Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Przegląd tygodnia - GT5 i Castlevania

12następnaostatnia
15.10.2010 18:05
1
ziomus424
1
Junior

15.10.2010 18:06
2
odpowiedz
recku
2
Junior

Bardzo krótki przegląd

15.10.2010 18:07
3
odpowiedz
mathew2610
15
Legionista

myślałem że coraz dłuższe bedą a tutaj taki krótki :(

15.10.2010 18:13
4
odpowiedz
Leonidaas
14
Chorąży

KRÓL ROBAR JAKMUTAM

15.10.2010 18:14
5
odpowiedz
bajan
9
Legionista

kozak

15.10.2010 18:14
6
odpowiedz
Karso
29
Pretorianin

Ktoś ma całkiem fajną zabawę przy montażu :D

15.10.2010 18:16
👍
7
odpowiedz
mati200036
42
ANARCHIA

Super Przegląd!

15.10.2010 18:17
8
odpowiedz
Tozak
14
Chorąży

Przegląd krótki,ale fajny.

15.10.2010 18:20
9
odpowiedz
Infoseba
77
Pretorianin

Troche krotko, ale za to nagroda w konkursie na prawde fajna :) Szkoda tylko ze niezbyt mam umiejetnosci zeby taka mapke wykonac, ale powodzenia wszystkim tym, ktorzy wezma udzial

15.10.2010 18:21
10
odpowiedz
kaptur123
27
Konsul

fajne,fajne i dobre powodzenia w kolejnym odcinku on air dell następnym razem się uśmiechnij xd

15.10.2010 18:22
11
odpowiedz
glakuta
9
Legionista

spoko kolekcja edysjonerska

15.10.2010 18:22
12
odpowiedz
Edek19
32
Centurion

no i git :D

15.10.2010 18:24
13
odpowiedz
dawidwoz
27
Pretorianin

Nie mam żadnego talentu plastycznego i jestem zbyt leniwy dlatego nie lubie konkursow na tvgry, ale zycze powodzenia innym :P. Co do przegladu nic ciekawego ;)

15.10.2010 18:24
14
odpowiedz
Krykal
19
Legionista

Super przegląd, choc troche krótki.

15.10.2010 18:29
15
odpowiedz
Diablo54
14
Chorąży

Fajne. Pozdrawiam!!!

15.10.2010 18:31
16
odpowiedz
szadon
14
Legionista

Kolekcja Edycjonerska wymiata;) chce to mieć ;p

15.10.2010 18:31
😃
17
odpowiedz
DB Mafia
70
Legend

Fajny Przegladzik, może premiera GT5 bedzie przeniosiona na okolice wydania PS4 hee

15.10.2010 18:32
😊
18
odpowiedz
hight_power
35
Generał

Hmm krotki ale bardzo dobry :) Konkurs ciekawy :)

15.10.2010 18:33
😃
19
odpowiedz
YellowKuku
2
Junior

"do wygrania są 2 egzemplarze kolekcji edycjonerskiej" dobre..P

15.10.2010 18:33
👎
20
odpowiedz
zaodrze244
43
Chorąży

nudy

15.10.2010 18:33
21
odpowiedz
Poweray
2
Junior

Następnym razem jak będzie dell nie mogli byście się zamienić miejscami? PROSZĘ!

15.10.2010 18:33
22
odpowiedz
kacper748
14
Legionista

Mam pytanie do tvgry.pl. Czy powrócą jeszcze konkursy komentarzowe, tzn takie co było można wygrywać fajne koszulki?

15.10.2010 18:34
23
odpowiedz
starkiller007
15
Legionista

Kolekcja Edycjonerksa?

15.10.2010 18:38
😊
24
odpowiedz
Piszmówdobowy97
1
Junior

fajny przegląd kolekcja edycjonerska to powinno mieć prawa autorskie Łukasza XD

15.10.2010 18:42
25
odpowiedz
altair19
26
Centurion

Przegląd Super!!!!!!!! Zaproście Von-Zay'a do przeglądu WSZYSCY TĘSKNIMY ZA VON-ZAY'EM I DOOM'EM STARCÓW

15.10.2010 18:43
26
odpowiedz
Mrgreen
15
Centurion

Jakoś nie kręci mnie gothick więc nie będę robił kokuręcju ale z niecierpilwością czekam na fable 3 i mam nadzieje że będzie możliwość wygrania edycji kolekcjonerskiej na pc. GDZIE VON ZAY???

15.10.2010 18:45
27
odpowiedz
Dracer
33
Imperator

Za krótki przegląd

15.10.2010 18:46
28
odpowiedz
_Gonzo23_
16
Legionista

No to trzeba oszczedzac kase na:
Castlevania LoS
GT5
Star wars TFU 2
AC Brotherhood
i CoD BO
1000zł 0.0 (jak dobrze, ze mialem bierzmowanie :P)

15.10.2010 18:50
😊
29
odpowiedz
Karule
21
Generał

Ja mam prośbę, żebyście zrobili teraz recenzję Castlevani, a za niedługi czas recke SW: The Force Unleashed 2 żeby można było porównać który z tych slasherów jest lepszy :)

15.10.2010 18:52
30
odpowiedz
H3R0x
14
Chorąży

Kurde, szkoda, że taki krótki ten przegląd.
Pracy raczej nie zrobię, bo moje zdolności manualne równe są zeru :P
Pozdrawiam

15.10.2010 18:55
31
odpowiedz
pablo1503
22
Centurion

Szkoda, że tylko 11min. Przyzwyczaiłem się już do tych prawie 20minutowych. To taki niewielki krok wstecz jeśli chodzi o przeglądy ;]

15.10.2010 18:58
😁
32
odpowiedz
Iron_Medic_PL
21
Chorąży

Nie kubek tylko KUFEL! Ale to tak na przyszłość :P. Co do samego przeglądu to ciekawie chociaż bez cudów nie widów xD

15.10.2010 19:00
33
odpowiedz
JasmoKingPL
20
Chorąży

Super pomysł na konkurs :)

15.10.2010 19:01
34
odpowiedz
sadzę heady
40
Chorąży

niezła kolekcja

15.10.2010 19:02
35
odpowiedz
AdumNiemamCs'a
11
Legionista

Te rysunki trzeba tutaj wklajać ?

