Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Film Test Drive Unlimited 2 [PC] - trailer #2

11.05.2010 14:33
1
HPV
34
Centurion

Czekamy z niecierpliwością :D

11.05.2010 14:56
Drace66676
2
odpowiedz
Drace66676
123
D.R.A.C.E

Czyżby nowy dodatek do The Sims 3, hehe... A na poważnie... czekam na tę grę również z niecierpliwością.

Czy ktoś może podać Wykonawcę i Tytuł piosenki. Z góry dzięki.

11.05.2010 15:00
Apokalipsis
3
odpowiedz
Apokalipsis
59
Senator

O mojego ulubionego Koenigsegg'a pokazali ^^

11.05.2010 15:41
Adrianziomal
😊
4
odpowiedz
Adrianziomal
46
Samael

bfffgllll
<ślinotok>

Absolutny must-have dla każdego miłośnika samochodów się zapowiada :)

11.05.2010 15:54
5
odpowiedz
7ymek
55
Konsul

kawałeczek jak coś to Ghetto Burnin Original Dub

11.05.2010 16:42
6
odpowiedz
śmigli
37
Generał

Fajna nuta.

11.05.2010 17:01
g00ras
7
odpowiedz
g00ras
18
Chorąży

The Sims 3 - Szalone Wyścigi.

12.05.2010 00:10
8
odpowiedz
Priono
22
Centurion

Szczerze mowiac trailer w ogole nie zacheca do kupna gry, aczkolwiek mam nadzieje ze sama gra bedzie zajebista ^^

12.05.2010 16:39
victripius
9
odpowiedz
victripius
89
Joker

Fajnie to wygląda, choc trailer trochę do bani. Nie sadzę, żeby TDU mogło dorównac takim seriom jak Need for Speed, Forza czy Gran Turismo.

12.05.2010 17:15
hardcoholic
10
odpowiedz
hardcoholic
92
Pretorianin

victripius: "fajnie" =/= "do bani" - zdecydowalbys sie :]

12.05.2010 18:51
👎
11
odpowiedz
paprys
38
Pretorianin

o looooool !!! jaka pieprzona podroba forzy :/ zal poprostu! jakies kuzwa wyscigowe simsy! jedynka zygalem, ta bedzie jeszcze gorsza! jak mozna grac w taki hlam?

12.05.2010 19:50
12
odpowiedz
Bakalano
8
Legionista

powiem krotko - to beda najlepsze wyscigi tego raku bez wzgledu na platforme.

12.05.2010 20:42
👍
13
odpowiedz
Seboolek
146
Ssak Naczelny

Bakalano zgadzam sie. Jedynka była super. Fajnie jest jeździć na Mutli po mieście z ludźmi. Teraz większy nacisk będzie na awatara i w trybie multi będzie to całkiem przyzwoite :) Pomyśl że będą Cię gracze rozpoznawać już za sam wygląd heh to będzie spoko

12.05.2010 22:04
14
odpowiedz
jawi15
28
Centurion

Mnie troche niepokoi ten trailer szczegolnie ten uslizg astonem dbs wyglada dosyc zrecznosciowo

12.05.2010 23:03
yestri
15
odpowiedz
yestri
78
Magister Equitum

a mi się nie podobają boczne uślizgi audicą 4x4 wygląda to raczej mocno arcadowo :/

12.05.2010 23:06
GumiS91 PL
16
odpowiedz
GumiS91 PL
66
Pretorianin

Tytuł Piosenki To: Ellie Goulding - Under The Sheets (Jakwob remix) Przeszedłem Całą TDU i Musze Powiedzieć Że jedna z epszych Gier Samochodowych i Nie Moge Sie Doczekać Już TDU2

Tytuł Piosenki: Ellie Goulding - Under The Sheets (Jakwob remix)

12.05.2010 23:33
GumiS91 PL
17
odpowiedz
GumiS91 PL
66
Pretorianin

Przepraszam Za Pomyłke Tytuł Piosenki Jest Taki Z Tego Filmiku: Phonat - Ghetto Burnin&#65279;
Tylko Nie Wiem Jaki Remix Ale na 100% To Ta Piosenka
Jeszcze Raz Przepraszam Za Pomyłke

Phonat -Ghetto Burnin&#65279;

13.05.2010 13:17
👍
18
odpowiedz
Lepus
2
Junior

GumiS91 PL: Dziękuję Ci dobry człowieku:) Mistrzowski kawałek, nawet bez rmx'u.

13.05.2010 13:29
Goozys[DEA]
19
odpowiedz
Goozys[DEA]
137
Legend

jawi15 i yestri
Przeciez TDU2 bedzie gra Arcade, wiec o co chodzi? Nie spodziewajcie sie niewiadomo jak symulacyjnego aspektu w tej grze. Gra dla mas, wiec inaczej byc nie moze.

15.05.2010 21:48
raziel88ck
😊
20
odpowiedz
raziel88ck
142
Reaver is the Key!

Czekam i mam ogromne oczekiwania.

Film Test Drive Unlimited 2 [PC] - trailer #2