Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Ale że Dudka nie wzięli? Poradnik do gry Pro Evolution Soccer 2010 przeznaczony jest głównie dla osób, które pierwszy raz mają do czynienia z PES-em lub po prostu nie spędziły z jego poprzednimi edycjami zbyt wiele czasu. Jednak doświadczeni gracze też znajdą tu coś dla siebie.

Poradnik do gry Pro Evolution Soccer 2010 przeznaczony jest głównie dla osób, które pierwszy raz mają do czynienia z PES-em lub po prostu nie spędziły z jego poprzednimi edycjami zbyt wiele czasu - Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Poradnik do gry Pro Evolution Soccer 2010 przeznaczony jest głównie dla osób, które pierwszy raz mają do czynienia z PES-em lub po prostu nie spędziły z jego poprzednimi edycjami zbyt wiele czasu. Jednak doświadczeni gracze też znajdą tu coś dla siebie. Przede wszystkim powinien zainteresować ich opis nowości jaką są karty zawodników. Polecam również dział Sterowanie, w którym znajduje się ponad 60 filmików wraz z opisem zarówno do podstawowych jak i mało popularnych zagrań, trików piłkarskich oraz stałych fragmentów gry. Całość wieńczą opisy dwóch trybów gry - Become a Legend oraz Master League.

Karol "Karolus" Wilczek

Informacje o Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Autor : Karol Karolus Wilczek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 36, ilustracje: 68 .

Popularne strony w Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168988Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168987Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168986Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168985Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168984Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168983Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168982Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168981Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168980

23.11.2009 20:24
OSSA14
58
Pretorianin

Świetny poradnik

25.11.2009 20:06
😒
odpowiedz
Littleman
6
Legionista

mam problem z tym poradnikiem. Nie chodzą u mnie wszystkie filmiki z tego pradnika, pisze że nie mam wtyczki niby, ale jak daje żeby się wyszukało i zainstalowało to wogule nic sie nie dzieje i pisze żebym zainstalował ręcznie a l z tego nici bo nie wiem jakiej wtyczki szukać.
A wogóle mam poinstalowane wtyczki ze z niczym nie mam problemu i pościągałem jakieś nowe i dalej to samo ;\ wie ktoś co z tym zrobić ????? proszę o pomoc

25.11.2009 20:37
odpowiedz
Karolus86
27
Chorąży

Littleman --> a na jakiej przeglądarce próbujesz to otworzyć ? spróbuj w Internet Explorerze 8, albo zaktualizuj swoją przeglądarkę.

25.11.2009 20:46
odpowiedz
Littleman
6
Legionista

Jest już xD ! mam
instalowałem wszystkie wtyczki do firefoxa i aktualizowalem go i dalj nic ni eszlo /', sprubowalem przez IE prze chrome i wszystko ślicznie chodzi ;p xD
thx za zaangażowanie

29.11.2009 05:42
odpowiedz
Terry26
4
Junior

Niby wszystko ok ale chcialem sie tylko zapytac gdzie sie znajduje opis poszczegolnych suwaków w Team Style
angielski znam slabo dlatego brakuje mi tego w poradniku, chyba ze cos przeoczylem...
jesli ktos jest tak laskawy moglby napisac co oznacza kazdy suwaczek...
bede wdzieczny
pozdrawiam