15.10.2010 19:06
36
odpowiedz
DoomnY
16
Chorąży

kolekcja edycjonerska lol

15.10.2010 19:11
👍
37
odpowiedz
eske
20
Pretorianin

Fajny przegląd zwłaszcza ze względu na konkurs (który zamierzam wygrać ), ale jak dla mnie nic nie przebije Ducha Sparty :D

ps. Szukam chętnego, który również ze mną chciałby wygrać drugą kolekcję edycjonerską ;D

15.10.2010 19:11
38
odpowiedz
baso
49
Generał

Mam takie pytanie do gry :Castlevania: Lords of Shadow

Czy grafika z gry Castlevania: Lords of Shadow na ps3 jest taka sama jak na x360??

P S Jest coś gorszego w wersji na x360 niz na ps3 albo odwrotnie

15.10.2010 19:14
39
odpowiedz
hight_power
35
Generał

Lord: pytanie!
Mam sobie narysowac obojętnie jaką mape byle by było na niej cos zwiazane z TvGry?
Edit: (jeszcze jedno pytanko)
To ma byc kolorowe czy moze byc czano biale?

15.10.2010 19:15
40
odpowiedz
Kuba_362
34
Centurion

8:34 Zostałem wyłapany :)

15.10.2010 19:17
41
odpowiedz
H3R0x
14
Chorąży

[35]
AdumNiemamCs'a

Tak trzeba wrzucać w komentarzach, czyli tu!

[38] baso

Wpisz sobie w google albo na youtube: Castlevania: Lords of Shadow PS3 vs Xbox360.
Na pewnych stronach było porównanie grafiki na screenach :)

Pozdrawiam!

15.10.2010 19:20
42
odpowiedz
rfghjm
9
Legionista

AdumNiemamCs'a - tak tutaj
jak już wyjdzie Duke Nukem Forever to też zróbcie takie porównanie jak z GT5

15.10.2010 19:21
43
odpowiedz
Bartusz
39
Konsul

do kiedy konkurs

15.10.2010 19:21
44
odpowiedz
poli838
16
Pretorianin

zacina mi sie w 9 sekundzie i koniec i nic nie moge zrobic

15.10.2010 19:23
45
odpowiedz
H3R0x
14
Chorąży

poli838

Zainstaluj nowego Flash Playera lub odpal w innej przeglądarce.

15.10.2010 19:24
46
odpowiedz
paw216
51
Centurion

Zróbcie gramy wspominkowe z Gothic I,II

15.10.2010 19:26
47
odpowiedz
H3R0x
14
Chorąży

Kurna!
Człowiek, ogarnij się. Jesteś dzieckiem? Nie masz co robić? Pospamuj sam sobie na gg!

15.10.2010 19:26
48
odpowiedz
Gilmur
42
Generał

e nie opłaca sie. jedno z lepszych 5 sekund.

15.10.2010 19:26
👍
49
odpowiedz
Mortyfikator
20
Pretorianin

Fajny przegląd :D

15.10.2010 19:27
👍
50
odpowiedz
piotrek2355
4
Junior

pozdro

15.10.2010 19:28
51
odpowiedz
Quake Wars 256 :D
62
Strogg

OOOO ALE FAJNY konkurs!W końcu jakiś konkurs , w którym mam jakąś tam szansę!

15.10.2010 19:29
😡
52
odpowiedz
Bartusz
39
Konsul

ale do kiedy wysyłać prace ?

15.10.2010 19:29
😜
53
odpowiedz
ReSsinS
3
Junior

ja chcę edycję rozpakowaną!!

15.10.2010 19:31
😡
54
odpowiedz
Kylger
5
Pretorianin

[55] Gratuluje ;/ Umiesz słuchać ze zrozumieniem !!! Miałeś to sam narysować, a nie wkleić mape z neta. [57] Widać że mało tu przebywasz, wyniki konkursu w nastepnym przeglądzie tygodnia.

15.10.2010 19:31
55
odpowiedz
H3R0x
14
Chorąży

Bartusz

Jak najszybciej. Najczęściej podany czas na prace to jest tydzień. Czyli do środy masz spokojnie czas. Bo nie wiadomo kiedy będą przeglądać forum w poszukiwaniu prac. Do środy-czwartku wrzuć :)

15.10.2010 19:38
56
odpowiedz
wuja3d
33
Pretorianin

fajny przegląd

15.10.2010 19:40
😜
57
odpowiedz
aang warp
6
Legionista

Proszę chce wygrać już w tylu konkursach brałem udział i nie wygrałem
Oto link: http://img137.imageshack.us/i/dlatvgry.jpg/

15.10.2010 19:44
58
odpowiedz
Bartusz
39
Konsul

dzięki

15.10.2010 19:45
59
odpowiedz
przemas478
100
Senator

Bardzo fajny przegląd, perypetie GT 5 na prawdę długie i burzliwe. Fajna edycja kolekcjonerska Gothica szkoda tylko że gra niezbyt dobra.

15.10.2010 19:48
60
odpowiedz
Kruk881
5
Legionista

Gothic 4 to coś inne go niż 1, 2 czy nawet 3 to były gry godne uwagi a gothic 4 to jedno wielkie gó..

15.10.2010 19:49
😒
61
odpowiedz
gamemaniek
16
Pretorianin

Mam pytanie mam problem w castelvani jak pokazują się te kółka w np.na początku po pokonaniu tego wilkołaka wskakuje na niego i mnie zabija to co trzeba nazisnąć dodam że gram na xbosie?

15.10.2010 19:49
👍
62
odpowiedz
lukas71
1
Junior

Bardzo fajny przegląd

15.10.2010 19:57
😃
63
odpowiedz
ShapRee
20
Chorąży

hehe początek i już leżę "Gran Turismo 5 opóźnione" XDD i nie mam pytań.. a dlaczego opóźnione ? bo był salon samochodowy we Francji, i pokazali kilka nowych autek, a że trzeba być "zajebistym" to twórcy postanowili wrzucić te auta do gry XD i proszę .. mamy opóźnienie :) jak tak dalej będą robić żeby mieć jak najnowsze modele w swojej grze to ten śmieszny GT5 nigdy nie wyjdzie :) tak jakby nie dało się dawać potem jakiś darmowych paczek DLC z nowymi pojazdami :)

15.10.2010 20:06
👎
64
odpowiedz
kęsik
73
Legend

A co my dzieci jesteśmy, żeby obrazki wam rysować? Ogarnijcie te swoje konkursy!

