Diablo III z nowym systemem regeneracji zdrowia
Ósmy! To trochę, jak w typowych H&S i każdy wybierze klasę na bliskie dystanse, bo co to za radość bić przeciwników z daleka, jako Łowca, a zaraz potem wlecieć tam i zbierać życie.
Ostatni !!!!
Najnowsza? To byla jedna z pierwszych informacji o mechanice gry w D3, a ze dopiero teraz umiescili to na stronie?
Dość ostra rewolucja przyznam. Ale myślę że ludzicha z Blizza wiedzą co robią i poprzez dobre zbalansowanie potów/kul wyjdzie to grze na dobre.
Mam nadzieję że się nie pomylę :P
Głupota. Ten sam system jest w Ninja Gaiden, z tym że tam są jeszcze przedmioty regenerujące zdrowie, ale i tak gra jest kurewsko trudna. IMO Blizzard próbuje wprowadzać zmiany tam, gdzie ich najmniej potrzeba.
Ja podobnie jak Kasq mam nadzieję że kolesie z Blizzard nie popełnią błędu. Chociaż im więcej wiem o Diablo III, tym bardziej wydaje mi się ta gra królikiem do eksperymentów. Mimo to pokładam wielkie nadzieje w Diablo III i mam nadzieję że zrobią dopracowany tryb sieciowy. :)
r_ADM, Pan Dzikus - owszem od jakiegoś czasu Blizz testował takie rozwiązanie, ale umieszczenie tego na stronie jako pewnik, pozwala nam sądzić, że system ten na 100% znajdzie się w grze, a nie zostanie zarzucony na którymś stadium produkcji, jak to B ma w zwyczaju.
Łosiu - Od jakiegos czasu? Jak mowilem, to byla jedna z pierwszych informacji o mechanice gry, a umieszczenie tego na stronie pewnikiem nie jest absolutnie zadnym. Hero classy w WoW, rozne rozwiazania w SC2, ktore nigdy nie dotrwaly nawet do bety tez byly na stronach odpowiednich gier.
Ja chcę nową gre, a nie remake! Więc każdy nowy pomysł jest mile widziany. Chłopaki z Blizzarda wiedzą co robią, więc nie mamy co się martwić, przecież jeszcze nigdy nas nie zawiedli.
:/ - taka mine mialem az nie doczytalem do fragmentu w ktorym wspomnieliscie, ze potki nadal beda w grze :)
Mi to jak najbardziej odpowiada. To, ze beda te kulki wcale nie musi oznaczac, ze bedzie to gra w ktora moglby grac 5 latki. Skoro mikstury zostaja to widocznie beda potrzebne, tak wiec ja jestem na TAK! Czasami takie mikstury po prostu zalegaja w ekwipunku a czasami sa potrzebne i zadne kulki tego nie zmienia.
też nie rozumiem po co ten news... czytałem od początku do końca, bo byłem przekonany, że zaraz dowiem się czegoś nowego o tych kulach zdrowia, a tu nic... informacje, które były znane od początku.
Blizzard wcale nie wspominał o tym, że "testuje to rozwiązanie", bo od początku pojawienia się informacji o D3 mówili, że nie będzie tradycyjnych miksturek tylko przeciwnicy będą wypuszczali kule zdrowia. Co prawda szczegółów nie było o gradacji tych kul - to pojawiło się stosunkowo niedawno w wywiadach, ale istota tego pomysłu wyszła na jaw przy pierwszych zapowiedziach tego tytułu...
Ciekawy "olds"...
Wracając do tematu, imo pomysł nietrafiony buteleczki były podstawą zabawy w Diablo a tutaj zostaną nam odebrane ;/ Mogliby pomyśleć nad czymś innowacyjnym zamiast podmieniać wymyślone przez nich rozwiązanie, z takim które widzieliśmy w wielu innych hack'n'slashach (tych bardziej konsolowych jak DMC czy GoW) i nazywać to rewolucją. Nie wiem dlaczego (bo we wszystkie produkcje Blizzrda zagrywam się z wielką przyjemnością od wielu lat) ale pierwszy raz jestem nastawiony sceptycznie do produkcji tej firmy. Wywalono Nekromantę, wywalono buteleczki... co dalej? :/
a gdzie opcja "nie obchodzi mnie o to ale chce zobaczyc co wybrali inni"?
Coś w stylu al'a Prince of Persia? Te kule życia po zabiciu wrogów itp..jak dla mnie może być, skoro mikstury mają zostać..Mam nadzieję, że Blizzard wie, co robi.
Nie mogę się doczekać :P i tak wiem, że tego nie spaszczą.
