Warhammer Online - przyczyny porażki
Tam gdzie są duże pieniądze, tam od razu spawnują się ludzie związani tylko z kasą. Problem się zaczyna gdy uważają że mają dużo świetnych pomysłów dot. tworzenia gry.
Tak, pamiętam jeszcze pierwsze obrazki z tej gry i wisielca na szubienicy na jednym z nich. Grafika wtedy starała się być realistyczna a gra miała fajny mroczny i przygnębiający klimat rozkładu. Taki jak ma papierowy Warhammer. A potem przerobili go na takiego ciut mniej kolorowego Warcrafta. Niech będą przeklęci.
I to by bylo na tyle wiadomosci od pana EA Louse. Jakies glupie b/tardy shackowaly mu bloga :/
Skąd wiadomo, że to pracownik EA? Informacje takie równie dobrze mógłby napisać każdy gracz, który siedzi w temacie, a nawet pracownik... Activision :) W końcu najlepiej jest uderzyć w najdroższe projekty konkurencji. W temacie The Old Republic były same blubry, podobnie jest w tym.
Ta gra przestała dla mnie istnieć kiedy okazało się, że robią cukierkową grafikę jak w WoW.
Ale co z tego wynika? Można wywnioskować, że gra została spieprzona, ale czy była? Moim zdaniem WAR jest świetny, bije pod wieloma względami WoWa na głowę, zwłaszcza grafiką i problemem był raczej słaby marketing, czy też może siła przyciągania jaką ma WoW.
Autor tekstu nie ma pojęcia co pisze bo gra ma tyle wspólnego z wowem co nic :) A pvp bije każda obecna na rynku grę a wowem zamiata podłogę :)