Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Złodziej w domu nauki | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Złodziej w domu nauki

Zleceniodawca: Asystent rzeźbiarza [ Orzammar - Diamentowy zakątek - Skulptorium ]

Opis: W trakcie rozmowy (M53, 1) zostaniesz poproszony przez Asystenta rzeźbiarza o odzyskanie księgi, która została skradziona ze Skulptorium - Złodziej w domu nauki | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Opis: W trakcie rozmowy (M53, 1) zostaniesz poproszony przez Asystenta rzeźbiarza o odzyskanie księgi, która została skradziona ze Skulptorium. Zgodnie z otrzymanymi wskazówkami musisz udać się do dzielnicy [Orzammar - Dzielnica gminu - Kurzowisko ]. Osoba, którą musisz odnaleźć, to Podejrzany Corebit (M49, 3). Niezależnie od wyboru opcji dialogowej doprowadzisz do walki z krasnoludem. Po wygranym pojedynku zbadaj ciało Corebita i podnieś pokwitowanie z Prób .

Musisz się teraz udać do strefy [Orzammar - Arena prób ] - Złodziej w domu nauki | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Musisz się teraz udać do strefy [Orzammar - Arena prób ]. Warto zauważyć, że dotarcie do osoby, która ukradła księgę nie będzie możliwe dopóki nie zostanie odblokowany dostęp do aren. Zbadaj północny obszar, próbując zagadać do przebywającego w tym miejscu Machera Gredina (M51, 1). Spowoduje to automatyczne zainicjowanie bitwy z gangiem opryszków . Po wygranej walce zbadaj ciało Machera i zabierz Tom Historii Rzeźbiarzy . Możesz teraz powrócić z tym przedmiotem do Asystenta rzeźbiarza (M53, 1) lub sprzedać księgę stojącemu obok paserowi Jertrinowi (M51, 1).