Download Dema Mody Aktualizacje Programy Tapety

Diablo III - aktualizacja do gry wersja - v.1.04 PL - Download

Uaktualnienie (patch) do gry Diablo III z gatunku Gry RPG, wersja v.1.04 PL, data publikacji 23 sierpnia 2012.

typ plikuAktualizacja do gry

rozmiar pliku132,4 MB

pobrań577

pobrań (7 dni)2

data aktualizacji23 sierpnia 2012

Pobierz plik za darmo

Niedziałające pliki prosimy zgłaszać na uwagi(at)gry-online.pl

Diablo III patch v.1.04 PL - Darmowe Pobieranie | GRYOnline.pl

wersja: v.1.04 PL

Patch do gry Diablo III w wersji wydanej na terytorium Polski. Poniżej opis aktualizacji:

Nowy system: poziomy mistrzowskie

W aktualizacji 1.0.4 wprowadziliśmy nowy system progresji, zwany poziomami mistrzowskimi. Kiedy bohater awansuje na poziom 60., dalsze doświadczenie będzie się liczyć do poziomów mistrzowskich. Poziomów mistrzowskich jest 100, a każdy z nich nagradza graczy trwałą premią do znajdowania przedmiotów magicznych i złota, jak również statystykami podstawowymi (siła, zręczność, inteligencja i witalność). Po zdobyciu 10 poziomów mistrzowskich, portret postaci w grze zostanie otoczony nową, wyróżniającą się ramką, która oznaczać będzie postępy w systemie poziomów mistrzowskich. Poziom mistrzowski również będzie widoczny dla innych graczy w każdym miejscu, gdzie pokazany jest poziom normalny.

Ulepszenia przedmiotów legendarnych

Wprowadziliśmy także pokaźne zmiany w systemie przedmiotów legendarnych. Chcieliśmy, aby przedmioty te były jeszcze potężniejsze i wyjątkowe, a w efekcie, żeby dawały wam więcej frajdy. Dzięki dodaniu procedur zaklęć, wiele przedmiotów legendarnych daje teraz szansę na aktywację rzadkich i unikalnych zdolności. Można wśród nich znaleźć np. przyzwanie anioła, który będzie walczyć u boku bohatera, wyczarowanie lodowego pocisku lub pozostawianie za sobą ognistego śladu. Przedmioty legendarne w wersji 1.0.4 są również o wiele potężniejsze, zadają większe obrażenia i mają silniejsze afiksy niż poprzednio. Dodatkowo oryginalne modele przedmiotów legendarnych otrzymają własne animowane efekty wizualne, aby wyróżniały się na tle innych. Przypominamy, że zmiany będą dotyczyć wyłącznie przedmiotów legendarnych znajdowanych po wprowadzeniu aktualizacji 1.0.4.

Poziom trudności gry

Wprowadziliśmy dużą liczbę zmian w zakresie poziomu trudności gry, aby położyć nacisk na skuteczne prowadzenie rozgrywki, a nie na mozolne pokonywanie przeszkód. Różnica poziomów trudności między normalnymi potworami i potworami z grup rzadkich i czempionów została zmniejszona, a upuszczany przez normalne potwory łup został znacznie wzbogacony, aby zrekompensować różnicę. Pozbyliśmy się też mechaniki wpadania w szał i „pełnego uleczania się” potworów z grup rzadkich i czempionów, a także obniżyliśmy koszty naprawy przedmiotów z najwyższych poziomów o około 25%. Dodatkowo klasy otrzymały dużą liczbę rozmaitych wzmocnień, aby zwiększyć różnorodność opcji budowania postaci.

Ogólne

Dodano nowy system: poziomy mistrzowskie

Gdy gracz osiągnie poziom 60., za pokonywanie potworów i kombinacje w walce (zabójcze ciosy, masakrę, itd.) będzie teraz otrzymywać doświadczenie wymagane do awansowania na kolejne poziomy mistrzowskie

Do zdobycia jest 100 poziomów mistrzowskich

Każdy poziom nagradza graczy:

Statystykami podstawowymi takimi, jak: siła, zręczność, inteligencja i witalność w wysokości podobnej to tej, którą zdobywało się podczas awansowania na poprzednie poziomy

3% premią do znajdowania przedmiotów magicznych i złota

Poza tym, co 10 poziomów mistrzowskich, portret twojej postaci w ramce drużyny w grze będą otaczać kolejne dodatki graficzne oznaczające postępy w awansowaniu. Twój poziom mistrzowski również będzie widoczny dla innych graczy w każdym miejscu, gdzie pokazany jest poziom normalny

Towarzysze z pasywną regeneracją życia (dotyczy to głównie towarzyszy, psów zombie i monstrów) mają znacząco zwiększoną regenerację życia na poziomach 30-60

Męstwo nefalemów zapewnia teraz +15 % dodatkowego doświadczenia za każdy poziom, a także +15% do znajdowania magicznych przedmiotów i złota

Maksymalna wartość znajdowania magicznych przedmiotów wynosi teraz 300% (premie za męstwo nefalemów mogą ją dalej zwiększać)

Znajdowanie przedmiotów magicznych nie będzie już uśredniane pomiędzy wszystkimi uczestnikami rozgrywki wieloosobowej

Gracze mogą teraz włączyć lub wyłączyć muzykę w opcjach dźwiękowych

W grze znajdują się teraz dodatkowe opcje dźwiękowe: urządzenie dźwiękowe i ustawienia głośników

Gdy gracz po raz pierwszy rozpocznie grę na poziomie koszmarnym, piekielnym lub infernalnym poziomie trudności wyświetlone zostanie nowe szkolenie o „Trybie wyboru”

Osiągnięcia

Poprawki błędów

Można teraz zdobyć osiągnięcie „Szpiegostwo”, ponieważ w Akcie III można znaleźć „Raporty z pola bitwy”

Można teraz zdobyć osiągnięcie „Unikalna kolekcja” (więcej informacji w sekcji „Potwory”, w kategorii „Poprawki błędów”)

Z osiągnięcia „Śmierć z daleka” usunięto kryterium „Zabij Diablo”

Dom aukcyjny

Aukcje można teraz anulować w dowolnym momencie, o ile tylko nikt na nich jeszcze nie zalicytował

Liczba „Preferowanych statystyk” dozwolonych przy wyszukiwaniu została zwiększona z 3 do 6

Liczba cyfr dozwolonych w polu „Min. wartość” przy wyszukiwaniu sprzętu została zwiększona z 3 do 5

W polu wyszukiwania po statystykach „Minimalne obrażenia” zostały zastąpione „Średnimi obrażeniami”

Dodatkowe obrażenia są obliczane jako średnie obrażenia: (minimalne obrażenia + maksymalne obrażenia) / 2

Przykład: wyszukiwanie dodatkowych obrażeń o wartości 12 pozwala znaleźć przedmiot, który zadaje 10-14 punktów obrażeń, minimalne obrażenia równe 12 lub maksymalne równe 24.

Przyrosty statystyk wynikające z klejnotów umieszczonych w gniazdach przedmiotu nie są uwzględniane podczas wyszukiwania ekwipunku

Aukcje można teraz sortować w kolumnie wyszukiwania pod względem pancerza, ONS, ceny kup teraz i pozostałego czasu.

