Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry

Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Myth Drannor | Pool of Radiance Ruins of Myth Drannor poradnik Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019


1 - Poradnik do gry - Myth Drannor | Pool of Radiance Ruins of Myth Drannor - Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry

Myth Drannor

1. Przy zabitych orkach znajdziesz stronę z dziennika Athana, z której dowiesz się o magach zamieszanych w całą aferę z nie działającym jak trzeba Mythalem.

2. Spinning Spire (Stillwater) - to urządzenie do otwierania portali uruchmisz znacznie później.

3. Klucz do skrzyni znajdziesz w baryłce nieopodal.

4. Tu rozłożył się ze swoim kramikiem handlarz Nottle. Po uwolnieniu go od dwóch zombi zdradzi Knocking Word, które otwiera wejście do siedziby Berianda i Faeril, znajdującej się w Stillwater, czyli na zachód, za mostem.

5. Wejście do siedziby elfów: Berianda i Faeril. Beriand stanowi źródło questów, a także służy pomocą medyczną. Faeril znacznie później zechce się przyłączyć do drużyny, a jest wykwalifikowanym dwuklasowcem: fighter i cleric. To tutaj poznasz Word of Mystra, które otwiera drzwi prowadzące do lochów. Znacznie później, po dotarciu do ruin świątyni Mystry, dostaniesz od Berianda Medallion of Mystra, który będziesz musiał przekazać duchowi Anorrweyn Eversong.

6. Wejście do jaskini jest początkowo niedostępne, lecz szybko stanie się podstawowym kanałem łączącym Stillwater ze wszystkimi lochami, które przyjdzie Ci zwiedzić.

7. Po przyłączeniu się Faeril do drużyny, znajdziesz się pośrodku spierających się ze sobą grup orogów i jaszczurów. Warto ich pokonać, gdyż mają przy sobie wartościową włócznię - Deathspike.

8. Tu znajdziesz świecący mech, który ma właściwości lecznicze. Jego kępki rosną tu i ówdzie w okolicach ruin Myth Drannor.

9. Tumbledown Door otwierają się na dźwięk Word of Mystra i prowadzą do Main Halls. Orki, które bronią wrót mają przy sobie Blue Stone - jeden z symboli planet, które może zechcesz później zebrać, by uruchomić system Spinning Spires.

10. Wyjmij miecz z ciała kobiety (jest to wcale ciekawy oręż - Flame Blade), a wówczas Spawn Pool wyschnie.

11. Broken Statue - musisz umieścić w niej Tumblebar, który otrzymasz od Harldaina, a wówczas otworzy się zejście do Hoard Chamber. Tam znajdziesz w skrzyni Emerald of the Weave.

12. Po tym jak zdobędziesz emerald, zaatakuje Cię tutaj Azmark Duathel w asyście pięciu Doomkin Cult Fighters. Przy trupach znajdziesz: Longbow +5 oraz naszyjnik Doomkin Scarab.

13. Tu zaatakują cię: Dragon-kin Captain, sześciu Dragon-kins, Cult Overseer i Cult Archmage. Mają przy sobie przydatne: Quiver of Arrows +5 oraz Chainmail +5.

14. Zainteresowanie się słupkiem popłaci opuszczeniem mostu na drugą stronę murów.

15. Tutaj spotkasz trójkę skłonnych do rozmowy Gargoyles (zrozumiesz ich mowę dopiero po znalezieniu Stone Mouth). Ich szef - Tusk-Lord - zachwycony twoją zbrodniczą działalnością zechce się z tobą spotkać. Przy jego zwłokach znajdziesz Twisted Iron Key otwierający skrzynkę, która miała być darem od Tusk-Lorda. W niej zaś znajduje się kolejna planeta.

16. Spinning Spire (Windrider Glade).

17. Musisz zniszczyć Orcs Idol, żeby Spawn Pool wyschło.

18. Odelinde wróci do świątyni po zniszczeniu Spawn Pool. U niego będziesz się w stanie i wyleczyć i odzyskać utraconą siłę, kondycję lub poziom, a także dowiesz się o misjach do wykonania.

19. Orc Captain i dwójka Orc Warlocks bronią skrzyni, w której znajdziesz Firemeet Ceremonial Key oraz Idolon.

20. Tu spotkasz po raz pierwszy Odelinde, strażnika świątyni Shaundakula. Poprosi cię o oczyszczenie świątyni z panoszących się po niej orków.

21. Gadająca, a nawet rozśpiewana fontanna miejska. Jeśli zaniesiesz do niej trzy Waterbells, to dostaniesz kolejno w darze: Dagger of Ritual, Necklace of Odoacer i Ring of Calming. Po zniszczeniu zaś samego Pool of Radiance jeszcze Jewel of Sanmaster.

22. Spinning Spire (Glim-Gardens).

23. Wejście do krypty, w której spotkasz paladyna Eadreda. Aby jednak się przyłączył do twojej drużyny, będziesz musiał bezwarunkowo kimś się za niego zamienić.

24. Wejście do Knight's Cache. Na dole, po zabiciu pięciu Arracats, znajdziesz w skrzyni: Roderick's Walking Stick, Small Shield +3 i Light Mace +3.

25. Giant Stone Head. W tym miejscu będziesz w stanie zamienić znalezione Idolony na wartościowe pierścienie magiczne.

26. Świecący mech leczniczy.

27. Tędy wyjdziesz z The Prisons po uwolnieniu Silverblade'a.

28. Ruiny świątyni Mystry. Najpierw będziesz musiał pokonać trzy Dark Nagas: Skerndli'ego, Gorgata, Koga. Następnie zniszczyć Naga Idol, żeby Spawn Pool wyschło. Gdy przyniesiesz Medallion of Mystra otrzymany od Berianda, to pojawi się duch Anorrweyn Eversong, która nauczy Cię Word of Necessity, jak sama nazwa wskazuje: niezbędnego. Gdy jeszcze później doniesiesz tutaj znalezioną w katakumbach czaszkę Eversong, wówczas kapłanka otworzy dla ciebie Antorn's Gate.

29. Ear of the City. Tutaj dowiesz się, gdzie się znajdują, w okolicach Myth Drannor, różne wartościowe przedmioty.

30. Jedno z wyjść z The Prisons.

31. Tutaj urzęduje, w osłonie czterech Stone Lizardfolks, czarodziej Malgi Hi. W skrzyni znajdziesz Ring of Relinquishment. Lizardfolk Totem zaś zniszczysz po to, by uwolnić kolejną planetę.

32. Portal, jedyne wejście do Catacombs, otworzy się, gdy będziesz miał przy sobie naprawiony przez Harldaina Wizards Torc.

33. Świecący mech leczniczy.

34. Gdy skompletujesz wszystkie dziewięć planet, wówczas zaczną działać rozsiane (jest ich siedem) po mieście i po lochach Spinning Spires.

35. Altar of the Mythal. Gdy przyniesiesz doń Emerald of the Weave, wówczas zostaniesz przeniesiony do Castle Passage.

36. Antarn's Gate. Eversong otworzy je dla Ciebie, gdy uzupełnisz jej kościec o znalezioną w katakumbach czaszkę.

37. Tędy wkroczysz do Myth Drannor po odpięczętowaniu Seal of Mythanthor, znajdującej się w Halls of Light.

38. Spinning Spire (Sullymarsh).

39. Świecący mech leczniczy.

40. Na tym patyku znajduje się jeszcze jedna planeta.

41. Chief Pujik jest uzurpatorem. Należy go zabić, a wówczas nie tylko Ormyrry będą ci wdzięczne, lecz również wyschnie kolejne Spawn Pool. Flem i Samaj przyjdą na zwolnione przez Pujika miejsce i będziesz mógł u nich dostać questy oraz pohandlować.