15.10.2010 20:11
65
odpowiedz
Harry M
112
Master czaszka

Łał chciałbym taką Edycję Kolekcjonerską- może nawet kupie nią zamiast EK AC:Brotherhood (ale poświęcenie). Dzisiaj fajny dzień: Na TVGRY.PL - Przegląd Tygodnia. Na Gry-OnLine - GryOnAir. Na gameplay - naGRAnie. A na YouTube usera "wonziu"- Walka z nałogiem. Ale bym sobie chętnie pograł w GT. Heheheh historia taka jak Duka Nuka. I tak Grand Turismo 5 (GT5) ZOSTANIE WYDANY NA POCZĄTKU 2011. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nareszcie "... w 5 sekund". O nie rzuciłeś folią w dinusia. Łał magnes!! Hahhaah pod rozdartą dziewicą. No!- już myślałem, że gry nie będzie xD. Jeeeeest konkurs!!! Muszęgo wygrać. No no no fajna ta Castlevania. Jakoś na E3(lub gamescom) jak pokazywaliście tą grę to mi się nie podobało. Hahah witajcie w PT- No!! Ja i rysunki echhh... Ale chyba narysuje. Fajny materiał wideo!!

15.10.2010 20:12
66
odpowiedz
kubarock666
6
Legionista

Do kiedy można wysyłać prace ???

15.10.2010 20:19
67
odpowiedz
Nixon247
12
Legionista

Dobry przegląd tygodnia, ale dość krótki. Castlevania wygląda świetnie, moce, które podałeś też mają potencjał. A ten humorystyczny akcent z czytaniem myśli genialny ^^. Możliwe, że sobie niedługo sprawię na xboxa, ale narazie nie mam zbyt kasy na takie wydatki :p.

15.10.2010 20:20
68
odpowiedz
oOShinOo
15
Pretorianin

Króciutki ten Przegląd, powiedzieliście na dobrą sprawę tylko o GT5 i Castlevanii, no i nie było rozwiązania konkursu z nieśmiertelnikami MoH. Forfiter w 5 sekund, nieźle Wam to wyszło. xD

15.10.2010 20:22
😊
69
odpowiedz
Alagor
4
Legionista

Mam nadzieje że wygram w końcu. Serdecznie Pozdrawiam Alagor

15.10.2010 20:22
70
odpowiedz
raider18
5
Junior

mapa fantazy

15.10.2010 20:25
71
odpowiedz
$maciek
2
Junior

to mój rysunek fajna wersja kolekcjonerska

15.10.2010 20:26
72
odpowiedz
neverneve
9
Legionista

Nie ma to jak oryginalne, duże zdjęcie...

Co do przeglądu nawet fajnie że krótki, nie miałem za bardzo ochoty oglądać ale jednak obejrzałem i myślę, że było warto :) Pracę pichcę.

15.10.2010 20:27
73
odpowiedz
Mr. Noob
21
Konsul

hah wiedzialem ze sony bedzie tak glupie zeby znowu opuznic GT5 a ten MOH w 5 sek mogliscie se darowac jakis rotki ten przeglad do kiedy prace wysylac ?

15.10.2010 20:27
😊
74
odpowiedz
Alagor
4
Legionista

Mam nadzieje że wygram w końcu. Serdecznie Pozdrawiam. A o to link do obrazka : http://img178.imageshack.us/i/pa150089.jpg/ (Sorki że wcześniej nie dodałem). Alagor

15.10.2010 20:27
75
odpowiedz
vpersie
16
Legionista

Moje dzielo xD

15.10.2010 20:41
👍
76
odpowiedz
Adrianun
108
Senator

Super Przegląd Tygodnia ;) !

15.10.2010 20:44
👍
77
odpowiedz
"AsSaMoN"
18
Konsul

PRZEGLĄD TYGODNIA NA MALUNKACH !!!!!
niezły pomysł może się skusze

15.10.2010 20:47
78
odpowiedz
Spawcz
47
Gram w gre

oglądamy ;)

15.10.2010 20:47
79
odpowiedz
Kruk881
5
Legionista

1) Sory za jakość
2) Te kółka ( jeżeli można to nazwać kółka) to miasta
3) Materiał Konkursowy narysowany własna ręką

15.10.2010 20:47
80
odpowiedz
robixson
11
Legionista

kolekcji edycjonerskiej xD chyba edycji kolekcjonerskiej :D ( 9:55) He he
P.S super przegląd :D

15.10.2010 20:48
81
odpowiedz
Matix138
4
Junior

Oto moja mapa fantasy. Legenda napisana na komputerze, bo ma okropny charakter pisma. :)

15.10.2010 20:48
82
odpowiedz
Stealth91
22
Centurion

Brakuje mi w tym wydaniu kolekcjonerskim, soundtracku z gry.

15.10.2010 20:49
👍
83
odpowiedz
VinEze
121
Hasta la victoria siempre!

4 feeter w ułamek 5 sekund

15.10.2010 20:51
84
odpowiedz
Pavlo28
1
Junior

spoko przeglad castlevania wyglada calkiem calkiem .... konkurs tez ciekawy :)

15.10.2010 20:51
85
odpowiedz
Prince171994
23
Pretorianin

vpersie super ;D bardzo mi się podoba, szkoda, że ja nie mam takich zdolności :D

15.10.2010 20:51
86
odpowiedz
Matizzus
30
Chorąży

to mój obrazek

15.10.2010 20:53
87
odpowiedz
Matizzus
30
Chorąży

.

15.10.2010 21:01
88
odpowiedz
Ezio339
23
Konsul

Co dziś taki przegląd tygodnia krótki. Edycja kolekcjonerska nie jest mi za bardzo potrzebna, mało w niej fajnych rzeczy ( no oprócz gry ) i tylko by mi pudełko tej edycji strasznie przeszkadzało. Bo jest trochę duże.

15.10.2010 21:06
89
odpowiedz
niezny_95
53
Airborne

Fajny przegląd ;)

15.10.2010 21:07
😁
90
odpowiedz
kęsik
73
Legend

[75]

Zamek Della a twarz Lorda. Z miejsca dyskwalifikacja.

15.10.2010 21:09
91
odpowiedz
Matizzus
30
Chorąży

mapa

15.10.2010 21:10
92
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Fajny przegląd, obrazek wkleję jak coś zmontuję z kolegą ;]

15.10.2010 21:10
93
odpowiedz
Honiu14
11
Legionista

Moja mapka. ;D od razu mowie, że nie umiem rysować . ^ ^

15.10.2010 21:12
😱
94
odpowiedz
Janello
11
Legionista

A gdzie Del????