Wartość stosów złota została zwiększona ze 100 000 do 1 000 000

Ekran zakupu wyświetla teraz następujący komunikat: „Właściwości i wartości cech przedmiotu mogą ulec zmianie z powodu balansowania gry”.

W przypadku wielu komunikatów o błędach dodano lub poprawiono tekst opisu

Ulepszenia w obrębie IU

Dodano opisy dla przedmiotów w zakładce „Ukończone”

Dodano opisy dla towarów

Na stronie przedmiotów rekomendowanych dodano opisy porównawcze

W zakładce „Ukończone” będą wyświetlone ceny anulowanych i nie zakończonych sprzedażą aukcji

Zakładki „Aukcje” i „Ukończone” będą teraz odświeżane, gdy przedmiot wystawiony przez gracza zostanie kupiony

Poprawki błędów

Filtry wyszukiwania domu aukcyjnego nie rozróżniają już wielkości liter

Gracze mogą teraz wyszukiwać statystyki przedmiotów legendarnych

Można teraz wyszukiwać afiks „Szybkość ataku” dla kołczanów.

Można teraz wyszukiwać afiks „Szansa na oślepienie przy uderzeniu” dla amuletów.

Przedmioty posiadające cechę „Wymagany poziom zmniejszony” będą teraz wyświetlane poprawnie w wynikach wyszukiwania po określeniu zakresu poziomów.

Od teraz wyniki wyszukiwania będą poprawnie filtrowane według minimalnych i maksymalnych wartości „punktów życia za wydany punkt siły duchowej”.

Premia do trupich pająków szamana jest teraz wymieniona podczas wyszukiwania mojo.

Na stronie przedmiotów rekomendowanych dla łowców demonów będą teraz wyświetlane kołczany, nawet jeśli gracz będzie korzystać z broni dwuręcznej

Battle.net

Opcja „Zgłoś spam” znajduje się teraz w głównym menu, po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na imieniu gracza (nie jest już ukryta w podmenu „Zgłoś”)

Zaraportowanie innego gracza za spamowanie czatu przy pomocy opcji „Zgłoś spam” będzie teraz tymczasowo wyciszać danego gracza, aż się wylogujesz

Zaraportowanie przy pomocy opcji „Zgłoś spam” innego gracza za spamowanie prośbami o dodanie do listy znajomych oznacza teraz automatycznie odrzucenie takiej prośby

Okno szybkiego dołączania zostało ulepszone

W zakładce „Konto” dodano więcej informacji o rozgrywce globalnej (i związanych z nią ograniczeniach)

Gra będzie teraz wyświetlać informację regionu, do którego zalogowany jest gracz, zarówno na ekranie logowania jak i na ekranie wyboru postaci

Czat

Klikając na wyskakujące powiadomienie o zdobyciu osiągnięcia można teraz uzyskać dodatkowe informacje na ten temat

Menu czatu publicznego będzie teraz informować, do których kanałów dołączył gracz

Z komend /who (kto) i /invite (zaproś) można teraz korzystać na wszystkich kanałach

Do komunikatów o statusie „Zajęty” i „Niedostępny” dodano oznaczenia „Nie przeszkadzać” oraz „Zaraz wracam”

Gdy przytrzymasz shift i klikniesz lewym przyciskiem myszy imię gracza, wyświetlone zostaną następujące informacje: [Imię]: [Poziom][Tryb][Klasa] – [Akt (poziom trudności)] (np. [Pixie]: Poziom 45 hardkor barbarzyńca – Akt I (Koszmar))

Zmieniono formatowanie wiadomości na kanałach czatu i drużyny

Poprawki błędów

Poprawiono błąd, który powodował, że przedmioty z normalnego domu aukcyjnego za złoto były wyświetlane w hardkorowym domu aukcyjnym za złoto, gdy gracz przełączał postacie wtedy, gdy opóźnienie było bardzo duże

Komendy /p i /party działają teraz poprawnie po dołączeniu do gier publicznych

Naprawiono błąd powodujący zawieszenie gry po kliknięciu na odnośnik do fałszywego przedmiotu, który zawierał więcej gniazd niż to możliwe

Bossowie

Pomieszczenia z bossami zostały ujednolicone, dzięki czemu po zakończeniu starcia gracze będą mogli:

Skorzystać z portalu miejskiego, aby opuścić pomieszczenie

Wrócić ponownie do pomieszczenia za pośrednictwem portalu miejskiego lub przy pomocy portalu wejściowego

Mahda

Zdolności

Rój insektów

Można teraz spowolnić pociski

Ghom

Zdolności

Zionięcie

Zwierzaki i towarzysze powinni teraz otrzymywać tylko 10% obrażeń od zionięcia

Obłok gazu

Częstotliwość z jaką Ghom tworzy obłoki gazu została zmniejszona o około 20%

Czas odnowienia ataku obłokami gazowymi Ghoma został zwiększony z 6-10 sekund do 10-13 sekund

Zwierzaki i towarzysze powinni teraz otrzymywać tylko 5% obrażeń od obłoków gazu

Poprawki błędów

Poprawiono błąd, który powodował, że użycie niektórych umiejętności ruchu w obłoku gazowym Ghoma zapewniało odporność na powodowane przez obłok obrażenia (o ile gracz nie wyszedł poza obszar działania obłoku)

Cydea

Poprawki błędów

Gracze nie mogą już ominąć łańcuchów, które pojawiają się podczas wydarzenia „Serce grzechu: Zabij córy bólu”

Azmodan

Zdolności

Kula ognia

Można teraz spowolnić pociski

Izual

Poprawki błędów

Pominięcie przerywnika filmowego Izuala nie powinno już powodować, że gracze są uwięzieni za jego lodową barierą

Poprawiono błąd, który powodował, że szarża Izuala nie powodowała żadnych obrażeń

Poprawiono błąd, który powodował, że szarża Izuala zadawała graczom obrażenia dwa razy

Poprawiono błąd, który powodował, że w rzadkich przypadkach przy 30% punktów życia Izual stawał się czasem odporny na obrażenia

Rakanoth

Poprawki błędów

Rakanoth jest teraz odporny na efekty ograniczenia kontroli, gdy wpadnie w szał na infernalnym poziomie trudności

Diablo

Poprawki błędów

Kościana klatka Diablo będzie teraz znikać podczas zmiany fazy, gdy pominięty zostanie przerywnik filmowy

Poprawiono błąd, który polegał na tym, że zmiana fazy, gdy postać znajdowała się w uścisku Diablo, mogła powodować, że zarówno gracz jak i Diablo stawali się na pewien czas niewidzialni

Poprawiono błąd, który powodował, że Diablo nie przywoływał klonów cienia, jeżeli gracz w odpowiednim momencie użył siedmiostronnego uderzenia