Kolejna rzecz wyraźnie uproszczająca rozrywkę , która wyraźnie idzie w stronę konsol. Nie zdziwię się że za niedługo będzie takowy news.
nie ma takiej opcji - D3 nie będzie wydane na konsole...
a co do kul życia to już dosyć dawno był o tym wiadomo, jest to dobry pomysł a rozgrywka będzie dzięki temu o wiele bardziej dynamiczna - obejrzyjcie sobie filmik z monkiem
wczesniej te kule to byly w fazie testow, teraz juz sa oficjalnie i beda w grze na pewno bo blizz oglosil to na glownej. Taki w tym sens...
r_ADM ---> dokładnie. Czytałem o tym ze 2 lata temu i już wtedy było pewne, że mikstur nie będzie w takim sensie jak w D2, tzn. jedna a potem trzeba chwilę odczekać. Wygląda na to, że teraz poty będą do zachowywania na czarną godzinę.
Co do samego pomysłu to wszystko wyjdzie w praniu. Wcześniej nie uda się nam stwierdzić jak będzie naprawdę. Dobrze, że Blizz nie szykuje kolejnego odgrzewanego kotleta w lepszej oprawie, ale stara się grę unowocześnić.
@FranPL
Chcesz stare dobre Diiablo II to sobie kup! Na Allegro jest już bardzo tanio. Ja chcę Diablo III a nie Diablo II po raz drugi. Już wystarczy, że Blizzard wypuścił Starcrafta drugi raz takiego samego...
"Strzelanie" miksturami było jedną z większych głupot w DII. Było to trochę śmieszne, jak gracz trzaskał klawisze i pił dziesiątki mikstur, a jego zdrowie skakało górę i w dół. Nawet było zjawisko grania w singla Diablo we dwóch - jeden gra, a drugi mu odpala mikstury...
Wydaje mi się że bezsensu z tym kulami zdrowia powinno być normalnie same mikstury, a nie robić jakieś zamieszanie kiepski pomysł może to jeszcze przemyślą.
Ale gowno, za miesiac jeszcze napisza, ze zdrowie samo sie bedzie regenerowalo jak w poblizu nie bedzie wrogow, lub schowamy sie za drzewem...
Tak jak poprzednimi newsami tylko mnie nakręcali na D3, tak właśnie złamali mi sprężynę, pomysł - dno.
IMO tak będzie ciekawiej niż picie 8 litrów mikstur życiowych w czasie atakowania jak głupi bossa na zasadzie - co się skończy pierwsze - życie bossa czy mikstury. A co do osób narzekających, to i tak większość z was mimo tego pomysłu kupi tą grę i nie będzie na niego narzekać.
System stary jak świat :d. Nie jest może idealny, ale regeneracja zdrowia to i tak taki pierdołek, że nie ma co nim zbytnio gadać.
Według mnie wyjdzie w praniu czy ten pomysł dobry jest. Mimo wszystko ciężko będzie się przestawić.
Stary system odnawiania zdrowia poprzez miksturki był dobry więc nie wiem po co zmieniać coś co się sprawdza. Mam nadzieję że ten cooldown miksturek nie będzie trwał więcej niż 10-15 sec.
cooldown będzie jak w wowie czyli 1 min ;p
a tak serio to mimo wszystko wolałbym stary system z miksturkami ;)
co jest z ta regeneracja zycia w dzisiejszych grach? kiedys tego nie bylo i nikt nie narzekal
Czy wy jesteście pojebani?
Jak StarCraft 2 jest za bardzo podobny do SC1 TO FUU, ŹLE, GÓWNO
A jak Diablo 3 jest inne od Diablo 2 to też ŹLE, FUUU, GÓWNO
Weźcie się ogarnijcie kuźwa bo mnie to zaczyna denerwować.
hmm dzięki temu rozgrywka dużo zyska na dynamice, przestanie się liczyć ile mikstur mamy w torbie a zacznie to jak potrafimy walczyć. dla mnie super
_MyszooR_
You made my day
@Karule
"Gdzie dwoch Polakow, tam trzy zdania" :)
Wiec spokojnie bo tylko sie denerwujesz a ktos i tak musi narzekac. Taka rownowaga :P
Starszy system był idiotyczny, twoja maksymalna ilość życia zależała od tego ile masz eliksirów przy sobie. Dzięki kulą życia i eliksirom na cooldownie wytrzymałość nabiera jakikolwiek sens, ponieważ to ona ma główny wpływ na ilość życia w walce a nie pojemność torby.
Same kule dodadzą też coś na kształt oceny za walkę z przeciętnymi potworami- potyczka była udana -> wychodzisz z pełnym lub lekko nadszarpniętym zdrowiem, coś skopałeś -> masz mało życia i musisz wsiąść potkę która kosztuje.