15.10.2010 21:13
👍
95
odpowiedz
Matizzus
30
Chorąży

moja mapa

15.10.2010 21:16
😜
96
odpowiedz
Paradiseking
7
Legionista

Ciekawy konkurs spróbuje coś ciekawego wymyślić :P.

15.10.2010 21:19
97
odpowiedz
Matizzus
30
Chorąży

15.10.2010 21:21
98
odpowiedz
Matizzus
30
Chorąży

15.10.2010 21:23
99
odpowiedz
Wąski2424
18
Legionista

Przegląd super 6/6 :D no i ta wstawka w połowie recenzji (NO! ... ) :D ... jeśli się komuś konkursy nie podobają to niech sobie kupi taką czy inną wersję!!!! co prawda nigdy nie startowałem w konkursie i raczej nie będę ale nie neguje tego, tym bardziej że jest coś do zrobienia NIE NA KOMPIE. WIĘCEJ TAKICH KONKURSÓW.
Ps. za jakis czas dzieci neostrady nie beda wiedzialy jak pisac bez klawiatury :P
Troche inwencji twórczej nikomu nie zaszkodzi:) pozdrawiam wszystkich i ekipe TVGRY.PL !

15.10.2010 21:24
👍
100
odpowiedz
Black_ToxicPro
13
Chorąży

Super przegląd, szkoda, ze GT5 znowu opóźnili i że Castelvanii nie ma na PC.
Pozdrawiam was serdecznie i prezentuje wam moją skromną pracę

15.10.2010 21:25
101
odpowiedz
Lowicz123
17
Chorąży

Fajny przegląd jak tylko zrobię mapke to dam linka...

15.10.2010 21:26
102
odpowiedz
Matizzus
30
Chorąży

Moja mapa

15.10.2010 21:30
103
odpowiedz
Matizzus
30
Chorąży

Teraz Moja Mapa

15.10.2010 21:33
104
odpowiedz
Matizzus
30
Chorąży

Bo miałem małe pronlemy dlatego tyle

15.10.2010 21:37
😁
105
odpowiedz
Marol EX!
2
Junior

AHAHA! " Do wygrania są dwa egzemplarze kolekcji edycjonerskiej" :D:D:D

15.10.2010 21:39
👎
106
odpowiedz
Eliminator
12
Legionista

I nadal nie ma informacji o doomu starców :(
Możecie chociaż podać dlaczego go nie ma.

15.10.2010 21:52
😊
107
odpowiedz
K_SONY
4
Junior

Witam, oto moja mapka:) Konwencja znana z pewnej trylogii... Lecz przetłumaczona przeze mnie na język polski (czerwone nawiasy). Odnosząc się do samego przeglądu - ciekawa sprawa z przesuwaniem premiery GT5. Ciekawe czy obietnice w końcu ujrzą światło dzienne. Pozdrawiam.

15.10.2010 21:56
108
odpowiedz
bocieek93
3
Junior

A oto moja zacna mapencja. Pochodzi z wnętrza mojej piekielnej mózgownicy

15.10.2010 22:10
109
odpowiedz
Radanos
76
Tytanowy Janusz

Krótko dzisiaj.
A pracę dam może w niedzielę. Muszę przemyśleć kilka pomysłów, wybiorę najlepsze, potem podczas rysowania pewnie przyjdą nowe i jeszcze raz narysuję.

15.10.2010 22:14
110
odpowiedz
Apokalipsis
59
Senator

Ten październik potrafi zaskoczyć :] Najbardziej zaskoczyła mnie Castlevania. Nie spodziewałem się tak dobrej gry :DD Kolekcjonerka Arcanii bardzo kusząca, ale niestety nie mam talentu i z moim szczęściem nie wygram <- nigdy czegokolwiek nie wygrałem.

15.10.2010 22:15
111
odpowiedz
baso
49
Generał

H3R0x Jest Jakaś różnica ??

Na ps3 wygląda to o wiele lepiej niż na x360. na ps3 jest bardziej kolorowo

spoiler start

x360 złoma głupi złom posiadam go czemu ku..a na xboxa taka grafika zła??

spoiler stop

15.10.2010 22:26
112
odpowiedz
Smaczny Serek
5
Pretorianin

Ładna mapka,a tak na serio fajny przegląd tygodnia:D

15.10.2010 22:26
113
odpowiedz
Qverty™
0
Legend

Trochę taka prowizorka ale cóż

------------------>

15.10.2010 22:29
😁
114
odpowiedz
Balsamista™
0
Generał

[114] Naucz się angielskiego, a dopiero potem dawaj skróty angielskich nazw kierunków.

Albo geografii. Może uważasz, że na lewo jest południe a na górze północ. Hahahahahaha.

15.10.2010 22:29
115
odpowiedz
bit_1
54
Pretorianin

Seria GT to dla mnie najlepsza seria wyścigów, a co do przekładania daty premiery, wydaje sie to zwykłym chwytem marketingowym aby podtrzymać zainteresowani tytułem, mimo iz to irytujące to nie ma sie czemu dziwić.

15.10.2010 22:31
116
odpowiedz
KodzaK
18
Stary wyjadacz

co ja bym zrobił bez tvgry ;)
dzięki za przydatne informacje
pozdrawiam

15.10.2010 22:32
117
odpowiedz
MG_PLemnik
9
Legionista

"Kolekcja Edycjonerska" :) Zawsze z czegos zwałe mam na przeglądach ;P

15.10.2010 22:33
😃
118
odpowiedz
DuDsoon
1
Junior

Przegląd może i krótki ale za to konkurs bardzo ciekawy. Jutro biorę się do roboty :)

15.10.2010 22:36
119
odpowiedz
Vallgoroth
17
Legionista

krotki przegladzik, czekam na informacje na temat Two Worlds II, może jakieś gramy,albo coś zacna ekipo, co do nagrody to cóż, kufelek bym wziął, a grę wyrzucił, dlatego nie biorę udziału, powodzenia innym, pozdrowienia.

15.10.2010 22:38
120
odpowiedz
grendys11
27
Centurion

Pierwsze moje słowo po obejrzeniu przeglądu tygodnia... łał.... Castelvania.... długa, fajne przerywniki filmowe, slasher, Krzysiek bardzo dobrze i ciepło mówi o tej grze..... żeby było jeszcze polskie napisy, to na 100% przetestuje gre na mojej konsolo... Pozdrawiam...

