Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Poważne problemy twórców APB, zespół pracujący nad Project MyWorld zwolniony

14.08.2010 08:59
Koktajl Mrozacy Mozg
1
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Gdyby zrobili gre na slabszym silniku to liczba chetnych byla by zapewnie spora. A tak mamy duze wymagania, slabe UE3 (malo kto umie go wykorzystac), framedropy, itd

14.08.2010 09:10
ziemba_skc
2
odpowiedz
ziemba_skc
31
Centurion

szkoda mi ich, bo ABP naprawde miało ogromny potencjał, którego ni potrafili wykorzystać. Sami są sobie winni...

14.08.2010 09:23
3
odpowiedz
zanonimizowany447865
45
Generał

jedyna nadzieja dla nich to przejście na F2P i mikropłatności. Abonament za takie coś to herezja

14.08.2010 09:27
Dzienciou
4
odpowiedz
Dzienciou
159
Generał

Mogli dodać więcej opłat - na pewno zachęciłoby to więcej graczy do zagrania w APB :)

14.08.2010 09:56
kamiloss
5
odpowiedz
kamiloss
71
Konsul

Wątpię, że ktoś kupi ten tonący okręt ( APB), no chyba, że Koreańczycy :D . Aczkolwiek szkoda MyWorlda....

14.08.2010 09:59
Mastyl
6
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Musze przyznać, że pomysliłem się co do tej gry. Sądziłem, że będzie sporym sukcesem, jako próba zapełnienia na rynku luki po GTA MMO. Chyba jednak za robote musi sie wziąć Rockstar...

14.08.2010 10:08
7
odpowiedz
BSG misiek
16
Chorąży

A wystarczyło by żeby zamiast abonamentu wprowadzili mikropłatności i dużo więcej ludzi by w to grało, a tak juz powstaja prywatne serwery bo ludzie chcą grac bez abonamentu......

14.08.2010 10:23
8
odpowiedz
zanonimizowany663096
27
Centurion

Na początku jeszcze mogli po prostu dać "raz płacisz i masz grę" to, by dało większe wyniki, a teraz pozostaje im tylko F2P.

14.08.2010 10:28
Nolifer
9
odpowiedz
Nolifer
166
The Highest

Gdyby za APB płacono tylko jednorazowo , albo byłyby miktopłatności , gra byłaby lepsza , a tak ma tylko ogromny potencjał w dodatku nie wyjorzystany .

14.08.2010 11:54
Lothers
10
odpowiedz
Lothers
191
Senator

Gdyby była całkowicie darmowa, to może i bym zagrał.

14.08.2010 12:09
yakuz
11
odpowiedz
yakuz
111
YUM YUM

Ciekawe co bedzie z ludzmi ktorzy oplacili abonament kiedy Real Time Worlds oglosi bankructwo. :P
Swoja droga na co oni wydali te 100 baniek? Jezu przeciez tam nie ma nic dobrego, kilka powtarzajacych sie questow na krzyz, zrypane celowanie, zrypana jazda samochodem, grafa taka sobie etc.

14.08.2010 12:18
Dzienciou
12
odpowiedz
Dzienciou
159
Generał

---> yakuz
większość kasy idzie na marketing (tak sądzę)

14.08.2010 13:25
13
odpowiedz
TobiAlex
193
Legend

@BSG misiek
Chłopie ocknij się. Nie ma czegoś takiego jak prywatne serwery! PIRACKIE serwery!!!

@yakuz
Nic nie będzie. W Hellgate London też nic nie było.

14.08.2010 13:29
14
odpowiedz
zanonimizowany703664
22
Pretorianin

sprzedam apb. wersja pudelkowa stan idealny wraz z kontem 49 godz - 20 minut gry za 80 zł

14.08.2010 15:52
15
odpowiedz
BSG misiek
16
Chorąży

"@BSG misiek
Chłopie ocknij się. Nie ma czegoś takiego jak prywatne serwery! PIRACKIE serwery!!!"

Ale serwer prywatny ładniej brzmi wg mnie hehe :P

14.08.2010 18:24
qwerty350
16
odpowiedz
qwerty350
27
Centurion

Kupiłbym grę gdyby się płaciło tylko RAZ w sklepie za zakup pudełka z grą np. 120zł [max]. Mogły by pozostać opcjonalne mikropłatności, lecz widać producenci chcieli za wiele. Tak się kończą próby zrobienia dojnej krowy z nowej serii. Szkoda ich ale sami naważyli sobie tyle piwa, to muszą je teraz wypić.