Diablo 2 było rewelacyjną grą, parę wad jednak miała (wlewanie w siebie ton eliksirów, nieustanne powroty do miasta), dobrze że Blizz się ich pozbywa.
wprowadzone zmiany będa powiązane ze zmianami w mechanice gry więc dyskusja o ich sensie jest bez sensu :) trzeba będzie ocenic całość jak wyjdzie. z resztą beta testy wszystko pokażą i dadzą szanse na korekty. o grywalność jestem spokojny. blizzard nie zawiedzie.
Tytuł nagłówka wprowadza w błąd.
Sam myślałem, że coś się w tej sprawie zmieniło
tymczasem podajecie do wiadomości informację znaną od 2 lat.
Tytuł powinien brzmieć: "Aktualizacja strony Diablo III - System życia".
Co do samego systemu regeneracji życia to nie będę tego
oceniać wcześniej jak po zagraniu w Betę czy właściwą grę.
Pisanie tekstów w stylu: "Ale głupi system, lepsze były mikstury"
jest co najmniej bezmyślne żeby nie powiedzieć inaczej, dosadniej.
Nikt z Was tutaj obecnych zapewne nie grał w demo jak i również nie
pracuje w Blizzardzie więc skąd ta pewność, jak system działa i czy jest głupi?
Według mnie to jest to dobre posunięcie . Chlipanie potionów było sztywne, łatwo można zabić bosa, a dzięki kulom życia rozgrywka będzie bardziej dynamiczna i nerwowa .
:):):) Może być fajnie bo identyczny system leczenia jest w Mu online, tylko że tam miksturki są na tym głównym do leczenia a potwory tylko troche regenerują:):):)
Wreszcie magowie przestaną spierdalać i leczyć się na pvp :-P
wtf nie bedzie juz rozrzucania pelnej reg przed bosem na ziemi? WHYYYYYY?!?!?!?
Stary system odnawiania zdrowia poprzez miksturki był dobry
Dupa tam, za przeproszeniem, a nie dobry ;-). Zawsze mnie wkur*iało na BN, gdy ktoś z drużyny co chwila latał po butelki do miasta, bo za mało pakował w life swojej postaci (standard).
Mimo to nadal uwielbiam Diablo II, ale jeżeli mają wyeliminować tę wadę to jestem za.
A mali narzekacze i tak polecą do mamy po pieniążki w dniu premiery DIII z obietnicą poprawy stopni w podstawówce. I z wywalonymi jęzorkami będą ciupać. :-)
Ja bym chetnie polecial do sklepu, ale ze mam lapiszcza prawie 3 letniego, to nie mam co sie ludzic ze pojdzie to i bedzie ladnie wygladac, a szkoda , bo chetnie bym kupil i postawil na poleczce. Ale nie kupie PC dla jednej gry :P Chociaz, moze jak mi cos odbije :P
Zobaczymy jak w praniu będzie. Do premiery DIII podejrzewam że jeszcze troche daleko więc jeszcze możemy sie sporo dowiedzieć od wujcia Blizzarda ;]
Jeśli chodzi o ankiete to ostanie zdanie brzmi troche fanatycznie nie sądzicie? ;p
Zakładam, że cokolwiek wymyśli Blizzard będzie genialne
Hehe czyli jakby dali w Diablo karabiny to też by to było genialne? ;>
Jak dla mnie poroniony pomysl.
Diablo to seria i wcale nie podoba mi sie, ze w kolejnej czesci calkowicie zmienia sie mechanika i system gry...
Jest z pewnoscia wiele obszarow, gdzie mozna spokojnie wprowadzac zmiany, jak nowe klasy, przedmioty, umiejetnosci itp itd.
Dlaczego uparli sie wprowadzac pomysly, ktore zrobia z tego zupelnie inna gre? I jaki ma to sens? Czemu jakis lucznik ma wbiegac w srodek grupy potworow, zeby podniesc kule zycia? To ma urozmaicic rozgrywke??
Skonczy sie na tym, ze ludzie zamiast isc do przodu beda sie co chwile wycofywac z pola bitwy, zeby zregenerowac sily... albo beda padac jak muchy w krytycznych momentach, bo akurat pech i nie wypadla kula zycia...
Jak coś nowego wprowadzą to lecą od razu słowa :
Czy ich...
Co oni robią...
A jak nie zmienią to też Polaczkom nie pasuję gdyż:
Idą na łatwiznę...
Chcą ciągnąć kasę na odgrzewanym kotlecie...
Ludzie! Ogarnijcie się!