15.10.2010 22:40
👍
121
odpowiedz
mati2109
64
Konsul

jka zywkle fajnie - od początku(właściwie to do wybuchnięcia afery z jednym miastem) wiedziałem że to nie była ostateczna data wydania ale teraz kolejne przesuwanie było by już zaskoczeniem chyba. I tak wole poważnego konkurenta - czyli TDU2

15.10.2010 22:45
122
odpowiedz
albat
12
Legionista

tylko gtr / gtl & lfs reszta na kierownicy nie ma znacz3nia

15.10.2010 22:46
123
odpowiedz
neptyk15
21
Legionista

"... do wygrania 2 egzemplarze Kolekcji Edycjonerskiej Arcania...";P

15.10.2010 22:58
124
odpowiedz
VVasabi
1
Junior

;p

15.10.2010 23:00
😉
125
odpowiedz
Michał1322
27
Chorąży

eeeee?

PS. Słaba jakość ...niestety.

15.10.2010 23:02
126
odpowiedz
Larone
41
Chorąży

Moja mapka na konkursik. Może i mało oryginalna, ale jak na mnie to i tak już coś.
Pozdr dla całej ekipy tvgry!

15.10.2010 23:05
127
odpowiedz
Dominatorix
56
Pretorianin
15.10.2010 23:08
128
odpowiedz
Wloch93
21
Legionista

Na Konkursik ^^ Wymienieni są:

- Lord
- Dell
- Muciej
- Von Zay

Pozdrawiam :)

15.10.2010 23:47
129
odpowiedz
Dominatorix
56
Pretorianin

Oto moja praca na konkurs. Daję jeszcze raz, bo wtedy tylko podlinkowałem przez pomyłkę ;)

16.10.2010 01:01
😉
130
odpowiedz
RedCrow
52
Generał

Szkoda że taka forma pracy :/ Jest sporo osób które mają coś co można by nazwać zmysłem artystycznym, pewnym poczuciem estetyki, ale już nie koniecznie mają talent manualny by coś samemu stworzyć... Tutaj właśnie z pomocą przychodzi PCet - ładnego efektu nie uzyska się bez pewnej dozy talentu, maszyna nie odwali pracy za nas (więc autor musi dać coś z siebie ale jednocześnie nie musi mieć sprawnych rąk).
Poza tym wysłanie takiej gotowej pracy też nie jest takie proste. Skaner raczej nie jest na podstawowym wyposażeniu graczy, a robienie fotek fatalnie wypływa na jakość.
No ale na tym kończę moje narzekanie, bo to nie ja ustalam zasady ;)

Co do przeglądu to szczerze mówiąc, mogło by być lepiej, zważywszy na to ile się dzieje na rynku w tym miesiącu (pełno premier i różnych zawirowań branżowych).

16.10.2010 01:34
😊
131
odpowiedz
Danzell
10
Legionista

Bardzo ciekawy przegląd szkoda tylko że taki krótki :D

16.10.2010 07:07
132
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

Współczuje tym co tak czekają na GT5 a oni was robią w... bambuko =|

Fajny przegląd, ale krótki :(

16.10.2010 07:53
133
odpowiedz
HHHunTer
16
Centurion

z GT5 jeszzce się okaże że wogule nie wydadzą.A wogle czemu lordareon ciągle mówi kolekcja edycjonerska ?xD

16.10.2010 08:12
134
odpowiedz
mik18
70
Generał

moja mapa

16.10.2010 08:18
135
odpowiedz
rayman23
13
Chorąży

Bardzo fajny przegląd,tylko trochę za krótki.

16.10.2010 08:44
😃
136
odpowiedz
ziołoftdb
13
Legionista

Dobry Przegląd. Mogli byście jakieś nowe newsy o GW2. A i o to mapka

16.10.2010 08:50
137
odpowiedz
ziołoftdb
13
Legionista

MApka

16.10.2010 08:55
👍
138
odpowiedz
ziołoftdb
13
Legionista

Sorki za wcześniejsze posty bez mapki ale była zbyt duża by bezpośrednio ją przesłać teraz link do Mapki pozd. http://yfrog.com/2hdsc00936jj

16.10.2010 09:44
📄
139
odpowiedz
adi foe
3
Chorąży

nie komentuje

16.10.2010 10:01
140
odpowiedz
Niebieski_Jeż
4
Centurion

Przegląd fajny i ciekawy. Ale jedno małe pytanie... skąd bierzecie pomysły na takie super konkursy. Ostatnio wiersze teraz mapa ;) super. Powodzenia ludzie ;)

16.10.2010 10:12
141
odpowiedz
pjotr3k
31
Pretorianin

Papa

16.10.2010 10:16
😊
142
odpowiedz
Tortos1995
39
Centurion

Mój obrazek :)

16.10.2010 10:30
👍
143
odpowiedz
batman26
5
Legionista

Dobry Przegląd tygodnia ciekawe rzeczy

16.10.2010 10:52
👍
144
odpowiedz
eske
20
Pretorianin

No dobra początkowe szkice już narysowałem, dzisiaj spróbuje to jakoś złożyć w całość ;]

16.10.2010 11:42
😁
145
odpowiedz
paprys
38
Pretorianin

hehe jestem z DELem :) pojechales po GT5 rowno i dobrze ;P i co z tego ze GT5 jest troche lepsze graficznie, ale ja swoja Forze 3 mam od ponad roku i zabawiam sie do dzis !!!

16.10.2010 11:45
146
odpowiedz
victripius
89
Joker

Świetny przegląd. Castlevania rzeczywiście wygląda bardzo ładnie, do tego jak na dzisiejsze standardy jest odpowiednio długa, więc na pewno zagram. Gotic 4 jakoś mnie nie przekonuje. Może gdyby to była sama Arcania to jeszcze by jakoś było, ale że to nowy Gotic to jest bardzo słabo.

16.10.2010 11:49
147
odpowiedz
Azakal
27
Generalissimus

Przegląd niczego sobie tylko szkoda że Gry-Online zeszły na psy. Nie tak dawno praktycznie co dzień można było obejrzeć jakiś ciekawy filmik autorstwa Dela i spółki. Raz zaskakiwały nas Owoce Morza, innego dnia śmieszył Facepalm czy też Doom Starców, zaś tydzień kończył się przeglądem. Pomiędzy tymi programami przewijał się flesz i relacje z różnych mniej lub bardziej ciekawych gier. Teraz został przegląd i flesz bp materiały typu gramy czy recenzje (czasem jeszcze pojawia się Facepalm i Owoce Morza) prezentują coraz bardziej żenujący poziom (po kilka filmików gramy z jednej gry lub wideo recenzje podzielone na kilka części).

