Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Polska gra Bulletstorm na pierwszych obrazkach

01.05.2010 11:46
1
zanonimizowany462041
40
Konsul

Ładnie^^

PS: HAHAHA walcie się małe dzieciaczki umięjący tylko pisać "Pierwszy"...

01.05.2010 11:53
Rainer70
2
odpowiedz
Rainer70
27
Centurion

Mnie tam na razie nie ciekawi ta gra: na razie czekam na starcraft 2 :D
Bezimienny -> sam to napisałeś ;)

01.05.2010 11:59
Pan P.
3
odpowiedz
Pan P.
140
022

Lokacje wyglądają na mocno wzorowane pierwszym Gears of War. Trzymam kciuki. Przydałaby się jakaś porządna FPSowa sieczka.

01.05.2010 12:15
lajtowy ziomek:)
4
odpowiedz
lajtowy ziomek:)
58
God of War

Pan P.---> Myślę, że się "trochę" pospieszyłeś z tym wnioskiem dotyczącym design-u lokacji, jakoby były podobne do tych z pierwszego Gears-a. Osobiście uważam, że wysnułeś te stwierdzenie jedynie spoglądając na Studio odpowiedzialne za ten tytuł, jak i wcześniej za konwersję Gears-a. Sam zaś nie dostrzegam tutaj klimatów "Trybów Wojny", a ogólnie rzecz biorąc stylistyka (bo to możemy stwierdzić po pierwszym obrazkach) jest również diametralnie inna, aniżeli ta w Gears-ach.

01.05.2010 12:17
fan realu madryt i raula
5
odpowiedz
fan realu madryt i raula
63
Manolito

Zbyt kolorowe jak na Gearsy, ale mi się bardzo podoba. Trzymam kciuki i czekam na jakiś trailer.

01.05.2010 12:20
6
odpowiedz
zanonimizowany641653
43
Generał

Wygląda ciekawie. Mam nadzieję, że uda im się wykreować ciekawe patenty, bo to w grach tego typu jest istotą i kwintesencją rozgrywki. Naprawdę, trzymam za nich mocno kciuki ;)

01.05.2010 12:26
7
odpowiedz
orangensaft
27
Pretorianin

czy ostatni obrazek przedstawia jakiegoś headcraba czy facehuggera w locie?

01.05.2010 12:34
lajtowy ziomek:)
8
odpowiedz
lajtowy ziomek:)
58
God of War

orangensaft---> Nie, zauważ, że jest to częścią tej rośliny(?), także jest to bardziej macka, aniżeli jakiś stwór...

01.05.2010 13:20
Scortch
👍
9
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

no no, jednak polak potrafi! mi się bardzo podoba. zobaczymy jak gra wypadnie na tle innych nadchodzących shooterów (w końcu konkurencja będzie spora: Spec Ops The Line, Vanquish, CoD Black Ops).

01.05.2010 13:23
bogi1
10
odpowiedz
bogi1
125
The Best in the World

Mi to wygląda na połączenie Painkillera i They. Zobaczymy co z tego będzie.

01.05.2010 13:24
yestri
11
odpowiedz
yestri
78
Magister Equitum

no właśnie - zobaczymy .

01.05.2010 13:25
kaszanka9
👎
12
odpowiedz
kaszanka9
107
Bulbulator

Nie patrzcie na screeny w news'ie bo są żałośnie skompresowane i pomniejszone.

01.05.2010 13:31
xavy
13
odpowiedz
xavy
66
Pretorianin

yhym, dokładnie zawiewa Painkillerem ale prezentuje się ciekawie.

01.05.2010 14:38
👍
14
odpowiedz
flavorflav69
30
Konsul

nieźle się zapowiada,czekam! (szczególne że to Polska gra :D)

01.05.2010 15:23
15
odpowiedz
Drau
82
Legend

Mowilem to wczesniej, mowie i teraz - zapowiada sie swietnie, czekam niecierpliwie na gre ;)

01.05.2010 15:31
Koktajl Mrozacy Mozg
16
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
161
VR Evangelist

Gdyby to jeszcze w 60 klatkach smigalo bylo by fuck yeah

01.05.2010 17:18
17
odpowiedz
smok50
5
Legionista

Chyba gra będzie ciekawa.

01.05.2010 17:22
18
odpowiedz
zanonimizowany652620
46
Generał

gra twórców painkillera więc można zobaczyć podobieństwo, ale i tak fajnie ^^

01.05.2010 17:27
Mortalking
😊
19
odpowiedz
Mortalking
107
Senator

WOW screeny robią wrażenie,a sama gra będzie śmigać chyba na silniku Unreal Engine 3.

