Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz

Ostatnia aktualizacja: 14 lutego 2017

Baker Street, 12 września 1888

1 - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
W oparciu o zebrane dotychczas informacje Sherlock i Watson próbują ustalić faktyczną godzinę morderstwa Annie Chapman - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

W oparciu o zebrane dotychczas informacje Sherlock i Watson próbują ustalić faktyczną godzinę morderstwa Annie Chapman. Po skończonej dyskusji jako Holmes podejdź do tablicy, wiszącej na lewo od jego laboratoryjnego stolika. Po kliknięciu na niej pojawi się plansza, na której ikonki reprezentujące kolejnych świadków musisz podpiąć do podanych przez nich godzin. Prawidłowe przyczepienie ikonek symbolizują zielone ramki wokół danej godziny.

Pierwsza ikonka to stetoskop - symbol Watsona - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Pierwsza ikonka to stetoskop - symbol Watsona. Umieszczona jest na pierwszej od lewej notatce, dotyczącej zbadania przez doktora ciała na miejscu zbrodni. Kliknij na tenże stetoskop i przenieś go do góry na godzinę 4.30 - ustaloną przez Watsona i Philipsa (lekarza policyjnego) na podstawie oględzin zwłok godzinę zgonu.

Teraz kliknij ikonkę dokumentu (druga notatka po lewej), a zostaniesz przeniesiony do tej zakładki, przejdź zatem do Świadectwa E - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Teraz kliknij ikonkę dokumentu (druga notatka po lewej), a zostaniesz przeniesiony do tej zakładki, przejdź zatem do Świadectwa E. Long. Zauważ, że w dole po prawej widnieje polecenie: Użyj tego dokumentu jako dowodu (Use this document as proof). Kliknij ten napis, a u góry, nad lewą stroną Dokumentów, w jednej z trzech małych pustych przegródek, pojawi się potwierdzenie w postaci zabazgrolonej karteczki. Teraz możesz (kliknięciem PPM) wyjść z ekwipunku - w notatce na planszy (po lewej) powinna pojawić się ikonka damskiej główki symbolizująca E. Long. Przymocuj ją na podziałce na godzinie 5.30 zgodnie z zeznaniem kobiety.

Na tej samej zasadzie kliknij (trzecią po lewej) notatkę z ikonką Dialogów - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Na tej samej zasadzie kliknij (trzecią po lewej) notatkę z ikonką Dialogów. Zostaniesz odesłany do stosownej zakładki, gdzie otwórz rozmowę z Richardsonem (po lewej, druga od góry). Odnajdź w dole po prawej wspomniane polecenie (Użyj tego dokumentu jako dowodu). Kliknij je, wyjdź z ekwipunku - na planszy na notatkach dotyczących Richardsona pojawią się dwa buty: jasny - symbolizujący jego przyjście do matki i ciemny - wyjście od matki. Przymocuj je kolejno na godzinach 4.45 i 4.50.

Wreszcie kliknij drugą środkową notatkę z ikonką Dokumentów - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Wreszcie kliknij drugą środkową notatkę z ikonką Dokumentów. Po przeniesieniu Cię do tej zakładki otwórz Świadectwo A. Cadoscha. Kliknij polecenie w dole po prawej i powróć do tablicy. Powinny pojawić się trzy ikonki symbolizujące Cadoscha opuszczającego ogród i słyszącego rozmowę (sylwetka skierowana w lewo), Cadoscha słyszącego upadek (sylwetka stojąca) i Cadoscha opuszczającego mieszkanie (sylwetka skierowana w prawo). Przyczep je kolejno na godzinach: 5.20, 5.24, 5.32.

Ostatnia z ikonek to fajeczka (na ostatniej notatce na planszy), symbolizująca przybycie Sherlocka i Watsona na miejsce zbrodni o godzinie 6 - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Ostatnia z ikonek to fajeczka (na ostatniej notatce na planszy), symbolizująca przybycie Sherlocka i Watsona na miejsce zbrodni o godzinie 6.30. Umieść ją więc na podziałce na tej właśnie godzinie.

Przeanalizowawszy wszystko, Holmes i Watson dojdą do wniosku, że całemu zamieszaniu z czasem winien jest zegar na kościelnej wieży, który pokazuje niedokładną godzinę - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Przeanalizowawszy wszystko, Holmes i Watson dojdą do wniosku, że całemu zamieszaniu z czasem winien jest zegar na kościelnej wieży, który pokazuje niedokładną godzinę. W związku z czym należy zmienić na tablicy położenie następujących ikonek. Główka kobiety powinna znaleźć na godzinie 5.28 (pani Long widzi ofiarę rozmawiającą z mordercą), sylwetka skierowana w lewo na 5.29 (Cadosch słyszy ofiarę rozmawiającą z mordercą), sylwetka stojąca na 5.31 (Cadosch słyszy odgłos upadającego ciała), co oznacza, że zbrodnia nastąpiła o 5.30 - i na tej godzinie należy umieścić ostatnią z ikon na planszy - zakrwawiony nóż.

2 - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Po krótkiej wymianie zdań skieruj Holmesa do przeciwnej ściany (na lewo od drzwi wyjściowych) - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Po krótkiej wymianie zdań skieruj Holmesa do przeciwnej ściany (na lewo od drzwi wyjściowych). Kliknij wiszącą na niej tablicę. Czas zająć się motywami kolejnej zbrodni. Jak poprzednio należy przypisać proponowanym motywom zbrodni uzasadnienia (przeciągając je w stosowne pola) i wybrać spośród nich te, które według detektywów są prawdopodobne (zaznaczając przy nich z lewej strony opcję TAK).

MOTYWY ZBRODNI - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

MOTYWY ZBRODNI:

Nie - Próbka jedynie dla celów naukowych - W uniwersyteckim środowisku medycznym uczniowie mają łatwy dostęp do wielu próbek.

Nie - Czarna magia - Nic nie wskazuje na jakikolwiek rytuał.

Tak - Kanibalizm - Szaleństwo może popchnąć ludzi do różnych nikczemnych czynów.

Nie - Trofeum - Przy tym motywie łatwo byłoby szybko usunąć coś Polly Nichols, ofierze z Buck's Row.

Tak - Pieniądze - Zapewnia je handel ludzkimi organami.

3 - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Po krótkiej wymianie zdań Watson decyduje się wybrać do szpitala, gdzie pracuje jego dawny kolega z uniwersytetu (Mapa - London Hospital) - [Opis przejścia] Baker Street, 12 września 1888 (cz.1) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Po krótkiej wymianie zdań Watson decyduje się wybrać do szpitala, gdzie pracuje jego dawny kolega z uniwersytetu (Mapa - London Hospital)