Klasy

Barbarzyńca

Umiejętności aktywne

Starożytna włócznia

Teraz dodatkowo unieruchamia cel na 1,5 sekundy

W przypadku oczekiwania na odnowienie umiejętności postać wykona podstawowy atak

Grzmotnięcie

Liczba generowanych punktów furii została zwiększona z 6 do 8

Obrażenia od broni zwiększono ze 150% do 165%

Runa – Łomot

Obrażenia od broni zwiększono z 22% do 25% za każde uderzenie

Runa – Wycisk

Dodatkowe obrażenia za każdy poziom zostały zwiększone z 6% do 8%

Runa – Rozróba

Liczba generowanych dodatkowych punktów furii została zmniejszona z 6 do 4

Rozpłatanie

Obrażenia od broni zwiększono ze 120% do 140%

Runa – Dożynki

Współczynnik proceduralny został zwiększony z 0,667 do 0,8

Runa – Szeroki zamach

Obrażenia od broni zwiększono z 156% do 175%

Współczynnik proceduralny został zwiększony z 0,5 do 0,8

Runa – Nadciągająca burza

Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,5 do 0,8

Młot starożytnych

Obrażenia od broni zwiększono z 200% do 325%

Runa – Pomruk zagłady

Obrażenia od broni zwiększono z 155% do 275%

Runa – Roztrzaskanie

Obrażenia od broni zwiększono z 270% do 406%

Runa – Diabelskie kowadło

Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 1 do 0,08

Skok

Umiejętności można teraz używać, gdy postać znajduje się pod wpływem efektów pacyfikujących (np. zniewalacza)

Ważne: Skok nie przerywa działania efektów pacyfikujących, ale może być używany, gdy postać znajduje się pod ich wpływem

Przytłaczający atak

Runa – Miażdżąca przewaga

Nie może już aktywować efektów uruchamianych przy trafieniu

Ilość odbijanych obrażeń zwiększono z 30% do 35%

Rozprucie

Obrażenia od broni zwiększono z 210% przez 3 sekundy do 700% przez 5 sekund

Runa – Rany szarpane

Obrażenia od broni zwiększono z 271% przez 3 sekundy do 903% przez 5 sekund

Runa – Krwawa jatka

Obrażenia od broni zwiększono z 60% przez 3 sekundy do 100% przez 5 sekund

Fala sejsmiczna

Obrażenia od broni zwiększono ze 155% do 240%

Runa – Spękana ziemia

Obrażenia od broni zwiększono z 202% do 288%

Runa – Rozpadlina

Obrażenia od broni zwiększono z 255% do 340%

Rzut bronią

Obrażenia od broni zwiększono ze 100% do 130%

W przypadku braku furii gracz wykona podstawowy atak

Runa – Potężny rzut

Obrażenia od broni zwiększono ze 130% do 169%

Tornado

Obrażenia od broni zwiększono ze 110% do 145%

Runa – Wirujący wulkan

Obrażenia od broni zwiększono ze 143% do 188%

Łowca demonów

Umiejętności aktywne

Strzał bolasem

Obrażenia od broni zadawane głównemu celowi zwiększono ze 130% do 160%

Runa – Kula gromu

Obrażenia od broni zwiększono ze 130% do 160%

Runa – Kwasowa kula

Obrażenia od broni zwiększono ze 130% do 160%

Runa – Nieuchronna zagłada

Obrażenia od broni zadawane głównemu celowi zwiększono ze 182% do 216%

Kolczatka

Runa – Postrzępione kolce

Nie może już aktywować efektów

Czakram

Obrażenia od broni zwiększono ze 150% do 170%

Runa – Bliźniacze czakramy

Obrażenia od broni zwiększono ze 100% do 114%

Runa – Czakram węża

Obrażenia od broni zwiększono ze 203% do 230%

Runa – Rozdzierający dysk

Obrażenia od broni zwiększono ze 165% do 187%

Runa – Bumerang

Obrażenia od broni zwiększono ze 188% do 230%

Runa – Chmura szurikenów

Obrażenia od broni zwiększono z 30% do 34%

Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 0,333 do 0,125

Strzała odłamkowa

Początkowe obrażenia od broni przy wybuchu zwiększono ze 200% do 225%

Runa – Wir cieni

Obrażenia od broni zwiększono ze 145% do 165%

Runa – Na grubego zwierza

Obrażenia od broni zwiększono z 290% do 304%

Pętający strzał

Obrażenia od broni podstawowej umiejętności i wszystkich kombinacji ruch zwiększono z 75% do 90%

Runa – Łańcuch elektryczny

Teraz zadaje dodatkowe 70% obrażeń od broni przez 2 sekundy

% obrażeń od broni nie jest już uzależniony od szybkości ataku

Ogień osłaniający

Obrażenia od broni zwiększono ze 125% do 130%

Runa – Ostrzał zaporowy

Obrażenia od broni zwiększono ze 125% do 130%

Granaty

Runa – Granaty gazowe

Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 0,5 do 0,165

Przebicie

Obrażenia od broni zwiększono z 250% do 265%

Runa – Ogniste jarzmo

Obrażenia od broni zwiększono z 125% do 220%

Wielostrzał

Zmniejszono koszt nienawiści z 40 do 30 punktów

Runa – Strzał błyskawiczny

Teraz zmniejsza koszt nienawiści do 15 punktów

Deszcz zemsty

Obrażenia zwiększono z 75% obrażeń od broni przez 5 sekund do 715% obrażeń od broni przez 5 sekund

Runa – Czarne chmury

Obrażenia zwiększono z 34% obrażeń od broni przez 12 sekund do 792% obrażeń od broni przez 12 sekund

Umiejętność może teraz znajdować cele w większym promieniu wokół gracza

Runa – Bestialskie bomby

Obrażenia od broni zwiększono z 125% do 245% na bombę

Runa – Skrzydła śmierci

Obrażenia od broni zwiększono z 75% do 120% na uderzenie

Runa – Siła nieczysta

Obrażenia zwiększono ze 115% obrażeń od broni przez 10 sekund do 3300% obrażeń od broni przez 15 sekund

Runa – Nalot cieni

Obrażenia od broni zwiększono z 60% do 100%

Huragan ognia

Obrażenia od broni zwiększono z 228% do 276%

Runa – Bombardowanie

Obrażenia od broni zwiększono z 276% do 345%

Wartownik

Obrażenia od broni zadawane przez wieżyczkę zwiększono z 20% do 55%

Runa – Łańcuch udręki

Maksymalna długość łańcucha została zwiększona do 45 m

Obrażenia od broni zwiększono z 48% do 80%

Zasłona dymna

Runa – Duszący gaz

Teraz zadaje 700% obrażeń od broni przez 5 sekund

% obrażeń od broni nie jest już uzależniony od szybkości ataku

Ostrzał

Obrażenia od broni zwiększono ze 120% do 156%

Runa – Demolka

Obrażenia od broni zwiększono ze 144% do 187%

Odskok

Runa – Tygrysi skok

Teraz wystrzeliwane będą 4 strzały

Runa – Szlak popiołów

Teraz pozostawia za postacią ślad ognia, który zadaje 1500% obrażeń od broni przez 3 sekundy

Umiejętności pasywne

Skupienie

Gracz nie musi już unikać obrażeń przez 3 sekundy, aby regenerować 1% maksymalnej wartości punktów życia co sekundę

Poprawki błędów

Deszcz zemsty

Runa – Siła nieczysta

Bestie cienia będą teraz zrzucać poprawną liczbę granatów

Mnich

Umiejętności aktywne

Przełamująca fala

Liczba generowanych punktów siły duchowej została zwiększona z 6 do 7

Uderzenie cyklonu

Współczynnik proceduralny został zwiększony z 0 do 0,125

Śmiałe uderzenie

Obrażenia od broni zwiększono ze 100% do 160%

Eksplodująca dłoń

Obrażenia zwiększono z 220% obrażeń od broni przez 3 sekund do 745% obrażeń od broni przez 9 sekund

