Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Sony oficjalnie potwierdza LittleBigPlanet 2

10.05.2010 20:21
👍
1
zanonimizowany650095
11
Generał

Po trailerze który zobaczyłem jestem pewny, że na 100% upie tą gre w dniu premiery.

10.05.2010 20:21
2
odpowiedz
Niezmordowany
49
Generał

Jeśli coś jest powodem do wybrania konsoli niż dobrego PC, to dla mnie tylko PS3. Sony naprawdę zadbało o listę porządnych exclusive, na myśl których po prostu ślinka cieknie i nie sposób je obejść.

10.05.2010 20:22
3
odpowiedz
dawido137
36
tratatat

Ta gra to taka popierdółka. Szkoda kasy na taki badziew dla dzieci.

10.05.2010 20:24
4
odpowiedz
Yoolek
10
Pretorianin

"Dopiero co" wyszły takie hity jak Heavy Rain i God of War III, a Sony już zapowiada kolejną grę, która będzie z pewnością świetna. A na E3 pewnie jeszcze pojawi się jeszcze jakiś dobry exclusive (najpewniej Resistance 3 lub InFamous 2). I to się lubi :).

10.05.2010 20:47
😈
5
odpowiedz
Skorpionxi PL
18
Legionista

Ta gra jest po prostu GENIALNA miejmy nadzieję że to będzie rewolucja na jaką wygląda bo szykuje się nie tylko gra roku ale i jedna z najlepszych gier w historii (nie tylko tych platformowych). Brawo Sony !!!

10.05.2010 21:00
😁
6
odpowiedz
zanonimizowany649085
20
Konsul

Ehhh, na Xboxa poza Mass Effect 2, który z resztą jest na PC, same rozczarowania. Alan Wake solidny, ale bez zaskoczeń. Splinter Cell to tylko lepsza grafika niż poprzedniczki. Wspłczucia. Mam nadzieję, że LBP2 odbierze ME2 tytuł gry roku. Odbierze, bo póki co jednak prowadzi w rankingu GOTY 2010. Choc to tylko oceny.

10.05.2010 21:03
WolfHunter
7
odpowiedz
WolfHunter
34
And Justice for All

Nie sądzę żeby LBP2 wyszło w tym roku....
To by było zbyt piękne :(

10.05.2010 21:08
8
odpowiedz
XGwizdekX
18
Chorąży

@dawido137
Dziecko... Ty nawet tej gry nie widziałeś na oczy...

10.05.2010 21:30
9
odpowiedz
FrN
23
Pretorianin

@Dawido: I to mówi osoba która nie jest dzieckiem ^^. Twój komentarz z innego newsa "Alan Wake jest ładniejszy od Uncharted 2. Także nie gadaj bzdur." - haha.

10.05.2010 21:41
👍
10
odpowiedz
djsoundtronic
104
Konsul

W tym roku? No to super :) DJ Hero2, The Force Unleashed 2 i teraz LBP2... sweet

10.05.2010 22:03
diman00
11
odpowiedz
diman00
56
Frag Hunter

"Ta gra to taka popierdółka. Szkoda kasy na taki badziew dla dzieci."

i komentarz do tego "Dziecko... Ty nawet tej gry nie widziałeś na oczy..."

Tu sie musze zgodzic.. jednak obronie chlopaka w jednym "Alan Wake jest ładniejszy od Uncharted 2"

Ja się zgadzam..

@SDRaid - HAHA, czyzby kolejny Transcaled? :D

10.05.2010 22:11
tankem3
12
odpowiedz
tankem3
68
Senator

jednak obronie chlopaka w jednym "Alan Wake jest ładniejszy od Uncharted 2"

i komentarz do tego -->

"Dziecko... Ty nawet tej gry nie widziałeś na oczy..."

