W co pograć za darmo - część 3
Wolf Team - zapraszam do zapoznania się z ofertą Item Shopu - po chwili już wiemy, że "darmowe" granie nie ma sensu
moonhunter -> jesli nie masz dobrego lacza to tez nie pograsz(ja mam 2mb/s i czesto mnie wywalalo)
Kiedys gralem w tego Wolfa - lagi to najwieksza bolaczka takich gier p2p.
Zas Robot ciekawe sie prezentuje
Ściągam oczywiście Robota :). Ciekawa koncepcja, (bardzo) dawno nie grałem w grę o niszczeniu miasta.
Witam!
Przede wszystkim cieszę się, że Buggy znalazło się na GOLu do tego w tak szacownym towarzystwie jak chociażby Wolf. Gear też ma spory potencjał, jakby trochę bardziej skomplikowali rozgrywkę + wersja na facebooka to kto wie ;)
Co do Buggy. Samochodziki miały być testem dla naszego silnika, przy okazji zrobiliśmy prostą grę dla dzieciaków. Niestety optymalizacja leży, przyznam, że szkoda było nam na to czasu - wszystko robimy po pracy/szkole, a trzeba jeszcze pożyć, pospać, no i oczywiście rodzinka. Gra działa pod winem jak i linuksem, multi miało być, ale musimy zająć się teraz ewaluacją silnika pod kątem BIT. Nie widać tego, ale buggy ma zaimplementowany system reklam, co zajęło ponad 3 miesiące bo niestety kod biblioteki zawierał sporo buggów. System jest zaimplementowany, ale nie aktywny. Gdyby nie to, byłoby multi. Powstaje kolejny projekt na tym silniku, bardziej ambitny i już nie dla najmłodszych pociech, ale póki co nie ma o czym pisać.
Co do BIT to w tym roku będzie techdemko graficzne i zaczniemy szukać wydawcy/inwestora. Jakby ktoś miał pytanie, etc. to zapraszam na nasze forum.
Jak już reklama to na całego :D Kilka osób z BIT współtworzy także ten projekt:
http://www.moonrise.megiteam.pl/axel/ - premiera w czerwcu, na dzień dziecka.
Pozdrawiam serdecznie redakcję GOLa i userów.
Sher.
>>>Shergar
W Buggy wprawdzie nie zamierzam grać, ale zainteresował mnie Wasz główny projekt.
Według mnie dobrze, że skupiliście się na klimacie i fabule a nie na statystykach. "Nowatorski system walki nastawiony na realizm" w połączeniu ze zdobywaniem nowych umiejętności dzięki zadaniom fabularnym bardzo dobrze wróży. Zainteresował mnie też ten wątek z upadkiem bądź odrodzeniem kościoła. Dodatkowo cieszę się, że będą już gotowi bohaterowie, z przeszłością. Osobiście średnio lubię się babrać w tych wszystkich statystykach.
Mam jedno pytanie, czy zamierzacie naprawdę zrobić realistyczny (wiadomo, że nie w pełni) system walki? 20 minutowe zadawanie dmg bossom średnio mi się podoba, a taki system może dać więcej frajdy.
może zagram w wolfteam...
@ja33no
Cieszę się, że projekt się spodobał :) Praktycznie cały design i mechanika są ukończone, stworzyliśmy cały autorski świat, powstaje też Antologia, która ukaże perypetie kilku BNów. Mieliśmy co prawda możliwość współpracy z ludźmi od Savage World czy Monsastyra, ale zadecydowaliśmy, że wszystko zrobimy sami. Co do walki to głównie na realizm stawiamy, system zliczania obrażeni także jest inny niż w obecnych grach, moim zdaniem bardziej realistyczny i "miarodajny". Brane są pod uwagę ciosy na strefy: korpus, kończyny, głowa, szyja, etc. trafienie w zależności od siły i precyzji będzie skutkowało odcięciem, wytrąceniem broni, unieruchomienie, złamaniem kości, etc. GUI praktycznie nie istnieje, jest ograniczony do skrótów klawiszowych, kondycja postaci jest odwzorowana nie za pomocą paska z HP. Różnic pomiędzy obecnymi zastosowaniami jest naprawdę sporo, walki będą krótsze, choć bardziej dynamiczne i każda walka będzie wyzwaniem, także taktycznym (dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie aktywnej pauzy). Teoretycznie dobry szermierz w kalesonach i z pogrzebaczem, może pokonać zakutego w pancerz "rycerza", nie ma przepaści poziomów, HP, etc. Ale i tak największa rewolucja czeka graczy parających się magią, bo system jest oryginalny, ciekawy a zarazem bardzo efektywny i efektowny - choć samej magi wiele nie będzie, to raczej dodatek, jak i walka, do fabuły i świata. Zależy nam na tym aby przedstawić przede wszystkim wciągająca i klimatyczną opowieść.
Oczywiście to co piszę to totalnie subiektywna ocena kogoś kto prowadzi projekt od ponad 2 lat :D Demo robimy głównie po to, żeby zweryfikować kilka technik wykorzystywanych przy projektowaniu grafiki i zarazem stworzymy wizualizację projektu dla oka inwestora/wydawcy. Ludzie często zarzucają nam, że to trwa już tak długo, ale niestety to ogromny projekt, do tego wszyscy pracujemy nad BIT głównie po pracy/szkole, to nasza pasja i staramy się w projekt przelać tylko to co najlepsze. Może kiedyś znajdzie się ktoś chętny by w nas zainwestować :)
Pozdrawiam,
Sher.
Kiedyś grałem w tego Wolfteam naprawdę dobra gra grało się bez większych lagów (z tego co pamiętam) i Item Shopa chyba jeszcze w tedy nie było , nie wiem co się teraz z tą grą dzieje ale chętnie bym zagrał jeszcze raz ;]
Ten Wolf Team przypomina troche CrossFire i A.V.A.
>>>Shergar
Teraz jestem jeszcze bardziej napalony na ten projekt. System obrzeżeń zdaje się być troszkę podobny do tego z Deus Ex (i bardzo dobrze ;p). Będę dalej śledził Wasz projekt. Powodzenia!
Artykuł- świetny. Fajne gry wybrałeś. Zacząłem grać w Wolf Team'a i na prawdę bardzo mi się spodobał (jestem miszczu xD). Polecam.
Pozdro