Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis poradnik Divinity II: Ego Draconis

Ostatnia aktualizacja: 31 października 2019

Orobas Fjords - Zadania główne

Hall of Echoes Bound - X marks the Spot

Po teleportowaniu się do Orobas Fjord, swe kroki skieruj do tajemniczej jaskini, która kryje się za wodospadem M5(M5 - [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Po teleportowaniu się do Orobas Fjord, swe kroki skieruj do tajemniczej jaskini, która kryje się za wodospadem M5(M5.2) . Wywalcz sobie drogę do windy M5.2(1) , którą zjedziesz poziom niżej. Idź cały czas przed siebie, po dotarciu do rozgałęzienia wybierz drogę w prawo, aż do trzech do trzech posążków M5.2(3) . Aby otworzyć wrota musisz wypełnić wpierw zadanie Reaping the Seeds M5.2(3) . Po przejściu przez drzwi czeka Cię mały tor przeszkód w postaci latających zewsząd kul ognia. Po lewej stronie, za murkiem, znajdziesz szkatułkę M5.2(4) , a w niej dźwignię , którą zamontuj w urządzeniu po przejściu tego toru przeszkód. Wyłączysz tym samym barierę, blokującą dalsze przejście. Wyjdź po schodach i pozbądź się ostatnich potworów w jaskini. Dotrzesz w końcu do smoka - Patriarch M5.2(5) . Otworzy on dla ciebie wejście do Hal M5.2(x) Podczas powrotu zostaniesz zaatakowany przez ludzi Damiana .

Nagroda: 7500 punktów doświadczenia, 1560 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Reaping the Seeds

Każdy z trzech posągów zażyczył sobie ziarno z drzewa, które znajdziesz w Orobas Fjords - [M5] Orobas Fjords - Zadania główne | Solucja | Divinity II Ego Draconis - Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Każdy z trzech posągów zażyczył sobie ziarno z drzewa, które znajdziesz w Orobas Fjords. Wyjdź z jaskini, na mapie dostrzeżesz punkty, do których musisz się skierować. Aby móc przedostać się do dalszej części mapy, musisz wyłączyć pola siłowe tworzące bariery, przez które nie jesteś w stanie przejść. Jako, że bunkier M5(8) również znajduje sie za polem siłowym, udaj się do najbliższego teleportu, który zaprowadzi Cię tuż pod kompleks. Po wejściu na górę natrafisz na Lady Karę oraz Lorda Johna . Kiedy się ich pozbędziesz, wejście do górnej części zostanie odblokowane. Tam natrafisz na kolejnych dwóch podwładnych Damiana - Beirda i Abrama . Jeśli postanowisz ich oszczędzić obaj staną się handlarzami, u których będziesz mógł kupić kilka przydatnych rzeczy. Znajdziesz tutaj również dźwignie wyłączające bariery.

The First Hungry Statue

asd M5(5) , porozmawiaj z drzewem, zostaniesz poproszony o pozbycie się wywern, które urządziły sobie gniazdo na drzewie. W zamian otrzymasz ziarno.

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

The Second Hungry Statue

Yggdragsil M5(6) , porozmawiaj z drzewem, zostaniesz poproszony o pozbycie się goblina, który to zrobił sobie chatkę na drzewie. W zamian otrzymasz ziarno.

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie