Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tworzenie zawodnika | Become a Legend poradnik Pro Evolution Soccer 2010

Tworzenie zawodnika

Krok 1: Wygląd, kraj, podatność na kontuzje

Wygląd

Wygląd to czysto estetyczny wybór. Nie wnosi on nic do mechaniki gry. Nie musisz również skupiać się na posturze. To czy zawodnik jest wysoki czy niski nie ma znaczenia. Dla przykładu: odbicie piłki głową nie zależy od wzrostu, a od atrybutów Head (Gra głową) oraz Jump (Wyskok) .

Kontuzje

Możesz zdecydować, czy Twój zawodnik będzie łapał kontuzje: szybko (klasa C) , standardowo (A) lub coś pomiędzy (B) . Oczywiście najrozsądniej jest wybrać opcję A .

Kraj - Tworzenie zawodnika - Become a Legend - Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Kraj

Jest to ważna decyzja, ponieważ tylko wybrany kraj będziesz mógł reprezentować. Jeżeli zdecydujesz, że urodziłeś się na przykład w Andorze, będziesz miał małe szanse na zagranie w Mistrzostwach Świata czy Europy, ponieważ reprezentacja narodowa tego kraju jest bardzo słaba.

Krok 2: Pozycja na boisku

Wskaż pozycję, która najbardziej Ci odpowiada. Na niej będziesz w przyszłości wystawiany, chociaż może się zdarzyć, że trener przydzieli Ci inne miejsce na boisku. Pamiętaj o tym, że od wybranej pozycji zależy to, w jaki sposób i w jakiej strefie powinieneś grać. Jeżeli wybierzesz napastnika - Twoim zadaniem będzie przede wszystkim strzelanie goli i przebywanie na połowie przeciwnika. Wybór defensywnego pomocnika spowoduje, że trener będzie od Ciebie oczekiwał rozbijania ataków przeciwnika i rozgrywania piłki w środku pola. Jeżeli nie masz żadnych konkretnych upodobań - zostaw ustawienie domyślne - ofensywnego pomocnika (AMF) .

Domyślnie ustawiona pozycja - AMF jest bardzo uniwersalna. - Tworzenie zawodnika - Become a Legend - Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry
Domyślnie ustawiona pozycja - AMF jest bardzo uniwersalna.

Każda pozycja ma swoje słabsze i silniejsze punkty, które są odwzorowane przez początkowe rozłożenie atrybutów. Poniżej prezentuję tabelkę, która pokazuje przybliżone wartości najwyższych (tylko tych powyżej 70) atrybutów w zależności od wybranej pozycji. Kolorem pomarańczowym zaznaczone są najwyższe wartości.

Pozycja/

atrybut

DMF

AMF

CMF

WB

SMF

CF

SS

WF

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie