Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BioShock 2 - poradnik do gry

BioShock 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 poradnik BioShock 2

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Inner Persephone

DANE POZIOMU - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

DANE POZIOMU:

Liczba nagrań: 17

Liczba stacji upgrade'u broni: 2

Nowe plazmidy: [ Telekinesis 3 ]

Nowe toniki: [ Elemental Sponge ] , [ Elemental Vampire ] ,

1 - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
01 - Podążamy za Eleanor, wbiegając po schodach na piętro - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

01 - Podążamy za Eleanor, wbiegając po schodach na piętro.

02 - Zbliżamy się do szyby i oglądamy mini scenkę. Po chwili do pomieszczenia wpadają przeciwnicy, a my wycofujemy się na piętro. Rozprawiamy się między innymi z turretem i Brute. Pamiętamy o możliwości przyzwania Eleanor, która z chęcią wesprze nas w walce.

2 - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
03 - Używając lotki, hackujemy zamek drzwi, widoczny za kratami - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

03 - Używając lotki, hackujemy zamek drzwi, widoczny za kratami.

04 - Naciskamy przycisk w pomieszczeniu przy zamkniętych drzwiach. Na scenie pojawia się Sinclair w nowym wydaniu, a my ruszamy w pościg. Zbiegamy po schodach.

05 - Na stołówce łamiemy zabezpieczenia kamery i zabieramy nagranie leżące na jednym ze stołów. Schodzimy po schodach.

NAGRANIE : [The Definition of Despair] - Thomas

 

3 - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
06 - Rozprawiamy się z mięśniakiem, a następnie rozpuszczamy kawał lodu, dostając się tym samym do dwóch min - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

06 - Rozprawiamy się z mięśniakiem, a następnie rozpuszczamy kawał lodu, dostając się tym samym do dwóch min. Kilka kroków dalej, w ciemnym korytarzu - będziemy musieli uporać się z pułapkami w postaci harpunów z linkami. Rozgramiamy trójkę słabych przeciwników i ruszamy schodami w górę. Mijamy prysznice i trafiamy do kompleksu cel.

07 - Wygląda na to, że zostaliśmy zamknięci. Nic to, damy radę. Na początek - ruszamy zabrać dziennik (włazimy do dziury w ścianie jednej z cel). Uważamy jednak na kamerę.

NAGRANIE : [Last Two Digits] - Connor

Wygląda na to, że znaleźliśmy tym samym drugą połowę kodu, który może nam się za moment przydać. Pora wdrapać się na piętro.

 

4 - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
08 - Przeszukujemy okoliczne cele, zabierając przy okazji dzienniki - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

08 - Przeszukujemy okoliczne cele, zabierając przy okazji dzienniki. W bloku D natrafimy na taśmę, która powie nam jakie są pierwsze dwie cyfry.

NAGRANIE : [A Trade] - Dodge

NAGRANIE : [First Two Digits] - Mattson

Blokiem C przechodzimy do B. Zabieramy dziennik z ciała wisielca, a przeszukując jedno z pomieszczeń natrafiamy na tonik [ Elemental Sponge ] . Co ciekawe - tutaj kod został wyskrobany na ścianie.

NAGRANIE : [No More Hope Left] - Parson

Blok A to spotkanie z Brute i kolejny dziennik

NAGRANIE : [A Generous Offer] - Murphy

5 - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
Mamy kod (2673), więc w teorii możemy dostać się do zamkniętego przyjaciela od frontu, podając odpowiednie cyfry - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

Mamy kod (2673), więc w teorii możemy dostać się do zamkniętego przyjaciela od "frontu", podając odpowiednie cyfry. Sprawdźmy jednak jakie jeszcze mamy możliwości. Jedną z nich jest zhackowanie zamka po prawej stronie w oddali. Kiedy już drzwi staną otworem - używamy plazmidu podpalenia na podłodze zaraz pod skrzynką którą łamaliśmy lotką (swoją drogą - do podpalenia nie było konieczne otwarcie drzwi, ale to szczegół). Tak się składa, że Sinclair skrył się w pomieszczeniu w którym cała podłoga jest pokryta łatwopalną substancją. Tak więc po chwili go "wykurzymy".

6 - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
Kolejna możliwość zdobycia kodu, polega na dostaniu się do toalet (wejście naprzeciw włazu zabezpieczonego kodem, będziemy musieli zapłacić 5$) - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

Kolejna możliwość zdobycia kodu, polega na dostaniu się do toalet (wejście naprzeciw włazu zabezpieczonego kodem, będziemy musieli zapłacić 5$). Następnie - przeszukujemy zbiornik nad ostatnią toaletą po lewej.

7 - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
Będąc w toalecie możemy również odsłonić ukryty tunel - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

Będąc w toalecie możemy również odsłonić ukryty tunel. W tym celu rozpuszczamy lód w jednym z rogów pomieszczenia, schylamy się i wchodzimy do wąskiego korytarza. Wylot tunelu łączy się z kryjówką naszego przyjaciela. Witamy go serdecznie podrzucając mu pod nogi mini-turret, lub hackując bot strażniczy, który leży przed nami. Oczywiście równie dobrze możemy w tej chwili podpalić mu podłogę... .

Jak widać, możliwości są lekko mówiąc spore. Wybieramy dogodne dla nas rozwiązanie, a następnie zabijamy nieszczęśnika i zabieramy mu klucz. Warto rzucić okiem również na dziennik na biurku i stację upgrade'u broni [Power to the People]. Na koniec używamy konsoli (na środku pokoju w którym zamknął się Sinclair). Czeka nas teraz potyczka z kilkoma przeciwnikami (2x Alfa). Kiedy rozwiążemy chwilowe trudności, wracamy po własnych śladach. Po drodze spotkamy jeszcze łącznie trzech ochroniarzy typu Alfa.

NAGRANIE : [Magic Sauce] - Warden Nigel Weir

8 - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
09 - Schodzimy do zaciemnionego pomieszczenia i jeszcze niżej - Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

09 - Schodzimy do zaciemnionego pomieszczenia i jeszcze niżej. Przeszukując "studzienki", natrafiamy na tonik - [ Elemental Vampire ] .

10 - Przeszukujemy sejf i zabieramy nagranie. Kilka kroków dalej w stronę głównej hali (z łodzią ratunkową), powinniśmy natrafić na Alfę.

NAGRANIE : [Out With the Old...] - Warden Nigel Weir

Wygląda na to, że Eleanor będzie potrzebowała wsparcia ze strony Siostrzyczek. Ruszamy więc na małą misję wyzwoleńczą. Kolejność jest tu tak naprawdę dowolna, musimy po prostu zwiedzić całą mapę. Zaczynamy więc od strony zachodniej.