Jestem za zmianami! :)
Dobra kurde wszystko fajnie ale z której choinki wyście się urwali.Przecież o tym systemie leczenia było wiadomo już dawno temu a wy dopiero teraz robicie o tym notkę? No błagam...
Na bardziej kretyński pomysł nie mozna juz było wpaść? No fajnie...z większości zabitych mobów wraz z hektolitrami przelewanej krwi wypadać będą kolorowe kuleczki. Jeez, po co upraszczać i tak już chloernie prostą rozgrywkę. Nie wiem czy chcieli zrobić cos oryginalnego, moim zdaniem ten patent nie wyjdzie. I z czasem coraz mniejsze nadzieję wiarzę z Diablo III, niestety...:(
ta... im więcej informacji o tej grze tym bardziej nie chce się na to czekać ;p
To nie jest uproszczenie tylko utrudnienie :-P Nie będziesz już napierdalał bossa na chama stojąc mu przed nosem i wciskać 1/2/3/4 co chwile xD
To fenomen ze nawet o najmniejszych pierdółkach blizzarda pisze sie na pierwszej stronie. Ludzie ktorzy potrafia na targach nie prezentowac swojej gry tylko ... system karawan. A i tak byl to najchetniej ogladany filmik na GT (niestety rowniez od razu odpalilem). To tak jakby w newsie o CoD'dzie pisac nagle: "Od teraz granaty można rzucać lewą ręką!" albo "W metal gear solid 5 Snake nie będzie mógł palić papierosów!". Pamietam jeszcze jak zaraz po ogloszeniu Starcrafta 2 w Korei robiono wywiady z ludźmi wychodzącymi z pokazu. Koreańczycy stękali z podniecenia i dobrze pamietam amerykanina ktory udzielil wywiadu a brzmialo to mniej wiecej tak: zupełnie nie rozumiem ekscytacji na sali. w sumie to nie pokazali nic nowego. tylko jakies kosmetyczne zmainy typu: "łaaaał, ta jednostka bedzie teraz mogla skakać!". Z diablo 3 widac bedzie to samo.
Jeszcze napiszcie, że z tego powodu nie zagracie to już w ogóle będą jaja.
Zaloze sie ze info o tych kulkach juz tu dawno temu bylo, bo to chyba jedna z pierwszych rzeczy jakie wyplynely. No ale przy tempie aktualizacji strony przez blizza to w sumie mozna o tym napisac i dwa razy. Tak swoja droga to "super" ankieta, nie ma co, albo mamy - nie podoba mi sie, czyli rownanie wszystkiego do d2, albo podoba mi sie - czyli bedzie zajebiscie, albo jest mi obojetnie (czyli jestem na tak i bedzie zajebiscie).
Ja uważam, że D3 i tak będzie hitem. Wyjdzie pewnie za 2 lata, ale jak na Blizzard przystało, gra będzie fenomenalna, tak jak to było z D2.
Przecież też tam dziubali, zmieniali i opóźniali premierę ile się dało, a gra wyszła jaka wyszła...
Mówiąc krótko - będzie prościej i łatwiej. Teraz nawet szympans powinien dać radę popykać w Diablo ;-)
Juz nie mowiac, ze ten system jest kretynski. W dzialaniu bedzie raczej opoznial niz dynamizowal rozgrywke, wymuszal idiotyczne zachowania postaci walczacych na dystans, ale to szczegol.
Jestem ciekaw jak wyjasnia ow fenomen pozyskiwania zycia z poleglych wrogow? Czyzby wszyscy bohaterowie stali sie nagle nekromantami?
Kule_zycia_i_walki_z_bossami_w_Diablo_3
DATA PUBLIKACJI: 10 czerwca 2009
GOL bije rekordy! Podaja niusa o rok i 3 miesiace po czasie ;]
Naprawdę nie wiem czemu wszyscy sie tak srają za tym Blizzardem. Czy ta firma naprawdę jest taka zajebista? Jak dla mnie po prostu w odpowiednim czasie wydali przeciętne MMO i na tym najwięcej sie dorobili, a w momencie kiedy nie było fajnych strategii kosmicznych wydali starcrafta. Plus oczywiscie pare innych gier. Podkreślam "parę" Jest to firma której prestiż został rozdmuchany przez graczy. Blizz nie ma polotu do takich gigantów jak Bioware, Ubisoft czy Capcom. I na stwierdzenie że cokolwiek wyda Blizzard będzie świetne po prostu śmiac mi się chce ;) A trzymając sie tematu, nie myślcie że D3 będzie podobny do pierwowzoru, a co za tym idzie to co pokochaliśmy w D2 możemy tutaj znienawidzić, czego przykładem są chociażby te nieszczęsne kulki.