16.10.2010 12:02
😃
148
odpowiedz
M@ssKerti
5
Legionista

Nie mogę się doczekać kiedy dojdzie mi Castlevania.

16.10.2010 12:13
149
odpowiedz
ziemba_skc
31
Centurion

Moja mapka. Narobiłem się jak diabli, ale warto było (mam nadzieję...).

16.10.2010 12:18
150
odpowiedz
ŻURAW71
2
Junior

wie ktos kiedy beda wyniki ... ?

16.10.2010 12:23
151
odpowiedz
MrRontyl
7
Legionista

09:56.
Krzysiek - kolekcji edykcjonerskiej ;pp

PS: Ładne imie :DDD XD

16.10.2010 12:33
😊
152
odpowiedz
adamk1
65
Noob Gamer

Przyznam,że nową Castlevanią się w ogóle nie interesowałem,ale po demie - MUST HAVE! :)

16.10.2010 12:43
153
odpowiedz
PRZ3MOPL
6
Legionista

Moja praca. Skan nie jest najlepszej jakości i wygląda to tak jak wygląda.

16.10.2010 12:50
😉
154
odpowiedz
maxan
63
Pretorianin

Lordareon Z tym pudełkiem to widać nieźle się namęczyłeś xD hehhe
Przegląd jak zwykle super! - szkoda że trochę krótki ;]

16.10.2010 12:52
155
odpowiedz
ŻURAW71
2
Junior

moja mapa ;p

sory za jakosc...

16.10.2010 12:53
156
odpowiedz
Railwayman
21
Pretorianin

GT5 jest rzeczywiście trochę jak Duke Nuken ;)

16.10.2010 12:53
😃
157
odpowiedz
mako19
1
Junior

Krótki ale fajny przegląd tygodnia

16.10.2010 12:59
158
odpowiedz
-=Drywa=-
4
Junior

;)

16.10.2010 13:16
👍
159
odpowiedz
RhodanRegal
4
Junior

Mój rysunek na konkurs :)
Bardzo fajny przegląd! :P

16.10.2010 13:20
😃
160
odpowiedz
Rafał USSJ
79
Konsul

Krzysiu powiedziałeś: Do wygrania 2. egzemplarze Kolekcji Edycjonerskiej :D.

16.10.2010 13:22
161
odpowiedz
-=Drywa=-
4
Junior

Rysunek na konkurs :)

16.10.2010 13:24
162
odpowiedz
czerwonywilk
33
Centurion

Przegląd jak zawsze fajny. Według mnie GT5 wyjdzie dopiero 1 kwietnia 2011. A oto moja mapa, narobiłem się nad nią ponad 3 godziny. Ale patrząc na inne prace, stwierdzam iż straciłem te 3 godziny, mogłem sobie pograć no cóż. Life is Brutal. http://img826.imageshack.us/img826/8456/16102010540.jpg

16.10.2010 13:25
163
odpowiedz
Taz0
3
Junior

Fajny przegląd tygodnia, jak i ciekawy konkurs aż spróbowałem swoich sił..

16.10.2010 13:40
😊
164
odpowiedz
BartK1342
14
Legionista

Moje coś na konkurs. Zapomniałem dopisać po 8 co jest na jeziorze więc napisze tutaj :).

8.Jezioro programów - dzięki temu jeziorowi nasi władcy swoich osad/miast/królestw po wypiciu szklanki tej wody są wstanie wykonać każdy program od krótkiego "5 sekund" do długiego programu tygodnia bądź gameplaya.

Pzdr.

Obrazek za dużo zajmuje i jeśli się nie wrzuci to tutaj link:

http://iv.pl/images/58321950668029543073.jpeg

16.10.2010 13:45
165
odpowiedz
Niezmordowany
49
Generał

Nie wiem, czy ktoś zwrócił uwagę, ale... Kolekcja Edycjonerska powiadasz Lord? :D

16.10.2010 13:45
166
odpowiedz
BartK1342
14
Legionista

praca!>@

16.10.2010 13:56
167
odpowiedz
micmur13
16
Generał

jemu to się gdzieś śpieszy??? edycja kolekcjonerska strasznie biedna...

16.10.2010 14:04
168
odpowiedz
Kormyk
6
Legionista

dajcie Panowie swoje psid i zrobcie miejsca na znajomych ;p

16.10.2010 14:07
169
odpowiedz
rudy37
1
Junior

oto link ,sory że tak przycieło drukarka szwankuje: http://img196.imageshack.us/img196/5047/cci2010101600001.png

16.10.2010 14:12
170
odpowiedz
Hadzi94
6
Legionista

http://img828.imageshack.us/img828/7423/zdjcie0373.jpg

O to moja praca w dużym formacie, taka jak się zmieściła też na forum jest :))

16.10.2010 15:40
171
odpowiedz
bezimieny-emeryt
33
Pretorianin

a to muj konkurs

16.10.2010 15:42
172
odpowiedz
bezimieny-emeryt
33
Pretorianin

treaz muj

16.10.2010 15:44
173
odpowiedz
bezimieny-emeryt
33
Pretorianin

jeszcze drugi

16.10.2010 15:49
174
odpowiedz
bezimieny-emeryt
33
Pretorianin

eraz drugi

16.10.2010 16:03
175
odpowiedz
robson11221
2
Legionista

Oto moja praca ---->

Pozdrawiam całą redakcję !

Dobra robota, znakomity przegląd :)

16.10.2010 16:09
😊
176
odpowiedz
ecik1
15
Chorąży

Ja na kompie zrobiłem tylko avatara mam mojego :D.

16.10.2010 16:10
177
odpowiedz
robson11221
2
Legionista

----->> moja praca

16.10.2010 16:10
178
odpowiedz
gojek
6
Legionista

mam nadzieje że sie uda i powodzenia życze innym

16.10.2010 16:18
179
odpowiedz
gojek
6
Legionista

jakoś się nie dodało w poprzednim komentarzu sory za to a oto link jak by było nieczytelne i pozdro dla wszystkich i powodzenia życzę
http://img88.imageshack.us/i/dsc01649gq.jpg/

16.10.2010 16:19
180
odpowiedz
robinho123
2
Junior

To są moje wypociny.

