Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Urna Świętych Prochów (2) | Questy główne Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Podejdź kawałek do przodu - Urna Świętych Prochów (2) | Questy główne Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Podejdź kawałek do przodu. W zależności od tego czy Genitivus Ci towarzyszy czy nie, brama prowadząca do świątyni zostanie otwarta automatycznie lub będziesz musiał skorzystać z przekazanego Ci niedawno klucza . Po znalezieniu się w środku (M61, 2) przystąp do atakowania przebywających w tym miejscu kultystów . Docelowo powinieneś przyczynić się do zabezpieczenia całej głównej sali.

Od głównej sali odchodzą cztery boczne korytarze i warto byłoby się zająć ich zbadaniem - Urna Świętych Prochów (2) | Questy główne Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Od głównej sali odchodzą cztery boczne korytarze i warto byłoby się zająć ich zbadaniem. W południowo-zachodnim narożniku oprócz odnalezienia ciała poszukiwacza przygód do zabezpieczenia będzie niewielkie pomieszczenie z kultystami . Z kolei w południowo-wschodnim narożniku natrafisz na zamknięte drzwi, a w bibliotece na cenne dokumenty. Północno-wschodni narożnik możesz na razie zignorować, gdyż jest to przejście do innej lokacji, które odblokujesz sobie w dalszej fazie rozgrywki.

Najwięcej niespodzianek czeka Cię w północno-zachodnim narożniku (M61, 5), a to dlatego, że są to sale kultystów - Urna Świętych Prochów (2) | Questy główne Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Najwięcej niespodzianek czeka Cię w północno-zachodnim narożniku (M61, 5), a to dlatego, że są to sale kultystów. Na pierwszych wrogów wpadniesz tuż po otwarciu drzwi. Uważaj na Bronto (mini-boss) i następnie rozpraw się z łucznikami . Droga prowadząca do komnat kultystów jest usiana pułapkami, tak więc dobrym pomysłem byłoby skorzystanie z usług łotrzyka . Musisz być następnie gotowy do odparcia zmasowanego ataku sił wroga . W trakcie walk z obiema grupami kultystów skupiaj się na jak najszybszej neutralizacji magów .

Po zakończonych walkach zbadaj pomieszczenie najbardziej wysunięte na wschód - Urna Świętych Prochów (2) | Questy główne Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Po zakończonych walkach zbadaj pomieszczenie najbardziej wysunięte na wschód. Musisz kliknąć na leżących na ziemi zakurzonych zwojach i podnieść klucz (M61, 7). Z przedmiotem tym powróć do głównej sali, gdzie w międzyczasie pojawią się nowi przeciwnicy . Po zlikwidowaniu wrogów wybierz się do sal znajdujących się w południowo-wschodnim narożniku świątyni. Użyj klucza do otwarcia mijanych wcześniej drzwi (M61, 8). W środku odnajdziesz kufer, którego zbadanie zaowocuje pozyskaniem klucza do głównej sali .

Możesz już udać się do jedynego niezbadanego przejścia, znajdującego się na północ od głównej sali (M61, 9) - Urna Świętych Prochów (2) | Questy główne Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Możesz już udać się do jedynego niezbadanego przejścia, znajdującego się na północ od głównej sali (M61, 9). Użyj w tym miejscu pozyskanego przed chwilą klucza , tak by odblokować sobie dostęp do dalszej części świątyni. Widocznego w oddali maga dobrze byłoby zlikwidować z pomocą maga lub łucznika, a to dlatego, że po wejściu do nowej sali (M61, 10) będziesz musiał skupić całą swoją uwagę na wyeliminowaniu popielnych upiorów . Po zakończonej bitwie skorzystaj ze schodów i kliknij na koszu z węglami.

W kolejnym pomieszczeniu znajdują się nowi kultyści - Urna Świętych Prochów (2) | Questy główne Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu znajdują się nowi kultyści . Dobrze byłoby wywabiać ich do południowej sali, dzięki czemu w trakcie walk nie będziesz musiał się przejmować licznie rozlokowanymi pułapkami. Po zlikwidowaniu wrogów skieruj się na północ. W następnym pomieszczeniu czeka Cię bitwa z kultystami , jak również z mini-bossem - Popielnym upiorem (M61, 11). Zabicie bestii wyjątkowo nie warto sobie zostawiać na sam koniec.