Drann00 "Jestem ciekaw jak wyjasnia ow fenomen pozyskiwania zycia z poleglych wrogow? Czyzby wszyscy bohaterowie stali sie nagle nekromantami?"
a Jak wytlumaczysz picie mikstury za mikstura podczas walki z potworami??? chyba ktos im musial by je wlewac i do tego musieli miec pojemne pecherze:P
a wyjasnisz bardzo prosto - sa to uzdrawiajace kule energi witalnej wchlaniane przez zywe istoty.
jak dla mnie rozsadny pomysl i zdecydowanie utrudni walke z bosami co mi sie podoba.
"Jest mi to obojętne. Zakładam, że cokolwiek wymyśli Blizzard będzie genialne."
Ileż w tym prawdy :D
@Dran00
lol a jak wytlumaczysz fakt.. ups juz ktos wpadl na ta oczywista oczywistosc:P
jedno co mnie martwi w nowym systemie to fakt ze dyskryminuje on range vs melee... to moze byc problem w coopie jak bedziesz gral z random warkiem co nie bedzie patrzyl czy potrzebuje hp czy nie tylko wszystko zgarnial... po za tym tez zal mi starych spamowalnych mikstur, mialo to swoj klimat. ale daleki jestem do tak abstrakcyjnego wymyslania na nowy system:)
"To duży błąd. Wszystko powinno zostać tak jak było w cz.II."
Jednak takie stare rozwiązanie. Niech zmienią grafikę postacie, rozgrywkę ale to akurat zostawią po staremu.
elfik00 -> skad wiesz jakiej wielkosci sa mikstury? Moze to ledwo dwa lyczki? ;) A ludzie potrafia po pare browcow trzasnac, zanim pojda za potrzeba :P
Uzdrawiajace kule energii witalnej wchlaniane przez zywe istoty... Co jest witalnego dla zywych istot w energii demonow i umarlakow? ;) Slyszalem o opetaniach, ale o uzdrowieniach przez demona niebardzo ;)
Mikstury sa w serii od poczatku, czemu to psuc, skoro dotad sie sprawdzalo? Jakos nie narzekalem nigdy na brak dynamiki walki w D2, ani D1
Dobra, zostawmy smiechy, ten system bedzie powaznie skopany. Tak jak pisalem wyzej i co inni zauwazyli, range zostanie ciezko uposledzone. Zanim sie dopcha do jakiejs kulki to padnie. A spamowanie mikstur nie bylo takie tragiczne, w koncu ograniczala je pojemnosc paska, za to mozna bylo je szybko uzupelnic i wrocic do walki. Obawiam sie, ze w nowym systemie wymusi to wiele wycofywania i przestoju w celu regeneracji sil. To ma byc dynamika?
Wszyscy juz doskonale wiedza, ze range vs melee zostanie mocno zdyskryminowane? :D Ciezko bedzie pewnie to jakos rozwiazac? w 5 sek do glowy przyszla mi opcja dla klasy poslugujacej sie magia: cos w rodzaju czaru z D1: telekineza. Moze skill: im wyzszy lvl, tym z dalsza potrafi "sciagnac" kule?
Jest milion mozliwosci, Blizzard zapewne bedzie sie staral zbalansowac klasy. Dlaczego wiekszosc juz wie, ze to sie nie sprawdzi? Brak wyobrazni?
A nie przyszlo Ci do glowy, ze niektorzy po prostu chcieliby, zeby to nadal bylo Diablo? Rozumiem, jakby Blizzard wypuszczal sobie jakas gre, powiedzmy pt. Mephisto i wymyslal tam cuda na kiju... Ale czy tak ciezko pozostawic jakis kregoslup serii nieruszony? Po co zmieniac cos, co bylo od poczatku i w dodatku swietnie dzialalo? Byle tylko pokazac cos nowego?
Dlatego bardzo podobaja mi sie np. serie gier oparte na systemach typu AD&D, wszystko jest jak ma byc, a dostaje sie nowych bohaterow, nowe przygody itd.
Po jaka cholere Blizzard tak kombinuje?? W dodatku juz od dlugiego czasu czytam o wymyslaniu jakichs systemow Fury/Instability, ktore pozniej sa wycofywane, bo nie dzialaly tak jak mysleli itp itd. Rok opoznienia przez takie idiotyzmy, z ktorych ostatecznie i tak nie skorzystaja, zamiast zostawic stary, dobry i sprawdzony system life/mana i skupic sie na czym innym? Oni ta gre robia juz z 6 czy 7 lat...
A jak tak dalej pojdzie, to beda robic jeszcze ze 3 i wydadza gniota dla 13 latkow.
