Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Poradnik do gry Pro Evolution Soccer 2010 przeznaczony jest głównie dla osób, które pierwszy raz mają do czynienia z PES-em lub po prostu nie spędziły z jego poprzednimi edycjami zbyt wiele czasu - Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Poradnik do gry Pro Evolution Soccer 2010 przeznaczony jest głównie dla osób, które pierwszy raz mają do czynienia z PES-em lub po prostu nie spędziły z jego poprzednimi edycjami zbyt wiele czasu. Jednak doświadczeni gracze też znajdą tu coś dla siebie. Przede wszystkim powinien zainteresować ich opis nowości jaką są karty zawodników. Polecam również dział Sterowanie, w którym znajduje się ponad 60 filmików wraz z opisem zarówno do podstawowych jak i mało popularnych zagrań, trików piłkarskich oraz stałych fragmentów gry. Całość wieńczą opisy dwóch trybów gry - Become a Legend oraz Master League.

Karol "Karolus" Wilczek

Informacje o Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Autor : Karol Karolus Wilczek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 36, ilustracje: 68 .

Popularne strony w Pro Evolution Soccer 2010 - poradnik do gry

Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168988Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168987Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168986Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168985Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168984Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168983Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168982Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168981Pro Evolution Soccer 2010 - screen - 2009-10-27 - 168980

23.11.2009 20:24
OSSA14
56
Pretorianin

Świetny poradnik

25.11.2009 20:06
😒
odpowiedz
Littleman
6
Legionista

mam problem z tym poradnikiem. Nie chodzą u mnie wszystkie filmiki z tego pradnika, pisze że nie mam wtyczki niby, ale jak daje żeby się wyszukało i zainstalowało to wogule nic sie nie dzieje i pisze żebym zainstalował ręcznie a l z tego nici bo nie wiem jakiej wtyczki szukać.
A wogóle mam poinstalowane wtyczki ze z niczym nie mam problemu i pościągałem jakieś nowe i dalej to samo ;\ wie ktoś co z tym zrobić ????? proszę o pomoc

25.11.2009 20:37
odpowiedz
Karolus86
27
Chorąży

Littleman --> a na jakiej przeglądarce próbujesz to otworzyć ? spróbuj w Internet Explorerze 8, albo zaktualizuj swoją przeglądarkę.

25.11.2009 20:46
odpowiedz
Littleman
6
Legionista

Jest już xD ! mam
instalowałem wszystkie wtyczki do firefoxa i aktualizowalem go i dalj nic ni eszlo /', sprubowalem przez IE prze chrome i wszystko ślicznie chodzi ;p xD
thx za zaangażowanie

29.11.2009 05:42
odpowiedz
Terry26
4
Junior

Niby wszystko ok ale chcialem sie tylko zapytac gdzie sie znajduje opis poszczegolnych suwaków w Team Style
angielski znam slabo dlatego brakuje mi tego w poradniku, chyba ze cos przeoczylem...
jesli ktos jest tak laskawy moglby napisac co oznacza kazdy suwaczek...
bede wdzieczny
pozdrawiam

29.11.2009 12:30
odpowiedz
Karolus86
27
Chorąży

Terry26 --> Nie pomyślałem o tym, żeby uwzględnić przetłumaczenie stylów w poradniku, ale skoro jest taka potrzeba to już te braki nadrabiam :)
Przede wszystkim warto samemu poprzestawiać suwaki i zobaczyć na obrazku u góry, jak dana zmiana wpłynie na postawę zawodników. Pierwsze 4 opcje to ustawienia ofensywne, a kolejne 4 to defensywne. Mam nadzieję, że poniższy opis Tobie oraz innym graczom trochę pomoże :)
1) Player Support (Wsparcie zawodnika):
Offensive (suwak przesunięty w prawo) - reszta zawodników rusza do przodu, za graczem z piłką.
Defensive (suwak przesunięty w lewo) - reszta zawodników cofa się, aby asekurować gracza z piłką.
Balanced (suwak w okolicach 50) - coś pomiędzy dwoma powyższymi opcjami. Wszechstronne wsparcie dla zawodnika z piłką.
2) Support Range (Zasięg wsparcia):
Narrow (suwak przesunięty w prawo) - zawodnicy podchodzą bardzo blisko do kolegi z piłką.
Wide (suwak przesunięty w lewo) - zawodnicy trzymają spory dystans do kolegi z piłką.
Medium (suwak w okolicach 50) - coś pomiędzy dwoma powyższymi opcjami.
3) Position Switch (Zmiana pozycji):
Frequent (suwak przesunięty w prawo) - zawodnicy bardzo często zamieniają się pozycjami z kolegami z drużyny.
Never (suwak przesunięty w lewo) - zawodnicy zawsze trzymają się swoich pozycji.
Occasional (suwak w okolicach 50) - zawodnicy zmieniają pozycję tylko z najbliższymi piłkarzami.
4) Attacking Style (Styl ataków):
Down Middle (suwak przesunięty w prawo) - zawodnicy atakują środkiem.
Out Wide (suwak przesunięty w lewo) - zawodnicy ustawiają się bardzo szeroko i prowadzą ataki bokami.
Medium (suwak w okolicach 50) - zawodnicy trzymają średni dystans do zawodnika z piłką.
5) Pressing:
Tight (suwak przesunięty w prawo) - pressing prowadzony z każdej odległości. Wszyscy zawodnicy podchodzą do przeciwnika z piłką.
Loose (suwak przesunięty w lewo) - pressing zaczyna się dopiero wtedy, kiedy przeciwnik podejdzie bardzo blisko z piłką.
Medium (suwak w okolicach 50) - coś pomiędzy dwoma powyższymi opcjami.
6) Defensive Line (Linia obrony):
High (suwak przesunięty w prawo) - Linia obrony przesunięta do przodu.
Deep (suwak przesunięty w lewo) - Obrona głęboko cofnięta.
Standard (suwak w okolicach 50) - Linia obrony w standardowym miejscu.
7) Compactness (Zwartość):
Narrow (suwak przesunięty w prawo) - Zawodnicy ze skrzydeł schodzą do środka, w stronę przeciwnika z piłką.
Wide (suwak przesunięty w lewo) - Zawodnicy ze skrzydeł nie podchodzą do środka, w stronę przeciwnika z piłką.
Standard (suwak w okolicach 50) - Zawodnicy lekko zbliżają się do środka, do przeciwnika z piłką.
8) Defensive Strategy (Strategia obrony):
Wartość 0 - Obrońcy ustawieni w linii.
Wartość 1 - Jeden ze środkowych obrońców ustawia się zaraz za drugim. Czyli pełni funckję tak zwanego "stopera".

29.11.2009 14:40
odpowiedz
Terry26
4
Junior

Bardzo dziękuję za pomoc.

29.11.2009 18:11
odpowiedz
Terry26
4
Junior

Mam jeszcze jedno pytanie do Pana. Czy karty lub suwaki niejako zastepuja "strzałki" ktore byly obecne w poprzednich odslonach ?

30.11.2009 10:23
odpowiedz
Karolus86
27
Chorąży

Terry26 --> Karty zawodników to nowość. Strategię drużyny można było zmieniać również w poprzednich edycjach. Suwaki umożliwiają za to dokładniejsze dostosowanie ustawień gry do naszej wizji.

06.12.2009 17:05
odpowiedz
sensejjag
2
Junior

a ja nie mam pojecia jak kogokolwiek kupic... wchodze na jakiegos zawodnika i mi wyskakuje tylkojego dossier, dodanie do listy obserwowanych lub porownaj... gdzie i jak kogos zakontraktowac?????????????????????

08.12.2009 00:13
odpowiedz
Karolus86
27
Chorąży

sensejjag --> zawodników kupujesz w Team Office / Negotiations / Player Search. Wybierasz danego piłkarza i oferujesz mu kontrakt. Następnie czekasz na odpowiedź drużyny i zgadzasz się na nią, negocjujesz dalej lub rezygnujesz z zakupu. To wszystko jest w Team Office / Negotiations / Ongoing Negotiations.

10.10.2010 15:26
odpowiedz
raf play
1
Junior

jak najlepiej odbierac pilke przeciwnikowi