Runa – Nieuchronna zagłada

Czas działania wydłużono z 6 do 15 sekund

Kopnięcie z półobrotu

Obrażenia od broni zwiększono ze 200% do 235% (obejmuje to także zmiatające kopnięcie, żądło skorpiona, dłoń Ytara)

Runa – Sępi szpon

Obrażenia od broni zwiększono z 220% do 258%

Runa – Ogniste kopnięcie z półobrotu

Obrażenia od broni zwiększono ze 240% do 294%

Mistyczny sojusznik

Nie może już aktywować efektów

Siedmiostronne uderzenie

Obrażenia od broni zwiększono z 777% do 1777% przez 7 uderzeń

Runa – Nagłe uderzenie

Obrażenia od broni zwiększono z 777% do 2309% przez 7 uderzeń

Runa – Wielostronne uderzenie

2 dodatkowe uderzenia wydłużają całkowity czas działania zaklęcia (co wydłuża czas, podczas którego postać jest odporna na obrażenia)

Runa – Boski szturm

Obrażenia od broni zwiększono ze 111% do 254%

Powalający podmuch

Runa – Władca wichrów

Wydłużono czas działania wiru z 10 do 20 sekund

Porywista szarża

Obrażenia od broni zwiększono z 50% do 85%

Fala światła

Obrażenia od broni zwiększono z 215% do 390%

Runa – Ściana światła

Obrażenia od broni od pierwszego uderzenia zwiększono z 312% do 566%

Runa – Eksplozja światła

Obrażenia od broni zwiększono z 285% do 430%

Runa – Filar starożytnych

Obrażenia od broni zarówno od pierwszego uderzenia, jak i następującej z opóźnieniem eksplozji zwiększono z 210% do 280%

Droga stu pięści

Liczba generowanych punktów siły duchowej została zwiększona z 6 do 8

Runa – Pięści furii

Teraz zadaje 100% obrażeń od broni przez 5 sekund

Umiejętności pasywne

Niezrównana dusza

Teraz generuje 1 punkt siły duchowej na sekundę

Lekki krok

Premia do szybkości ruchu nie wlicza się do 25% maksimum premii do szybkości ruchu

Droga strażnika

Zwiększono premię do generowania siły duchowej przy korzystaniu z broni dwuręcznej z 25% do 35%

Poprawki błędów

Eksplodująca dłoń

Naprawiono błąd, który pozwalał graczom zdobywać liczne rzadkie przedmioty upuszczane przez pojedynczych czempionów lub grupy potworów rzadkich, gdy zabijało się pozostałe stwory z grupy z jednoczesnym wykorzystaniem eksplodującej dłoni

Mistyczny sojusznik

Wszystkie odmiany mistycznego sojusznika są przywoływane z maksymalną liczbą punktów życia

Fala światła

Poprawiono błąd, który powodował, że przeciwnicy pod wpływem fali światła nie zawsze otrzymywali pełne obrażenia

Szaman

Ogólne

Zwiększono podstawową regenerację many z 20 punktów na sekundę do 45 na sekundę

Animacje rzucania wymienionych poniżej zaklęć zostały zmienione, aby efekty pojawiały się wcześniej, dzięki czemu postać może się ruszać szybciej: kwasowa chmura, trupie pająki, ognista bomba, rój szarańczy, zatruta strzałka, szarżujący zombie

Umiejętności aktywne

Kwasowa chmura

Zwiększono zasięg z 45 metrów do 50 metrów

Obrażenia zwiększono do 115% obrażeń od broni plus 150% obrażeń od broni przez 3 sekundy (ze 100% obrażeń od broni plus 75 obrażeń od broni przez 3 sekundy); teraz działa także na kwaśny deszcz

Runa – Kwasowy śluz

Teraz zwiększa podstawowe obrażenia kwasowej chmury do 115% obrażeń od broni

Obrażenia od śluzowej broni zwiększono z 25% do 50% na sekundę

Runa – Żrący kwas

Teraz zwiększa podstawowe obrażenia kwasowej chmury do 115% obrażeń od broni i zadaje dodatkowe 300% obrażeń od broni przez 6 sekund

Runa – Pocałunek śmierci

Obrażenia od broni kwasowej chmury zwiększono z 110% do 126%

Obrażenia od broni zadawane przeciwnikom, którzy pozostaną w obszarze działania, zostają zwiększone z 83% do 165% i są teraz zadawane przez 3 sekundy

Runa – Trupia bomba

Obrażenia od broni zwiększono z 200% do 230%

Podczas rzucania kwasowej chmury szaman nie będzie już próbował podejść do celów, które znajdują się poza zasięgiem

Trupie pająki

Będą teraz korzystać z premii do obrażeń krytycznych uzyskiwanych od gracza

Mogą teraz aktywować dla gracza efekt punktów życia przy trafieniu

Zauważają teraz wrogów z większej odległości

Ścigając przeciwników mają zwiększoną szybkość

Runa – Pajęcza królowa

Obrażenia zwiększono z 16% obrażeń od broni przez 15 sekund do 630% obrażeń od broni przez 15 sekund

Zaktualizowano opis, aby wyraźnie zaznaczyć, że w danym momencie można mieć tylko jedną pajęczą królową

Ogniste nietoperze

Obrażenia od broni zwiększono z 150% do 180%

Runa – Zarażone nietoperze

Obrażenia od broni zwiększono z 225% do 270%

Runa – Żarłoczne nietoperze

Obrażenia od broni zwiększono z 280% do 350%

Runa – Chmara nietoperzy

Obrażenie zadawane przez nietoperze będą się teraz zwiększać o 20% (wcześniej było to 10%) co sekundę, aż do maksymalnej wartości 100% (wcześniej było to 50%)

Ognista bomba

Obrażenia od broni zwiększono z 85% do 110% ((dotyczy to wszystkich run poza słupem ognia))

Runa – Ognista jama

Obrażenia zwiększono z 8% obrażeń od broni przez 3 sekund do 36% obrażeń od broni przez 3 sekundy

Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 0,67 do 0,067

Runa – Słup ognia

Obrażenia zwiększono z 140% obrażeń od broni przez 3 sekundy do 640% obrażeń od broni przez 6 sekund

Zaktualizowano opis, aby wyraźnie zaznaczyć, że w danym momencie można mieć tylko jeden słup ognia

Monstrum

Zwiększono szanse przetrwania monstrum:

Maksymalna liczba punktów życia zależy teraz od maksymalnej liczby punktów życia gracza

Na 60. poziomie monstrum otrzymuje dodatkowo 50% maksymalnej wartości punktów życia gracza

Wprowadzono maksymalną liczbę obrażeń, jakie monstrum może otrzymać w pojedynczym ataku. Wartość ta zmienia się wraz z poziomem gracza i jest zmniejszana przez pancerz i odporności gracza

Obrażenia od broni zwiększono z 25% do 100%, ale ataki nie mogą już aktywować efektów