29.11.2009 12:30
odpowiedz
Karolus86
27
Chorąży

Terry26 --> Nie pomyślałem o tym, żeby uwzględnić przetłumaczenie stylów w poradniku, ale skoro jest taka potrzeba to już te braki nadrabiam :)
Przede wszystkim warto samemu poprzestawiać suwaki i zobaczyć na obrazku u góry, jak dana zmiana wpłynie na postawę zawodników. Pierwsze 4 opcje to ustawienia ofensywne, a kolejne 4 to defensywne. Mam nadzieję, że poniższy opis Tobie oraz innym graczom trochę pomoże :)
1) Player Support (Wsparcie zawodnika):
Offensive (suwak przesunięty w prawo) - reszta zawodników rusza do przodu, za graczem z piłką.
Defensive (suwak przesunięty w lewo) - reszta zawodników cofa się, aby asekurować gracza z piłką.
Balanced (suwak w okolicach 50) - coś pomiędzy dwoma powyższymi opcjami. Wszechstronne wsparcie dla zawodnika z piłką.
2) Support Range (Zasięg wsparcia):
Narrow (suwak przesunięty w prawo) - zawodnicy podchodzą bardzo blisko do kolegi z piłką.
Wide (suwak przesunięty w lewo) - zawodnicy trzymają spory dystans do kolegi z piłką.
Medium (suwak w okolicach 50) - coś pomiędzy dwoma powyższymi opcjami.
3) Position Switch (Zmiana pozycji):
Frequent (suwak przesunięty w prawo) - zawodnicy bardzo często zamieniają się pozycjami z kolegami z drużyny.
Never (suwak przesunięty w lewo) - zawodnicy zawsze trzymają się swoich pozycji.
Occasional (suwak w okolicach 50) - zawodnicy zmieniają pozycję tylko z najbliższymi piłkarzami.
4) Attacking Style (Styl ataków):
Down Middle (suwak przesunięty w prawo) - zawodnicy atakują środkiem.
Out Wide (suwak przesunięty w lewo) - zawodnicy ustawiają się bardzo szeroko i prowadzą ataki bokami.
Medium (suwak w okolicach 50) - zawodnicy trzymają średni dystans do zawodnika z piłką.
5) Pressing:
Tight (suwak przesunięty w prawo) - pressing prowadzony z każdej odległości. Wszyscy zawodnicy podchodzą do przeciwnika z piłką.
Loose (suwak przesunięty w lewo) - pressing zaczyna się dopiero wtedy, kiedy przeciwnik podejdzie bardzo blisko z piłką.
Medium (suwak w okolicach 50) - coś pomiędzy dwoma powyższymi opcjami.
6) Defensive Line (Linia obrony):
High (suwak przesunięty w prawo) - Linia obrony przesunięta do przodu.
Deep (suwak przesunięty w lewo) - Obrona głęboko cofnięta.
Standard (suwak w okolicach 50) - Linia obrony w standardowym miejscu.
7) Compactness (Zwartość):
Narrow (suwak przesunięty w prawo) - Zawodnicy ze skrzydeł schodzą do środka, w stronę przeciwnika z piłką.
Wide (suwak przesunięty w lewo) - Zawodnicy ze skrzydeł nie podchodzą do środka, w stronę przeciwnika z piłką.
Standard (suwak w okolicach 50) - Zawodnicy lekko zbliżają się do środka, do przeciwnika z piłką.
8) Defensive Strategy (Strategia obrony):
Wartość 0 - Obrońcy ustawieni w linii.
Wartość 1 - Jeden ze środkowych obrońców ustawia się zaraz za drugim. Czyli pełni funckję tak zwanego "stopera".

29.11.2009 14:40
odpowiedz
Terry26
4
Junior

Bardzo dziękuję za pomoc.

29.11.2009 18:11
odpowiedz
Terry26
4
Junior

Mam jeszcze jedno pytanie do Pana. Czy karty lub suwaki niejako zastepuja "strzałki" ktore byly obecne w poprzednich odslonach ?

30.11.2009 10:23
odpowiedz
Karolus86
27
Chorąży

Terry26 --> Karty zawodników to nowość. Strategię drużyny można było zmieniać również w poprzednich edycjach. Suwaki umożliwiają za to dokładniejsze dostosowanie ustawień gry do naszej wizji.

06.12.2009 17:05
odpowiedz
sensejjag
2
Junior

a ja nie mam pojecia jak kogokolwiek kupic... wchodze na jakiegos zawodnika i mi wyskakuje tylkojego dossier, dodanie do listy obserwowanych lub porownaj... gdzie i jak kogos zakontraktowac?????????????????????

08.12.2009 00:13
odpowiedz
Karolus86
27
Chorąży

sensejjag --> zawodników kupujesz w Team Office / Negotiations / Player Search. Wybierasz danego piłkarza i oferujesz mu kontrakt. Następnie czekasz na odpowiedź drużyny i zgadzasz się na nią, negocjujesz dalej lub rezygnujesz z zakupu. To wszystko jest w Team Office / Negotiations / Ongoing Negotiations.

10.10.2010 15:26
odpowiedz
raf play
1
Junior

jak najlepiej odbierac pilke przeciwnikowi