Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia poradnik Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia

Położone w otulonych śniegiem górach miasto daje doskonałe możliwości obrony - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

TOWER

Położone w otulonych śniegiem górach miasto daje doskonałe możliwości obrony. Jednostki są co prawda niesamowicie drogie, ale za to odpowiednio silne - taka grupa Tytanów spokojnie poradzi sobie z większością przeciwników na tym samym poziomie, a nie mogą się tym pochwalić na przykład Feniksy czy Hydry. Zawdzięczają to głównie atakom na odległość, co jest zresztą najczęstszym sposobem walki stosowanym przez bohaterów z tego miasta. A to głównie dzięki rozwiniętym doskonale umiejętnością magicznym, co przy postawieniu biblioteki zwiększy ilość możliwych do poznania czarów. Jak zwykle odnalezienie Świętego Grala bardzo się opłaci, ponieważ poza standardowymi plusami (+50% przyrost naturalny, 5000 złota dziennie i wzmocnienie obrońcy zamku) będziemy mogli odkryć całą mapę. Bohaterowie tutaj spotkani to Wizard oraz Alchemist.

JEDNOSTKI

Tygodniowy przyrost jednostek:

Poziom

1

2

3

4

5

6

7

Przyrost

32

22

12

8

6

4

2

CHOCHLIK (GREMLIN)

Atak: 3 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 3

Obrona: 3

Zdrowie: 4

Obrażenia: 1-2

Szybkość: 4

Koszt: 30 złota

GREMLIN (MASTER GREMLIN)

Atak: 4 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 4

Obrona: 4

Zdrowie: 4

Obrażenia: 1-2

Szybkość: 5

Koszt: 40 złota

Cecha: potrafią rzucać metalowymi kulami

KAMIENNY GARGULEC (STONE GARGOYLE)

Atak: 6 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 6

Obrona: 6

Zdrowie: 16

Obrażenia: 2-3

Szybkość: 6

Koszt: 130 złota

GRANITOWY GARGULEC (OBSIDIAN GARGOYLE)

Atak: 7 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 7

Obrona: 7

Zdrowie: 16

Obrażenia: 2-3

Szybkość: 9

Koszt: 160 złota

KAMIENNY GOLEM (STONE GOLEM)

Atak: 7 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 7

Obrona: 10

Zdrowie: 30

Obrażenia: 4-5

Szybkość: 3

Koszt: 150 złota

Cecha: ataki magiczne osłabione o 50%

ŻELAZNY GOLEM (IRON GOLEM)

Atak: 9 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 9

Obrona: 10

Zdrowie: 35

Obrażenia: 4-5

Szybkość: 5

Koszt: 200 złota

Cecha: ataki magiczne osłabione o 75%

MAG (MAGE)

Atak: 11 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 11

Obrona: 8

Zdrowie: 25

Obrażenia: 24

Szybkość: 7-9

Koszt: 350 złota

Cecha: czary kosztują mniej spell points, skuteczny atak w bezpośrednim starciu

ARCYMAG (ARCH MAGE)

Atak: 12 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 12

Obrona: 9

Zdrowie: 30

Obrażenia: 7-9

Szybkość: 7

Koszt: 450 złota

Cecha: czary kosztują mniej spell points, skuteczny atak w bezpośrednim starciu

GENIUSZ (GENIE)

Atak: 12 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 12

Obrona: 12

Zdrowie: 40

Obrażenia: 13-16

Szybkość: 7

Koszt: 550 złota

Cecha:150% uszkodzeń w starciu z Ifrytami i Ifrytami Królewskimi

DŻIN (MASTER GENIE)

Atak: 12 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 12

Obrona: 12

Zdrowie: 40

Obrażenia: 13-16

Szybkość: 11

Koszt: 600 złota

Cecha: 150% uszkodzeń w starciu z Ifrytami i Ifrytami Królewskimi, rzuca losowo wybrany beneficyjny czar

PRZERAZA (NAGA)

Atak: 15 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 15

Obrona: 13

Zdrowie: 110

Obrażenia: 20

Szybkość: 5

Koszt: 1100 złota

Cecha: przeciwnik nie kontratakuje

SKORPENA (NAGA QUEEN)

Atak: 16 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 16

Obrona: 13

Zdrowie: 110

Obrażenia: 30

Szybkość: 7

Koszt: 1600 złota

Cecha: przeciwnik nie kontratakuje

GIGANT (GIANT)

Atak: 19 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 19

Obrona: 16

Zdrowie: 150

Obrażenia: 40-60

Szybkość: 7

Koszt: 2000 złota + 1 klejnot

Cecha: odporny na czary oddziaływujące na umysł

TYTAN (TITAN)

Atak: 24 - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

Atak: 24

Obrona: 24

Zdrowie: 300

Obrażenia: 40-60

Szybkość: 11

Koszt: 5000 złota + 2 klejnoty

Cecha: 150% uszkodzeń w walce z Czarnymi i Czerwonymi Smokami, odporny na czary oddziaływujące na umysł, potrafi atakować cele na odległość

BOHATEROWIE

Klasa

Atak

Obrona

Siła czarów

Wiedza

Alchemist

1

1

2

2

Wizard

0

0

2

3

Specjalizacja: Przerazy/Skorpeny (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

FAFNER - Alchemist

Specjalizacja: Przerazy/Skorpeny (podnosi ich atak i obronę od poziomu 6 wzwyż)

Umiejętności: Basic Scholar, Basic Resistance

Specjalizacja: Geniusze/Dżiny (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

IONA - Alchemist

Specjalizacja: Geniusze/Dżiny (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż)

Umiejętności: Basic Scholar, Basic Intelligence

Specjalizacja: Golemy/Żelazne Golemy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

JOSEPHINE - Alchemist

Specjalizacja: Golemy/Żelazne Golemy (podnosi ich atak i obronę od poziomu 3 wzwyż)

Umiejętności: Basic Mysticism, Basic Sorcery

Specjalizacja: Armorer (+5% za każdy osiągnięty poziom) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

NEELA - Alchemist

Specjalizacja: Armorer (+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności: Basic Scholar, Basic Armorer

Specjalizacja: Gargulce/Granitowe Gargulce (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

PIQUEDRAM - Alchemist

Specjalizacja: Gargulce/Granitowe Gargulce (podnosi ich atak i obronę od poziomu 2 wzwyż)

Umiejętności: Basic Mysticism, Basic Scouting

Specjalizacja: Rtęć (podnosi przyrost rtęci o 1 sztukę dziennie) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

RISSA - Alchemist

Specjalizacja: Rtęć (podnosi przyrost rtęci o 1 sztukę dziennie)

Umiejętności: Basic Mysticism, Basic Offence

Specjalizacja: Geniusze/Dżiny (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

THANE - Alchemist

Specjalizacja: Geniusze/Dżiny (podnosi ich atak i obronę od poziomu 5 wzwyż)

Umiejętności: Advanced Scholar

Specjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

TOROSAR - Alchemist

Specjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od poziomu 4 wzwyż)

Umiejętności: Basic Mysticism, Basic Tactics

Specjalizacja: Złoto (podnosi przyrost złota o 350 sztuk dziennie) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

AINE - Wizard

Specjalizacja: Złoto (podnosi przyrost złota o 350 sztuk dziennie)

Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Scholar

Specjalizacja: Hypnotize (im wyższy poziom tym silniejszy czar) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

ASTRAL - Wizard

Specjalizacja: Hypnotize (im wyższy poziom tym silniejszy czar)

Umiejętności: Advanced Wisdom

Specjalizacja: Haste (im wyższy poziom tym silniejszy czar) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

CYRA - Wizard

Specjalizacja: Haste (im wyższy poziom tym silniejszy czar)

Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Diplomacy

Specjalizacja: Fortune (im wyższy poziom tym silniejszy czar) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

DAREMYTH - Wizard

Specjalizacja: Fortune (im wyższy poziom tym silniejszy czar)

Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence

Specjalizacja: Mysticism (+5% za każdy osiągnięty poziom) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

HALON - Wizard

Specjalizacja: Mysticism (+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Mysticism

Specjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

SERENA - Wizard

Specjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye

Specjalizacja: Chain Lightning (im wyższy poziom tym silniejszy czar) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

SOLMYR - Wizard

Specjalizacja: Chain Lightning (im wyższy poziom tym silniejszy czar)

Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery

Specjalizacja: Magowie/Arcymagowie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

THEODORUS - Wizard

Specjalizacja: Magowie/Arcymagowie (podnosi ich atak i obronę od poziomu 4 wzwyż)

Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Resistance

Specjalizacja: Enchanters (może ulepszać Magów oraz Mnichów) - Miasta: Tower w Heroes of Might & Magic III The Restoration of Erathia - Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia - poradnik do gry

DRACON - Bohater Specjalny

Specjalizacja: Enchanters (może ulepszać Magów oraz Mnichów)

Umiejętności: Advaced Wisdom