Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tales of Monkey Island - poradnik do gry

Tales of Monkey Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island poradnik Tales of Monkey Island

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Głos Moose i Santino

1 - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry
Moose całkowicie polega na kościotrupie - Santino i to od niego zależy, czy dostaniesz głos na Tak czy nie - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry

Moose całkowicie polega na kościotrupie - Santino i to od niego zależy, czy dostaniesz głos na "Tak" czy nie. Ten jednak nie wykazuje żadnych chęci do rozmowy. Skieruj się w stronę ogromnych stert ze złotem #1 , a dokładnie pod skrzynię, z której wydobywają się krzyki. Przy pomocy haka (Hook ) otwórz skrzynię. W środku znajdziesz czaszkę (Murray ) - Murray'a #2 .

2 - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry
Wróć się do baru - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry

Wróć się do baru. Zagadaj Moose'a i wznieś toast - za cokolwiek. Kiedy ten będzie zajęty piciem, wyciągnij miecz (Morgan's Sword ) i odetnij głowę Santina #1 . Ponownie odwróć uwagę barmana i podmień czaszki (Murray ) #2 .

3 - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry
Poproś grajka by zagrał szybciej, byś mógł znowu napełnić kufel #1 - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry

Poproś grajka by zagrał szybciej, byś mógł znowu napełnić kufel #1 . Przy pomocy żółci przeczyść zapchany jeden z przewodów (Odd Protuberance ). Dotrzesz do Żelaznej Małpki - zabierz książkę z opisem tortur (Torture Manual ) #2 . Wróć do Murray'a . Podmień okładki książek (Torture Manual + New Member's Manual ), (Member's Manual With Torture Cover ) i (Torture Manual With Member's Cover ), po czym pokaż mu instrukcję dla nowych członków (zawierającą obrazki tortur). Otrzymasz poparcie kościotrupa w wyborach.

Głosowanie i ucieczka z wnętrza krowy morskiej

4 - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry
Po zyskaniu przynależności wszystkich członków bractwa, udaj się do Bugeyea i poproś o zwołanie zebrania w celu głosowania #1 - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry

Po zyskaniu przynależności wszystkich członków bractwa, udaj się do Bugeye'a i poproś o zwołanie zebrania w celu głosowania #1 . Oficjalnie zostaniesz członkiem braterstwa, otrzymasz także brakujące ucho wewnętrzne (Cochlea ), którego musisz strzec. Czym prędzej skieruj się w stronę początku lokacji, do swojego statku. Tuż przy nim znajdziesz głowę konika morskiego (Seahorse Head ). Wespnij się na masz i umieść brakującego ślimaka (Cochlea ) w odpowiednim miejscu #2 .

5 - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry
Natrafisz na resztę załogi, która uzna, że została wykiwana - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry

Natrafisz na resztę załogi, która uzna, że została wykiwana. Zaczną Cię gonić, porozmawiaj z Morgan , przepraszając ją, by ta pomogła Ci z piratami #1 . Po obezwładnieniu wszystkich otrzymasz dzban z płynem, który pozwoli Ci wydostać się na powierzchnię. Na zewnątrz, po krótkiej rozmowie z De Cavą zostaniesz wypchnięty ze statku w celu odnalezienia w głębi oceanu Wielkiej Morskiej Gąbki #2 .

Nauka mowy krów morskich

6 - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry
Będąc na dnie, przeszukaj skrzynię, w środku znajdziesz złoty klucz płaski (Golden Wrench ), koronę (Crown ) oraz 6000 monet (6000 Doubloons ) - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry

Będąc na dnie, przeszukaj skrzynię, w środku znajdziesz złoty klucz płaski (Golden Wrench ), koronę (Crown ) oraz 6000 monet (6000 Doubloons ). Nic więcej tutaj już nie zdziałasz. Po lewej czeka krowa morska, która przed chwilą Cię wypluła, natomiast po prawej znajdziesz jaskinię samicy krowy morskiej #1 , czym prędzej wrócisz na pokład statku. Twoim zadaniem jest porozmawiać z samicą i skłonić ją do opuszczenia jaskini. Skieruj swe kroki na mostek kapitański. Przyglądnij się uważnie medalionowi. Umieść swoje zdjęcie (Guybrush Picture ) na miejscu zdjęcia De Cava'y #2 , przy pomocy klucza (Golden Wrench ) odwróć przycisk w postaci strzałki, który znajduje się na środku, aby wskazywał na Voodoo Lady , po czym go wciśnij.

7 - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry
Znajdziesz się w ciele Voodoo Lady #1 - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry

Znajdziesz się w ciele Voodoo Lady #1 . Musisz sprawić, by przybył do Ciebie Marquis De Singe . Na stoliku przed Tobą znajdziesz trzy karty #2 . Ułożenie ich w odpowiedniej kolejności sprawi, że ułożona sekwencja stanie się realna. Do wykorzystania masz trzy karty: przełamania (Fracture Card ), klątwy (Curse Card ), podróży (Journey Card ) oraz trzy miejsca na stoliku: aktor (Actor ), akcja (Action ), cel (Target ).

Wpierw musisz sprawić, że Marquis przyjdzie do Ciebie - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry

Wpierw musisz sprawić, że Marquis przyjdzie do Ciebie. Powyższe ustawienie urzeczywistni to kiedy tylko użyjesz dzwonka. Po chwili rozlegnie się pukanie do drzwi. Pierwsza próba zdobycia książki się nie powiedzie.

Należy więc zastosować odrobinę przemocy i nastraszyć naukowca - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry

Należy więc zastosować odrobinę przemocy i nastraszyć naukowca. Powyższe ustawienie wpłynie na zmianę zdania co do książki, po chwili ponownie usłyszysz pukanie - otrzymasz książkę.

Po przestudiowaniu książki możesz powrócić do swojego ciała, umożliwi Ci to powyższa sekwencja - Lair of the Leviathan 2 | Chapter 3 | Tales of Monkey Island - Tales of Monkey Island - poradnik do gry

Po przestudiowaniu książki możesz powrócić do swojego ciała, umożliwi Ci to powyższa sekwencja.