Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mistrz Demolki 14 - 16 | Guerrilla poradnik Red Faction: Guerrilla

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

14

sektor: Oasis - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: Oasis

uzbrojenie: młot, karabin maszynowy (120), beczki z benzyną (14)

czas: 00:45

najlepszy czas: 00:25

nagroda: 100 złomu

 

1 - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Wewnątrz budynku znajdziemy rozstawione w równych odstępach beczki z benzyną #1 - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Wewnątrz budynku znajdziemy rozstawione w równych odstępach beczki z benzyną #1 . Stajemy w bezpiecznej odległości i wysadzamy te leżące mniej więcej w bardziej po lewej stronie konstrukcji #2 .

2 - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Obracamy się lekko na prawo i czynność powtarzamy #1 - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Obracamy się lekko na prawo i czynność powtarzamy #1 . Następnie uzbrojeni w młot , uderzeniami poziomymi dewastujemy ostatnie z belek budynku #2 . Aby poprawić swój czas, możemy uwzględnić przy niszczeniu beczek jeszcze kilka sztuk leżących na drugim piętrze (widocznym z wnętrza budynku).

15

sektor: EOS - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: EOS

uzbrojenie: młot, ciężki łazik

czas: 01:40

najlepszy czas: 00:50

nagroda: 100 złomu

 

3 - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
W nasze ręce trafia duży, powolny mech #1 - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

W nasze ręce trafia duży, powolny mech #1 . Przebijamy się z jego pomocą przez wszystkie obiekty umieszczone na placu #2 .

16

sektor: EOS - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

sektor: EOS

uzbrojenie: młot, nanokarabin (5), rakiety termobaryczne (2)

czas: 04:00

najlepszy czas: 01:40

nagroda: 100 złomu

 

4 - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Paskudne zadanie, w którym ponownie wiele zależy od naszego szczęścia - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Paskudne zadanie, w którym ponownie wiele zależy od naszego szczęścia. Generalnie - w budynku znajdujemy dwa rodzaje metalowych kolumn. Grubsze #1 , które są niezniszczalne, oraz cienkie i płaskie #2 , które bez problemu zniszczymy nanokarabinem . Mamy przy sobie co prawda tylko 5 naboi, ale w skrzyniach na parterze, trzecim i czwartym piętrze - czekają na nas kolejne magazynki

5 - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Zabieramy ze skrzynki na dole amunicję i czym prędzej wybiegamy na zewnątrz - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Zabieramy ze skrzynki na dole amunicję i czym prędzej wybiegamy na zewnątrz. Podnosimy wzrok ku górze i celujemy w poziome belki, podtrzymujące metalową "koronę" budynku #1 . Pamiętając o tym że pewnych elementów konstrukcji zniszczyć nie możemy, celujemy dokładnie w pozostałe belki (również ustawione pod kątem) #2 .

6 - Mistrz Demolki 14 - 16 - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Operację powtarzamy po drugiej stronie budynku, niszcząc w końcu wszystkie elementy utrzymujące

Operację powtarzamy po drugiej stronie budynku, niszcząc w końcu wszystkie elementy utrzymujące "koronę" na jej pozycji #1 . Po jej zawaleniu, budynek powinien runąć niemal cały. Ewentualne pozostałości traktujemy rakietami termobarycznymi #2 . Eksperymentując z osiągnięciem lepszego czasu, możemy odwrócić kolejność. Rakiety termobaryczne posłużą wtedy do zawalenia "korony" (celujemy zdecydowanie niżej, mniej więcej w połowie metalowego rusztowania na szczycie budynku), a nanokarabin z pełnym magazynkiem do usuwania pozostałości.