Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Transfery | Master League poradnik Pro Evolution Soccer 2010

Transfery

Odpowiedzialny: Scout (Team Office / Operating Costs ) - im więcej mu płacisz, tym lepsze będą jego raporty i większe szanse na zakończone sukcesem negocjacje.

Okresy transferowe: Sierpień, Styczeń, Lipiec.

Okres transferowy jest dosyć krótki. Dlatego za proponowanie ofert zabierz się już na samym początku. - Transfery - Master League - Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry
Okres transferowy jest dosyć krótki. Dlatego za proponowanie ofert zabierz się już na samym początku.

Sprzedaż (Team Office / My Team ): Szczególnie na początku sezonu warto przejrzeć swój skład i wystawić na listę transferową najsłabszych zawodników. Jest jeszcze opcja wypożyczenia, którą wykorzystaj do oddania na jakiś czas młodych zawodników, którzy w przyszłości mogą okazać się przydatni, ale w tym momencie nie mieliby szans na grę w pierwszym składzie. Jeżeli ktoś zgłosi się po Twoich piłkarzy otrzymasz taką wiadomość. Wszystkie dane na temat prowadzonych transferów znajdują się również w Team Office / Negotiations / Ongoing Negotiations . Zanim zgodzisz się na oferowaną przez inną drużynę ofertę możesz również zmienić warunki transferu i podnieść cenę za swojego piłkarza. Jeżeli drużyna będzie bardzo chciała go kupić może zgodzić się na te warunki. Jest to jednak ryzykowne, ponieważ jeżeli postawisz zbyt wysoką cenę - transfer nie dojdzie do skutku.

Nie bój się negocjować ceny zarówno przy kupnie jak i sprzedaży zawodników. Ważne tylko, abyś zachował umiar i nie żądał astronomicznych kwot. - Transfery - Master League - Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry
Nie bój się negocjować ceny zarówno przy kupnie jak i sprzedaży zawodników. Ważne tylko, abyś zachował umiar i nie żądał astronomicznych kwot.

Kupno (Team Office / Negotiations / Player Search ): Piłkarzy możesz szukać samodzielnie (ustalasz wtedy kilka kryteriów) lub prosząc o pomoc Scouta . Jeżeli prowadzisz klub bogaty nie musisz aż tak przejmować się ceną. Wybierz po prostu zawodnika, który najbardziej będzie pasował do Twojego składu. Jeżeli natomiast Twojego klubu nie stać na błędy transferowe poszukaj kogoś niekosztującego aż tak dużo, ale młodego i perspektywicznego. Oczywiście możesz też kupić droższego piłkarza, który będzie gwiazdą drużyny, ale musisz to wliczyć w koszty zarządzania zespołem i bardzo możliwe, że przez jeden taki transfer będziesz zmuszony zmniejszyć kwoty wydawane na trenerów, drużynę młodzieżową, czy też klub kibica.

Najważniejsze to kupować graczy, którzy są potrzebni w drużynie. Czyli na przykład: jeżeli w podstawowym składzie gra słaby środkowy obrońca i nie masz dla niego zastępcy - kup kogoś na jego miejsce. Jeżeli natomiast masz trzech dobrych napastników to nie ma sensu kupowanie kolejnego.

Przed podpisaniem kontraktu warto spróbować wynegocjować lepszą cenę. Zrobisz to wchodząc do Team Office / Negotiations / Ongoing Negotiations . Jeżeli jest tam jakiś transfer, na który zgodziła się już przeciwna drużyna, możesz na niego kliknąć i wybrać zmianę warunków. Zazwyczaj są one znacznie zawyżone, dlatego warto spróbować je zmniejszyć. W ten sposób można czasem kupić zawodnika o kilkadziesiąt procent taniej.