Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Piła - poradnik do gry

Piła - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia - Amanda] cz. 2 | Piła poradnik Piła

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

1 - [Opis przejścia - Amanda] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Nasze działania doprowadziły do otwarcia drzwi z krwawym napisem, które mijaliśmy kilka sekund temu - [Opis przejścia - Amanda] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Nasze działania doprowadziły do otwarcia drzwi z krwawym napisem, które mijaliśmy kilka sekund temu. Przed nami sala operacyjna z 4 ciałami #1 . Podnosimy skalpel, odsłuchujemy pozostawione na szafce przy jednym z ciał nagranie i przeszukujemy trupa którego plakietka na stopie wygląda jak na #2 . Z wnętrzności wyciągamy klucz (zasada podobna jak przy mini-grze z udziałem toalety i bezpiecznika - myszką przemieszczamy dłoń, a klawiszem [1] chwytamy). Opuszczamy salę drzwiami koło telewizora, które otworzyły się automatycznie.

2 - [Opis przejścia - Amanda] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Po otwarciu zasuwy na drzwiach (możemy takowe również zamykać - klawisz [3]), znajdujemy się na powrót przy dozownikach wody - [Opis przejścia - Amanda] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Po otwarciu zasuwy na drzwiach (możemy takowe również zamykać - klawisz [3]), znajdujemy się na powrót przy dozownikach wody. Po naszej prawej mamy korytarz prowadzący do zamkniętych drzwi, które nas interesują #1 . Na zewnątrz obejrzymy krótką scenkę w której jeden z naszych wrogów zginie, a następnie używając myszki - przejdziemy przez kładkę #2 (ruch w płaszczyźnie pionowej - poruszanie się, poziomej - balans).

3 - [Opis przejścia - Amanda] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Mijamy drzwi obłożone telewizorami #1 i ruszamy przejściem na wprost kładki którą przed momentem pokonaliśmy - [Opis przejścia - Amanda] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Mijamy drzwi obłożone telewizorami #1 i ruszamy przejściem na wprost kładki którą przed momentem pokonaliśmy. Na pudłach odnajdujemy bandaże. W pomieszczeniu w głębi - na ścianie, naszą uwagę przykuwa skrzynka wysokiego napięcia (*). Przeszukując okoliczne meble natrafiamy na gwóźdź, oraz mini-grę (#2 - musimy przycisnąć [1], [2], [3] i [4] w momencie kiedy kolorowe punkty na każdym z elementów się połączą) którą musimy rozegrać zanim dostaniemy się do strzykawki. Otwieramy drzwi między meblami, kolejne po lewej i jeszcze jedne - na wprost.

4 - [Opis przejścia - Amanda] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry
Po naszej prawej powinniśmy odnaleźć skrzynkę z notatką #1 - [Opis przejścia - Amanda] cz. 2 | Piła - Piła - poradnik do gry

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie