Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Kryjówka Jarvii

Zleceniodawca: Książę Bhelen [ Orzammar - Diamentowy zakątek - Pałac królewski ]

Opis: Uwaga - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Opis: Uwaga! To wspólne zadanie dla questów Książęca łaska: drugie zadanie i Zaufanie lorda: drugie zadanie. Jedyna różnica polega na tym, że po zlikwidowaniu Jarvii musisz udać się do przywódcy wybranej wcześniej frakcji, czyli do Lorda Harrowmonta lub do Księcia Bhelena. Na początek udaj się do [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko ]. Odszukaj tu Nadieżdę (M49, 4), wypytując ją o lokalizację kryjówki Jarvii. Po uzyskaniu informacji na temat wymogu posiadania odpowiedniego klucza możesz od razu zakończyć rozmowę lub wynagrodzić ją za podzielenie się tą cenną informacją.

Następny cel podróży to [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Skład Alimara ] (M49, 5) - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Następny cel podróży to [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Skład Alimara ] (M49, 5). Porozmawiaj tu z właścicielem sklepu (M49, 6). Po zakończonej rozmowie na zewnątrz i udaj się do [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Dom w slumsach ] (M49, 7). Po znalezieniu się w środku zaczepiony zostaniesz przez bandytów (M49, 8). Gdy tylko dojdzie do walki skup się na atakowaniu Przywódcy bandytów , a to dlatego, że po wyczerpaniu jego paska zdrowia załączy się nowa scenka z rozmowy. Zdobędziesz wymagany klucz . Możesz teraz dobić znajdujących się tu opryszków , bądź też ich przegonić.

Niezależnie od wybranego rozwiązania wyjdź z budynku i z pomocą podręcznej mapy zlokalizuj miejsce oznaczone jako Wejście do siedziby kartelu (M49, 9) - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Niezależnie od wybranego rozwiązania wyjdź z budynku i z pomocą podręcznej mapy zlokalizuj miejsce oznaczone jako Wejście do siedziby kartelu (M49, 9). Zbliż się do niewielkich drzwi, a po ujrzeniu okna wyboru zdecyduj się na wsunięcie do dziury pozyskanego klucza . Możesz już wejść do środka, tak by znaleźć się w strefie [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko - Kryjówka kartelu ] (M50, 1).

W trakcie eksploracji rozległego podziemnego kompleksu zalecana jest duża ostrożność - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W trakcie eksploracji rozległego podziemnego kompleksu zalecana jest duża ostrożność. Przede wszystkim, regularnie będziesz wpadał na krasnoludów i to na dość liczne grupki. Oprócz tego przez cały czas będziesz musiał uważać na pułapki i w miarę możliwości je rozbrajać. Po znalezieniu się w pierwszym pomieszczeniu gra załączy krótką scenkę z "rozmowy" z Odźwiernym kartelu (M50, 2). Skup się na wyeliminowaniu mini-bossa i dopiero gdy on zginie pozbądź się pozostałych opryszków .

Przesuwaj się teraz stopniowo na południe - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Przesuwaj się teraz stopniowo na południe. Mijane po drodze mniejsze pomieszczenia dobrze byłoby zabezpieczać, a to dlatego, że odnajdziesz wiele cennych przedmiotów. Możesz też zajrzeć do więzienia (M50, 9) i zabijając Strażnika więzienia kartelu uratować jednego z więźniów . Oprócz zwykłych krasnoludów musisz także uważać na skrytobójców , których dobrze byłoby likwidować w pierwszej kolejności, jak również na najemników qunari , elfich magów i pająki . Generalnie jednak nie są to przeciwnicy, których powinieneś się jakoś szczególnie obawiać.

W celu dotarcia do miejsca pobytu Jarvii musisz skorzystać z przejścia znajdującego się wewnątrz ostatniego pomieszczenia po wschodniej stronie głównego korytarza (M50, 3) - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W celu dotarcia do miejsca pobytu Jarvii musisz skorzystać z przejścia znajdującego się wewnątrz ostatniego pomieszczenia po wschodniej stronie głównego korytarza (M50, 3). W trakcie eksploracji kolejnych pomieszczeń w jeszcze większym stopniu uważaj na pułapki, jak chociażby na wnyki na niedźwiedzie czy linki. Po zbliżeniu się (M50, 4) do pomieszczenia, w którym przebywa przywódczyni bandytów koniecznie zapisz stan gry i wylecz członków drużyny.

Niezależnie od wybranych opcji dialogowych doprowadzisz do walki z Jarvią i podległymi jej opryszkami (M50, 5) - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Niezależnie od wybranych opcji dialogowych doprowadzisz do walki z Jarvią i podległymi jej opryszkami (M50, 5). W trakcie tej bitwy zdecydowanie radzę pozostawać w pobliżu drzwi, przez które przeszedłeś. Przemawia za tym to, że w okolicy znajduje się mnóstwo pułapek, na które mógłbyś wpaść. Rozpocznij od atakowania słabszych wojowników oraz skrytobójców , którzy z czasem zjawią się w okolicy. Dużą uwagę przywiązuj do czynności wykonywanych przez maga , na bieżąco lecząc (czy nawet wskrzeszając) pozostałych członków drużyny .

Jarvia również jest skrytobójczynią, tak więc jeśli nie dysponujesz możliwością wykrywania jej pozycji czekaj aż przywódczyni bandytów ujawni się - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Jarvia również jest skrytobójczynią, tak więc jeśli nie dysponujesz możliwością wykrywania jej pozycji czekaj aż przywódczyni bandytów ujawni się. Gdy tylko to nastąpi OD RAZU rozkazuj wszystkim członkom drużyny skupienie swoich wysiłków na zadaniu jej poważnych obrażeń. Jarvii nie zabijesz naturalnie za jednym podejściem, ale w przerwach pomiędzy kolejnymi jej atakami nie będzie się na szczęście leczyła. Dopiero po wyeliminowaniu Jarvii skup się na likwidowaniu pozostających przy życiu skrytobójców i krasnoludzkich wojowników .

Na sam koniec pozostaw sobie łuczników , których dobrze byłoby likwidować z odległości lub po usunięciu chociażby części pułapek - Kryjówka Jarvii | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Na sam koniec pozostaw sobie łuczników , których dobrze byłoby likwidować z odległości lub po usunięciu chociażby części pułapek. Po zakończonej bitwie zbadaj ciało Jarvii i zabierz klucz . Możesz się rozejrzeć po okolicy lub od razu skierować się do drzwi stanowiących wyjście (M50, 6). Kawałek dalej znajduje się przejście do innej lokacji (M50, 7). Skorzystanie z niego spowoduje, że znajdziesz się w strefie [Orzammar - Dzielnica gminu - Zbrojownia Janara ] (M48, 13). Porozmawiaj tu z Janarem , po czym dokonaj zakupów lub wyjdź na zewnątrz.