W D2 jakies 10 lat zajelo im latanie bugow (nie wszystkich) i balansowanie rozgrywki, a tutaj sila sie, zeby popaprac to jeszcze bardziej... Pozniej najlepiej zrobic coop dla max 4 graczy i uciac mozliwosc pvp i po klopocie... bedzie fajnie...
W myśl zasady "lepsze jest wrogiem dobrego", takie rozwiązania mogą tylko zaszkodzić grze, ponieważ spora część graczy chce mieć następcę Diablo, a nie grę podobną do Diablo. Wspomnijcie jak zmutował Gothic i co z tego wynikło (dla niewtajemniczonych, Gothic już nie jest Gothic-em i zapewne nie będzie sądząc po zapowiedziach i zmianach w nowym jego wydaniu). Według mnie gra straci na dynamice (bo nie będziemy już tak "chętnie" rzucać się w wir walki), a jak ktoś już wcześniej trafnie zauważył, postacie z atakiem "range" mogą mieć rebus z utrzymanie się na nogach (chyba, że nie będą musiały po te kulki biegać, tylko będą mogły w nie strzelać, co i tak nie zmienia faktu dziwnego podejścia do sprawy "opieki medycznej").
ehh "kto sie nie rozwija ten sie cofa"
jaki jest sens wydawać nowe diablo z mechanika starego diablo?
To ma byc Diablo 3 a nie Diablo 2.5 minęło 10 lat mechanika w jakims stopniu musi sie zmienic
I mikstury będą wiec nie marudźcie juz tak ejj:P
Poczekajmy do premiery gry - myślę ze blizzard nas nie rozczaruje:)
-->>elfik00 "ehh "kto sie nie rozwija ten sie cofa" "
Kiedyś za czasów komuny, jeden z pierwszych sekretarzy, pamiętany jako towarzysz Wiesław wygłosił przemówienie, którego fragment brzmiał (nie jest to dosłowny cytat): "Polska gospodarka stała na skraju przepaści, a my dzięki sojuszowi chłopsko-robotniczemu uczyniliśmy ogromny krok na przód". Nie zawsze więc jak się okazuje tzw. "rozwój" czy parcie do przodu jest korzystne, baa nieraz lepiej się cofnąć. Wracając do gry, to niektóre elementy (jak grafika, dźwięk, sterowanie, nowe postacie, nowe metody uśmiercania wrogów i wiele, wiele innych) oczywiście mogą się zmieniać, ale niektórych rzeczy nie powinno się tykać w ogóle.
Jestem dokladnie tego samego zdania co Cyberstorm.
elfik00 dlaczego mechanika gry musi sie zmieniac? Czy wspomniane juz wczesniej przeze mnie gry oparte na systemie Dungeons&Dragons traca jakos na tym, ze wykorzystuja stary, sprawdzony i popularny mechanizm? Nie, mysle ze wrecz przeciwnie.
Mamy zmieniac mechanike, to moze np. wprowadzmy obnizona grawitacje, karabiny laserowe i co tam jeszcze komu przyjdzie do glowy... Tak, to ma byc Diablo 3, nie 2.5 ale tym bardziej nie Marsjanie Atakuja. Co niby jest dobrego w tym, ze w SERII gier kazda czesc ma sie rzadzic kompletnie innymi prawami, przedstawiac inny swiat itd? To jest bzdura.
Masz kolejny przyklad wspanialych zmian w mechanice zreszta - automatyczne rozdawanie statystyk... Nie bedzie juz calej masy roznorodnych postaci, wszystkie beda na jedno kopyto, ale nawet glupi 13 latek poradzi sobie z gra... Nowe znaczy lepsze, prawda?
Dla mnie system Diablo, to od zawsze 99 leveli doswiadczenia, 5 rozdawalnych statow na poziom, life, mana, itd. I nie rozumiem zupelnie, czemu nagle jakis kretyn uparl sie to wszystko wywrocic do gory nogami.
A nie przyszlo Ci do glowy, ze niektorzy po prostu chcieliby, zeby to nadal bylo Diablo?
Niektorzy by chcieli, niektorzy pewnie nie. Nigdy nie da sie dogodzic wszystkim, widac to bylo juz na niejednej serii gier.
cuda na kiju
Cudami na kiju w 2, w porownaniu do 1 byly runy, sockety i tysiac innych rzeczy.
Ogolnie sratatata. Ponarzekasz sobie, jak wyjdzie i nie bedzie sie podobalo. Narazie ani Ty, ani ja, nie jestesmy w stanie powiedziec, czy to zmiana na plus, czy na minus.
