Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa M33 - Stara Wyzima | Rozdział 5 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Podrzuci Cię do niej Szambelan , gdy go o to poprosisz po załatwieniu spraw na Zamku - Mapa M33 - Stara Wyzima | Rozdział 5 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Podrzuci Cię do niej Szambelan , gdy go o to poprosisz po załatwieniu spraw na Zamku. Na ulicach trwają tu na początku ciągłe walki - nie musisz się do nich mieszać.

1. Tu Cię dostarcza Szambelan .

2. Gdy zejdziesz ze schodów, podejdzie do Ciebie Zoltan .

3. Walczący.

4. Paser .

5. Szpital (wejście od strony rynku, jeśli walczysz dla Wiewiórek, lub od tyłu, jeśli jesteś neutralny). Dostaniesz się do niego z Fazie 4 questu Q5.109. Płonąca nadzieja . W kredensie książka Strzygi odczarowanie .

6. Tablica ogłoszeń ze zleceniami na: cmentary, bloedziugery, bruxy, garkainy, upiory.

7. Kryjówka Scoia'tael. W szafce znajdziesz książkę Strzygi odczarowanie .

8. Dom.

9. Pierwsza grupa uchodźców.

10. Chata. Zarażona kobieta opowie Ci o Cmentarach , jeśli dasz jej coś do jedzenia. W szafie znajdziesz książkę Przeciw nieludziom .

11. Polowe centrum dowodzenia Zakonu.

12. Chata.

13. Prowizoryczna kuźnia.

14. Dom.

15. Chata. Zarażony za 5 orenów opowie Ci o Garkainach .

16. Laboratorium Kalksteina . W skrzyni: książka Podwójny Krzyż Alzura . Kalksteina zastaniesz tu dopiero po pokonaniu mutanta pod wieżą - Faza 9 questu Q5.110. Jej Wysokość Strzyga . Porozmawiaj z nim o strzydze, to da Ci kilka wskazówek. Możesz tu medytować (gdy jest Kalkstein ).

17. Druga grupa uchodźców.

18. Brama na Groblę.

19. Chata. W kredensie: książka Pokłosie wojny .

20. Walczący - tu jest ich bądź ile. Nie staraj się ich zabijać, bo nie ma to sensu - ustąpią w miarę wykonywania przez Ciebie głównych questów.

21. Wieża.

22. Tu jadają Cmentary i Graveiry .

23. Szczątki barykady. Dotrzesz tu w Fazie 15 questu Q5.109. Płonąca nadzieja .

24. Kolejne resztki barykady.

25. Brama na Cmentarz na bagnach.

26. Chata.

27. Barykada do rozwalenia.

28. Wieża kata. Wprowadził się tu Zahin Schmartz . Możesz tu medytować.

29. Trupojady.

30. Barykada do rozwalenia.

31. Barykada do rozwalenia.

32. Walczący.

33. Barykada do rozwalenia.

34. Barykada do rozwalenia.

Ważne: Układ barykad, które możesz rozwalać znakiem Aard jest różny w zależności od tego, po czyjej stronie walczysz - kieruj się opisami questów.

Po wyjściu na Cmentarz na bagnach będziesz mógł się swobodnie poruszać po Starej Wyzimie (nie będzie w niej już walk). Wymaga to wykonania questu Q5.109. Płonąca nadzieja (jeśli walczysz po stronie Wiewiórek) lub Q5.124. Pod płonącym niebiem (jeśli jesteś neutralny), lub Q5.126. Płomień, który oczyszcza (jeśli walczysz za Zakon).