Runa – Dryblas

Obrażenia od broni zwiększono z 32% do 130%

Runa – Gniewny obrońca

Obrażenia od broni zwiększono z 55% do 110%

Runa – Mięśniak

Obrażenia od broni zwiększono z 100% do 200%

Objęcia umarłych

Teraz zadają 320% obrażeń od broni przez 8 sekund

Runa – Śmierć znaczy życie

Teraz ma 10% szansę na stworzenie kuli życia lub przywołanie psa zombie

Przerażenie

Czas odnowienia skrócono z 20 do 16 sekund

Plaga ropuch

Zmniejszono koszt many z 34 do 12 punktów

Zatruta strzałka

Runa – Ciernista strzałka

Zwiększono liczbę punktów many odzyskiwanych przy trafieniu z 24 do 29

Runa – Ognista strzałka

Obrażenia od broni zwiększono z 160% do 180%

Duchowa nawałnica

Obrażenia od broni zwiększono z 190% do 230%

Runa – Studnia dusz

Obrażenia od broni zwiększono z 30% do 65% dla każdego dodatkowego pocisku

Runa – Manitu

Obrażenia zwiększono z 28% obrażeń od broni przez 20 sekund (w sumie 560% obrażeń od broni) do 1667% obrażeń od broni przez 20 sekund

Zwiększono zasięg wyszukiwania z 20 do 30 metrów

Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 0,5 do 0,125

Nie wyświetla już ikony wzmocnienia

Duchowa wędrówka

Runa – Ognisty wstrząs

Obrażenia od broni od wybuchu zwiększono z 85% do 310%, ale nie są już zwiększane przez szybkość ataku

Runa – Rozdarcie

Obrażenia zwiększono z 100% obrażeń od broni na sekundę do 450% obrażeń od broni przez 2 sekundy

Żniwa dusz

Runa – Uwiąd

Ograniczenie szybkość ruchu zwiększono z 60% do 80%

Runa – Mściwy duch

Obrażenia od broni zwiększono z 70% do 230%

Psy zombie

Zwiększono szanse przetrwania psów zombie:

Teraz otrzymują również 35% maksymalnej liczby punktów życia gracza

Wprowadzono maksymalną liczbę obrażeń, jakie pies zombie może otrzymać w pojedynczym ataku. Wartość ta zmienia się wraz z poziomem gracza i jest zmniejszana przez pancerz i odporności gracza

Czas odnowienia został skrócony z 60 do 45 sekund

Runa – Wściekłe psy

Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 1,0 do 0,10

Runa – Płonące ogary

Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 1,0 do 0,05

Ściana zombie

Teraz zadaje 800% obrażeń od broni przez 5 sekund

Szarżujący zombie

Runa – Trędowaty zombie

Obrażenia zwiększono z 25% obrażeń od broni przez 3 sekundy do 240% obrażeń od broni przez 3 sekundy

Runa – Fala zombie

Obrażenia od broni zwiększono z 72% do 115% na zombie

Umiejętności pasywne

Krąg życia

Szansa na przywołanie psa zombie, gdy ginie przeciwnik, została zwiększona z 5% do 30%

Prawo śmierci

Zwiększono liczbę odzyskiwanych punktów many i życia z 1% do 2% maksymalnych wartości, za każdym razem, gdy w pobliżu zginie przeciwnik

Napływ esencji

Teraz przywraca ustaloną wartość many przez 10 sekund (na 60. poziomie to 49 punktów many)

Medium

Czas działania krainy duchów skrócono z 3 sekund do 2 sekund

Efekt uzdrawiania został zwiększony z 10% do 15% maksymalnej wartości punktów życia

W krainie duchów gracze mogą przechodzić przez wrogów

Poszukiwanie wizji

Poszukiwanie wizji zostało zmienione i teraz zapewnia 30% zwiększonej regeneracji many przez 5 sekund po zadaniu obrażeń przez trupie pająki, ognistą bombę, plagę ropuch lub zatrutą strzałkę

Obrzędy plemienne

Teraz działają także na monstrum, zbiorowy zamęt oraz psy zombie

Poprawki błędów

Trupie pająki

Runa – Skaczące pająki

Pająki będą teraz skakać na wrogów, gdy tylko znajdą się w zasięgu

Czarownik

Umiejętności aktywne

Nawałnica mocy

Zmniejszono koszt pkt. mocy tajemnej z 20 do 16 punktów

Obrażenia od broni zwiększono z 175% do 210%

Runa – Śmiertelny rozkwit

Pociski są teraz mniej chaotyczne

Runa – Ładunki mocy

Obrażenia od broni zwiększono z 150% do 180%

Runa – Kaskada

Obrażenia od broni zwiększono z 175% do 210%

Archont

Czas działania spowolnienia wydłużono z 8 do 15 sekund

Runa – Moc zniszczenia

Obrażenia od broni zwiększono z 450% do 1600%

Diamentowa skóra

Runa – Lustrzana skóra

Zwiększono liczbę odbijanych obrażeń z 50% do 100%

Runa – Trwała skóra

Premia do czasu działania została wydłużona z 8 do 9 sekund

Runa – Diamentowe odłamki

Obrażenia od broni zwiększono z 155% do 210%

Porażenie

Obrażenia od broni zwiększono z 80% do 90% (działa także na seryjne błyskawice, rozwidloną błyskawicę oraz sprzężenie mocy)

Runa – Rozwidlona błyskawica

Obrażenia od broni zwiększono z 46% do 55% na każdą błyskawicę

Runa – Uderzenie błyskawicy

Obrażenia od broni zwiększono z 80% do 86%

Runa – Łuk elektryczny

Obrażenia od broni zwiększono z 80% do 115%

Tornado energii

Współczynnik proceduralny został zmniejszony z 0,25 do 0,125

Ognisty podmuch

Runa – Opóźniony zapłon

Obrażenia od broni zwiększono z 293% do 315%

Hydra

Runa – Tajemna hydra

Obrażenia od broni zwiększono z 28% do 60% na każdą tajemną kulę

Runa – Elektryczna hydra

Obrażenia od broni zwiększono z 34% do 64%

Runa – Lodowa hydra

Obrażenia od broni zwiększono z 31% do 36%

Szerokość stożka zmieniono z 15 metrów i 60 stopni na 35 metrów i 30 stopni

Runa – Ognista hydra

Obrażenia od broni zwiększono z 22% do 67%

Pancerz lodu

Zwiększa prawdopodobieństwo, że atakujący zostaną zamrożeni, a nie wyziębieni

Runa – Krystalizacja

Premia do pancerza za każdy poziom zostaje zwiększona z 15% do 30%

Runa – Poszarpany lód

Zwiększono obrażenia od zimna z 100% do 130% obrażeń od broni

Meteoryt

Obrażenia od broni zwiększono z 200% +60% przez 3 sekundy do 260% + 60% przez 3 sekund

Runa – Płynny ogień

Obrażenia od broni zwiększono z 260% +78% przez 3 sekundy do 390% + 90% przez 3 sekundy

Runa – Deszcz meteorytów

Obrażenia od broni zwiększono z 80% do 104% na każdy mały meteoryt

Runa – Kometa

Obrażenia od broni za pierwsze trafienie zwiększono z 240% do 312%

Porażający impuls

Runa – Ogniste wiązki

Obrażenia od broni zwiększono ze 136% do 152%

Runa – Błyskawiczne zespolenie

Liczba punktów mocy tajemnej przywracana przez każdy impuls została zwiększona z 2 do 3

Widmowe ostrza

Runa – Powalające ostrza

Teraz spowalnia szybkość ruchu wrogów o 80% przez 1 sekundę (zamiast 5% szansy na odrzucenie i spowolnienie szybkości ruchu wrogów o 60% przez 1 sekundę)

