Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen - poradnik do gry

Risen - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen poradnik Risen

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Podbój obozu artefaktów

1 - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Kiedy już porozmawiamy z Donem, możemy zwrócić się do Finchera (M3 - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Kiedy już porozmawiamy z Donem, możemy zwrócić się do Finchera (M3.21 ), który opowie nam o konieczności ataku na siły magów, zgromadzone nieopodal bagien. Możemy sami poprowadzić atak, lub dołączyć się do niego pod dowództwem Finchera . Generalnie lepiej samemu się zadeklarować, bo koniec końców to i tak my będziemy biec na pierwszej linii. Rozmawiamy z Philem (M3.13 ), Domingo (M3.3 ), Ricardo (M3.2 ), Craigiem (M3.11 ), oraz Lorenzo (M3.6 ). Następnie atakujemy zaznaczony na mapie obóz magów. Zabicie wszystkich przeciwników będzie równoznaczne z zakończeniem zadania. Na koniec powinniśmy porozmawiać z Fincherem i Donem (M3.23 ).

Ratowanie mienia

2 - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Po wykonaniu zadania Podbój obozu artefaktów , konieczne będzie przeniesienie skrzyń na teren obozu - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Po wykonaniu zadania Podbój obozu artefaktów , konieczne będzie przeniesienie skrzyń na teren obozu. Fincher (M3.21 ) za naszą namową może zlecić to zadanie Howkinsowi , ale równie dobrze możemy wykonać je sami. Musimy porozmawiać z następującymi bandytami: Dwight (M3.12 ), Hawkins (M3.7 ) (każemy mu zająć się tym o co się go prosi), Branon , Enrico . Po wszystkim wracamy do Finchera .

Powiedz Fincherowi o wejściu do świątyni na wschodzie

3 - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Fincher (M3 - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Fincher (M3.21 ) wysyła nas na wschód, abyśmy mogli zbadać kwestię wejścia do dziwnej świątyni. Zanim wyruszymy, powinniśmy zapytać go o dokładną mapę wyspy. Ścieżka którą powinniśmy podążać aby odnaleźć świątynię została zaznaczona na mapce. W chwili kiedy będziemy mieli przed sobą bagna, powinniśmy skręcić w mało widoczną ścieżkę prowadzącą na wschód. Musimy zameldować o sytuacji Fincherowi .

Poszukiwany: łowca skarbów

Musimy znaleźć Fincherowi (M3.21 ) odpowiednich poszukiwaczy skarbów w mieście Harbor. Zadanie zostanie ukończone jeśli na terenie miasta odnajdziemy Olfa (M2.54 ) i poprosimy go o pomoc. Oczywiście musimy uwolnić Olfa zanim będzie w stanie nam pomóc (patrz Znajdź trzy złote misy / Trzy złote misy dla Scordo ).

Situation report for the Don

4 - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Esteban (M3 - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Esteban (M3.23 ) wysyła nas do miasta abyśmy pomogli jego ludziom. Korzystając ze wschodniej bramy dostajemy się do środka. Kiedy przekażemy Scordo (patrz Porozmawiaj z szefem bandytów w Mieście ), że Don potrzebuje pełnego raportu zadanie dobiegnie końca.

Robota dla trojaczków

Po wyprowadzeniu trzech braci z miasta (patrz Poszukiwany: łowca skarbów ), każemy im odblokować wejście do świątyni na wschodzie (konieczne ukończenie Powiedz Fincherowi o wejściu do świątyni na wschodzie ). Po wszystkim możemy zameldować o postępach Fincherowi (M3.21 ).

Porozmawiaj z Mistrzem Illumarem

5 - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Cormac (M3 - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Cormac (M3.22 ) zleca nam rozmowę z Mistrzem Illumarem przebywającym na terenie twierdzy magów. Człowiek ten może pomóc nam w opanowaniu sztuki tworzenia zwojów. Do wnętrza twierdzy magów dostajemy się w zadaniu Negocjacje w Wulkanicznej Twierdzy , natomiast Illumara odnajdziemy w zaznaczonym na żółto miejscu. Zanim będzie chciał z nami rozmawiać, musimy przeczytać dwie księgi w pomieszczeniu. Następnie udajemy się do Kaspara (czerwony punkt) i prosimy go o pióro. Musimy przynieść mu kość i 6 skrzydeł grobowej ćmy . Kość znajdziemy w krypcie na cmentarzu (niebieska ścieżka), na który dostaniemy się dając Yoki'emu 2 skręty z ziołem , którymi handluje choćby Obel (M3.15 ). Skrzydła natomiast w otwartych skrzyniach (i na półkach) zaznaczonych czarnymi punktami pokoi; punkt biały to natomiast zamknięta skrzynia w pokoju na dole, w której znajdziemy dwa skrzydła . Kiedy wrócimy do Kaspara , da nam gęsię pióro . Za 50 sztuk złota dokupujemy jeszcze pusty zwój i wracamy do Illumara . Otrzymamy listę komponentów potrzebnych do stworzenia danego zwoju, a także będziemy mogli nauczyć się tej zdolności u Illumara .

Negocjacje w Wulkanicznej Twierdzy

6 - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Po mianowaniu nas na jednego ze swoich ludzi (zadanie Paczka dla Dona ) Esteban zleci nam poprowadzenie negocjacji z Inkwizytorem (punkt czarny) - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Po mianowaniu nas na jednego ze swoich ludzi (zadanie Paczka dla Dona ) Esteban zleci nam poprowadzenie negocjacji z Inkwizytorem (punkt czarny). W drodze do twierdzy, magowie nie będą nas już atakować. Przy wejściu informujemy Santiago (M4.1 ) że przysyła nas Don. Pallas (M4.3 ) podaruje nam mapę kompleksu. Kierujemy się zaznaczoną ścieżką, na górne partie kompleksu.

7 - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Po drodze zaczepi nas Ignatius (M4 - Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Po drodze zaczepi nas Ignatius (M4.22 ) którego możemy zapytać o otwarcie bramy. Teraz Pallas (M4.3 ) wypuści nas bez żadnego problemu. Rozmowa z Inkwizytorem zakończy zadanie. Podążamy za Inkwizytorem aż do wejścia wulkanu, rozpoczęcia kolejnego rozdziału przygody i otrzymania pierwszego kamienia teleportacyjnego (wulkaniczna twierdza ).