16.10.2010 16:25
👍
181
odpowiedz
robson11221
2
Legionista

Moja praca !!! Daje linka ponieważ gdy dodaje normalnie to mi błąd wyskakuje...

http://img638.imageshack.us/i/konkursr.jpg/

Przepraszam za fatygę ale proszę o sprawdzenie mojego dzieła :)

Pozdrawiam

16.10.2010 16:28
182
odpowiedz
Gregory0700
1
Junior

To moja praca.

16.10.2010 16:28
183
odpowiedz
Mystogan
4
Legionista

KONKURS ! Moja praca wszystko robione ręcznie !

16.10.2010 16:29
184
odpowiedz
woozie91
7
Legionista

Starałem się.
pozdrowienia dla całej ekipy TVgry

16.10.2010 16:31
185
odpowiedz
Valem
74
Legend

Moglibyscie te konkursy robic poprzez maile bo nawet podyskutowac nt przegladu nie wolno bo same jakies obrazeczki wszyscy wklejaja

16.10.2010 16:35
186
odpowiedz
niszczyciel5
5
Legionista

Bardzo fajny konkurs

16.10.2010 16:48
👍
187
odpowiedz
rerart
1
Junior

Oto moja praca:

Tutaj lepsza jakość (polecam!)

http://img254.imageshack.us/img254/4576/mapafantasy.jpg

16.10.2010 16:52
👍
188
odpowiedz
no0hour
2
Junior

Oto moja mapa "Krainy Gier"
ehh musiałem zmniejszyć jakość o 50% bo za dużo ważyło więc wygląda gorzej

16.10.2010 16:54
189
odpowiedz
Mystogan
4
Legionista

Ta sama praca tylko dopisalem to czego nie widac za pomocą gimpa

16.10.2010 16:55
190
odpowiedz
darek79r19
69
Pretorianin

...dwa wydania kolekcji edycjonerskiej ???? WTF ????

16.10.2010 17:02
191
odpowiedz
Xard
10
Legionista

Na podstawie Barsawi

16.10.2010 17:11
192
odpowiedz
DaFatto
4
Junior

Bardzo fajny przegląd.

16.10.2010 17:14
193
odpowiedz
Harry M
112
Master czaszka

Moje :). Musiałem zmniejszyć i opisać po lewej na wypadek gdyby się ktoś nie doczytał.

16.10.2010 17:16
194
odpowiedz
[PROTOTYPE]
7
Legionista

Bardzo fajny przeglad ,a konkurs jeszcze lepszy :D
To moja mapa i mam nadzieje ,ze wreszcie wygram cos w jakimkolwiek konkursie ...

16.10.2010 17:17
👍
195
odpowiedz
gezo1
20
Chorąży

Oto moja raczej nie najlepsza praca.
http://img835.imageshack.us/i/img012ib.jpg/
pierwszy raz biorę udział w konkursie.Mam nadzieje że wygram.

16.10.2010 17:28
196
odpowiedz
gluchy1603
2
Junior

Moja Praca. Tak wyobrażam sobie Waszą Redakcję ! :)

TUTAJ W NORMALNYM FORMACIE

http://img140.imageshack.us/i/skanuj0001pp.jpg/

16.10.2010 17:30
😃
197
odpowiedz
lisu696
2
Junior

Moja praca.Robiona ręcznie.Pozdrowienia dla Tvgry.pl

16.10.2010 17:37
198
odpowiedz
Sagitarius1993
18
Chorąży

praca na konkurs :)

16.10.2010 17:37
199
odpowiedz
DaFatto
4
Junior

Moja praca

16.10.2010 17:43
200
odpowiedz
admin10
1
Junior

w gt5 są ciężaruwki

16.10.2010 17:49
201
odpowiedz
Sagitarius1993
18
Chorąży

moja praca, kilka fotek wstawiam wcześniej wstawiłem jedna ale w małej rozdzielczości...1 fotka

16.10.2010 17:50
202
odpowiedz
Sagitarius1993
18
Chorąży

2 fotka

16.10.2010 17:51
203
odpowiedz
Sagitarius1993
18
Chorąży

3 fotka.

16.10.2010 17:51
204
odpowiedz
Sagitarius1993
18
Chorąży

4 i za razem ostatnia fotka :)

16.10.2010 18:00
👍
205
odpowiedz
altair19
26
Centurion

Oto mój rysunek mam nadzieję że wygram

16.10.2010 19:09
206
odpowiedz
Skull17
46
Centurion

Proszę :)

16.10.2010 19:15
207
odpowiedz
Skull17
46
Centurion

Mniejsza rozdzielczość

16.10.2010 19:19
😊
208
odpowiedz
pioad1
10
Legionista

Moja mapka :)

16.10.2010 19:22
😃
209
odpowiedz
pioad1
10
Legionista

Powrót do przeszłości - Franca atakuje!

16.10.2010 19:25
210
odpowiedz
DilekPL
5
Junior

Można wykończyć pracę (kolory itp.) na tablecie komputerowym?

16.10.2010 19:27
211
odpowiedz
bezwzgledny_niszczyciel
6
Legionista

Nie wiem co się dzieje ze stroną ale nie mogę dodać obrazku. Próbuje od dłuższego czasu. Jakieś rady?

16.10.2010 19:29
212
odpowiedz
Gęsior
4
Junior

oto moja mapka, niech wygra najlepsza mapka

16.10.2010 19:33
213
odpowiedz
prototype18
8
Legionista

forfiterxD

16.10.2010 19:36
214
odpowiedz
adik120
4
Legionista

[211]
Chyba nie. Mówili że musi być narysowane odręcznie.
Niedługo ja dodam swoją ;d

16.10.2010 19:38
215
odpowiedz
Gęsior
4
Junior

przepraszam ale wystąpił błąd oto moja mapka

16.10.2010 19:39
👍
216
odpowiedz
darksider9
1
Junior

Nie wiem czy to pomyłka, ale Lord powiedział, że do wygrania są "2 egzemplarze kolekcji edycjonerskiej" zamiast "2 egzemplarze edycji kolekcjonerskiej". Mimo wszystko przegląd jak zwykle na najwyższym poziomie;)

16.10.2010 19:45
217
odpowiedz
GizmoSeb
3
Legionista

Oto moje dzieło ołówek + długopis

16.10.2010 20:02
218
odpowiedz
Ryusani
4
Junior

mapka ^^

16.10.2010 20:09
219
odpowiedz
Ryusani
4
Junior

mapka - podejście drugie ^^

16.10.2010 20:10
👍
220
odpowiedz
DuDsoon
1
Junior

Oto moja mapka.

