Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Machinarium - poradnik do gry

Machinarium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Scena 11 | Machinarium Machinarium poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Scena 11

1 - [Opis przejścia] Scena 11 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
Z ogrodzenia na dole ekranu zabieramy korbkę i używamy jej na dziurze, pod zegarem #1 - [Opis przejścia] Scena 11 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

Z ogrodzenia na dole ekranu zabieramy korbkę i używamy jej na dziurze, pod zegarem #1 . Kręcąc korbką (klikamy lewym przyciskiem myszy, przytrzymujemy i kręcimy), ustawiamy wskazówki zegara tak jak na #2 . Drzwi zostaną otwarte, a do środka wejdzie robot siedzący na ławce.

2 - [Opis przejścia] Scena 11 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
Ponownie nastawiamy zegar, tym razem na symbole #1 - [Opis przejścia] Scena 11 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

Ponownie nastawiamy zegar, tym razem na symbole #1 . Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, robot siedzący w wieży powinien zniknąć nam z oczu. Wchodzimy na jego miejsce i zabieramy megafon . Schodzimy na dół i rozmawiamy z podstarzałym robotem, który podaruje nam pusty pojemnik . Wracamy do muzyków i przechodzimy przez drzwi po lewej. Ustawiamy pojemnik pod cieknącym smarem #2 . Kiedy się napełni, zwracamy go właścicielowi, który dzięki temu będzie mógł się odsunąć. Po chwili odda nam ten sam, pusty pojemnik . Wchodzimy po schodach obok katedry z zegarem.