Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pochodzenie 3 - Miejski elf | Mapy lokacji | Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Pochodzenie 3: Miejski elf

Mapa M8: Elfie obcowisko

1 - Pochodzenie 3 - Miejski elf | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Mapa M9: Posiadłość arla - Okolice

2 - Pochodzenie 3 - Miejski elf | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Mapa M10: Posiadłość arla - W środku

CIEKAWOSTKI - Pochodzenie 3 - Miejski elf | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Ważne informacje na temat obszaru

CIEKAWOSTKI

- Po znalezieniu się w [Denerim - Elfie obcowisko ] i jeszcze przed przystąpieniem do ceremonii ślubnej możesz porozmawiać z pijanymi elfami stojącymi przy barykadzie (M8, 1). Jeśli przypomnisz im o swoim ślubie to otrzymasz prezent w postaci 30 monet (40 monet jeśli skorzystasz z perswazji).

- Po znalezieniu się w [Denerim - Elfie obcowisko ] i jeszcze przed przystąpieniem do ceremonii ślubnej możesz porozmawiać z Dilwyn i Gethonem (M8, 2). Oni z kolei podarują Ci 15 srebrnych monet .

- Po znalezieniu się w [Denerim - Elfie obcowisko ] i jeszcze przed przystąpieniem do ceremonii ślubnej możesz porozmawiać z Ojcem Nessy (M8, 3) - Pochodzenie 3 - Miejski elf | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

- Po znalezieniu się w [Denerim - Elfie obcowisko ] i jeszcze przed przystąpieniem do ceremonii ślubnej możesz porozmawiać z Ojcem Nessy (M8, 3). Dowiesz się, że jego rodzina z uwagi na brak pieniędzy zmuszona jest do opuszczenia obcowiska. Jeśli zaoferujesz pomoc mężczyzna odmówi, ale za to zaczepiony zostaniesz przez jego córkę Nessę . Możesz się tu zachować na cztery sposoby:

1) obiecać ponowną rozmowę z jej ojcem - musiałbyś przekonać mężczyznę z pomocą perswazji do pozostania w obcowisku (np. razem z ojcem sterowanej postaci)

2) odmówić udzielenia pomocy

3) podarować 3 srebrne monety , tak by rodzina mogła przeprowadzić się do Wysokoża

4) podarować 10 srebrnych monet , tak by rodzina mogła pozostać w Denerim

- Elfickim dzieciom , które spotkasz w [Denerim - Elfie obcowisko ] (M8, 4) możesz opowiedzieć zmyśloną historyjkę tak by miały nowy temat do zabaw.

- Żebrakowi spotkanemu w [Denerim - Elfie obcowisko ] (M8, 5) możesz podarować monetę , jak również wysłuchać jego smutnej historii.