Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Miarką zmierz dłuższe noże i zgodnie z wytycznymi Sherlocka wybierz ostatni z nich - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Miarką zmierz dłuższe noże i zgodnie z wytycznymi Sherlocka wybierz ostatni z nich.

Lupą przyjrzyj się ostrzom krótszych noży i zgodnie z oczekiwaniami Holmesa wybierz pierwszy z nich - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Lupą przyjrzyj się ostrzom krótszych noży i zgodnie z oczekiwaniami Holmesa wybierz pierwszy z nich.

Źle wybrany nóż możesz odłożyć, a jeśli zaniesiesz Holmesowi niewłaściwe noże, zostaniesz o tym poinformowany.

Po wykonaniu zlecenia zagadnij Sherlocka, a ten wytłumaczy przyjacielowi, na czym polegać będzie jego eksperyment. Przy pomoc 4 posiadanych noży (krótkiego noża, scyzoryka, skalpela i długiego noża) musisz zadać każdemu z trzech łbów cios (teoretycznie taki, jaki zadał ofierze morderca, w praktyce przeciągnij każdym z noży po gardle świni, by doczekać się komentarza detektywa).

Holmes chce sprawdzić, jak każdy z noży zachowa się w każdym rodzaju cięcia, jakie wykonał morderca. By przystąpić do zadania, kliknij któryś z leżących na stole świńskich łbów.

Eksperyment 1 (kliknij ten napis w gorze ekranu) - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Eksperyment 1 (kliknij ten napis w gorze ekranu). Pierwsze cięcie ma poderżnąć ofierze gardło. Wykonaj je każdym z noży, a Holmes oceni każdy z ciosów. Zaznacz noże pierwszy i ostatni.

Eksperyment 2 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Eksperyment 2. Ten cios ma niemal odciąć ofierze głowę. Wykonaj go każdym z noży, po czym zaznacz noże nr 2, 3 i 4.

Eksperyment 3 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Eksperyment 3. Tym razem ciecie ma być delikatniejsze, choć również śmiertelne. Wykonaj je każdym z noży, po czym zaznacz noże nr 1, 3 i 4.

Teraz na podstawie przeprowadzonych eksperymentów musisz wybrać nóż, który byłby zdolny wykonać każdy z trzech prezentowanych ciosów - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Teraz na podstawie przeprowadzonych eksperymentów musisz wybrać nóż, który byłby zdolny wykonać każdy z trzech prezentowanych ciosów. To oczywiście nóż nr 4 (jedyny powtarzający się w każdej próbie). Przeciągnij go zatem puste pole w dole ekranu.

1 - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Następnym krokiem detektywów jest wizyta w pubie (mapka) - [Opis przejścia] Whitechapel, noc z 7 na 8 października 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Następnym krokiem detektywów jest wizyta w pubie (mapka). Jako Sherlock wejdź do środka i porozmawiaj o mającej nieopodal miejsce trzeciej zbrodni kolejno z barmanem i z dziennikarzem. Natomiast jako Watson zagadnij policjanta, który właśnie pojawił się na ulicy. Dowiesz się, jaki był prawdopodobny przebieg zdarzeń i jaki został ustalony czas zgonu.