01.05.2010 17:53
Irek22
20
odpowiedz
Irek22
104
Grzeczny już byłem

Szczerze? Na razie to nie wygląda za ciekawie i nie ma tu nic powalającego co by powodowało opad szczęki. Ani grafika nie jest jakoś super rewelacyjna ani styl graficzny ani zaprezentowany świat. Ot takie "kolorowe Gearsy"... I prawdę mówiąc moim zdaniem byłoby lepiej gdyby zrobili z tego właśnie TPP na wzór Gearsów.
Problem tylko w tym, że z samych screenów Gearsów wylewał się klimat. Tymczasem screeny Bulletstorm są jakieś takie nijakie. Bez klimatu, bez ducha, bez polotu, bez finezji, bez fantazji, po prostu bez "tego czegoś".

Nic ciekawego. Przynajmniej na razie...

01.05.2010 18:01
Chriso25
21
odpowiedz
Chriso25
132
Generał

Nie czekam na ta gre, widac ze People Can Fly nic poza klonami Serious Sama robic nie potrafia. Zapowiada sie kolejna rzeznia w ktorej fabula nie bedzie miec zadnego znaczenia, bedzie sie liczyc tylko likwidacja dziesiatek debilnych przeciwnikow, ktorzy sami sie beda pchali pod lufe.

01.05.2010 18:25
HETRIX22
22
odpowiedz
HETRIX22
145
PLEBS

[21] może i racja, ale czy to źle?

01.05.2010 19:03
RottingChrist
23
odpowiedz
RottingChrist
42
Pretorianin

A mi brakuje takiej efektownej rozpierduchy z bajerami a la bioshock, jak chłopaki pokombinują i nie będzie to tylko kolejny painkiller 10 tylko coś bardziej skomplikowanego to może być hit. czekam na dalsze newsy o tym projekcie.

01.05.2010 20:17
24
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

Chriso25 tak gadasz jakby w wiekszosci dzisiejszych sieczek fabula miala znaczenie xD.
Dobry odstresowywacz nie jest zly xD . Jak bedzie rownie dobry jak PK to czemu nie ?? :› .

01.05.2010 21:31
25
odpowiedz
realsolo
165
Generał

DLamnie wyglada to przezajebiscie. Irek22 - for me gearsy sie chowaja graficznie.

01.05.2010 22:18
Mepha
26
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

ładnie nawet

02.05.2010 08:44
😊
27
odpowiedz
bred2
15
Pretorianin

Grafika wygląda bardzo ładnie a lokacje są imponujące. O ile niczego nie popsują, może być to naprawdę dobra gra. Poczekamy, zobaczymy ;)

02.05.2010 15:45
28
odpowiedz
Godwar
67
Konsul

Na obrazkach wygląda jak prawdziwa gra nowej generacji, a nie jak jakiś smelc.

02.05.2010 20:28
29
odpowiedz
zanonimizowany650770
45
Generał

Gra wygląda troche zbyt kolorowo jak dla mnie choć prezentuje sie i tak nieźle.
Chrosto25-->troche Ci musze przyznać racje, bo zabijanie tysięcy bezmozgów nie jest zbyt ambitne..ale za to jakie wciągające. :) Ma wyjść też nowy Serius Sam więc zobaczymy kto spisze sie lepiej.

04.05.2010 22:20
Koktajl Mrozacy Mozg
30
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
161
VR Evangelist

Chriso25 - lepsze nastawienie gry na sieczke niz budowanie pseudofabuly. Borderlands zwyklym shooterem gdzie coop stawiano na pierwszym miejscu wraz z licza zadan i czasem gry. Masz tez i inne ambitne gry. Czy GOW1 brak zarysowanej fabuly przeszkadzalo w byciu dobra gra? W GOW2 poprawili ten aspekt i wyszlo naprawde dobrze, pojawilo sie zaskoczenie niz przewidywalnosc jak w GTA4 w sprawie zakonczenia.

Wymogi rynki a fabule znajdziesz w innych grach.

04.05.2010 22:31
Logadin
31
odpowiedz
Logadin
143
People Can Fly

Ludzie spokojnie mamy fabułę :) Do tego całkiem niezłą na dodatek.

Wiadomość Polska gra Bulletstorm na pierwszych obrazkach