Edit: System ad&d nie byl modyfikowany? :D
Może się to sprawdzi ale według mnie za bardzo się starają...
jeczycie a wasza wiedza = 0
po pierwsze - w coopie jak ktokolwiek zbierze kule to CALA DRUZYNA dostaje hp.
po drugie - nie grales w gre , nie grales w demko wiec skad mozesz wiedziec ze system jest skopany?
@dida99 jest taki hype na gry blizzarda bo podam ci przyklad siebie - w diablo 2 gralem niecale 9 lat z roznymi przerwami , w starcrafta ze 2-3 lata, w wowa 2 lata (130 DÓB spędzonych przy tej grze, az na sile skasowalem bo przesadzalem), w warcrafta3 chyba z 5-6 lat (dota). Kazda ich gra jest po prostu przegięta. Teraz sc gralem 2 miesiace i niestety znowu mnie uzaleznil i musialem skasowac ^^ A samo diablo2 uwarzam za gre WSZECHCZASOW, najlepsza gra jaka do tej pory wyszla EVER, i nie ma zadnej gry ktora by jej do piet dorownala. Do dzisiaj pamietam jak oszukiwalem dzieciaki , robiac podkladke np zlotego ringa na niebieski tak szybko ze gostek nie zauwazyl hehehe. Jej ekonomia byla tym co ciagnelo to tej gry i to sa po prostu niezapomniane przezycia....
diseasex ---> A jak Ci napiszę, że grałem w grę i uważam że jest skopany to co odpiszesz? :P
Wlasnie na onecie przeczytalem, ze wyszla informacja, ze w D3 maksymalnym poziomem doswiadczenia bedzie 60, bo podobno wiecej nie potrzeba....
I co wy na to? To tez zapewne swietny pomysl? Tylko czemu ta gra nazywa sie jeszcze w ogole Diablo 3, a nie WoW2?
Niestety Blizzard to juz nie ta sama ekipa, ktora pracowala nad poprzednimi czesciami. Teraz najwyrazniej wyszli z zalozenia, ze skoro tak swietnie zarabiaja na WoWie, to beda wszystko robic na wzor WoWa... Tylko jakbym chcial grac w WoWa, to bym gral, a nie kupowal Diablo...
Czytając opcje ankiety pod artykułem odniosłem wrażenie, ze można mieć tylko zdeklarowaną opinię - być za, być przeciw albo być fanboyem.
Matt to ze dziwnym trafem coraz wiecej rozwiazan jest zaczerpnietych z WoW?
Jeszcze te durne tlumaczenie, ze 99 level byl niepotrzebny, bo nikt tyle nie nabijal, ze wiekszosc konczyla kolo 80 poziomu lub wczesniej, a wyzszy level nic nie dawal... To czemu niektore przedmioty wymagaly wyzszego levelu do zalozenia? I dziwnym trafem postacie np. z 95 lvl lepiej sobie radzily na hell, niz z 80... Wiec co to za bzdury?
Dran00 - WoW jest produktem Blizzarda i swietnie sie sprzedaje, nie sadze wiec zeby bylo w tym cos dziwnego, ze w D3 powielane sa sprawdzone i zaakceptowane patenty, co jednak nie zmieni faktu, ze WoW i D3 sa i beda swiema zupelnie roznymi grami - jedna to cRPG, druga H&S ...a do ktorego levelu bedzie mozna dobic? Naprawde nie widze roznicy - wcale nie jest powiedziane, ze na 60ke w D3 wbijesz szybciej niz wbilbys na 99ke w D2.
No ciekawe czy to się sprawdzi w Diablo. Osobiście wydaje mi się, że stara wersja jest lepsza...
Matt Diablo 2 tez sie swietnie sprzedawalo i tez patenty byly sprawdzone... Dlaczego wszystko na sile zmieniac? Co z tego, ze w innej grze sie sprawdza? To teraz robmy wszystkie gry na jedno kopyto?
Co do levelu, to owszem, jest powiedziane, ze 60 bedzie sie wbijac szybciej niz 99 w D2.
Dran00 - obiektywnie - ktora gra blizzarda, w ktora grales nie spodobala Ci sie, albo Cie rozczarowala? Tak na prawde w tej chwili o wszystkim mozemy tylko spekulowac, z ocenami co wyjdzie grze na dobre, a co nie, lepiej sie wiec wstrzymac jeszcze rok, do premiery, Blizzard ma jednak u mnie wielki kredyt zaufania, wierze wiec, ze nie wprowadzali by zmian ktore mogly by grze zaszkodzic.
Matt - ktora? WoW... Dlatego pisze, ze jakbym chcial grac w WoWa to bym gral, skoro nie gram, to widocznie mi sie nie podoba i wcale mnie nie cieszy, ze teraz wszystkie gry wala na jedno kopyto i przenosza rozwiazania z tamtej.
