursuit czy jakoś tak to robicie gramy też hot pursuit tylko że tej starej wersji, coś w tym rodzaju.

03.11.2010 17:42
szewa bass
71
odpowiedz
szewa bass
0
Generał

ten cykl wymiata ... przed seansem genialny pomysł ...

03.11.2010 17:55
Adrianziomal
😁
72
odpowiedz
Adrianziomal
46
Samael

Hahaha... Ten trailer Polskiego Imperium miażdży... :P

03.11.2010 18:04
73
odpowiedz
krystex
11
Chorąży

proszę pokażcie coś z infamous 2 z góry dziękuję

03.11.2010 18:29
👍
74
odpowiedz
mati108
17
Chorąży

Z odcinka na odcinek coraz lepiej! :D Tak trzymać :)

03.11.2010 18:36
kapmak
😜
75
odpowiedz
kapmak
21
Maczek

2:32, pani bardzo ładnie ułożona, bardzo...

03.11.2010 18:41
kapmak
👍
76
odpowiedz
kapmak
21
Maczek

Dragon ball Z Ranging Blast 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

03.11.2010 18:50
victripius
77
odpowiedz
victripius
89
Joker

Fajny pomysł z pokazywaniem tych zwiastunów. A polskie imperium rządzi...

03.11.2010 18:56
78
odpowiedz
Darkness
16
Legionista

pokażcie trailer bloddy good time

03.11.2010 19:38
li_s
79
odpowiedz
li_s
20
Konsul

jak zwykle super, brawo chłopaki ;)

03.11.2010 20:08
combater
😊
80
odpowiedz
combater
21
THE-EPIC-KILLER

Black Ops jest fajne 9/10 a Dragon Age to 6/10

a The Sims 3 tez 9/10 sma je mam ale na PC

a to krzyrzactwo czy cos 3/10

03.11.2010 20:29
👍
81
odpowiedz
darkman91
9
Legionista

Wescie Pokaszcie James BOnda 007 Blood Stone ;) jakiś Trailer albo coś ??

03.11.2010 20:45
82
odpowiedz
Arilo
14
Legionista

Ta muzyka na początku i końcu jest boska ;]

03.11.2010 22:06
83
odpowiedz
fiDELL
4
Legionista

Dobra widze ze nie jestem sam postanowilem tez skytykowac konia XP mowi jakos tak szutcznie jak malgorzata formeniak z mam talent.. z niesmakiem jakos mi sie tego slucha..wogle mysle ze mozna by zamiast na jakies trailery poswiecic czas bardziej na zbieranie informacji o wychodzacych grach i np rozbudowac flasha albo cos..kurde nie wiem co za pomysl oceniac trailery zeby trailowac trailer to lekkie przegiecie moim zdaniem,wole obejrzec sam nawet jesli ma byc kiczowaty to wole sam ocenic,bo ogladajac ten przeglad na dobra sprawe anie zabardzo nie slychac glosu ani za dlugo nie pokazujecie..kicz xP

03.11.2010 22:09
84
odpowiedz
Makaronik
27
Chorąży
Wideo

Jak byście dali to by wpadło popcornów :)
http://www.youtube.com/watch?v=jlACgYHtWCI

03.11.2010 22:24
👎
85
odpowiedz
gizio1
49
Generał

Co to za czesiek co drze ryja od rzeczy? Aż głowa boli jak on zaczyna się odzywać.

03.11.2010 22:32
"AsSaMoN"
👍
86
odpowiedz
"AsSaMoN"
18
Konsul

oby tak dalej

03.11.2010 22:39
oOShinOo
87
odpowiedz
oOShinOo
15
Pretorianin
Wideo

Nie no, było nieco gorzej niż tydzień temu, ale to przez nudne zwiastuny. Ja proponuję nowy zmiastun Dead Space 2. Youtube'owy link poniżej:
http://www.youtube.com/watch?v=QR9fEaeEYbQ&feature=player_embedded

03.11.2010 22:42
Selman
88
odpowiedz
Selman
129
mana mana

strasznie denne te zwiastuny..

03.11.2010 23:18
xavy
😍
89
odpowiedz
xavy
66
Pretorianin

zgadzam sie z powyższym denne i mało śmieszne teksty! kiedy w końcu zreaktywują DOOM STARCÓW!!!!aaaa!

04.11.2010 09:10
90
odpowiedz
Michal_4223
18
Chorąży

Fajne gry najbardziej czekam na cod 7

04.11.2010 10:57
91
odpowiedz
luki47
3
Junior

Dajcie zwiastun two worlds 2 plis

04.11.2010 17:32
Mepha
92
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

fajny program, parę fajnych żarcików :)

04.11.2010 20:13
Adrianun
👍
93
odpowiedz
Adrianun
117
Senator

Fajne przed seansem ;)

05.11.2010 08:21
94
odpowiedz
WZ14
4
Junior

Będzie gramy w Cabela's Dangerous Hunts 2011 ?

05.11.2010 16:12
95
odpowiedz
Mr.Morfeusz
38
Centurion

spoko zwiastuny czekam na więcej ;D

05.11.2010 22:38
😒
96
odpowiedz
Promotional
12
Centurion

mi brakuje Need for Speed Hot Pursuit...

05.11.2010 22:43
jaro1986
97
odpowiedz
jaro1986
131
Generał

Dziś trochę słabo :/ Ale druga rzecz, że trailerom też brakowało "ognia" także jesteście usprawiedliwieni :P

06.11.2010 10:17
98
odpowiedz
domankot
9
Centurion

dalibyscie zwiastun z fable 3

06.11.2010 13:23
99
odpowiedz
johnnywho
2
Junior

boże! jak on się pluje do tego mikrofonu! Weź mu Krzysiek pokaż jak się trzyma mikrofon, bo pewnie chłopak próbuje go połknąć ;)

07.11.2010 08:43
100
odpowiedz
domankot
9
Centurion

zrobilibyscie zwiastun z fable 3 prosze

07.11.2010 11:42
Nolifer
101
odpowiedz
Nolifer
121
The Highest

Really ? Nie tony - to mnie rozwaliło xD

08.11.2010 14:05
102
odpowiedz
Bibol
8
Legionista

a Fajny programik ;)

10.11.2010 08:39
103
odpowiedz
bart1997
7
Chorąży
11.11.2010 16:06
104
odpowiedz
pro4game
13
Legionista

Zróbcie żeby można było zacząć ładować filmik od np. połowy, a nie zawsze od początku co jest tragiczne jeśli film ma ze 20 minut, a np. zerwało nam połączenie!!!!!!!!!!!!!

11.11.2010 21:30
Seba393
105
odpowiedz
Seba393
23
PRO

Fajne 5 popcornów

12.11.2010 18:12
106
odpowiedz
dj-moto
10
Legionista
15.11.2010 20:19
107
odpowiedz
MrBartos
1
Junior

Jak nazywa sie piosenka z trailera call of duty?

21.01.2011 17:22
qqqqqq
108
odpowiedz
qqqqqq
4
Generał

Nawet fajne ;)

30.03.2011 19:20
109
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

hehehe niezłe!!!!:)

02.05.2013 21:57
beowulf117
110
odpowiedz
beowulf117
60
Dragonslayer

Szkoda, że już nie ma już przed seansem.

tvgry.pl Przed seansem - zwiastujemy zwiastuny