10.05.2010 22:20
👎
13
odpowiedz
zanonimizowany683186
19
Pretorianin

Taa napewno odbierze tytul MW2 gra tylko na PS3 ^^

10.05.2010 22:30
14
odpowiedz
Yoolek
10
Pretorianin

Hmmm...Czemu porównujesz MW2 do LBP2? Gry są całkowicie inne, jedna jest z 2009, druga prawdopodobnie 2010. I jaki tytuł? Gry roku? No niestety, ale MW2 na pewno nie było grą roku 2009. Jak coś to już Uncharted 2, on zgarnął najwięcej nagród, chociaż to oczywiste, że sprzedał się w mniejszej ilości, bo to w końcu exclusive.

10.05.2010 22:36
ikul666
15
odpowiedz
ikul666
64
Pretorianin

Właśnie planuje kupić PS3 na wakacje :D Od razu kupuje Little Big Planet i God of War III xD Już się nie mogę doczekać i już wiem co kupię za kasę ze świąt @[email protected] Według mnie najlepsza gra na PS3 chociaż tego nie wiem bo nie mam PS3 xP jak bede miał to się okaże. Ale jedno jest pewne. Ta gra jest godna uwagi a na jej kontynuację czekam z niecierpliwością ;]

10.05.2010 22:49
😈
16
odpowiedz
Skorpionxi PL
18
Legionista

Nie zgodzę się z tym że alan wake jest ładniejsza od Uncharted 2. Zgodzę się alan ma genialny światłocień i piękne lasy ale tylko lasy otoczenie jest zbyt monotematyczne (ale i tak brawo MS świetny exclusive). Nie chcę popadać w samozachyt ale narazie Uncharted 2 ma najładniejszą grafikę na świecie xD i myślę że nawet nowy crisis nic nie zmieni.

10.05.2010 22:55
^_CHazY•_•chAZz._^
😃
17
odpowiedz
^_CHazY•_•chAZz._^
33
Generał

nie moge sie doczekac, jesli gra bedzie lepsza niz jej poprzednik, to bedzie murowany hit!

10.05.2010 23:09
👍
18
odpowiedz
zanonimizowany683186
19
Pretorianin

Yoolek nie porównuje MW2 do LBP2 tylko Skorpionxi PL porównal MW2 & LBP2 ;]

11.05.2010 03:40
19
odpowiedz
Wulfen
6
Pretorianin

"Alan Wake jest ładniejszy od Uncharted 2"
jak cos takiego w 545p moze wygladac lepiej od u2?
http://img214.imageshack.us/img214/6146/ishackimagec.jpg

alan wake technicznie jest bardzo blisko uncharted2 (gdyby nie srednie tekstury w alanie bylby ten sam poziom), ale co z tego skoro rozdzielczosc to tylko 545p :|
http://pds18.egloos.com/pds/201005/05/09/a0037809_4be1730884e28.jpg

11.05.2010 07:24
WheZY
20
odpowiedz
WheZY
39
holistyk

Nic tylko czekać ;]

11.05.2010 07:39
😊
21
odpowiedz
zanonimizowany639507
32
Konsul

rewelacja ;]

11.05.2010 08:32
Mepha
22
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

czekamy

11.05.2010 09:36
23
odpowiedz
Miszczogrzmot
46
Pretorianin

owned

11.05.2010 09:40
Koktajl Mrozacy Mozg
24
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
170
VR Evangelist

Ciekawe czy rozbudowanie tych rzeczy wplynie na trudnosc tworzenia.

11.05.2010 11:50
25
odpowiedz
zanonimizowany669467
53
Konsul

Łatwiejsze tworzenie + brak lagów na online = WIN

11.05.2010 22:35
diman00
26
odpowiedz
diman00
56
Frag Hunter

@[12] -> tankem3

heh tak się akurat slada ze mam alana a u2 gralem u kumpla i wiem jak wyglada.. wiec sobie porownac moge..

Wiadomość Sony oficjalnie potwierdza LittleBigPlanet 2