Runa – Ogniskujące ostrza

Liczba punktów mocy tajemnej przywracana przy trafieniu została zwiększona z 1 do 3

Teleportacja

Runa – Zagłada

Obrażenia od broni zwiększono z 75% do 265%

Poprawki błędów

Zimna krew

Zaktualizowano opis, aby wszystkie obrażenia zadawane zamrożonym i wychłodzonym celom są zwiększone o 20%, a nie tylko obrażenia od zimna (działanie umiejętności nie zmieniło się)

Rzemiosło

U kowala dodano zakładkę naprawy

Poprawki błędów

Schematy łączenia ametystów i szmaragdów nie powinny już mieć literówek w wersji angielskiej

Towarzysze

Po opuszczeniu rozgrywki wieloosobowej automatycznie przywrócony zostanie towarzysz ostatnio używany podczas gry jednoosobowej

Zmniejszono częstotliwość odtwarzania opcji dialogowych towarzyszy

Przedmioty

Dla wszystkich afiksów poziomów 60-62 zwiększono minimalne i maksymalne wartości maksymalnych obrażeń

Przedmioty poziomu 63 wciąż będą miały potencjalnie największe wartości zadawanych obrażeń w grze, ale różnica pomiędzy przedmiotami 60-62 i 63 nie będzie już tak duża, jak wcześniej

Ważne: To dotyczy tylko przedmiotów, które zostaną stworzone lub zdobyte po aktualizacji 1.0.4

Dwuręczna broń do walki wręcz będzie teraz bardziej użyteczna:

Dwuręczna broń do walki wręcz będzie teraz mogła mieć własne afiksy dla podstawowych statystyk, a także większe wartości obrażeń (w porównaniu do jednoręcznej broni do walki wręcz)

Wartości podstawowych statystyk została zwiększona o około 70%

Ważne: nie dotyczy to dwuręcznej broni dystansowej

Uwaga: ta zmiana dotyczy wyłącznie przedmiotów utworzonych lub znalezionych w grze po wprowadzeniu aktualizacji 1.0.4

Dodatkowe zmiany afiksów dla dwuręcznej broni do walki wręcz:

+ do obrażeń krytycznych, pkt. życia przy trafieniu, pkt. życia po zabiciu oraz kradzież życia mogą teraz osiągać 200%

Ważne: nie dotyczy to dwuręcznej broni dystansowej

Dodatkowe zmiany afiksów dla dwuręcznej broni do walki wręcz:

Wszystkie przedmioty do lewej ręki (mojo, kule, kołczany i tarcze) mogą teraz mieć siłę, zręczność, inteligencję oraz witalność w takim samym zakresie jak pancerze i broń.

Ważne: dotyczy to tylko przedmiotów do lewej ręki, które zostaną stworzone lub zdobyte po aktualizacji 1.0.4

Przedmioty do lewej ręki mogą teraz mieć zmniejszone wymagania co do poziomu

Szansa na wypadanie kołczanów została zmniejszona

+ do maksimum furii i + do maksimum siły duchowej nie mogą już zostać wylosowane dla broni dystansowej

Maksymalna wartość bloku na tarczach 59 poziomu i wyższych została zmieniona, aby wszystkie zapewniały taką samą maksymalną wartość bloku

Koszty naprawy zostały obniżone o wartość do 25% dla przedmiotów pomiędzy poziomem 53 i 63

Szansa na uzyskanie broni ze stojaka znowu wynosi 100%, ale najprawdopodobniej będzie to zwykły przedmiot (biały lub szary)

Z obiektów, które można zniszczyć znowu mogą wypadać przedmioty

Kolor tekstu dla klejnotów, mikstur, stron rzemieślniczych i ksiąg, które upuszczanych na ziemię został zmieniony z białego na jasnoniebieski

Maksymalna wielkość stosu klejnotów została zwiększona z 30 do 100

Odgłos wypadającego klejnotu będzie teraz wyraźniejszy

Przedmioty legendarne

Wprowadzono dość znaczne zmiany dotyczące przedmiotów legendarnych:

Dla ponad 50 przedmiotów legendarnych i z zestawów dodano niestandardowe efekty

Wszystkie przedmioty legendarne będą teraz miały przynajmniej jeden z wymienionych poniżej afiksów, co ma gwarantować odpowiednią wartość obrażeń: + do obrażeń od żywiołów, + do szybkości ataku, + do obrażeń krytycznych, +% do obrażeń, z gniazdem

Wartości afiksów dla przedmiotów legendarnych nie będą już zmniejszane i będą losowane z maksymalnym potencjałem

W przypadku wielu przedmiotów legendarnych zwiększono liczbę afiksów do 6

Przedmioty legendarne bazujące na przedmiotach unikalnych z poprzednich gier Diablo zostały zmodyfikowane, aby ich statystyki były bardziej zbliżone do oryginałów

Zwiększona została szansa wylosowania legendarnego przedmiotu o poziomie poniżej 50.

Do gry dodane zostały przedmioty legendarne poziomu 63.

Legendarne zestawy

Części zestawów poziomu 61. zostały zmienione na poziom 63. (za wyjątkiem pierścieni i amuletów), a ich podstawowe statystyki zmienione z późnego piekła/wczesnego inferno na późne inferno

Każdy przedmiot z zestawu przeznaczonego dla konkretnej klasy ma jej podstawową statystykę

Przywołane stworzenia

Stworzenia przywołane przez efekt działania legendarnego przedmiotu powinny teraz podążać za graczem lub towarzyszem, który tego przedmiotu używa

Stworzenia przywołane przez efekt działania legendarnego przedmiotu powinny teraz być podobny poziom świadomości, co towarzysze

Stworzenia przywołane przez efekt działania legendarnego przedmiotu powinny teraz mieć poziom określony przez poziom przedmiotu legendarnego

Prosimy pamiętać, że te zmiany dotyczą tylko nowych przedmiotów legendarnych, które zostaną wylosowane lub stworzone po wprowadzeniu aktualizacji 1.0.4. Przedmioty legendarne, które wylosowano lub stworzono przed wprowadzeniem aktualizacji 1.0.4 pozostaną niezmienione (dotyczy to także przedmiotów, które nie zostały jeszcze zidentyfikowane). Aby je wyróżnić, nowe przedmioty legendarne będą miały nieco inne nazwy i wygląd od tych, które wylosowano lub stworzono przed aktualizacją 1.0.4.