@diseasex
"po pierwsze - w coopie jak ktokolwiek zbierze kule to CALA DRUZYNA dostaje hp."
I ty jako lucznik np. juz padasz, a barbarzynca nie bierze kuli bo jest zajety czym innym... faktycznie idealne rozwiazanie, zostac uzaleznionym od innych graczy.
A grales w ogole w WoWa (ew. dluzej niz do 20 levelu dostepnego w trialu)? ;)
...Ale to tak na marginesie - powtorze, to co juz napisalem - rozwiazania z WoWa, ktore Blizz chce powielic to tak na prawde kosmetyka, fundament Diablo zostaje nienaruszony - byl hack and slash i będzie hack and slash, a czy postacie beda w nim nosic wyrąbane naramienniki, albo ze zycia nie bedzie sie dalo regenerowac spamowanie potek? Przeciez to tylko detale.
Matt czy nie dosc wyraznie napisalem, ze gralem w WoWa? Nie potrafisz przyjac do wiadomosci, ze komus sie gra nie podoba?
Co do "detali" to sorry, ale walnales totalna glupote... To powiedz mi, czemu wlasciwie mialbym grac w Diablo 3, a nie np. w Titans Quest, czy Loki itp? Przeciez hack and slash to hack and slash, reszta to detale? Po co w ogole wydaja iles gier z tego samego gatunku, przeciez one sie niczym nie roznia...
System gry, walki, umiejetnosci, grafika... no przeciez to szczegoly...
Aha, rozumiem, ze Twoja koncepcja na Diablo III, Dran00, jest skopiowanie mechaniki Diablo II, ubranie tego w nowy engine ....i tak na prawde nic wiecej nie trzeba, bo po co silic sie na nowa fabule, skoro stara dawala rade, choc tak na prawde i tak byla tylko pretekstem dla bezmyslnej siekaniny?
Rzeczywiscie, fenomenalne rozwiazanie...
Gdzie ja napisalem, ze nie chce nowej fabuly? Akurat nowa fabula to cos, co zawsze sie pojawia w kolejnych czesciach i chyba o to chodzi... Czy trzeba kopiowac cala mechanike? Nie trzeba, ale to nie oznacza wywracanie do gory nogami calej bazy systemu... Dziwne, ze chwile wczesniej napisales, ze skoro rozwiazania sprawdzily sie w WoW to czemu ich nie skopiowac, a teraz zarzucasz, ze kopiowanie rozwiazan z D2 to cos zlego. To jest seria gier i uwazam, ze cos je powinno jednak laczyc. Kupuje trojke, bo gralem w jedynke i dwojke, ktore mi sie podobaly, wiec chyba oczywiste jest, ze oczekuje, ze trojka bedzie z nimi jakos powiazana, nie tylko fabularnie... W D2 tez zostalo wprowadzonych wiele zmian wzgledem jedynki, a jednak podstawowe rozwiazania zostaly te same i jakos nikomu to na zle nie wyszlo. Takie rozwiazanie pomaga sie duzo szybciej odnalezc w grze i poczuc zwiazek z seria.
No ale skoro dla Ciebie hack and slash to hack and slash, to mozesz tego nie rozumiec...
Po pierwsze co do wowa . Uwazam WoW za gre NIESAMOWITą. Można ją lubić czy nie , ale jest to najbardziej rozbudowana, najwieksza gra wszechczasow. Potrafi tak wciagac ze ludzie umieraja przy niej bo zapominaja ze trzeba jesc. Ja sam bylem od niej uzalezniony, gralem po 17 godzin dziennie miesiacami. Niestety nie jestem z tego dumny, i pewnie dlatego wow budzi taka nienawisc, bo rodzi takich no-liferow. Normalnie czulem przyplyw dopaminy do mozgu jak w to gralem :P
Co do diablo , zapominacie o elemencie który był w tej grze najważniejszy - itemizacja (gdzies to slowo wyczytalem:P) . Zadne tam bezmyslne zabijanie potworow, zadne tam kule zycia , butelki itp nie maja znaczenia. To wlasnie itemy maja i to jest trzon diablo 1 i diablo2. Wiec skonczcie czepiac sie nic nie znaczacych szczeoglow, czy sie spawnujesz na waypoint, czy w miescie, czy masz butelki czy szklanki. Biegasz na mepha zabijasz chcesz isc spac ale... jeszcze raz , tym razem wypadnie czako na pewno. NIe wypadlo , trzeba sprobowac jeszcze bo drop tym razem niezly. Jeszcze raz, jeszcze raz... o juz swita cholera;/