Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.2) poradnik Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Zabierz też opartą o róg budynku drewnianą tyczkę (Wooden Pole) i dwa kije (Stick), a z prawej strony usytuowanej obok ławki: gwoździe (Nails) i przewieszone przez jej oparcie szmaty (Rags) - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Zabierz też opartą o róg budynku drewnianą tyczkę (Wooden Pole) i dwa kije (Stick), a z prawej strony usytuowanej obok ławki: gwoździe (Nails) i przewieszone przez jej oparcie szmaty (Rags). W ekwipunku połącz główkę młotka z małym kijkiem tworząc młotek (Hammer). Połącz też ze sobą dwa kije, a następnie dołącz je do drewnianej tyczki. Dorzuć małe deski, gwoździe i młotek - i oto masz gotową drabinę (Ladder).

2 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Oprzyj drabinę o okno, z którego ulatnia się gaz - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Oprzyj drabinę o okno, z którego ulatnia się gaz. Potrzebujesz jeszcze czegoś w rodzaju maski, która ochroni Holmesa przed działaniem gazu. Maszeruj zatem do beczki z wodą (obok Finleya) i zamocz w niej zdjęte z ławki szmaty. Mokre szmaty (Wet Rags) nałóż Holmesowi na twarz (kliknij ją w ekwipunku) i wespnij się po drabinie.

3 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Rzuć okiem na stół z martwym szczurem i przejdź w lewy górny róg pokoju - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Rzuć okiem na stół z martwym szczurem i przejdź w lewy górny róg pokoju. Znajdziesz tam lampę lutowniczą (Blowtorch), która za chwilę okaże się bardzo przydatna. Następnie wędruj na przeciwległy koniec pomieszczenia i zabierz wystający z kominka żelazny pręt (Iron Bar).

4 - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry
Wróć na środek pokoju i skieruj się do ściany na wprost okien - [Opis przejścia] Whitechapel, 12 września 1888 (cz.2) - Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz - poradnik do gry

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie