Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mistrz Demolki | Demons of the Badlands poradnik Red Faction: Guerrilla

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Mistrz Demolki

01

sektor: Mariner Valley - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: Mariner Valley

uzbrojenie: mech

czas: 01:00

najlepszy czas: 00:25

1 - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
W pierwszym opisywanym przeze mnie

W pierwszym opisywanym przeze mnie "mistrzu demolki", za zadanie masz zniszczyć dwie wieże. Problem polega na tym, że do jednej nie będziesz mieć dostępu (została odseparowana przez głęboki wąwóz). Narzędzie destrukcji, udostępnione do zadania, to potężny mech . Zaraz po rozpoczęciu zadania, wsiądź do niego i skieruj się w stronę wieży. Następnie ustaw się tak, jak przedstawia pierwszy obrazek #1 . Tak, aby połowa wieży (ta bliżej wąwozu) została zniszczona podczas przemarszu #2 . Teraz już wystarczy poczekać, a konstrukcja przewróci się, niszcząc jednocześnie drugi budynek.

02

sektor: Mariner Valley - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: Mariner Valley

uzbrojenie: wyrzutnia rakiet (24)

czas: 00:55

najlepszy czas: 00:35

2 - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Najtrudniejsza ze wszystkich

Najtrudniejsza ze wszystkich "demolek", pobicie czasu "pro", będzie wymagało wielu prób. Cały problem leży w tym, że tak naprawdę nie wiemy, kiedy obiekty do zniszczenia, uznane są za nieistniejące. Do zdemolowania masz kilka rurociągów podwieszonych w powietrzu. Jako narzędzie destrukcji będziesz mieć wyrzutnię rakiet , z ograniczoną ilością pocisków. Po przejęciu kontroli nad bohaterką, wyceluj w nasadę (po lewej stronie), najwyżej położonej rury #1 . Następnie przebiegnij pod konstrukcją i rozpocznij ostrzał od drugiej strony #2 . Atakuj w kierunku najwyżej położonych konstrukcji i zawsze w miejsce przytwierdzenia obiektu do ściany kanionu. Brak reguły polega na tym, że tak naprawdę nie wiemy, kiedy gra uzna rurę za zniszczoną. Raz udało mi się ukończyć zadanie, z jedną do połowy całą. Kilka prób i powinieneś jednak sprostać wyzwaniu.

03

sektor: Mariner Valley - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: Mariner Valley

uzbrojenie: snajperka (1), beczki z wodorem (40)

czas: 02:00

najlepszy czas: 01:00

3 - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Jedno z ciekawszych zadań, i zarazem trudniejszych (jeśli nie poznamy rozwiązania) - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Jedno z ciekawszych zadań, i zarazem trudniejszych (jeśli nie poznamy rozwiązania). Do zniszczenia mamy dwa budynki, a jedynie jeden pocisk snajperski . Na szczęście udostępniono jeszcze 40 beczek z wodorem (ilość przekracza wymaganą do ukończenia zadania). W pierwszej kolejności zabieramy się za najbliżej położony budynek. Aby ten został zniszczony, musimy ukończyć łańcuch beczek. W tym celu należy postawić dwie przy wyjściu #1 . Jedną podnieś z pod okna (jest ich tam za wiele), a drugą z miejsca rozpoczęcia się łańcucha (patrząc od miejsca startowego, pierwsza po lewej stronie). Następnie szybko przebiegamy do drugiego obiektu, po drodze podnosząc kolejną beczkę (będzie ich tam dość sporo). Ustawiamy ją również we wejściu do budynku, po czym czynność powtarzamy #2 , wracając po kolejny pojemnik z wodorem.

Teraz podejdź do pierwszego budynku i oddaj strzał tak (korzystając z opcji celowania #1 ) aby pocisk wysadził beczkę z pierwszego budynku i przebijając się przez nią, dosięgną również którąś z drugiego - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Teraz podejdź do pierwszego budynku i oddaj strzał tak (korzystając z opcji celowania #1 ) aby pocisk wysadził beczkę z pierwszego budynku i przebijając się przez nią, dosięgną również którąś z drugiego.

04

sektor: Mariner Valley - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: Mariner Valley

uzbrojenie: guess rifle (12), beczki z benzyną

czas: 01:00

najlepszy czas: 00:30

4 - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Tym razem zadanie będzie łatwe i nieskomplikowane - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Tym razem zadanie będzie łatwe i nieskomplikowane. Aby je ukończyć, będziesz zmuszony wysadzić trzy wieże. Do dyspozycji oddano 12 pocisków od Guess Rifle , wraz z szeregiem beczek z benzyną . Rozwiązanie jest następujące: strzelamy w beczkę #1 pod takim kątem, by ta uderzyła w wieżę #2 . Niekiedy przewracający się obiekt może sprawić, że część beczek będzie bezużyteczna, w takim przypadku czeka nas powtórka zadania.

05

sektor: Mariner Valley - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: Mariner Valley

uzbrojenie: wyrzutnia pocisków (63)

czas: 00:30

najlepszy czas: 00:20

5 - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Zadania bardzo proste, wystarczy wysadzić budynek za pomocą dużej ilości pocisków rakietowych - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Zadania bardzo proste, wystarczy wysadzić budynek za pomocą dużej ilości pocisków rakietowych. Po przejęciu kontroli nad bohaterką, rozpocznij bieg dookoła budynku, jednocześnie niszcząc każdy odcinek ściany #1 . Pocisków masz na tyle, że nie musisz ich oszczędzać. Pamiętaj jednak, że czas "pro" wymaga ukończenia zadania w 20 sek. Zadanie możesz również ukończyć wbiegając do wnętrza budynku #2 i niszczyć go od środka (pamiętając o ucieczce, gdy dach zacznie spadać).

06

sektor: Mariner Valley - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: Mariner Valley

uzbrojenie: ładunki zdalne (1), łazik

czas: 00:40

najlepszy czas: 00:20

6 - Mistrz Demolki - Demons of the Badlands - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Ostatnie

Ostatnie "mistrz demolki" również nie należy do bardziej wymagających. Po przejęciu kontroli nad bohaterką podbiegnij do udostępnionego łazika i umieść na jego tyle ładunek . Następnie wsiądź do wnętrza i rozpędź się jadąc dookoła pobliskiej skały (zgodnie z ruchem wskazówek zegara). Potem, jedź prosto w kierunku przepaści. Będąc blisko urwiska #1 , wyskocz z pojazdu, a gdy ten oddali się od Ciebie, wysadź go, by z impetem uderzył w oddalony budynek (niszcząc go #2 ).

Nagrody: w przeciwieństwie do podstawowej wersji gry, w Demons of the Badlands nie mamy złomu, który pełnił rolę środka płatniczego. Dzięki temu, dostęp do nowych broni otrzymujemy zaraz po ukończeniu misji pobocznych (nie tylko "mistrza demolki").

Oto pełna lista nagród, jakie czekają na gracza:

Missile Pod - po wykonaniu jednej misji pobocznej;

Proximity Mines - po wykonaniu dwóch misji pobocznych;

Smart Proximity Mines - po wykonaniu dwóch misji pobocznych;

Arc Welder - po wykonaniu trzech misji pobocznych;

Smart Arc Welder - po wykonaniu trzech misji pobocznych;

Grinder - po wykonaniu czterech misji pobocznych;

Fast Grinder - po wykonaniu czterech misji pobocznych;

Missile Pod Ammo count upgrade- po wykonaniu pięciu misji pobocznych;

Proximity Mine Ammo count upgrade - po wykonaniu sześciu misji pobocznych;

Arc Welder Ammo count upgrade - po wykonaniu siedmiu misji pobocznych;

Grinder Ammo count upgrade - po wykonaniu ośmiu misji pobocznych;

Arc Welder 3rd Arc - po wykonaniu dziewięciu misji pobocznych;

Explosive Grinder Discs - po wykonaniu dziesięciu misji pobocznych;

Multi-Rockets - po wykonaniu jedenastu misji pobocznych;

Heat Seeking Rockets - po wykonaniu jedenastu misji pobocznych.