Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Napoleon: Total War - poradnik do gry

Napoleon: Total War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dżentelmeni | Agenci w Napoleon Total War poradnik Napoleon: Total War

Dżentelmeni

Dżentelmeni pojawiają się co jakiś czas w ośrodkach naukowych i miastach. To ludzie, którzy zajmują się przede wszystkim odkryciami naukowymi, ale nie tylko. Dżentelmen może przede wszystkim zajmować się rozwojem nowych technologii. Po umieszczeniu go w placówce naukowej gdzie trwają badania nad jakimś ulepszeniem, dżentelmen wspiera placówkę swoją wiedzą. Jeżeli dany człowiek zna się np. na technologii wojskowej (a więc ma odpowiednie zdolności - ich listę sprawdzisz klikając na nim prawym przyciskiem myszy), może przyspieszyć proces opracowywania i wdrażania ulepszeń dotyczących armii. Analogicznie wygląda to w przypadku innych gałęzi technologii.

Dżentelmen może kraść technologie przeciwników - Dżentelmeni | Agenci w Napoleon Total War - Napoleon: Total War - poradnik do gry

Dżentelmen może kraść technologie przeciwników. Jeśli wyślesz swojego inteligenta do placówki badawczej wrogiego państwa, będziesz mógł dokonać kradzieży technologii. Dżentelmen spróbuje wynieść informacje na temat tych usprawnień, które opracował Twój wróg, a którymi Ty się jeszcze nie zajmowałeś. Szanse na pomyślną kradzież wyrażane są w procentach i zależą m. in. od prestiżu dżentelmena, a także od poziomu zaawansowania wykradanej technologii.

Dżentelmen może się też pojedynkować - możesz rozkazać swojemu dżentelmenowi rzucić wyzwanie innemu inteligentowi. Szanse na wygranie pojedynku są zależne od poziomu Twojego człowieka, a także jego przeciwnika. Ale uważaj - wyzywanemu na pojedynek przysługuje prawo do wyboru broni (pistolet lub rapier) - Twój przeciwnik będzie starał się wybrać tę broń, którą lepiej się posługuje, a która Twojemu bohaterowi nie pasuje zbytnio. W konsekwencji nawet dobry dżentelmen może przegrać, gdy natrafi na mistrza pistoletu lub rapiera.