Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość 6,5 miliona Guild Warsów. Część druga wyjdzie dopiero gdy będzie gotowa

01.09.2010 12:54
maslice
👍
1
maslice
37
Shepard

GW 2 sprzeda się w 10 mln nakładzie.

01.09.2010 12:56
BOLOYOO
2
odpowiedz
BOLOYOO
85
Generał

Oby nawet 20 mln :) Jesli bedzie naprawde tak dobrze jak sie zapowiada na pewno spotkacie tam mnie i moich kumpli ;)

Wiecie moze cos o wersji PL? W ogole takowa bedzie?

01.09.2010 13:06
Nalcor
3
odpowiedz
Nalcor
53
Centurion

Podobno mają być te same wersje językowe co w Guild Wars. Pytanie tylko czy od startu czy dopiero później.

01.09.2010 13:09
4
odpowiedz
Emisariusz
20
Generał

@ a bez polskiej wersji to juz nie zagracie ? ... zal.pl

dobrze ze najpierw chca ja dopracowac do konca bez pospiechu, akurat cataclysm wyjdzie w tym roku pogra sie troche gw2 w przyszlym.

01.09.2010 13:10
dzony600
😁
5
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

Jasne, miliard się sprzeda... ja obstawiam 3 mln

01.09.2010 13:30
6
odpowiedz
kokikoki
22
Chorąży

Kupuje tą grę w ciemno o ile będzie PL.Chociaż nie grywałem w 1 czesc :).

01.09.2010 14:00
BOLOYOO
7
odpowiedz
BOLOYOO
85
Generał

@Emisariusz

Juz sie tak nie podniecaj, ze znasz j. angielski w stopniu veryultrahigh i zapewne mowisz i piszesz lepiej niz niejeden amerykanin, lecz ja zyje w Polsce i jesli jest taka mozliwosc wole grac w wersje PL niz ew. czasami domyslac sie o co chodzi bo czegos nie zrozumiem. Z tym zalem to zes wyskoczyl jak Filip z konopi.

01.09.2010 14:34
😃
8
odpowiedz
zanonimizowany631395
120
Legend

10 Mln? Więcej, gdy tylko WoW-owcy zaczna się przenosić XD

01.09.2010 15:30
9
odpowiedz
Emisariusz
20
Generał

@BOLOYOO po prostu denerwuja mnie whiny "Gra zajebista, ale co to ?! niema polskiej wersji ?!!!! nie no to juz nie zagram... " a niestety to sa wiekszosci przyklady forum itp. mamy XXI wiek.

01.09.2010 15:53
10
odpowiedz
pioner18
11
Chorąży

Jak się okazuje... Aion jest kolejną bolącą nauczką NCSoft - gra nie potrafi zatrzymać nabywców bez End Game, dla przykładu w GW do End-Game docieramy po 3ch dniach levelowania i świetnie bawimy się End-Gamem GW następne kilka - kilkanaście lat, nie do pomyślenia w GW jest cd instancji w 18 godzin (w GW cd w instancjach po prostu brak)...

01.09.2010 16:06
BOLOYOO
11
odpowiedz
BOLOYOO
85
Generał

@Emisariusz
Ale co w zwiazku z tym? Zyjemy w Polsce. Ja np. nie lubie niemcow i dlatego nigdy nie uczylem sie tego jezyka ledwo zdawalem z klasy do klasy m.in. przez to i choc uwazam, ze to latwy jezyk po prostu jest mi zbedny i nienawidze go nawet sluchac a co dopiero poslugiwac sie nim.

Dopoki jezykiem powszechnie uzywanym w Polsce nie bedzie j. angielski nie denerwuj sie tak, ze ludzie nie znaja tego jezyka na tyle dobrze, zeby grac w gry bez Polskich napisow. Wiec luzik. Ciesze sie, ze Ty mozesz grac w gry bez napisow. Naprawde ;) I lepiej by bylo gdybys krytykowal ludzi za nieznajomosc swojego jezyka ojczystego niz "jedynego slusznego" obcego.

01.09.2010 18:43
hedasw
12
odpowiedz
hedasw
107
Generał

tvgry.plRedakcja

Emisariusz - polska wersja w GW1 była dużą zaletą dla wielu osób - wiem z doświadczenia. W grze jest to bardzo dobrze rozwiązane - można przecież przełączać napisy/język w locie (prawy CTRL), co ułatwia porozumienie i sprawdzenie jak dany skill się nazywa w pl/ang.

01.09.2010 22:37
13
odpowiedz
zanonimizowany737084
4
Junior

BOLOYOO- ja też może nie przepadam za niemieckim (ale do Niemców nic nie mam. Naucz się, że narody pisze się z wielką literą), ale się go uczę. Dlaczego? Bo języki obce NIGDY nie są zbędne. Nawet zapomniany dialekt z Kongo może Ci się kiedyś przydać.

Emisariusz, zignoruj to i potem ciesz się grą bez polskich trolli. Wiemy przecież, jak to jest na pl1 w Kamadanie ^^

Wiadomość 6,5 miliona Guild Warsów. Część druga wyjdzie dopiero gdy będzie gotowa