14.08.2010 18:45
17
odpowiedz
Torchwood
12
Legionista

Kompletnie nie rozumiem firm, które decydują się wydawać gry MMO.

Owszem z punktu widzenia nie mającego kontaktu z rzeczywistością i nigdy w nic nie grającego dyrektora generalnego takie gry to marzenie. Nie dość, że dostajesz kasę sprzedając samą grę, to jeszcze potem miliony płyną za abonament przy niemal zerowych kosztach.

Natomiast jakim cudem wszystkim umyka fakt, że żadna gra MMO oprócz World of Warcraft nie odniosła sukcesu, a spora część okazała się gwoździem do trumny producenta, nie jestem w stanie pojąć.

Moim zdaniem nikt nie jest w stanie wypuścić gry MMO, która odniosła by sukces. Nie wiem nawet, czy Blizzard byłby w stanie stworzyć taką grę.

14.08.2010 18:58
18
odpowiedz
kolo10017
44
Konsul

Mi ich nie szkoda, zle wykonali robote? Spieprzyli za przeproszeniem sprawe? To chaba nie widze innego rozwiazania. Trzeba myslec przyszlosciowo, zwalniac noobkow i zatrudniac lepszych.

14.08.2010 19:31
19
odpowiedz
zanonimizowany1329
50
Pretorianin

Gra zapowiadala sie fenomenalnie, zostala jednak calkowicie skopana, i sa tego skutki. Z oplatami czy bez, ja w to grac nie bede.

14.08.2010 19:37
20
odpowiedz
BSG misiek
16
Chorąży

Torchwood

A o Runes Of Magic slyszałes?? albo Fifa Online??

14.08.2010 19:58
21
odpowiedz
Likfidator
120
Senator

Torchwood--> Co rozumiesz przez pojęcie "odniosła sukces"? Moim zdaniem wiele takich gier odniosło sukces, gdyż spełniły przyjęte przez producenta założenia. Jest wiele darmowych MMO, które radzą sobie całkiem nieźle tj. zarabiają na infrastrukturę, na zespół developerski który nad nimi pracuje i jeszcze przynoszą trochę zysku dla firmy, które w nie zainwestowała.

14.08.2010 20:16
22
odpowiedz
zanonimizowany447865
45
Generał

mmo nie musi mieć milionów abonentów żeby przynosić zyski, wystarczy 200/300 tysięcy jeśli jest więcej to super. Problem z tym że APB ich za dużo kosztował, też nie mam pojęcia na co poszła ta kasa bo ja już po becie wiedziałem że to będzie porażka na całej linii. Taki powiedzmy warhammer online, age of conan albo aion, potrafiły chociaż zachęcić ludzi do kupna gry, wielu też zostało i opłaca abonament, liczba graczy wkrótce spadłą, ale zarobili co mieli zarobić.

14.08.2010 21:29
23
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

A nie mówiłem...? ;P

Gdyby ta gra się nazywała "GTA V MMO", bez zmieniania czegokolwiek od strony technicznej byłby całkiem niezły hit. Może nie byłby długowieczny jak WOW, ale twórcy wyszli by na pewno na plus.
Byłby ogromny, darmowy szum medialny na długo przed premierą, a dzieciarnia tworzyłaby kolejki pod sklepami po "nowe wypasione gta".

14.08.2010 23:18
crazy_race
😐
24
odpowiedz
crazy_race
54
Pretorianin

Inwestycja w grę MMO to jedna z najniebezpieczniejszych i ryzykownych inwestycji. Pamiętam że kilka lat temu tuż po wielkim sukcesie WOW wiele developerów postanowiło włączyć się do gry i spróbowac własnych sił w tworzenu własnych MMO to WOW pokazał jaki potencjał i oczywiście kasa leży w tym gatunku gier. Duża ilość z tych projektów nie przetrwała nawet etapów pre-producji albo kończyły się w pewnym innym momencie producji. Dziś zaledwie garstka gier może mówić o sukcesie i zwrocie kosztów producji.

15.08.2010 13:51
Artilio
25
odpowiedz
Artilio
47
Marimo

Niech zrobią Crackdowna 3.W końcu to oni zrobili jedynkę

Wiadomość Poważne problemy twórców APB, zespół pracujący nad Project MyWorld zwolniony