Handlarze

Squirt została przeniesiona z Bazaru w Kaldeum do Ukrytego Obozu, ponieważ usłyszała, że tam jest większy popyt na mikstury lecznicze

Poprawki błędów

Legendarne przedmioty (te sprzed, jak i po aktualizacji 1.0.4) z afiksem + do szybkości ataku powinny teraz działać poprawnie

Przedmioty z dodatkową szansą na ogłuszenie przy trafieniu będą teraz miały końcówkę „zamroczenia” zamiast „spustoszenia”

Przesunięto wiele skrzyń, z których mogły wypaść łupy w miejsca, skąd nie dało się ich podnieść, aby tak się nie działo

Naprawiono błąd, który powodował, że z normalnych skrzyń w Twierdzy Bastionu wypadały przedmioty o poziomach zbyt niskich dla kategorii skarbu (z tych skrzyń będą teraz wypadać przedmioty takie same jak z innych normalnych skrzyń w grze)

Naprawiono błąd, który pozwalał graczom widzieć właściwości niezidentyfikowanych przedmiotów

Potwory

Zmieniono różne potwory w grze, aby doświadczenie i nagrody przyznawane za ich zabicie proporcjonalne do wysiłku, jakiego to wymaga

Na przykład za pokonanie diablików i żądeł udręki przyznawane będzie mniej PD i będą one upuszczać mniej przedmiotów, podczas gdy za pokonanie wojowników lacuni gracze otrzymają więcej PD oraz przedmiotów

Liczba punktów doświadczenia za pokonanie potworów poziomów 61-63 została zwiększona o około 60%

Normalne potwory powinny teraz upuszczać przedmioty magiczne (niebieskie) i rzadkie (żółte) około 4 razy częściej, niż do tej pory

Liczba dodatkowych punktów życia przyznawanych potworom w rozgrywkach wieloosobowych została zmniejszona do 75% na każdego dodatkowego gracza dla wszystkich poziomów trudności

Normalny: (bez zmian)

Koszmar: z 85% do 75%

Piekło: z 95% do 75%

Inferno: z 105% do 75%

Obrażenia, wartości punktów życia oraz szanse na upuszczenie magicznych przedmiotów na poziomie infernalnym zostały zmienione w następujący sposób:

Normalne potwory mają teraz znacznie większą szansę na upuszczenie magicznych (niebieskich) i rzadkich (żółtych) przedmiotów

Akt I

Liczba punktów życia potworów elitarnych została zmniejszona o 11%

Akt II

Liczba punktów życia potworów normalnych została zwiększona o 4%

Liczba punktów życia potworów elitarnych została zmniejszona o 8%

Ogólne obrażenia zadawane przez wszystkie potwory zostały zmniejszone o 8%

Akt III i Akt IV

Liczba punktów życia potworów normalnych została zwiększona o 10%

Liczba punktów życia potworów elitarnych została zmniejszona o 2,5%

Ogólne obrażenia zadawane przez wszystkie potwory zostały zmniejszone o 15%

Obrażenia zadawane przez kręgowija, zerwiłba oraz szybkiego zerwiłba zostały zmniejszone o około 37%

Zmieniono nieco liczbę punktów życia i jakość przedmiotów wypadających z Mięsnego Jeża

Kolcozwierze w Zawilgoconej piwnicy będą teraz upuszczać mniej dodatkowego złota (ale i tak będą upuszczać go więcej, niż inne kolcozwierze) i w konfrontacji z graczem powinny robić się wrogie

Dystansowe potwory z Klanu Krwi powinny teraz uciekać rzadziej i na mniejsze odległości

Dystansowe potwory z Klanu Księżyca powinny teraz uciekać na mniejsze odległości

Wężowi czarodzieje będą teraz mogli atakować wręcz

Wyładowanie elektryczne wężowych czarodziejów może teraz być maksymalnie aktywne przez 7 sekund

Skalne czerwie powinny się teraz zakopywać znaczniej rzadziej po tym, jak już pojawią się na powierzchni, a po zakopaniu się znacznie szybciej wychodzą na powierzchnię

Pociski sukkuba można teraz spowolnić

Opancerzone potwory (np. demoniczni trzęsiciele) powinni teraz rzadziej aktywować tarcze i wpadać w szał. Dodatkowo w szale nie będą zadawać zwiększonych obrażeń

Opętane potwory nie będą już mogły pojawiać z afiksem iluzjonisty

Szybkie mumie (zdradzeni, przeklęci i bluzgacze) nie będą już mogły pojawiać z afiksem iluzjonisty

Zwierzaki i towarzysze powinni teraz otrzymywać tylko 10% obrażeń od zatrutej chmury śmierci szybkich mumii

Heroldowie zarazy nie będą już atakować zwierzaków i towarzyszy

Na pierwszym i trzecim poziomie Podziemi Leoryka może się teraz pojawić w sumie pięć potworów unikalnych

Zmniejszono szansę na pojawienie się rzadkiej grupy szkieletów na Cmentarzu Porzuconych z 50% do 20%

Samotny szaman – czempion w demonicznym trebuszu nie jest już uznawany za czempiona

Goblin skarbnik nie będzie się już pojawiał na Drodze do Alkarnus

Czempioni i potwory rzadkie

Czempioni i potwory rzadkie nie będą już wpadać w szał po długiej walce i nie będą już leczyć się do pełnej wartości punktów życia po wyjściu z walki

Zniewalacz nie może się już pojawiać mając zdolności odrzucenie, koszmar czy przyciągnięcie

Nie ma już afiksu „nietykalne sługi”

Obrażenia od ognistych łańcuchów zostały zmniejszone o 20%

Potwory z afiksem „koszmar” będą sprawiały, że gracz stanie się odporny na strach przez 6 sekund po tym, jak zostanie na niego rzucony strach

Potwory z afiksami „zaraza”, „zamrażanie”, „moździerz” będą teraz zadawać tylko 10% obrażeń zwierzakom i towarzyszom

Potwory z afiksem „osłona” nie będą jej już aktywować, jeżeli zostaną same na danym obszarze, a ponadto w danym momencie tylko jeden potwór w grupie może się znajdować pod wpływem osłony

Miejsca pojawiania się tajemnych promieni zostały nieco zmienione, aby znajdowały się w większych odległościach od siebie, a zadawane przez nie obrażenia zostały zmniejszone o około 30%

Czempioni i rzadkie opętańce upadłych zostały usunięte z obu podziemi Zoltuna Kulla

Czempioni i rzadkie potwory z kategorii rój mają teraz bardziej charakterystyczny wygląd

Poprawki błędów

Pociski wystrzeliwane z moździerza nie powinny już lądować w obrębie martwej strefy wokół potwora

Potwory z afiksem mur nie powinny już tworzyć murów bezpośrednio na graczach

Potwory z afiksami zaraza, tajemne zaklęcie, elektryczność nie będą już dysponować odpornością (odpowiednio) na obrażenia od trucizny, mocy tajemnej i błyskawic

Afiksy czempionów i rzadkich szamanów Mrocznego Księżyca będą teraz poprawnie wyświetlane

Zdolność szamana mrocznego księżyca: „wzmocnienie”, będzie teraz poprawnie zmniejszać wszystkie rodzaje otrzymywanych obrażeń

Szarża opresora nie będzie już zadawać graczom obrażeń dwa razy

Berserkerzy mają teraz odpowiednią dla czempionów „niebieską poświatę”

Za pokonanie grupy czempionów pod koniec wydarzenia „Odzyskana reputacja” Kyra Zbrojmistrza gracze będą teraz otrzymywać łupy i doświadczenie

Za pokonanie szkieletów (zwykłych i czempionów), które pojawiają się ze skrzyni ze skarbami podczas zasadzki zombie, w trakcie wydarzenia w Akcie I, na 4. poziomie katedry będą teraz przyznawane łupy i punkty doświadczenia

W zasadzce kozłoludów na Polach Niedoli będzie się teraz pojawiać grupa czempionów (a nie tylko jeden)

Aspekt Grozy będzie upuszczał rzucał co najmniej jeden przedmiot magiczny (niebieski), a jego klony będą upuszczać tylko kule zdrowia

Skrzydlaty molok nie będzie już robił się niewidzialny i niemożliwy do wybrania na cel

Obrażenia zadawane przez wydętego malachora zostały znormalizowane i powinny być zbliżone do obrażeń zadawanych przez inne odmiany tego typu potworów