16.10.2010 20:16
221
odpowiedz
Spider_Pork
19
Chorąży

Świetny przegląd. To moja praca :)).
Pozdrawiam całą redakcję :)

16.10.2010 20:31
222
odpowiedz
Wooden Monastery
28
Pretorianin

sam nie biore udzialu w konkursie ale jak zwykly uczestnik stawialbym na RYUSANI...

chlopie, jaki ty masz talet +

16.10.2010 21:27
223
odpowiedz
Krystian789987
12
Legionista

Czy ktoś wie czy mapa może być 3d ??

16.10.2010 21:39
224
odpowiedz
aang warp
6
Legionista

Proszę nie patrzcie na poprzednie

16.10.2010 21:44
225
odpowiedz
Daler
2
Junior

Oto mapa ma:D

16.10.2010 21:50
226
odpowiedz
aang warp
6
Legionista

no to jest od

16.10.2010 21:54
227
odpowiedz
Pitagoras
7
Legionista

Poświęciłem 4 godziny na wykonanie tej pracy. :) Oto ona :

16.10.2010 22:03
228
odpowiedz
Alfadres
18
Fallen

Fajny konkurs, ale już widzę zwycięzcę Ryusani gratuluje talentu to jest prześwietne

16.10.2010 22:29
😜
229
odpowiedz
gouru
12
Legionista

oto moja praca daje linka bo przedtem mi error wyskakiwał z resztą i tak nie wygram :(

http://img215.imageshack.us/img215/3297/img1249s.jpg ale proszę o wyrozumiałość na zdjęciu to gorzej wygląda i mam dopiero 13 lat :P

16.10.2010 22:58
😍
230
odpowiedz
Bartusz
39
Konsul

jest jakiś inny sposób na wrzucenie fotki bo ja jakoś nie mogę :-(
może ktoś z redakcji poda mi e-maila ?
albo zobaczycie w mojej galerii na facebooku ?

16.10.2010 23:07
231
odpowiedz
Filips09
8
Junior

A oto moja mapka.

Troche sie namęczyłem i myślę że nie na marne :D.

16.10.2010 23:44
232
odpowiedz
iiifron
18
Legionista

Moje wypociny :)

16.10.2010 23:57
233
odpowiedz
szkudny
13
Chorąży

Świetny przegląd ! Oto moja mapka, ale z tego co widzialem o nie ma szans z innymi;)

17.10.2010 00:31
234
odpowiedz
gamemen3
14
Legionista

Ja pracuję jeszcze nad moją mapką ;p. Przegląd niezły, ale... nie będę oryginalny - za krótki!

17.10.2010 00:45
235
odpowiedz
VVasabi
1
Junior

#2

17.10.2010 02:05
236
odpowiedz
Lucas1235
2
Junior

Moja mapka xD

17.10.2010 08:18
👍
237
odpowiedz
Hoshie
4
Junior
17.10.2010 08:40
238
odpowiedz
bart1997
7
Chorąży

Oto Mapka

17.10.2010 09:49
239
odpowiedz
szkudny
13
Chorąży

Coś mi nie wyszło, drugie podejscie

17.10.2010 09:52
📄
240
odpowiedz
Matekso
95
Generał

PROLOG:
- Na wyspie co się zowie Gry-Zelda panował spokój. Okres ów nie trwał długo, a do czasu, gdy niegodziwy czarownik Lordareon z warowni Przeglądu Tygodnia ogłosił konkurs na niegodziwą wizję zmiany wizerunku wyspy. wielu śmiałków zjechało się z różnych stron świata na wyspę, gotowi by zmierzyć się z wyzwaniem i zdobyć sowita nagrodę.

FABUŁA:
- Śmiałek który podjął się tego zadania musi stanąć przed ciężką próbą. Brak mocy magicznych i teleportów, zmusza śmiałka by założyć solidne obuwie, gdyż czeka Cię solidne zapierniczanie, przemierzając przez skaliste góry i pustynne piaski. Członkowie znajdującej się na wyspie Gildii, znawcy i wybitni mistrzowie recenzji i poradników, wspomogą bezimiennego śmiałka, pisząc dla niego pomocny poradnik. Bowiem by zmienić wygląd wyspy bohater musi stoczyć walkę na śmierć i życie z hipnotyzującym Dellem ( koszmar umysłów) i zabójczą bestią Mucią aka Moociejem.

WYBORY MORALNE:
- Śmiałek oprócz zabijania hordy strasznych stworów chorych na wirus "gameplay" w czasie wykonywania swej misji, będzie mógł wybrać czy wyspę odda we władanie potężnej gildii, czy w przeciwnym razie zgładzi czarownika Lorda-reona, i sam zasiądzie na tronie- los krainy Gry-Zelda zależy od Ciebie!!!

EPILOG;
- Aha nie wspomniałem o DLC te wrota mogą stać przed tobą otworem, za drobną opłatą, odblokowujesz dodatkową lokację, w której oprócz GOLvideo, można odwiedzić jedyny na wyspie Doom-Starców, gdzie o twe każde potrzeby i wogody zadba DR Major Upiorna . Ja biorę DLC w ciemno !!!

17.10.2010 09:56
😊
241
odpowiedz
Matekso
95
Generał

A tu ta sama mapka tylko z innego ujęcia

17.10.2010 09:59
242
odpowiedz
bart1997
7
Chorąży

Dopracowana mapka bart1997

17.10.2010 10:02
243
odpowiedz
Grizlee
2
Junior
17.10.2010 10:15
244
odpowiedz
Marecki_KG
86
Konsul

z tym GT5 to jest śmiech na sali... Jak można tak ciagle premiere przekladac...

17.10.2010 11:03
245
odpowiedz
Velfrig
56
Pretorianin

Przegląd fajny. Tylko gdzie zgubiłeś Marcina? Oto moje dzieło

17.10.2010 11:27
246
odpowiedz
Wloch93
21
Legionista

:)

17.10.2010 11:46
247
odpowiedz
krzys_1944
13
Legionista

Może zrobilibyście jakieś gramy z pierwszych części Gothica bo chętnie zobaczyłbym tę grę.

17.10.2010 11:57
248
odpowiedz
Szym00nexxus
49
Pretorianin

Mapa Krainy Tvgry.pl.

17.10.2010 12:02
249
odpowiedz
kornik19
6
Legionista

A oto moja praca konkursowa.

17.10.2010 12:05
250
odpowiedz
kornik19
6
Legionista

Oto moja praca konkursowa

tvgry.pl Przegląd tygodnia - GT5 i Castlevania
12następnaostatnia