Download Dema Mody Aktualizacje Programy Tapety

Terra Invicta - Economic Equalization Overhaul v.0.1.6 - Mod do gry - Download

Plik Economic Equalization Overhaul v.0.1.6 to modyfikacja do gry Terra Invicta z gatunku Gry Strategiczne. Pobierz za darmo.

typ plikuModyfikacja do gry

rozmiar pliku53,7 KB

pobrań295

pobrań (7 dni)0

data aktualizacji26 października 2022

Pobierz plik za darmo

Niedziałające pliki prosimy zgłaszać na uwagi(at)gry-online.pl

Terra Invicta mod Economic Equalization Overhaul v.0.1.6

Economic Equalization Overhaul to mod do gry  Terra Invicta, którego autorem jest gone430.

Opis:

Mod ulepsza ekonomiczną stronę gry. Przerabia gospodarki krajów w taki sposób, że kraj, który podwaja swój rozmiar, podwaja zarówno siłę, jak i koszty kontroli.

W waniliowej Terra Invicta, sposób w jaki wielkość kraju, użyteczność kraju i koszty kontroli kraju zmieniają się względem siebie jest problematyczny. Kraj, który jest dwa razy większy nie jest dwa razy potężniejszy, ani dwa razy droższy do kontrolowania. Małe kraje są arbitralnie dobre w programach kosmicznych i wojsku, a duże kraje są arbitralnie dobre w dobrobycie i edukacji. Te kompromisy są wyłącznie wynikiem interakcji mechaniki gry i nie oddają żadnego rozsądnego zrozumienia rzeczywistych efektów wielkości kraju, ani nie tworzą żadnych interesujących kompromisów w strategii gry.

Podstawowa przyczyna tych złych relacji ma związek z sześciokrotną zależnością pomiędzy PKB danego kraju a punktami inwestycji oraz z 6-krotnym mnożnikiem kosztów kontroli narodu, jakim jest jego liczba punktów kontroli.

W związku z tym, podstawową funkcją tego moda jest usunięcie obu tych problemów. Punkty inwestycji są liniową funkcją PKB, podobnie jak koszt kontroli danej nacji. Wokół tych podstawowych zmian wprowadzono ogromną ilość poprawek do sposobu działania inwestycji narodowych, aby uwzględnić te zmiany i wyrównać tempo, w jakim użyteczność kraju zmienia się wraz z jego wielkością. W tym modelu, kraj, który jest dwa razy większy jest dwa razy lepszy, ale dwa razy droższy do kontrolowania.

Krótko mówiąc, celem moda jest usunięcie nieintuicyjnego i nierealistycznego meta-strategizowania, które towarzyszy wszystkim wyborom dotyczącym zarządzania krajami, unifikacji krajów i ustalania ich priorytetów.

Podsumowanie efektów

  1. -Punkty miesięcznych inwestycji krajowych są równe 1 na 10 miliardów PKB. Kraje z PKB per capita mniejszym niż 15 000$ otrzymują do 30% kary do punktów inwestycyjnych, jednakże.
  2. Koszt kontroli narodu jest równy jego punktom inwestycji / 10, które są następnie dzielone na każdy punkt kontroli. Koszt kontroli narodu nie jest już zależny od liczby punktów kontroli, jak w wanilii.
  3. Przybyłe Stosunki Międzynarodowe, Ruchy Zjednoczeniowe, Wielkie Narody i Przybyłe Zarządzanie zmniejszają koszt kontroli narodu do potęgi 0.98, 0.95, 0.90 lub 0.85, w zależności od tego ile z tych technologii zostało zbadanych. Większe narody odnoszą znacznie większe korzyści.
  4. Efekty inwestycji, które wpływają na statystyki demograficzne, takie jak edukacja, nierówności czy spójność, są skalowane odwrotnie do wielkości populacji. Potrzebujesz 1000 razy więcej inwestycji w wiedzę, aby zwiększyć edukację o 0.1 w kraju z 1 miliardem ludzi w porównaniu do kraju z 1 milionem mieszkańców.
  5. Inwestycje w gospodarkę dają ilość PKB, w przeciwieństwie do ilości PKB per capita (chociaż tooltip pokazuje rozłożone PKB per capita). Dzięki temu wszystkie gospodarki rosną w tym samym tempie %, nie zważając na modyfikatory.
  6. Wzrost PKB z inwestycji w gospodarkę jest oparty na funkcji rozkładu wykładniczego PKB na mieszkańca, co daje narodowi z 1000 PKB na mieszkańca prawie 6 razy większy wzrost niż krajowi z 45000.
  7. Małe korekty w relacjach między takimi rzeczami jak edukacja i wzrost PKB, szeroko utrzymując poziomy wpływu wanilii.
  8. Inne zmiany w efektach inwestycji, takich jak łupy i kwota finansowania, aby spłaszczyć kwotę uzyskaną na inwestycję, aby była stała niezależnie od wielkości kraju.
  9. Dostosowano koszty wielu inwestycji, w tym znacznie zwiększono koszt inwestycji o płaskim efekcie, takich jak kontrola misji czy budowa armii, aby odzwierciedlić znacznie zwiększoną liczbę punktów inwestycji dostępnych dla większości nacji.
  10. Dostosowano koszt utrzymania armii, aby był zależny od poziomu technologicznego kraju gospodarza. Armie kosztują 15 IP za każdy bazowy poziom technologiczny powyżej 3 (minimum 1 IP jeśli są na lub poniżej 3 poziomu technologicznego), podwojone gdy są poza domem lub w walce.
  11. Zrównoważono wydajność badawczą narodu. Naród nie otrzymuje już płaskich 7.5 + edukacja miesięcznie, jednak jego badania rosną liniowo wraz z populacją, a nie w tempie ^1.1 jak w wanilii.

Instrukcje:

Mod wymaga Unity Mod Manager. Zainstaluj to narzędzie dla Terra Invicta za pomocą metody DoorstopProxy. Utworzy to w folderze z grą folder „Mods” do którego wypakuj archiwum z Economic Equalization Overhaul.

  • data aktualizacji: 26 października 2022
  • kategoria gry: Strategiczne
  • rozmiar pliku: 53,7 KB

Pliki do gry Terra Invicta

Nazwa

Typ

Rozmiar

Data

Pobrań

7 dni

Terra Invicta - North Atlantic Treaty Organization (NATO) v.2.4 mod 79,2 KB 2022.11.08 148 2
Terra Invicta - Cybernetic Upgrades v.1.1 mod 7,9 KB 2022.10.28 145 2
Terra Invicta - Detain and Assassinate Unknown v.1.0 mod 31,3 KB 2022.10.24 158 1
Terra Invicta - Newton Mod v.0.2 mod 26,8 KB 2022.11.08 137 1
Terra Invicta - Economic Equalization Overhaul v.0.1.6 mod 53,7 KB 2022.10.26 295 0
Terra Invicta - Enable Achievements v.1.1.0 mod 82,2 KB 2022.11.16 72 0