Zabicie iluzji Sardara nie będzie już wyzwalać zakończenia misji „Skarb Sardara: Zabij Sardara”; zadanie będzie teraz kończone po zabiciu Sardara (będzie się tak dziać, ponieważ Sardar nie jest już iluzjonistą i będzie się pojawiać z afiksami wampiryzm oraz koszmar)

Unikanie potężnych uderzeń berserkerów Trójcy powinno być znacznie łatwiejsze

Obrażenia zadawane wraz z upływem czasu nie będą już powodować, że określone potwory nie upuszczały kul zdrowia

Gracz zabity przez potwora z afiksem „odbicie obrażeń”, będzie mógł opuścić zwłoki i zostać wskrzeszony przez innych graczy

Poprawiono błąd, który powodował, że potwory dysponujące mocami kilku afiksów ignorowały czasy odnowień tych mocy

Poprawiono błąd, który powodował, że w Akcie II, na Płaskowyżu Skowytów nie mogło się pojawić wiele potworów unikalnych. (Dzięki temu gracze mogą zdobyć osiągnięcie „Unikalna kolekcja”)

Zadania

Gracze będą teraz otrzymywać punkty doświadczenia i złoto za ukończenie zadań po raz pierwszy na koszmarnym, piekielnym i infernalnym poziomie trudności

Gracze nie będą już otrzymywać nagrody za wykonane zadanie po otwarciu wejścia do Zalanego przejścia. Zamiast tego będą otrzymywać nagrodę po ukończeniu „Zabij Gavina Złodzieja”, co ma miejsce chwilę później

Poprawki błędów

W oknie wyboru zadania będzie teraz poprawnie wyświetlone ostatnio wykonane zadanie lub jego krok, wraz ze wszystkimi krokami, które do niego prowadzą

Zadanie „Szlakiem Sabatu: Porozmawiaj z Karyną” będzie się teraz automatycznie aktualizować do „Szlakiem Sabatu: Znajdź kostur kazrów” (nawet jeżeli gracze nie rozmawiali z Karyną) po rozpoczęciu scenki przy zaginionym wozie

Dzięki temu po kliknięciu na wozie gracze będą mogli otrzymać nagrodę za wykonanie zadania

Gracze nie będą już otrzymywać portalu miejskiego jako nagrodę za wielokrotne ukończeni zadania: „Rozbita korona: Zabierz koronę Króla Szkieletów z Ołtarza Kanclerza”, tylko złoto i punkty doświadczenia

Gracze nie będą już mogli przerwać obrzędów w trakcie zadania „Niszczejąca wieża: Zbadaj Lykeion”, co uniemożliwiało wykonanie zadania

Vendel Płatnerz nie może zostać już zabity przez elementy środowiska podczas wydarzenia „Skradziona pochwa na miecz”

Szybkie pominięcie scenki podczas zadania „Audiencja u cesarza: Porozmawiaj z cesarzem Hakanem II” nie będzie już powodować, że cel zadania nie był aktualizowany

Moment przejścia podczas zadania „Światło Nadziei” został nieco zmieniony

Interfejs użytkownika

Umiejętności można przeciągać i upuszczać w trybie wyboru tylko wtedy, gdy otwarte jest okno umiejętności

Wartości odporności będą teraz brane pod uwagę podczas obliczania wartości „Obrony” przedmiotów

Gdy gracz anuluje okno handlu, będzie to także dotyczyć przedmiotów znajdujących się pod kursorem

Po kliknięciu „Akceptuj” w oknie handlu będą teraz dwie sekundy opóźnienia, jeżeli którykolwiek z graczy wprowadzi jakieś zmiany

Poprawki błędów

Przytrzymanie klawisza CTRL, gdy kursor myszy znajduje się nad przedmiotem leżącym na ziemi nie będzie już powodować, że przedmiot z klejnotami wyglądał, jak gdyby gniazda były puste

Gracze nie będą już rozłączani z grą, jeżeli do kółka myszki zostanie przypisana funkcja „Zamknij wszystkie aktywne okna”

Mac

Wyświetlacze Retina są teraz w pełni obsługiwane

W grze dostępne są teraz rozdzielczości dopasowane do proporcji ekranów Maców

Przełączanie pomiędzy oknem, a trybem pełnoekranowym odbywa się teraz szybciej

Dodano menu „Pomoc”, aby gracze mogli szybciej trafić na odpowiednią stronę pomocy technicznej

Dodano element menu, który graczom pozwala kopiować informacje systemowe do schowka

Dodano element menu, który ujawnia w wyszukiwarce różne pliki i foldery gry

Poprawki błędów

Wybranie domyślnej rozdzielczości w opcjach graficznych spowoduje teraz przywrócenie prawidłowej rozdzielczości

Po zmianie ustawienia rozdzielczości w trybie okna (pełnego ekranu) rozdzielczość będzie teraz zmieniana poprawnie

Usunięte błędy

Postacie poziomu 60. nie będą już otrzymywać komunikatu „+PD” po podniesieniu nowego wpisu do dziennika

Zmniejszono szansę na pojawienie się jednocześnie kilku kapliczek na drugim poziomie Ogrodów Nadziei

Naprawiono błąd, który powodował, że w Świętym Sanktuarium nie pojawiały się niektóre pola, przez co gracze nie byli w stanie dostać się do skrzyni ze skarbami

  • data aktualizacji: 23 sierpnia 2012
  • kategoria gry: RPG
  • rozmiar pliku: 132,4 MB
zobacz więcej

Popularne pliki do gry Diablo III

Nazwa

Typ

Rozmiar

Data

Pobrań

7 dni

Diablo III - v.1.04 PL patch 132,4 MB 2012.08.23 575 2
Diablo III - v. 1.04 - v.1.05 PL patch 145,2 MB 2012.10.17 317 0
Diablo III - v.1.05 PL patch 277,5 MB 2012.10.17 357 0
Diablo III - v.1.05 - v.1.05a PL patch 11,5 MB 2012.10.29 505 0
Diablo III - 1.0.6 – v.1.0.6a PL patch 11,6 MB 2012.12.17 677 0
Diablo III - v.1.0.6a – v.1.0.7 PL patch 44,6 MB 2013.02.15 327 0
Diablo III - v.1.0.7 PL patch 358,7 MB 2013.02.15 628 0
Diablo III - v.1.0.7 - v.1.0.7a PL patch 16 MB 2013.03.15 389 0
Diablo III - v.1.0.7 - v.1.0.8 PL patch 27,4 MB 2013.05.09 375 0
Diablo III - v.1.0.8 PL patch 402,1 MB 2013.05.09 703 0
Diablo III - v.1.8.0a - 2.0.1 PL patch 408,4 MB 2014.02.26 2,2K 0
Diablo III - v.2.01 - 2.02 (PL) patch 16,3 MB 2014.03.06 180 0
Diablo III - v.2.0.2 - 2.0.3 (PL) patch 15,2 MB 2014.03.13 300 0
Diablo III - v.2.0.3 - 2.0.4 (PL) patch 17,2 MB 2014.04.11 334 0
Diablo III - v.2.0.3 - 2.0.5 (PL) patch 32,4 MB 2014.05.15 315 0
Diablo III - v.2.0.5a – v.2.0.6 PL patch 4,6 MB 2014.06.13 262 0